https://irc-galleria.net/user/bass45cm/picture/131081784
Hei,
Sain tietää, että ikkunoita ollaan tulossa pesemään.
Minun pitä itse purkaa ja siirtää nämä tavarat pois ikkunan edestä.
Lisäksi haluaisin tietää, kuka vastaa mahdollisista vahingoista, jos jotain tavaroista menee rikki siirron tai pesun aikana.
Ystävällisin terveisin.
Thomas Issakainen.
Hej,
Jag fick veta att fönstren kommer att tvättas.
Jag själv behöver ta isär och flytta sakerna bort från fönstret?
Jag skulle också vilja veta vem som ansvarar för eventuella skador om något går sönder under flytten eller tvätten.
Vänliga hälsningar.
Thomas Issakainen
Hello,
I have been informed that the windows will be cleaned.
I need to disassemble and move the items away from the window myself?
I would also like to know who is responsible for any possible damage if something breaks during the moving or cleaning process.
Kind regards.
Thomas Issakainen.
Ikkunoita tullaan pesemään.
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hei,
Ymmärsin, että ikkunoita ollaan tulossa pesemään ja minun täytyy itse purkaa, siirtää ja koota tavarani takaisin paikoilleen.
Haluaisin kysyä, korvataanko tästä aiheutuva työpanos tai vaiva jollain tavalla, koska kyseessä on hoitokodin järjestämä ikkunoiden pesu.
Ystävällisin terveisin,
Thomas Issakainen
Hej,
Jag har förstått att fönstren ska tvättas och att jag själv måste ta isär, flytta och sedan sätta tillbaka mina saker på plats igen.
Jag skulle vilja fråga om det på något sätt ersätts för det arbete och den möda som detta medför, eftersom det handlar om fönsterputsning som ordnas av vårdhemmet.
Vänliga hälsningar,
Thomas Issakainen
Hello,
I have understood that the windows will be cleaned and that I need to disassemble, move, and then put my belongings back in place myself.
I would like to ask whether there is any compensation for the work and effort this involves, since the window cleaning is organized by the care home.
Kind regards,
Thomas Issakainen - AnonyymiUUSI
Hei,
En halua, että minun huoneeni ikkunoita pestään tällä kertaa.
Syynä on, että tavaroiden purkaminen ja siirtäminen aiheuttaa minulle liikaa vaivaa ja riskiä, että jotain menee rikki.
Ystävällisin terveisin,
Thomas Issakainen
Hej,
Jag vill inte att fönstren i mitt rum tvättas den här gången.
Anledningen är att det innebär för mycket besvär för mig att flytta på saker och risken är stor att något går sönder.
Med vänliga hälsningar,
Thomas Issakainen
Hello,
I do not want the windows in my room to be cleaned this time.
The reason is that moving my belongings around causes me too much trouble and there is a significant risk that something might get damaged.
Kind regards,
Thomas Issakainen - AnonyymiUUSI
No kerro se siellä kreivinkodissa niille työntekijöille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1535765Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961780- 1241180
- 151114
- 581037
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55964
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844