Kelpaako paljonkorkattu 23 v. vaimoksi ?

Anonyymi-ap

Olis tarjolla ja saatavillani kaunis ja osaava nainen. Harrastanut seksiä ainakin 15 vuotiaasta alkaen, eli 8 vuotta lähemmäs. Omien kertomustensa mukaan ainakin 350 eri miestä ja kyllähän tuo on yleisesti tiedossakin. MYös kaupallista toimintaa mahtuu kokemukseen. Mitä teen, otanko vai jätänkö ?

11

458

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta otat, jos on yhtään muuten sopiva 👍

• Anonyymi

Uskoako, että monen kanssa ollut pystyy rauhoitumaan kun tulee vakiintumisen aika? Mä ymmärrän, että sataprosenttista uskollisuutta on, mutta tuskin se kaveriseksi yhden kanssa jos historia on ollut vilinää.

• Anonyymi

Luulisi hänen osaavan jotain seksissä ja olevan helppo muutenkin saada kokeilemaan kaikkea. Kokeile edes, et menetä kovinkaan paljon jos pettää ja saat luultavasti uusia kokemuksia.

• Anonyymi

Minulla oli tyttöystävänä 22 vuotias jolla oli tuohon mennessä yli 50 eri exää, väitti etä kolmetoista vuotiaana poikaystävän pani häntä.

• Anonyymi

Ihmiset voi muuttua, jos haluaa...

• Anonyymi

Ei jakorasia kanssa kukaan halua olla

• Anonyymi

Mulla on virallisesti vihitty rouva, jota kutsuttiin aikoinaan 500 kullin Millaksi. Ei ole tarvinnut ruinata seksiä. Kaikki käy kimpoista, anaaliin ja mitäs ikinä. Mukava ja huumorintajuinen siro nainen. Kyllä kelpaa.

• Anonyymi

Kokenut on aina kokenut, vaikka olisi kokenut katiskan. En minä ainakaan epäilisi.

• Anonyymi

Ja toinen ääripää on, että nait neitsyen, joka koko ajan haaveilee vieraasta miehestä. Valitse nyt noista.

• Anonyymi

Ota ehdottomasti, tulet saamaan hyvää seksiä ja oletettavasti paljon. Oma vaimo kanssa ollut myös hyvin antavainen jo nuoresta, kokemusta ehkä 100 eri miehestä. Seksiä on paljon ja hyvää, estotonta. Minulle sopisi hyvin jos vaimo kävisi vieläkin hakemassa lisää kokemuksia, naimisissa noin 12 vuotta ja 50v kieppeillä rouva itse vajaa 60v

• Anonyymi

Tottakai otat!
      Omalla rouvalla 53 v, noin 70 exää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4208
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3768
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      82
      3126
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      43
      1579
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1418
    6. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      24
      1360
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      1357
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1341
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      115
      1128
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1053
    Aihe