Ilmestyskirjan seurakunnat ja oma "kerho"

Anonyymi-ap

Kuinka usein käyt seurakunnassasi ?
Mitä Ilmestyskirjan seurakuntaa helluntaiseurakunta lähinnä muistuttaa ?
Vastaus perusteluineen.

9

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei alkuseurakunnissa kaadettu ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Helluntaiherätyksessä herätys tarkoittaa kaatoherätystä.
      Ylivainion kaatoherätys oli niistä suurin.

• Anonyymi
      UUSI

Ilm.22:18 Mutta minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan prophetian sanoja kuuleva on: jos joku lisää näihin, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka tässä kirjassa kirjoitetut ovat. Biblia (1776) 5Moos.4:2. 12:32. 29:19-20. Sananl.30:6.

• Anonyymi
        UUSI

Amen💧🩸🔥
        Messiah comin'

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki seurakunnat ovat Laodikean seurakuntia, sillä niiltä puuttuu KAIKKI PELASTUKSEEN TARVITTAVA eli kulta, valkeat vaatteet ja silmävoide.

Ne ovat täysin SOKEITA seurakuntia.

Ilm.3
      14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
      15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
      16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
      17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
      18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
      19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
      20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
      21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
      22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

• Anonyymi
      UUSI

Oletko salainen agentti ? MItä tiedolla teet ihmisten liikkumisilla ? Muistutat Sasin toimintaa !!!!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

SRK on koti ja siellä on samanhenkisiä siskoja ja veljiä.
      Eikö sinulla ole koti-ikävää?

• Anonyymi
      UUSI

Hengellä täyttynyt pastori kertoo vilpittömästi uusin kielin mitä Henki sanoo tälle seurakunnalle ?

• Anonyymi
        UUSI

Pastoreita ei paljon kannata kuunnella, sillä he ovat suuren Babylonin kauppiaita, jotka kauppaavat omien kirkkojensa ja lahkojensa harhaoppeja.

Ilm.18:23
        ei loista sinussa (=suuri Babylon) enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;

Viisaat neitsyet noudattavat Jeesuksen neuvoa ja ostavat suoraan Häneltä. Välimiehiä ei tarvita.

Ilm.3:18
        Minä (=Jeesus) neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA >kultaa<, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja >valkeat vaatteet<, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja >silmävoidetta< voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

Matt.25
        1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
        2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
        3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet ÖLJYÄ mukaansa.
        4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
        5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
        8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
        9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin MYYJÄIN LUO OSTAMAAN itsellenne.'
        10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      128
      5363
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4775
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      85
      3971
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3320
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1815
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      32
      1799
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1418
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1322
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      17
      1318
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      42
      1215
    Aihe