Olis tarjolla ja saatavillani kaunis ja osaava nainen. Harrastanut seksiä ainakin 15 vuotiaasta alkaen, eli 8 vuotta lähemmäs. Omien kertomustensa mukaan ainakin 350 eri miestä ja kyllähän tuo on yleisesti tiedossakin. MYös kaupallista toimintaa mahtuu kokemukseen. Mitä teen, otanko vai jätänkö ?
Kelpaako paljonkorkattu 23 v. vaimoksi ?
20
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta otat, jos on yhtään muuten sopiva 👍
- Anonyymi
Uskoako, että monen kanssa ollut pystyy rauhoitumaan kun tulee vakiintumisen aika? Mä ymmärrän, että sataprosenttista uskollisuutta on, mutta tuskin se kaveriseksi yhden kanssa jos historia on ollut vilinää.
- Anonyymi
Luulisi hänen osaavan jotain seksissä ja olevan helppo muutenkin saada kokeilemaan kaikkea. Kokeile edes, et menetä kovinkaan paljon jos pettää ja saat luultavasti uusia kokemuksia.
- Anonyymi
Minulla oli tyttöystävänä 22 vuotias jolla oli tuohon mennessä yli 50 eri exää, väitti etä kolmetoista vuotiaana poikaystävän pani häntä.
- Anonyymi
Ihmiset voi muuttua, jos haluaa...
- Anonyymi
Mulla on virallisesti vihitty rouva, jota kutsuttiin aikoinaan 500 kullin Millaksi. Ei ole tarvinnut ruinata seksiä. Kaikki käy kimpoista, anaaliin ja mitäs ikinä. Mukava ja huumorintajuinen siro nainen. Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Kokenut on aina kokenut, vaikka olisi kokenut katiskan. En minä ainakaan epäilisi.
- Anonyymi
Ja toinen ääripää on, että nait neitsyen, joka koko ajan haaveilee vieraasta miehestä. Valitse nyt noista.
- Anonyymi
Ota ehdottomasti, tulet saamaan hyvää seksiä ja oletettavasti paljon. Oma vaimo kanssa ollut myös hyvin antavainen jo nuoresta, kokemusta ehkä 100 eri miehestä. Seksiä on paljon ja hyvää, estotonta. Minulle sopisi hyvin jos vaimo kävisi vieläkin hakemassa lisää kokemuksia, naimisissa noin 12 vuotta ja 50v kieppeillä rouva itse vajaa 60v
- Anonyymi
Tottakai otat!
Omalla rouvalla 53 v, noin 70 exää. - Anonyymi
Vaimo oli 19v, kun aloimme seurustella.Oli siihen mennessä nussinut noin 20 miehen kanssa.Muutama isokullinen vanhempi iso mies myös.Meillä on käynyt 25:n vuoden aikana 9 isokullista miestä nussimassa vaimoa.Hän on käynyt nussimassa yksin kuuden miehen kanssa ja useamman kerran saman kanssa.Kyllä miehille maistuu 160 senttinen isorintainen ja pienipeppuinen tumma kaunis nainen.Vaimo haluaa naida isokokoisten ja isokullisten miesten kanssa ja sellaisten naitavana on käynyt. Joskus miehen mökillä yötä ja viimeisimmän 2 metrisen isokullisen miehen kanssa hotellissa.Ensimmäisen kerran koko yön aamuun asti ja sitten tullut kahdelta yöllä farkut läpispermassa ja pillu valuvana.Hän just sanoi, että haluaisi nussia vaikka viiden uuden miehen kanssa, jos löytyisi hyviä ja sellaisia jotka saa himot hyrräämään Eli 190 senttinen, lihaksikas ja isokullinen.
- Anonyymi
Minua ei haitannut että vaimollasi on ollut useita miehiä kuuden vuoden avoimen suhteen aikana.
Suostuu kimppaseksiin parinvaihtoon jos pyydän häntä mukaan.
Ota ihmeessä on varmaan osaava seksin saralla. - Anonyymi
Itselleni ainakin kelpaisi.
M43 Satakunta - Anonyymi
Eihän se pillu nussimisesta kulu
- Anonyymi
Ota ihmeessä!
- Anonyymi
Oma rouva oli aikanaan jo teininä hyvin suostuvainen panohommiin.
Taisi siinä joskus käydä pillulla useampikin kundi samalla kertaa paineita poistamassa.
Kyllä siinä jokunen exä on ehtinyt kertyä vuosien mittaan ennen meitäkin.
Mutta ei se pillu naimalla kulu, jos muuten kaikki natsaa. - Anonyymi
Minulle sopisi hyvin paljon nussittu vaimo olisi helpompi saada vaimo kimppa naiseksi!
- Anonyymi
Mites paljon nussittu mies🤭
- Anonyymi
Käsite "korkkaaminen" tarkoittaa seksissä miehen tunkeutumista peniksellään neitseelliseen naiseen, seurauksella että tämän immenkalvo puhkeaa. Niin tapahtuu vain kerran naisen elämässä.
- Anonyymi
Mä ottaisin ainakin...osaava tyttö ja jos on vielä kaunis,seksikäs ja mukava. Parempaa yhdistelmää ei edes löydy. Ota ihmeessä ja nauti elämästä hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214332Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545525Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3024366HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394127"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63602Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223558Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632655Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438