Nyt Sopiva Hetki Tulla Uskoon Jeesukseen Kristukseen
Lue Pelastusrukous ja ota Jeesus elämäsi Herraksi!
Pelastusrukous on tuossa perässä
Tule mukaan oman Seurakuntasi toimintaan!
Lue Raamattua yksin / ryhmässä. Apostolien teot kertovat Seurakunnan synnystä!
Rukoile Isä Meidän Rukous ja Herran Siunaus!
Rukoile Taivaallista Isää omin sanoin ja kerro Hänelle kaikki tarpeesi!
Päätä Rukous: Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä Amen!
Joh. 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Voimme vedota Jeesuksen omiin sanoihin, kun rukoilemme häntä!
https://raamattuajassamme.fi/
Luterilaisen Pastorin Uskon ja Elämän ohjeita
Jeesus Kutsuu Luokseen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.
”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.” - Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Jaa, minä kun luulin että se olj jo männäviikolla.
Taijat narrata. - Anonyymi
Uskoville on omat palstansa ,menkää sinne...ateistina en ole niin kiinnostunut käännytys työstänne...eikä moni muukaan tällä palstalla ..täällä kun spekuloidaan vaan vallankäytön kovaa ydintä ja puolueita..uskoville on omat paikkansa tuoda mielipiteitänsä esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463768Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat823126Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi241360Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151128Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053