Tyhmät eivät äänestä

Anonyymi-ap

Kansa on tyhmää, jos ja kun eivät käytä omaa valtaansa vaaleissa. Kun ei äänestä, niin saa sitä mitä muut tilaava. Muut tilasivat porvarit valtaan.

14

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on kaikkien etu. Myös niiden tyhmien.
      Ei maata pidäkään antaa tyhmien johtamaksi.

Ei kansalle pidä antaa mitä ne haluaa, vaan mitä ne tarvitsee.

• Anonyymi

Seuraavissa vaaleissa kannattaa valita seniori kenelle antaa äänensä. Mitä wanhempi sitä uunompi.

• Anonyymi

Ei kannata enää uskoa irvikissa-riikkojen valheita

• Anonyymi

Poliitikkojen tyhmyydestä kärsii koko kansa.

• Anonyymi

Demokratian haasteet

Vaikka demokratiaa pidetään yleisesti parhaana hallintomuotona, sillä on myös omat haasteensa. Näitä haasteita ovat muun muassa:

• Poliittinen polarisaatio: Eri ryhmien välinen vastakkainasettelu voi vaikeuttaa päätöksentekoa ja heikentää yhteiskunnan yhtenäisyyttä.
      • Korruptio: Vallan väärinkäyttö ja korruptio voivat heikentää kansalaisten luottamusta demokratiaan ja sen instituutioihin.
      • Vaalien manipulointi: Epärehelliset vaalit ja vaalivilppi voivat vaarantaa demokratian toimivuuden ja oikeudenmukaisuuden.
      • Osallistumattomuus: Kansalaisten vähäinen osallistuminen ja kiinnostus politiikkaan voivat heikentää demokratian legitimiteettiä ja päätöksenteon laatua.

• Anonyymi

Kun tyhmät eivät äänestä, niin muiden äänille tulee lisää painoarvoa.

• Anonyymi

Saakohan mykät äänestää?

Shavosh.

• Anonyymi

Tyhmät luulee että se muuttaa politiikkaa, minkä puolueen jäsenet siellä hallituksessa on kuuliaisesti ottamassa käskyjä vastaan EU:lta. Ihan yhtä tyhjän kanssa. Äänestän seuraavan kerran sitten kun Suomi on itsenäinen. Jos pilaavat tän masn niin mulla on kyllä varaa muuttaa mihin tahansa tällä palolla.

• Anonyymi

Ei hulluja viitsi äännestää. Oonkin aatellut että olis oikeus ja kohtuus, että ne jotka äänestää voisivat maksaa enemmän. Varsinkin jos juur hänen äännestämänsä takia otetaan lisää valtiovekaa yms.

Ja näitä palstoja seuraamalla tajuaa nämä hullut. Täällä ei useinkaan ole mitään kirjoituksia jotka kiinnostaa.

• Anonyymi

Vaalit ja demokratia ovat äänestäjiä ja poliitikoita varten. Kansalaisten pitää itse tietää mikä on oikein ja totta.

• katsoin jo varmaan 80-luvun puolella lapsena näitä istuntoja komediaa fiksuille ihmisille ja jo heidän olemuksesta huokui se mitä olen sanonut..asiat ei muutu kun poliitikot on vallassa..hehsuomi hölmölä..kaikki myyty..

• Anonyymi

Jotkut äänesti kokoomusta ja seuraukset näemme nyt kun Kokoomus pääministeripuolue. Itse äänestän usein ja sellaista ehdokasta joka pääsee läpi.

• Anonyymi

Kun joku todistaa mulla että on parempian vaihtoehtoja kuin oikea demokratia, niin että turha sitten höpöttää "valistuneesta " yksinvaltiaasta.
      Mitä järkee mennä äänestämään, mikään ei muutu. Sanoo köyhä kansa.
      Juu ei hallistuskaan viime kerralla muuttunut eikä politiikka. Heh !

Porvarit kiittää ja kumartaa.

• Anonyymi

Nojoooooooo ennen äänestin persuja mutta nyt etsin kaikista tulipunaisimman ehdokkaan kiitos persujen valehtelun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3385
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      130
      2424
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1927
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1520
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      72
      1505
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1310
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      62
      1147
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1142
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      52
      1100
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      61
      1011
    Aihe