Ootteko kuulleet Huittisista koskaan? Ainakin jotain siittä Hullusta miehestä, joka söi enemmän kuin tienasi?
Meinaan nyt on teillä siälä naapurikaupungissa meno ja meininki ihan samanlaista kuin Huittisten miehellä. Paitti että ootta koko kaupunki kuses.
Ähtäri, tuo hullu kaupunki Etelä-Pohjanmaalta, joka söi enemmän kuin tienasi.
Alavus 💕 Ähtäri. Terve tuloo vaan. Oikiaan kaupunkiin.
Alavus onnittelee Ähtäriä
Anonyymi-ap
6
453
Vastaukset 6
- Anonyymi
En oo kuullut, mutta hevosesta olen, joka kuoli juuri kun oppi olemaan syömättä. Eli kaks näläkästä huijaamaan toisiaan, niin mitä siitä
tulee- Anonyymi
Kepulaisten orgiat
- Anonyymi
Ei oo Alavus yhtään paree.
Sajimäki opettaa teillekin. Kuntalakia.
Liisa pääsee tuki opetukseen.
Josta Perttu jatkaa - Anonyymi
Kiitos. Ja onnittelut teillekin meistä. Saatte huippusakkia täältä.
Yhtään asiaa ei hyväksytä mitä kunnanvaltuustossa päätetään. Ei pienintäkään.
Kaikki kierrätetään käräjien ja hovioikeuren kautta.- Anonyymi
Me halutaan Ähtäri tänne. Teillä on niin ihQut valittajapapat.
- Anonyymi00007
Potku omaan nilkkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281966
- 51979
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r156836Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50756- 71684
- 67626
- 53617
- 59606
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.133593Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e120552Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 52503
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 6494
- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486- 4469
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.140451