Ostin keväällä KDJ 120 Land Cruiseriin kesärenkaat, joissa on hieman enemmän karheutta kuin normaali kesärenkaissa.
Siellä kyljessä on tuo uusi merkki, joka on sen tutun M+S kehittyneempi versio.
Nyky pykälien mukaan nastattomissa talvirenkaissa pitää olla 3PMSF kuvio, jossa on kolme vuoren huippua ja lumihiutale.
Niillä oli oikein hyvä ajaa kesällä, mutta miten mahtaa olla talvikelien kanssa.
Edellisessä KZJ 95 oli isot maastorenkaat, joissa ei ollut mitään jääpitoa.
En ajanut sillä lainkaan talvella, paitsi kun vein sen kevättalvella autoliikkeeseen.
Se säikäytti kerran sillä viimeisellä matkalla jäisellä pinnalla ja ymmärsin nostaa oikeata jalkaa loppu matkaksi.
Minkälaisia kokemuksia muilla on näistä M+S renkaista talvikeleissä?
T. Maakruiseristi
Uusi talvirengas sääntö
8
275
Vastaukset
- Anonyymi
Katselin mainosta uusista Nokian R5 SUV renkaista.
Tuntuu hieman häpeälliseltä mennä rengasliikkeeseen netistä ostettujen renkaiden kanssa ja pyytää niiden alle laittoa.
Edullinen nettihinta ehkä vähän sitä helpottaa D. Bf Goodrich All terrain toimi jeepin alla hyvin talvet ja kesät.
- Anonyymi
Kiitos Ripa vinkistä. Olen tuollaiset nähnyt pari kertaa. Komeat valkoiset tekstit kyljissä.
Tuo talvi pito on se mikä minua jännittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Ripa vinkistä. Olen tuollaiset nähnyt pari kertaa. Komeat valkoiset tekstit kyljissä.
Tuo talvi pito on se mikä minua jännittää.Nuo pitää paremmin kuin kesärenkaat, mutta ovat kaukana talvirenkaan pidosta.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo talvi pito on se mikä minua jännittää.Saa varmaan nastoitettuakin ne.
- Anonyymi00004
Anonyymi kirjoitti:
Tuo talvi pito on se mikä minua jännittää.Bf renkaissa ei ole hyvä pito edes märällä tiellä .
- Anonyymi00005
Aloittaja tässä terve.
Ajoin kesän noilla Hankookin renkailla, jotka olivat hiljaiset ja hyvät ajaa.
Olin todella positiivisesti yllättynyt niiden ominaisuuksista.
Vesikelillä en huomannut niissä mitään erikoista, mutta ajelen nykyisin muutenkin rauhallisesti kun tuo minun kalustoni on kova syömään soppaa D.
Koska tuo LC on kesäauto (veneveturi), niin se on elokuun lopusta lähtien ollut seisonnassa.
Olen suunnitellut kokeilla niitä renkaita lumipinnalla ennen kuin loskakelit tulevat.
Hyvää talven jatkoa.
T. Maakruiseristi - Anonyymi00007
Onko kenelläkään kokemuksia Nokian kitkarenkaista aidossa maasturissa, siis autossa, jossa on jakolaatikko lattian alla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770