Se hetki ei ole enää kaukana ajassa. Hetkeä emme tiedä etukäteen, mutta se tulee jonakin päivällisenä vastaan.
Kristityillä tarkoitan vain heitä, kuissa on Jumalan Henki sisälläänsä ylösoton hetkellä.
Kristittyjen katoamista ei huomata heti sen tapah juttua. Miksi ei?Koska tapahtuu sen moista jotta huomijo on jossain muuvalla samalla hetkellä. tuhoisuustapahtuma, kuolijaaksi kaikes vuoheennokses kuolijoita ken ties miljuunittain
Myöhemmin se huomataan. Silloin katoamusten syyllisiksi valehjellaan "totuujen " kertovalta taholta valheellista tietoa sanojen syyksi jonkin muullisen kuin ylösotollisen.
Vakuutan sulle. Oikea syy on ylöstempaus ja samaan aikaan taitaa olla se pedonmerkintäkin menossa.tikilonpakkohan on sen esivalmistelua.
Tämä sulle jälkeenjääneelle ylöstenpauksen tajuamukses hetkees:
"NYT SE SITTEN TAPAHTUI JA MÄ EN USKOKSINUT SITÄ LOKARISSA 2025 vaan olin täynnä mussutusta."
Muista tämä. Kopsaa ylös.
Selef Urge
Kristityt katoavat täältä
18
110
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kristityt pysyvät maan päällä. Kristityt menevät Jerusalemiin Jeesuksen häihin.
Pakkokasteet tulee käyttään, että kaikilla olisi hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;
Luste, eli jälkikäteen kylvetty lahkolaisuus temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle. Ufo-alukset hoitaa sen tehtävän.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän- AnonyymiUUSI
"Luste, eli jälkikäteen kylvetty lahkolaisuus temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle. Ufo-alukset hoitaa sen tehtävän."
Just niin ja se merkki tarvitaan, että antigravitatiosäteet saadaan kohdistettua, ettei tuu liikaa roskaa mukana. Alukset pörräävät muutaman kerran ympäri pallon päällä ja kaikki, joilla lahkomerkki löytyy, yritetään pelastaa. Sisätiloista on vaikeampi tösöttää - katto, kun pistää kampoihin. Tzoh! Ulkoilkaa, kun hetki on sovelias!
- AnonyymiUUSI
Ne asunnot, johon kristityt menee asumaan tulee maan päälle. Siihen Jeesus viittasi sanomalla, että ottaa omansa asumaan kanssaan. Jeesus tulee maan päälle uuteen Jerusalemiiin, mikä laskeutuu taivaasta, samoin temppeli ja uudet asunnot Israeliin.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, koska Saatana teki identiteettivarkauden kun Jeesus kuoli. - AnonyymiUUSI
Raamattu varoittaa epämäräisistä ylöstempausvalheista, joilla ihmisiä eksytetään.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - AnonyymiUUSI
Tietenkin kutsun taivaaseen saavat vain Pyhän Hengen omaavat, kun tempaus tapahtuu nimenomaan Hengessä, ihminen muuttuu hengelliseksi ihmiseksi koska ihminen muuttuu taivaan olennoksi eikä lihallinen ihminen kaikkine harhaoppeineen ja pahoine ajatuksineen voi olla mukana.
- AnonyymiUUSI
Jeesus on edelläkulkija, taivaaseen noustaan fyysisessä ruumiissa Jeesuksen tavoin.
Kasteessa Jumala luo vedestä ja Hengestä ihmiselle fyysisen uuden ylösnousemusruumiin valmiiksi. Ei haudassa enää mitään ylösnousemsruumiita ihmiselle valmisteta.
- AnonyymiUUSI
Ylösotto voi olla jo 2v päästä.Näin ylösotosta jäänyt sitten laulaa ylösotetulle rakkaalleen:
https://www.youtube.com/watch?v=rw8eRYPOX54 - AnonyymiUUSI
kiitos.
- AnonyymiUUSI
Ihmisillä ei ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen. Ne mielikuvat on pelkkiä hallusinaatioita.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.- AnonyymiUUSI
Jeesus tulee takaisin maan päälle ihan samalla tavalla näkyvässä muodossa kuin taivaaseen nousi.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
- AnonyymiUUSI
Joh.5:28-29 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä, ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. Dan.12:2. Matt.16:27. 25:46.
- AnonyymiUUSI
Helluntailaiset eivät usko Raamattuun. Ne lukee Parhamin novumeita ja Mormonin kirjoja.
- AnonyymiUUSI
Pakkovauvakastettu valehtelee aina!
Parhami eli 20-luvulla ja Novum tehtiin 70-luvulla.
Pakkovauvakastetuilla on valehtelemisen sakramentti! He itse vihkivät homoja! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetuilla on valehtelemisen sakramentti! He itse vihkivät homoja!Parhamissa ja Olsenissa oli sama miehimyksen henki, mitä ne toi Suomeen 1920-luvulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhamissa ja Olsenissa oli sama miehimyksen henki, mitä ne toi Suomeen 1920-luvulla.
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism.
Hänen taidonnäyte on helluntailaisuuden opetukset ja aivoitukset. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism.
Hänen taidonnäyte on helluntailaisuuden opetukset ja aivoitukset.Kaikilla Jenkkilahkoilla on yhteisiä oppeja ja väitteitä, mitä ne toistelee, kun yrittävät kristittyjä käännyttää omiin lahkoihinsa maksaviksi jäseniksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastetuilla on valehtelemisen sakramentti! He itse vihkivät homoja!Eikös tämä pakkovauvakastettu ole entinen helluntailainen?
Ja muutakin yhteistä helluntailaisten kanssa on se, että pakkovauvakastettukin on vanhan liiton Israelia siunaava siionistivuohi.
- AnonyymiUUSI
Ps 83 sota alkaa olla toteutunut ja kun Goog hyökkää silloin Messiaan tulon pasuuna soi aeurakunnalle,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1535765Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961780- 1241180
- 151114
- 581037
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55964
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844