Salkkarit jionopaljastukset 13-17.10

Anonyymi-ap

Joonatan epäilee Mariannan mielenterveyttä.Marianna ei paljasta miksi on niin iloinen.Marisnna päättää erota Joonatanista.Myöhemin hän harrastaa lohtu seksiä.Aki ja Henrik majsilevat auyosss,myöhemmin Kertun luona.Kerttu ei epäile mitään,mutta Kristian löytää heidät.Aki ja Henrik pyytävät ,ettei Kristian kerro Lindalle.Kallella on kuvaton profiili tinderisdä ja se matschaa Tatun profiilin kansss.He sopivat treffit,mutta eivät löydä toisiaan.Molemmat luulevat toisen tehneen ohatit.Muöhemmin Kalle tajuas,että deitti olikin Tatu.Uusilla treffeillä kaikki menee hyvin,kunnes Ismo ryntää paikalle.Jutta pitää Anniinalle puhuttelun ja vastii tätä pyytämään Sallalta anteeksi.Anniina pyytää anteeksi,mutta Salla uhkaa haastaa koko sairaslaan oikeuteen.Kotona Salla tajuaa asianajajan tilevan kalliiksi.Kari ehdottaa,että Salla voisi myydä Amandan osakkeita.

6

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori kirjoitusvirheeni ilman lukulaseja

• Anonyymi

Kannattaa lukea läpi ennen kuin klikkaa Lähetä-nappulaa. Myös otsikko...

• Anonyymi

Tuo on ihan julkista tietoa kuka tahansa voi lukea.

• Anonyymi

salkarit on persestä pitäisi lopetta talläiset paska sarjat menee mtv rahat ihan turhaa tälläiseen paskaan

• Anonyymi

Ei ole pakko katsoa paskaa!
        Salkkarit on suosituimpia ohjelmia normiTV:n kautta ja myös suoratoistopalvelussa. Kun on paljon katsojia, niin silloin on hyvin mainoksia, joista MTV saa tulonsa. Maksullisella suoratoistopalvelulla katetaan myös MTV:n kuluja. Tuskin MTV jatkaisi sarjan tekemistä, jos olisi tappiollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22