Anojen lepotuoli

Anonyymi-ap

Istahdin lepotuoliin ja katselen pariisilaistyylistä kattomaisemaa ikkunasta.
Pöytä on edessäni puhdas, joten siinä on tilaa
anojen kirjoituksille maailmanmenosta.
Eletään tätä päivää ja parannetaan maailmaa.
Unohdetaan menneet

52

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä heittäydyin pitkäkseni, levolle.
      Aurinkoinen, upea syyspäivä. Ulkoilin Helsingin Seurasaaressa. Kävelin seitsemän kiviporrasta. Siinä vieressä oli laatta, jossa mainittiin presidentti Urho Kekkosen yrittäneen ponnistaa kaikki portaat kerralla yhdellä harppauksella. Kerran oli päässyt, mutta itse ei hyväksynyt, koska lopuksi otti tukea kaiteesta.
      Seitsemästä portaasta tuli mieleeni Seitsemän veljestä. Aleksis Kiven päivä. Arvostan.
      Nyt olen kuin seitsemännessä taivaassa, ruoka maistui ulkoilun ja meri-ilman hengittämisen jälkeen.
      Ehkä nukun ensi yönä seitsemän tuntia, toivon.
      Olen syntynyt seitsemäs päivä.
      James Bond, agentti 007.

      • Anonyymi

        Ihana päivä sinulla! Me käytiin Suomenlinnassa pitkällä kävelyllä, syötiin siellä lounasta ravintola Adlerfeldissä. Meri kimmelsi auringossa, vaahterat hehkui, merituuli hyväili. Kaikki ihmiset hymyilivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana päivä sinulla! Me käytiin Suomenlinnassa pitkällä kävelyllä, syötiin siellä lounasta ravintola Adlerfeldissä. Meri kimmelsi auringossa, vaahterat hehkui, merituuli hyväili. Kaikki ihmiset hymyilivät.

        Oi, ihana päivä teilläkin. Kyllä luonnon kauneus ja leppoisa olo saa hymyn huulille.
        Minäkin hymyilen, avoimesta ikkunasta kantautuu pienen lapsen heleä nauru. Se on niin aito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, ihana päivä teilläkin. Kyllä luonnon kauneus ja leppoisa olo saa hymyn huulille.
        Minäkin hymyilen, avoimesta ikkunasta kantautuu pienen lapsen heleä nauru. Se on niin aito.

        Kyllä nuo pienet lapset on suuri siunaus ja onni niin kansakunnalle kuin perheille. On sanottu, että lapsenlapset on elämän jälkiruokaa. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo pienet lapset on suuri siunaus ja onni niin kansakunnalle kuin perheille. On sanottu, että lapsenlapset on elämän jälkiruokaa. .

        Ensimmäinen suora piikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen suora piikki.

        Miten pieni lapsi voi olla piikki???


    • Anonyymi

      Kiitos, istun mieluummin omassa nojatuolissani, kuin pilkkaajien seurassa.
      Seisten kerroin ovella, en istunut!

    • Anonyymi

      Olin uimassa. Käsivarsia väsyttää uiminen. Sain kokeilla räpylöitä, seillä niitä oli laatikkokaupalla, sujuihan se joutuisammin.

      • Anonyymi

        Oliko räpylät käsissäkin?
        Olen huomannut, että joillakin on sellaiset räpylät käsissä, jalkineet ja juoksuvyö. Onkohan niissä painoa niissä jalkineissa? Ei kaiketi, muuten painuisi pohjaan. Ehkä vain veden vastusta varten.

        Tuli mainos osallistua footbiciin. Onko teistä kukaan semmoiseen osallistunut?
        Se on sellaista jalkapohjajumppaa palloilla. En ole kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko räpylät käsissäkin?
        Olen huomannut, että joillakin on sellaiset räpylät käsissä, jalkineet ja juoksuvyö. Onkohan niissä painoa niissä jalkineissa? Ei kaiketi, muuten painuisi pohjaan. Ehkä vain veden vastusta varten.

        Tuli mainos osallistua footbiciin. Onko teistä kukaan semmoiseen osallistunut?
        Se on sellaista jalkapohjajumppaa palloilla. En ole kokeillut.

        Katsoin kerran uimahallissa kun anorektikolle laitettiin painot että ei
        pääse kellumaan. Hänen piti kävellä vedessä niitten painojen kanssa.


    • Anonyymi

      Katsoin vain elämää ohjelman. Olen tullut vanhaksi, kun en tunnistanut kuin Pelle Miljoonan. Muut niin nuoria

      • Anonyymi

        Etkö edes euroviisuedustajaamme Kääriää?


    • Anonyymi

      Mitä unohdettavaa anoilla on ? Anoilla on JO mukavia ketjuja, joissa
      ei ole kyykäärmeitä ilmaa pilaamassa eikä toivottavastiu tule !!!!

    • Anonyymi

      "Unohdetaan menneet"

      Korven kauhu anona tarvitsee uuden ketjun jyrättäväkseen ???

      • Anonyymi

        No heti tuli nimittelemään kauhuista ,näinhän se aina menee


    • Anonyymi

      Anot kyllä pystyvät tekemään eri aiheisia aloituksia ihan itsekin.

    • Anonyymi

      "Unohdetaan menneet"

      Telaketjujyrämörssäri pyytää unohtamaan ilkeytensä ?

    • Anonyymi

      Aloittajalla ei hoksottimet pelaa. Palsta on täynnä anojen aloituksia.
      Mistä se Suomen aInoa pariisilaistyylinen huussinkatto näkyy ?

    • Anonyymi

      Aloitus tulee "sylttytehtaalta" ?

    • Anonyymi

      Kauhean fiksuja te olette. Minun on pakko tunnustaa etten hoksaa kenen aloituksista on kysymys. Nyt on jo kolme sellaista ollut ainakin, missä on mainittu kahdessa MdK ja yhdessä kk.
      Ehkä minä tyydyn pelaamaan vain pasianssia , se on turvallisempaa.

    • Anonyymi

      Nyt unimaan!

      Korppis kuittaa

      • Anonyymi

        Hyvää yötä ♥️

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ♥️

        kylmätotuus

        Huomenna pannaan pussauskoppiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ♥️

        kylmätotuus

        Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.

        Tuskin ainakaan sinun iholle on rynnijöitä paitsi tuo kylmäkkö taitaa käydä kuumana, hajurako mahdollisimman pitkäksi.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.

        En minäkään ollut hyvää yötä toivottamassa tänään aamuyöllä.

        Joku onneton on alkanut käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä.
        Kaksoisolentoni hääräilee monessa ketjussa. Jotenkin sairasta touhua.

        No minä oun kutennii se savolaene immeine, joka alunpittäe oun kirjottanna nimimerkillä kylmätotuus.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ollut hyvää yötä toivottamassa tänään aamuyöllä.

        Joku onneton on alkanut käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä.
        Kaksoisolentoni hääräilee monessa ketjussa. Jotenkin sairasta touhua.

        No minä oun kutennii se savolaene immeine, joka alunpittäe oun kirjottanna nimimerkillä kylmätotuus.

        kylmätotuus

        Näin meihin samaistutaan, iholle pyritään ; )


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Näin meihin samaistutaan, iholle pyritään ; )

        Minusta tuo on joko kylmätotuuden avustamista tai pilkkaamista. Jos ei ole kylmis itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo on joko kylmätotuuden avustamista tai pilkkaamista. Jos ei ole kylmis itse.

        En oekee tiijä, mittee meinoot tuolla kirjutuksellas, mutta sen tiijän, että aenoo kylmätotuus nimimerillä kirjotettu viesti, joka tuossa ylempänä on, ja jonka loppuosa on savon murteella kirjotettu, on lähtennä minun konneeltan.

        https://www.youtube.com/watch?v=TgpGlePv2VU

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Jo rynni pskanärhet tänne. ANONA haluaa PIAN POOOiiiiiis täältä apuaaaa

    • Anonyymi

      Lapsellista tuo kolmikon touhu. Eikö kiikkustuolin kaataminen riittänyt? Kyllästyttää, olisivat edes hauskoja.

      • Anonyymi

        Olemme kaikki kiitollisia sinun hauskasta ja aikuismaisesta kommentistasi. Jatkathan samaan malliin, please?

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Montakohan Huussinkattoa näkyy Pariisissa?
      Ajatelkaa nyt hyvät palstalaiset!
      Onkohan kompostillekin tehty katto?
      Poikako rakensi lomallaa?

      • Anonyymi

        Vanna on saanut katon. Minä olisin vain kumonnut alassuin.


    • Anonyymi

      Katsotaan miten hänen aloituksensa vetää kommentteja. Ehkä hän ei kiitosta ja kehuja saa kuten Hilla sai. Joten kukaan ei siitä mene häntä syyttämään, että hän myötäkarvaan anoja silittäisi ja pyllistäisi Hillalle.
      Silittää kylmistä ja Palomaa ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Tulihan sinne nyt se totuus vallankaappauksesta. MdK:n, kuten huomattiin, tarkoitus häätää anot. Ylläpito ei siihen suostunut.
      Nyt sitten "naarataan" rekattu mainiten heidän ketjuihinsa alentamalla anot.
      Hillaa ei pyydetty. Olen siitä pahoillani.

      • Anonyymi

        Joo, nyt se on käännetty niin, että palsta on myös rekattujen, kun ei anoja saatu häädettyä.


    • Anonyymi

      Korppiksen ketju.
      en keskustele.

    • Anonyymi

      Jos tämä on Korppiksen ketju, niin hän näytti epärehellisyytensä.
      Aina halveksinut anoja, aina muka tunnistettavana kirjoittaa. Mutta onhan totuuskomissiossa muitakin piilosta huutavia.

      Osoittaisi nyt Korppis rehellisyydestään edes häivän ja tunnustaisi tehneensä tämän aloituksen.

      • Allekirjoitan aina tekstini.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Allekirjoitan aina tekstini.

        Kuka hyvänsä voi valehdella mitä vain palstoilla.
        Hupia tämän on vain.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Allekirjoitan aina tekstini.

        Ihan aina kun haluat!
        Aina et halua.


    • Anonyymi

      Minulle on ihan sama kumpia ovat, rekattuja tai anoja. En tunnista ketään rekattua muuta kun aina siitä yhdestä kirjoituksesta. En yhtään tiedä mitä on kirjoittanut aikaisemmin.
      Ikkunasta näkyy kuu, se on kapenemassa. Huomenna menen lapsen perheeseen viemään Hallowen-huivia lapsenlapselle. Laitoin kuvia huiveistani ja yksi kelpasi. Vien oikein Presidenttipaketin kun vävyn kanssa laitetaan autooni talvikitkat.

      • Anonyymi

        Samoin en minäkään tunnista enkä edes ole kiinnostunut tunnustamaan


    • Anonyymi

      Nyt on renkaat autossa. Kutsuinkin saman tien iltakahville koko perheen, juuri lähtivät. On nyt niin levollista istua tässä koneella ja katsella pimeään iltaan, jossa näkyy valoja kodeista, katulampuista ja autoista. Ei muuta kuin odottelen TTK-lähetystä.

    • Anonyymi

      Terveyskeskukseen tässä lähdössä.
      Korona ja infulenssarokotukset samaan sysyyn.
      Koronakuolemista ei enää pitkään aikaan ole puhuttu mitään mediassa. On unohdettu koko asia. Tai sitten en ole ollut vain kuulolla.

      • Anonyymi

        Eilen joku 'asiantuntija' sanoi, että koska meitä vanhoja koronan aikaan suojeltiin, niin niiden, jotka jäivät henkiin pitäisi maksaa siitä eläkkeiden leikkauksen muodossa.


    • Anonyymi

      Jaakko Laaksolta on tulossa kirja. Muista hänet jonkin sortin vasemmistolaisena.
      Onko Suomessa enää kommunisteja?
      Mikä tuo Vasemmistoliitto on?

    • Anonyymi

      Ei Suomessa enää ole kommunisteja eduskunnassa kuin yksi.
      Joku pieni kommunistinen puolue on olemassa, mutta kai senkin
      toiminta hiipuu enkä usko sillä enää olevankaan mitään toimintaa.
      Vasemmistoliitto ajaa työntekijöitten asiaa ja tekee suorat ja parhaimmat
      kysymykset hallitukselle kyselytunnilla hallituksen sortamien työntekijöitten
      ja heikossa asemassa olevien ihmisten puolustamiseksi.

      • Anonyymi

        Näin on, ja heikommassa asemassa olevia ulkomaalaisia pitäisi saada Suomeen ainakin 100 000 vuodessa, että tämä hirveä työvoimapula hellittäisi, ja saataisiin talous kasvuun!
        T. Bertil Perversson.


    • Anonyymi

      On isovanhempien päivä tänää. Näin radiossa kerrottiin kun kuuntelin Onnensäveltä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe