Uusi talvirengas sääntö

Anonyymi-ap

Ostin keväällä KDJ 120 Land Cruiseriin kesärenkaat, joissa on hieman enemmän karheutta kuin normaali kesärenkaissa.

Siellä kyljessä on tuo uusi merkki, joka on sen tutun M+S kehittyneempi versio.
Nyky pykälien mukaan nastattomissa talvirenkaissa pitää olla 3PMSF kuvio, jossa on kolme vuoren huippua ja lumihiutale.

Niillä oli oikein hyvä ajaa kesällä, mutta miten mahtaa olla talvikelien kanssa.
Edellisessä KZJ 95 oli isot maastorenkaat, joissa ei ollut mitään jääpitoa.
En ajanut sillä lainkaan talvella, paitsi kun vein sen kevättalvella autoliikkeeseen.
Se säikäytti kerran sillä viimeisellä matkalla jäisellä pinnalla ja ymmärsin nostaa oikeata jalkaa loppu matkaksi.

Minkälaisia kokemuksia muilla on näistä M+S renkaista talvikeleissä?
T. Maakruiseristi

8

342

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katselin mainosta uusista Nokian R5 SUV renkaista.
      Tuntuu hieman häpeälliseltä mennä rengasliikkeeseen netistä ostettujen renkaiden kanssa ja pyytää niiden alle laittoa.
      Edullinen nettihinta ehkä vähän sitä helpottaa D.

• Bf Goodrich All terrain toimi jeepin alla hyvin talvet ja kesät.

• Anonyymi

Kiitos Ripa vinkistä. Olen tuollaiset nähnyt pari kertaa. Komeat valkoiset tekstit kyljissä.
        Tuo talvi pito on se mikä minua jännittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Ripa vinkistä. Olen tuollaiset nähnyt pari kertaa. Komeat valkoiset tekstit kyljissä.

Nuo pitää paremmin kuin kesärenkaat, mutta ovat kaukana talvirenkaan pidosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Saa varmaan nastoitettuakin ne.

• Anonyymi00004
        Anonyymi kirjoitti:

Bf renkaissa ei ole hyvä pito edes märällä tiellä .

• Anonyymi00005

Aloittaja tässä terve.
      Ajoin kesän noilla Hankookin renkailla, jotka olivat hiljaiset ja hyvät ajaa.
      Olin todella positiivisesti yllättynyt niiden ominaisuuksista.
      Vesikelillä en huomannut niissä mitään erikoista, mutta ajelen nykyisin muutenkin rauhallisesti kun tuo minun kalustoni on kova syömään soppaa D.
      Koska tuo LC on kesäauto (veneveturi), niin se on elokuun lopusta lähtien ollut seisonnassa.
      Olen suunnitellut kokeilla niitä renkaita lumipinnalla ennen kuin loskakelit tulevat.
      Hyvää talven jatkoa.
      T. Maakruiseristi

• Anonyymi00007

Onko kenelläkään kokemuksia Nokian kitkarenkaista aidossa maasturissa, siis autossa, jossa on jakolaatikko lattian alla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1716
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1121
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1065
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1063
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      994
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      812
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe