"SIUNAUKSEN, jos te TOTTELETTE HERRAN, teidän Jumalanne, KÄSKYJÄ, jotka minä tänä päivänä teille annan,"
"Mutta jotka OIKEIN TUOMITSEVAT, niiden käy hyvin, ja heille tulee ONNEN SIUNAUS."
"Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja VUODATAN teille SIUNAUSTA YLENPALTTISESTI."
Onnen siunaukset
13
107
Vastaukset
- Anonyymi
Sananl 20:7:
"Vanhurskas vaeltaa nuhteettomasti, onnelliset ovat lapset hänen jälkeensä." - Anonyymi
Jaak 5:16:
"TUNNUSTAKAA siis toisillenne SYNTINNE ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras." - Anonyymi
Estääkö tottelemattomuus Jumalan siunaukset ?
Jer 5:23: "Mutta tällä kansalla on uppiniskainen ja tottelematon sydän; he ovat poikenneet ja menneet pois."
2Kor 10:6: "ja olemme valmiit rankaisemaan kaikkea tottelemattomuutta, kunhan te ensin olette täysin kuuliaisiksi tulleet."
Ef 5:6: "Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;"
Jumala haluaa kuuliaisuutta. - Anonyymi
Turhilla lohduttelu.
Sak 10:2:
"Sillä kotijumalat puhuvat tyhjiä, ja tietäjät näkevät petosnäkyjä, puhuvat valheunia, LOHDUTTELEVAT TURHILLA. Sentähden he saavat lähteä matkaan kuin lammaslauma ja kärsivät vaivaa, kun ei ole paimenta." - Anonyymi
Mal.3:10 Mutta tuokaat täydelliset kymmenykset minun aittaani, että minun huoneessani ruokaa olis; ja niin koetelkaat minua, sanoo Herra Zebaot, ellen minä myös avaa teille taivaan akkunia, ja vuodata sieltä runsaasti siunausta. Biblia (1776)
- Anonyymi
Raamtussa ei ole minkäänlaista käskyä maksaa kymmennyksiä palkkatuloista. Kymmenykset kuuluivat Mooseksen lakiin ja lain määräysten mukaan kymmenykset piti suorittaa luvatun maan sadosta ja karjasta.
Täydet kymmenykset, kolmannen vuoden kymmenyksen tuotiin temppelin varastohuoneisiin.
- Anonyymi
Sieltä mennään mistä aita on matalin.
- Anonyymi
Miksi mitään ei tapahdu ?
"Sillä vitsaa on jo koeteltu. Mutta entäpä, jos vitsa pitääkin halpana tämän kaiken? Se ei tapahdu, sanoo Herra, Herra." - Anonyymi
"Sinun sanasi on hyvin koeteltu, ja sinun palvelijasi rakastaa sitä."
- Anonyymi
Ymmärtämättömät uskikset.
Vertaus alaikäisiin.
Missä on tieto ja totuus?
Room 2:20:
"Ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto:" - Anonyymi
Mikä idea noissa lainailuissa ja höpötyksissä on?
Mitä ne tarjoaa ihmiselle?- Anonyymi
Mitä sinä sinä tarjoat ihmisille ?
- Anonyymi
Mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964