Järviradion sensuuria

Anonyymi-ap

Onpas outoa, että maksava soittaja ei saa politiikasta, eikä mahdollisesta liikuntakyvyttömyydestään sairauden takia sanoa mitään! Jäädään täällä porukalla odottamaan kuka vaan on lauantaina 11.10. grammarissa.
Pannaan pannaan tällainen! Lopetamme kuuntelun.

5

269

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkyi olevan oravan kuva facebookissa. Voisi tuo jeesustelu ja radio kumpi jompi loppua.

• Anonyymi

Onneksi laatikkoon tuloo torstai lehti ja järviseutu, radiossa kuuluu järviradio ja Hannun kultainen ääni.
        Kateellisten ulina vinkuu ja inisöö pitkin kirkonkylää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi laatikkoon tuloo torstai lehti ja järviseutu, radiossa kuuluu järviradio ja Hannun kultainen ääni.
        Kateellisten ulina vinkuu ja inisöö pitkin kirkonkylää

Janne on ainoa ammattilainen! Siitä ei kukaan ole eri mieltä. Hannu myös aivan ok

• Anonyymi

Miks Sarita kalastelee pappoja soittamaan uudelleen "minulle"? Eikö sitä soiteta ohjelmaan eikä kuin treffilinjalle ? Järviradion kannattaa puuttua asiaan, jos aikoo uskottavuuttaan säilyttää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1315
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      547
    10. 48
      537
    Aihe