Kansa on tyhmää, jos ja kun eivät käytä omaa valtaansa vaaleissa. Kun ei äänestä, niin saa sitä mitä muut tilaava. Muut tilasivat porvarit valtaan.
Tyhmät eivät äänestä
14
218
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kaikkien etu. Myös niiden tyhmien.
Ei maata pidäkään antaa tyhmien johtamaksi.
Ei kansalle pidä antaa mitä ne haluaa, vaan mitä ne tarvitsee. - Anonyymi
Seuraavissa vaaleissa kannattaa valita seniori kenelle antaa äänensä. Mitä wanhempi sitä uunompi.
- Anonyymi
Ei kannata enää uskoa irvikissa-riikkojen valheita
- Anonyymi
Poliitikkojen tyhmyydestä kärsii koko kansa.
- Anonyymi
Demokratian haasteet
Vaikka demokratiaa pidetään yleisesti parhaana hallintomuotona, sillä on myös omat haasteensa. Näitä haasteita ovat muun muassa:
• Poliittinen polarisaatio: Eri ryhmien välinen vastakkainasettelu voi vaikeuttaa päätöksentekoa ja heikentää yhteiskunnan yhtenäisyyttä.
• Korruptio: Vallan väärinkäyttö ja korruptio voivat heikentää kansalaisten luottamusta demokratiaan ja sen instituutioihin.
• Vaalien manipulointi: Epärehelliset vaalit ja vaalivilppi voivat vaarantaa demokratian toimivuuden ja oikeudenmukaisuuden.
• Osallistumattomuus: Kansalaisten vähäinen osallistuminen ja kiinnostus politiikkaan voivat heikentää demokratian legitimiteettiä ja päätöksenteon laatua. - Anonyymi
Kun tyhmät eivät äänestä, niin muiden äänille tulee lisää painoarvoa.
- Anonyymi
Saakohan mykät äänestää?
Shavosh. - Anonyymi
Tyhmät luulee että se muuttaa politiikkaa, minkä puolueen jäsenet siellä hallituksessa on kuuliaisesti ottamassa käskyjä vastaan EU:lta. Ihan yhtä tyhjän kanssa. Äänestän seuraavan kerran sitten kun Suomi on itsenäinen. Jos pilaavat tän masn niin mulla on kyllä varaa muuttaa mihin tahansa tällä palolla.
- Anonyymi
Ei hulluja viitsi äännestää. Oonkin aatellut että olis oikeus ja kohtuus, että ne jotka äänestää voisivat maksaa enemmän. Varsinkin jos juur hänen äännestämänsä takia otetaan lisää valtiovekaa yms.
Ja näitä palstoja seuraamalla tajuaa nämä hullut. Täällä ei useinkaan ole mitään kirjoituksia jotka kiinnostaa. - Anonyymi
Vaalit ja demokratia ovat äänestäjiä ja poliitikoita varten. Kansalaisten pitää itse tietää mikä on oikein ja totta.
katsoin jo varmaan 80-luvun puolella lapsena näitä istuntoja komediaa fiksuille ihmisille ja jo heidän olemuksesta huokui se mitä olen sanonut..asiat ei muutu kun poliitikot on vallassa..hehsuomi hölmölä..kaikki myyty..
- Anonyymi
Jotkut äänesti kokoomusta ja seuraukset näemme nyt kun Kokoomus pääministeripuolue. Itse äänestän usein ja sellaista ehdokasta joka pääsee läpi.
- Anonyymi
Kun joku todistaa mulla että on parempian vaihtoehtoja kuin oikea demokratia, niin että turha sitten höpöttää "valistuneesta " yksinvaltiaasta.
Mitä järkee mennä äänestämään, mikään ei muutu. Sanoo köyhä kansa.
Juu ei hallistuskaan viime kerralla muuttunut eikä politiikka. Heh !
Porvarit kiittää ja kumartaa. - Anonyymi
Nojoooooooo ennen äänestin persuja mutta nyt etsin kaikista tulipunaisimman ehdokkaan kiitos persujen valehtelun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353385Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1302424Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 621147
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521100- 611011