Päivän suolistoraportti - syksy 2025

Tänään, kuten muutenkin viime aikoina, on ollut kovin aktiivista suolistorintamalla. Rutinapieruja on tullut mukavasti ja hajukin on ihanan hienostunut. Äsken juuri kävin kakalla ja pökäle oli kiinteä ja tiivis, jopa hieman jäykkä kun jäi odottamaan huuhtelua selkä suorana. Sinne lähti putkistoon iloisesti huutaen. Olen ihan tyytyväinen saavutukseeni. Pierutkin ovat kuplivan helmeileviä. On hienoa omistaa tällainen maha. Oletteko kateellisia?

2

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minkäköhänlainen raportti sieltä tulee

• Anonyymi

Pieris, luin just biologian oppikirjaa ja synnytyslääkärin Do-it-yourself -opasta.
      Sinulla on neljä (4) epämääräisenväristä mulkunkuulaa, joiden ruokkomaksuja yrität velkoa minulta. Air Pussikin meni myyntiin asianajokuluihin, asun nyt Sopu-teltassa Kalaharin aavikolla.

Todistustaakka isyydestäni on sinulla, mutta esitin rosiksessa vantaalaisen maalitehtaan värikartan ja oman tautivapaan geenipohjani, joten pienellä katkarapulerppamunallani jäähallin kokoisessa synnytyskanavassasi homma ei toimi. Kitka ei riitä. Vaikka pää edellä synnytyskanavaasi menisin, niin tilaa jäisi vielä Range Roverille ja kolmelle kajakille. Miehistöineen.

Kysymys kuuluukin, onko värisuorasi A- vai B- osaston tuotosta. Kun kävelet fattaan hakemaan elatusapuja, niin jälkeläistesi värikirjo saattaa herättää kysymyksiä.

Minulta et saa elatusmaksuja. Asun NWA:ssa (North West Africa, nyk. Namibia) Sopu-teltassa, metsästän hylkeitä ja gekkoja, juon omaa kustani, juoksen Cooperin testin tavoin karkuun leijoneita, päivällä +46C, yöllä -10C.

Nyt on jo ikävä Espoon parkkihalliin Audeja pommittamaan.

Pieris, ota mut takasin. Lupaan olla uskollinen ja vähäruokainen sulhosi. Kiipeän selkääsi vain kerran vuodessa joulun aikoihin, enkä pyri kakosen puolelle.
      Armoa, Pieris. Kai yhden virheen voi unohtaa näinkin pitkässä suhteessa?

T: Ikävissään riutuva Salis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe