Miksi YLE ei kerro tästäkään asiasta kansalle mitään??
https://yle.fi/a/74-20188169
PS ja KD kysyvät: miksi YLE ei uutisoi tästäkään!
200
1220
Vastaukset
Niin no eikö tuo ole YLEn sivuilta tuo uutinen? Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia? Ynnä luuletteko joku tosiaan että Hamas olisi vienyt toimittajia katsomaan miten se kohtelee vankejaan?
Ynnä että vasta nyt myös Israelin vankiloissa olleet ovat pääseet kertomaan miten heitä on kohdeltu. Ei sinnekkään ole päästetty toimittajia. Vasta vapautuksen jälkeen on tullut tietoa. Mennen tullen on siis asia pimitetty.
PS. Pitää todella kysyä että mistä näitä oikein tulee?- Anonyymi
Panttivankeja on vapautettu alusta asti vähitellen, siinä on monta tarinaa jotka on ollut luettavissa mutta ei Ylellä tietenkään. Onhan se noloa olla väärässä. Mutta totuus voittaa aina, kyllä sen Ylekin vielä tajuaa jossakin vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panttivankeja on vapautettu alusta asti vähitellen, siinä on monta tarinaa jotka on ollut luettavissa mutta ei Ylellä tietenkään. Onhan se noloa olla väärässä. Mutta totuus voittaa aina, kyllä sen Ylekin vielä tajuaa jossakin vaiheessa.
"Mistänäitä oikeintulee" puhuu taas itsensä pussiin:
"Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia".
Kuitenkin hän luottaa täysin Hamasin Terveysministeriön tiedoituksiin.
Hän luottaa valheisiin. Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki missä noita uutisia on ollut aikaisemmin ja laita tänne linkkiä? Löytyykö?
Anonyymi kirjoitti:
"Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia".
Hän luottaa valheisiin.Missä hän on sanonut luottavansa täysin "Hamasin Terveysministeriön tiedoituksiin"?
Anonyymi kirjoitti:
Hän luottaa valheisiin.Missä kohtaa olen luottanut täysin terveysministeriön tiedotuksiin? Älkää nyt puhuko taas paksaa. Sen sijaan olen ihmetellyt useasti sitä, että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu.
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Missä kohtaa olen luottanut täysin terveysministeriön tiedotuksiin? Älkää nyt puhuko taas paksaa. Sen sijaan olen ihmetellyt useasti sitä, että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu.
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.Sinähän jatkuvasti toistat Hamasin väitteitä kansanmurhasta, nälkäkuolemista, viattomien ihmisten tappamisista, ym. Sehän osoittaa, että sinä LUOTAT Hamasin tiedoituksiin, vai valehteletko sinä siinäkin?
Tulitko nyt katumapäälle? Anonyymi kirjoitti:
Sinähän jatkuvasti toistat Hamasin väitteitä kansanmurhasta, nälkäkuolemista, viattomien ihmisten tappamisista, ym. Sehän osoittaa, että sinä LUOTAT Hamasin tiedoituksiin, vai valehteletko sinä siinäkin?
Tulitko nyt katumapäälle?Missä kohtaa minä olen noin väittänyt? Tänne on kyllä niistä kirjoitettu mutta nyt haukut väärää puuta. Itse olen useamman kerran sanonut että paikan päälle pitäisi saada kunnon toimittajia, jotta voidaan tarkistaa pitävätkö tiedot todella paikkansa.
Terveysministeriön tiedotuksista olen todennut, että aina kun YLE on niitä tuonut esille, niin siinä on muistettu sanoa että kyse on "terveysministeriön mukaan". Ongelma kun on ollut se, että muuta tietoa ei ole ollut saatavilla.
Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle. Se että Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle kertoo siitä, että jotain on pyritty salaamaan. Nyt paikan päälle pääsevät vihdoin toimittajia, jotka voivat selvittää mitä alueella on todella tapahtunut.Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Kerro toki missä noita uutisia on ollut aikaisemmin ja laita tänne linkkiä? Löytyykö?
Mihin ne linkit nyt jäivät? Ja jos todella sellaisia on olemassa niin miksi ihmeessä KD-lehti tai PS:n Suomenmaa ei ole kertonut niistä? Miksi ne ovat "piilottaneet" nuo uutiset pois näkyvistä jos kerran niitä on ollut saatavilla? Ynnä miksi ihmeessä te ette ole naulanneet tätä kansanedustajaa seinällä kun hän on sanoo suoraan että Israelin toiminta on järjetöntä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc- Anonyymi
Missä kohtaa olen luottanut täysin terveysministeriön tiedotuksiin? Älkää nyt puhuko taas paksaa. Sen sijaan olen ihmetellyt useasti sitä, että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu.
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa." että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu."
Päästikö Hamas tuonne sotaalueelle yhtään toimittajaa, joka ei olisi heidän omaa porukkaansa ?
Plus kun palestiinan terveysviranomaiset olivat Hamasin terroristeja, olivatko he puolueettomia lähteitä ?
Alzazeran toimittajista kuolleet olivat heitä myös.
Miksi he ampuivat omia kansalaisiaan ?
- siksi, että saisivat maailman vihat israelia vastaan väittämällä heidän (isr.) olleen asialla.
Ym plus, miinus, nolla, kuten sun harhaiset horinat. - Anonyymi
Mihin ne linkit nyt jäivät? Ja jos todella sellaisia on olemassa niin miksi ihmeessä KD-lehti tai PS:n Suomenmaa ei ole kertonut niistä? Miksi ne ovat "piilottaneet" nuo uutiset pois näkyvistä jos kerran niitä on ollut saatavilla? Ynnä miksi ihmeessä te ette ole naulanneet tätä kansanedustajaa seinällä kun hän on sanoo suoraan että Israelin toiminta on järjetöntä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6ccSulla raukalla ainoa tietolähde on iltasanomat, oletko ihan terve ?
Otatko selvää asoista, ennenkuin latelet näitä valheitasi täällä ? Anonyymi kirjoitti:
Sulla raukalla ainoa tietolähde on iltasanomat, oletko ihan terve ?
Otatko selvää asoista, ennenkuin latelet näitä valheitasi täällä ?Mikä ihmeen Iltasanomat? Lähde oli Iltalehti ja kyseessä oli Suomen ainoa juutalainen kansanedustaja Ben Zyskowicz. Et sitten aukaissut ollenkaan tuota juttua. Sinulle ei kelpaa mikään tieto, vaan ainoastaan ne luulot joita ruokit omilla ajatuksilla.
Anonyymi kirjoitti:
" että miksi Israel ei päästä alueelle toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa siitä mitä alueella todella oikein tapahtuu."
Päästikö Hamas tuonne sotaalueelle yhtään toimittajaa, joka ei olisi heidän omaa porukkaansa ?
Plus kun palestiinan terveysviranomaiset olivat Hamasin terroristeja, olivatko he puolueettomia lähteitä ?
Alzazeran toimittajista kuolleet olivat heitä myös.
Miksi he ampuivat omia kansalaisiaan ?
- siksi, että saisivat maailman vihat israelia vastaan väittämällä heidän (isr.) olleen asialla.
Ym plus, miinus, nolla, kuten sun harhaiset horinat.Sinne oli vähän vaikea päästä kun Israel ei päästänyt sinne toimittajia. Kerro nyt mistä sitten tietoa olisi tullut jos ei terveysministeriön kautta?
Sinuunko olisi pitänyt olla yhteydessä jotta olisit voinut kertoa miten asiat oikeasti ovat?
Ynnä että nuo ampumatapaukset kertovat tylysti siitä, että kaikki gazalaiset eivät ole samaa mieltä kuin Hamas. Kuten te laitauskovaiset olette täällä toistuvasti väittäneet.- Anonyymi
Sinne oli vähän vaikea päästä kun Israel ei päästänyt sinne toimittajia. Kerro nyt mistä sitten tietoa olisi tullut jos ei terveysministeriön kautta?
Sinuunko olisi pitänyt olla yhteydessä jotta olisit voinut kertoa miten asiat oikeasti ovat?
Ynnä että nuo ampumatapaukset kertovat tylysti siitä, että kaikki gazalaiset eivät ole samaa mieltä kuin Hamas. Kuten te laitauskovaiset olette täällä toistuvasti väittäneet.Menikö "mistänäitäoikeintuleella" tunteisiin, kun kävi tuollaiseen vastahyökkäykseen?
" Kerro nyt mistä sitten tietoa olisi tullut jos ei terveysministeriön kautta?"
Kyllä sitä vähäistä tietoa sai, kun seurasi esim Israelissa ilmestyviä lehtiä. Vaikka monet niistä ovat vasemmistolaisia ja Netanjahu-vastaisia, niin kyllä ne osasivat kertoa jotakin tietoa, mikä POIKKESI siitä Hamasin propagandasta, jota Suomessakin levitettiin, esim nälänhädästä, kuolleista tai avustusten määrästä.
Täällä ne vaan leimattiin Israelin propagandaksi, vaikka Israelin vasemmisto oli kärppänä kimpussa, jos näki niissä virheitä.
Ja Israelissa asuu paljon suomalaisia, jotka paikan päällä seuraavat tilannetta. Mutta kun suomalaiset "toimittajat" istuvat hotellissa Jerusalemissa ja raportoivat Hamasin Terveysministeriön tiedoituksia, niin niihin luotettiin, vaikka jälkeenpäin on osoittautunut, että ne olivat osa Hamasin propagandaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö "mistänäitäoikeintuleella" tunteisiin, kun kävi tuollaiseen vastahyökkäykseen?
Kyllä sitä vähäistä tietoa sai, kun seurasi esim Israelissa ilmestyviä lehtiä. Vaikka monet niistä ovat vasemmistolaisia ja Netanjahu-vastaisia, niin kyllä ne osasivat kertoa jotakin tietoa, mikä POIKKESI siitä Hamasin propagandasta, jota Suomessakin levitettiin, esim nälänhädästä, kuolleista tai avustusten määrästä.
Täällä ne vaan leimattiin Israelin propagandaksi, vaikka Israelin vasemmisto oli kärppänä kimpussa, jos näki niissä virheitä.
Ja Israelissa asuu paljon suomalaisia, jotka paikan päällä seuraavat tilannetta. Mutta kun suomalaiset "toimittajat" istuvat hotellissa Jerusalemissa ja raportoivat Hamasin Terveysministeriön tiedoituksia, niin niihin luotettiin, vaikka jälkeenpäin on osoittautunut, että ne olivat osa Hamasin propagandaa.Tässä yksi Israelissa asuva suomalainen, joka raportoi oikein:
https://www.youtube.com/watch?v=l4kAOQfpeIM Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.Kun hatara rauha on saatu aikaiseksi, voivat hamasin väki aloittaa omien teurastukset. Täytyyhän heidän jatkaa tappamista, vaikka etsien omien joukosta niitä, jotka eivät miellytä heitä. Kuula kalloon kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä kuin hamasin ihmeen ihanat miehet.
He luulevat olevansa ihmeellisiä, ihania oman uskontonsa puolustajia, jotka tappavat vain sen tähden, että voivat tyydyttää omaa vihaansa toisia kohtaan. Viha on villinnyt heidät. He ovat oman vihansa vankeja.- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Kun hatara rauha on saatu aikaiseksi, voivat hamasin väki aloittaa omien teurastukset. Täytyyhän heidän jatkaa tappamista, vaikka etsien omien joukosta niitä, jotka eivät miellytä heitä. Kuula kalloon kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä kuin hamasin ihmeen ihanat miehet.
He luulevat olevansa ihmeellisiä, ihania oman uskontonsa puolustajia, jotka tappavat vain sen tähden, että voivat tyydyttää omaa vihaansa toisia kohtaan. Viha on villinnyt heidät. He ovat oman vihansa vankeja.Myös Greta sanoo olevansa VIHAINEN!
Tuo viha yhdistää heidät. Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Missä kohtaa minä olen noin väittänyt? Tänne on kyllä niistä kirjoitettu mutta nyt haukut väärää puuta. Itse olen useamman kerran sanonut että paikan päälle pitäisi saada kunnon toimittajia, jotta voidaan tarkistaa pitävätkö tiedot todella paikkansa.
Terveysministeriön tiedotuksista olen todennut, että aina kun YLE on niitä tuonut esille, niin siinä on muistettu sanoa että kyse on "terveysministeriön mukaan". Ongelma kun on ollut se, että muuta tietoa ei ole ollut saatavilla.
Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle. Se että Israel ei ole päästänyt toimittajia paikan päälle kertoo siitä, että jotain on pyritty salaamaan. Nyt paikan päälle pääsevät vihdoin toimittajia, jotka voivat selvittää mitä alueella on todella tapahtunut.Olisiko ollut niin rohkeita toimittajia ollut, jotka olisivat uskaltaneet mennä sinne jakamaan totuutta. Jos se totuus ei olisi ollut hamasin miesten mielen mukaista, olisi voinut hyvin helposti toimittaja joutua kohtaamaan kuoleman, niin kuin jotkut palestiinalaiset ovat joutuneet tämän karun kohtalon uhriksi.
Onko palestiinalaisten luona sellainen tilanne, että se henkilö, joka ei ole samaa mieltä hamasin miesten kanssa, on kuoleman oma. Näyttää nyt vähän siltä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi Israelissa asuva suomalainen, joka raportoi oikein:
https://www.youtube.com/watch?v=l4kAOQfpeIMVau, pääsikö Jukka Nieminen tuolle alueelle vai mistä tiedät, että raportoi kaiken oikein?
Anonyymi kirjoitti:
Menikö "mistänäitäoikeintuleella" tunteisiin, kun kävi tuollaiseen vastahyökkäykseen?
Ja Israelissa asuu paljon suomalaisia, jotka paikan päällä seuraavat tilannetta. Mutta kun suomalaiset "toimittajat" istuvat hotellissa Jerusalemissa ja raportoivat Hamasin Terveysministeriön tiedoituksia, niin niihin luotettiin, vaikka jälkeenpäin on osoittautunut, että ne olivat osa Hamasin propagandaa.Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia? Tai miksi eivät Israelissa asuvat suomalaiset eivät raportoineet asiasta noille lehdille?
Ynnä että se mitä alueella on todella tapahtunut selviää vasta nyt kun sinne pääsevät toimittajat vapaasti tutkimaan mitkä tiedot ovat olleet oikeita ja mitkä eivät.
Edelleen myös odotan että sinä osoitat että missä kohtaa minä olen sokeasti uskonut siihen tietoon jota alueelta on tullut? Olen kirjoittanut, useaan otteeseen, että alueella on tapahtunut jotain "hämärää" koska Israel ei päästä sinne toimittajia.
Ynnä edelleen kysyn että onko Suomen eduskunnan ainoa juutalaisen kansanedustajan, jonka isä muuten kuoli holokaustissa, Ben Zyskowiczin tiedot asiasta vääriä? Hän kun on ottanut paljon reilummin asiaan kantaa ja kritisoinut Israelia liiallisesta voimankäytöstä kuin meikäläinen. Minä haluan vain odottaa että faktat tuodaan esiin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6ccAnonyymi kirjoitti:
Tässä yksi Israelissa asuva suomalainen, joka raportoi oikein:
https://www.youtube.com/watch?v=l4kAOQfpeIMOlipas huvittava "raportointi". Siis tällä tasollako teidän mukaan uutistoiminta tulisi toimia? Kadonneet kahdessa päivässä? Tarkoittaa että kuolleet on haudattu kaksi päivää sitten? Täysin posketon on myös väite, että YLEssä olisi toimittajia jotka symppaavat terroristeja.
Joopa joo. Edelleen sanon että suurin ongelma ovat kummankin puolen laitauskovaiset. Se että alueelle saadaan rauhanturvaajia muuttaa toivottovasti tilannetta. Ainakin se luulisi rauhoittavan tapahtumia.
Paljon kiinni miten osapuolet pitävät noudattavat sopimusta. Terrorijärjestö Hamas haluaa taistella vallasta, joten se tulee olemaan ilman muuta ongelma. Suoritetut teloitukset puhuvat puolestaan. Hamas ei siedä kilpailijoita.
Sopimuksen mukaan kuitenkin Hamasilla ei tulisi olla sijaa uudessa hallinnossa, mutta tässä kohtaa on mutkia matkassa. Toisella puolella taas ääriporukka uskoo että suurin osa gazalaisista kannattaa Hamasia. Kaikken eniten tässä kärsivät gazalaiset siviilit.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau, pääsikö Jukka Nieminen tuolle alueelle vai mistä tiedät, että raportoi kaiken oikein?
Mitä syytä Jukalla olisi valehdella?
Hän on toimittanut apua Gazaan jo monta vuotta ennen tuota iskua. Monkki kirjoitti:
Olisiko ollut niin rohkeita toimittajia ollut, jotka olisivat uskaltaneet mennä sinne jakamaan totuutta. Jos se totuus ei olisi ollut hamasin miesten mielen mukaista, olisi voinut hyvin helposti toimittaja joutua kohtaamaan kuoleman, niin kuin jotkut palestiinalaiset ovat joutuneet tämän karun kohtalon uhriksi.
Onko palestiinalaisten luona sellainen tilanne, että se henkilö, joka ei ole samaa mieltä hamasin miesten kanssa, on kuoleman oma. Näyttää nyt vähän siltä.Jokaisessa sodassa toimii toimittajia, jotka menevät todella kuumiin paikkohin. Ottavat jopa kuvia, jotka todistavat että ovat paikalla olleet. Israel esti heiltä nyt pääsyn Gazan alueelle. Joku syy viihen täytyy olla.
- Anonyymi
Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia? Tai miksi eivät Israelissa asuvat suomalaiset eivät raportoineet asiasta noille lehdille?
Ynnä että se mitä alueella on todella tapahtunut selviää vasta nyt kun sinne pääsevät toimittajat vapaasti tutkimaan mitkä tiedot ovat olleet oikeita ja mitkä eivät.
Edelleen myös odotan että sinä osoitat että missä kohtaa minä olen sokeasti uskonut siihen tietoon jota alueelta on tullut? Olen kirjoittanut, useaan otteeseen, että alueella on tapahtunut jotain "hämärää" koska Israel ei päästä sinne toimittajia.
Ynnä edelleen kysyn että onko Suomen eduskunnan ainoa juutalaisen kansanedustajan, jonka isä muuten kuoli holokaustissa, Ben Zyskowiczin tiedot asiasta vääriä? Hän kun on ottanut paljon reilummin asiaan kantaa ja kritisoinut Israelia liiallisesta voimankäytöstä kuin meikäläinen. Minä haluan vain odottaa että faktat tuodaan esiin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc"Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia?"
Siksi koska te leimaatte ne kaikki Israelin propagandaksi tai uskovaisten hörhöilyksi.
Vain Hamasin Terveysministeriön tietoihin te luotatte. - Anonyymi
"Niin no eikö tuo ole YLEn sivuilta tuo uutinen? "
Lienee aloituksen pointti kertoa tiettyjen ihmisten valittavan puutteista vaikka puutetta ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos näin on niin miksi ihmeessä sitten KD-puolueen lehti tai PS:n Suomenmaa ei sitten lainannut näitä lehtiä ja tehnyt niistä uutisia?"
Siksi koska te leimaatte ne kaikki Israelin propagandaksi tai uskovaisten hörhöilyksi.
Vain Hamasin Terveysministeriön tietoihin te luotatte.Ei hän ole missään vaiheessa sanonut luottavansa Hamasin Terveysministeriön tietoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syytä Jukalla olisi valehdella?
Hän on toimittanut apua Gazaan jo monta vuotta ennen tuota iskua.En puhunut valehtelutsta vaan mistä tiedät, että hän raportoi kaiken oikein? Se, että on toimittanut Gazaan apua monta vuotta ennen isku ei aivan päde tilanteeseen, koska tilanne iskun jälkeen muuttui ja hänellä tuskin oli pääsyä alueelle.
- Anonyymi
" Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia? "
No mitä nämä alueella päästetyt kansainväliset toimittajat olisivat tuoneet esiin muuta kuin Hamasin "terveysministeriön" propagandaa? Jos olisivat jotain oma-alotteista sanoneet niin Hamas olisi heti tappanut heidät. - Anonyymi
On teille hihhuleille näemmä kova paikka, kun hatara rauha on saatu aikaseksi. Tai oikeammin aselepo. Ette nytkään saaneet raamatun mukaisia rajoja Israelille vaikka kuinka toivotte. Nyt sitten pitää kiukutella kaikella tavalla ja puhua paksaa.".... toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa ...."
Vapaasti kertoa???? - taidat olla sittenkin täysi idiootti? Anonyymi kirjoitti:
" Miten ihmeessä noista olisi voinut kertoa jos kerran alueelle ei päästetty toimittajia? "
No mitä nämä alueella päästetyt kansainväliset toimittajat olisivat tuoneet esiin muuta kuin Hamasin "terveysministeriön" propagandaa? Jos olisivat jotain oma-alotteista sanoneet niin Hamas olisi heti tappanut heidät.No esimerkiksi he olisivat voineet kertoa siitä, että kun täällä on väitetty Hamasin ampuvan ruoka-avun hakijoita, niin että todellisuudessa onkin ollut kyse jengien välisestä taistelusta. Tämähän tuli nyt esille uutena kokonaan uutena asiana.
Lisäksi he olisivat voineet kertoa että onko Gazan alueella todellakin nälänhätä kuten on kerrottu? Ja jos ei ole niin mistä nämä ihmiset sitten saavat ruokaa jos kerran ruoka-apu ei tule perille?
Ynnä - mikä tärkeintä - he olisivat voineet kertoa että millainen kannatus Hamaksella tuolla alueella todellisuudessa on? Kun nyt on käynyt jo selville että Hamasta vastaan ovat asettuneet erilaiset jengit.
Ja mikä näiden jengien tarkoitusperät oikein ovat? Onko kyse pelkästä ryöstelystä vai onko taustalla poliittisia vaikuttumia? Eli halutaanko Hamas syrjäyttää myös poliittisesti?
Yms yms yms...Anonyymi kirjoitti:
".... toimittajia jotka voisivat vapaasti kertoa ...."
Vapaasti kertoa???? - taidat olla sittenkin täysi idiootti?Niin etkö tiedä mitä on vapaus? No se on sitä että sinä voit väittää minun olevan idiootti...
- Anonyymi
Sarkasmi on vaikea laji. :D
- Anonyymi
No esimerkiksi he olisivat voineet kertoa siitä, että kun täällä on väitetty Hamasin ampuvan ruoka-avun hakijoita, niin että todellisuudessa onkin ollut kyse jengien välisestä taistelusta. Tämähän tuli nyt esille uutena kokonaan uutena asiana.
Lisäksi he olisivat voineet kertoa että onko Gazan alueella todellakin nälänhätä kuten on kerrottu? Ja jos ei ole niin mistä nämä ihmiset sitten saavat ruokaa jos kerran ruoka-apu ei tule perille?
Ynnä - mikä tärkeintä - he olisivat voineet kertoa että millainen kannatus Hamaksella tuolla alueella todellisuudessa on? Kun nyt on käynyt jo selville että Hamasta vastaan ovat asettuneet erilaiset jengit.
Ja mikä näiden jengien tarkoitusperät oikein ovat? Onko kyse pelkästä ryöstelystä vai onko taustalla poliittisia vaikuttumia? Eli halutaanko Hamas syrjäyttää myös poliittisesti?
Yms yms yms..."No esimerkiksi he olisivat voineet kertoa siitä, että kun täällä on väitetty Hamasin ampuvan ruoka-avun hakijoita, niin ..."
Hamas ampuu kaikki siviiliruoanhakijat jotka luvatta hakevat ruokaa ja panee nämä vainajat sitten Israelin syyksi. Hamas ottaa ruoan itselleen ja sitten myy ne siviileille ja näin rahoittaa toimintaansa. - Anonyymi
Niin etkö tiedä mitä on vapaus? No se on sitä että sinä voit väittää minun olevan idiootti...
"Niin etkö tiedä mitä on vapaus? "
Tiedän mitä on vapaus, mutta Gazassa länsitoimittajilla eikä edes avustusjärjestöillä ole ollut Gazassa vapautta vaan oma-alotteiset (ilman Hamasin lupaa) ammutaan tai paremminkin ammuttiin siellä aina välittömästi kuten uutisissakin viime päivinä on nähty mitä tehdään ihmisille jotka eivät toimi Hamasin määräysten mukaisesti.
Ei tosiaankaan sinun pidä täällä näyttävästi todistella olevasi idiootti. Olet itse vastuussa itsestäsi eikä kellään ihmisellä ole lupaa heittäytyä tahallaan idiootiksi julkisesti. Anonyymi kirjoitti:
"Niin etkö tiedä mitä on vapaus? "
Tiedän mitä on vapaus, mutta Gazassa länsitoimittajilla eikä edes avustusjärjestöillä ole ollut Gazassa vapautta vaan oma-alotteiset (ilman Hamasin lupaa) ammutaan tai paremminkin ammuttiin siellä aina välittömästi kuten uutisissakin viime päivinä on nähty mitä tehdään ihmisille jotka eivät toimi Hamasin määräysten mukaisesti.
Ei tosiaankaan sinun pidä täällä näyttävästi todistella olevasi idiootti. Olet itse vastuussa itsestäsi eikä kellään ihmisellä ole lupaa heittäytyä tahallaan idiootiksi julkisesti.Voi kiesus näitä teidän kirjoituksia. Että paikalla olevat ilman Hamasin lupaa toimivat toimittajat ammutaan? Eli kun CNN lähettää paikalle toimittajan, niin hänet ammutaan? Etkö sinä nyt yhtään tajua miten typeriä kirjoitat?
On todella paksua vedota tässä yhteydessä terrotistijärjestö Hamaksen teloittamiin jengiläisiin, jotka kilpailevat sen kanssa vallasta tuolla alueella. Ynnä sinun logiikasi mukaan siis tuo videon kuvannut toimittaja ammutaan.
Hän kun levittää Hamaksen vastaista propagandaa näyttämällä koko maailmalle kuin julma järjestö se oikein on. Vai luuletko tosiaan että tuon videon jälkeen Hamakselle tulee paljon uusia "kavereita".
Teillä ei näytä olevan hajuakaan siitä, miten toimittajat sota-alueella toimivat ja miten he hankkivat tietoa. Mutta odottaa nyt vaan ihan rauhassa, niin sitten saamme todella tietää mitä Gazan alueella oikein on tapahtunut. Siitä vastaavat ammattitaitoiset toimittajat, eivät mitkään laitauskovaisten saarnaajat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau, pääsikö Jukka Nieminen tuolle alueelle vai mistä tiedät, että raportoi kaiken oikein?
Hänelle Gazakin on tuttua aluetta
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle Gazakin on tuttua aluetta
Joka haalii tietonsa Israelin tiedotusvälineistä, jossa Gazan tilanteesta kerrotaan lievästi sanottuna yksipuolisesti. Teille laitauskoville ei ollenkaan ole tuttu se vanha, joka sotaan littyvä totuus, että "totuus on ensimmäinen sodan uhri".
Saati että edes ymmärrätte mitä se tarkoittaa. Kun tilanne rahoittuu - toivottovasti - niin asiat alkavat selkiintyä. Aika vahvasti tuntuu että te laitauskovaiset ette missään nimessä halua tätä. Sieltä kun voi paljastua hyvin ikäviä asioista.Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Voi kiesus näitä teidän kirjoituksia. Että paikalla olevat ilman Hamasin lupaa toimivat toimittajat ammutaan? Eli kun CNN lähettää paikalle toimittajan, niin hänet ammutaan? Etkö sinä nyt yhtään tajua miten typeriä kirjoitat?
On todella paksua vedota tässä yhteydessä terrotistijärjestö Hamaksen teloittamiin jengiläisiin, jotka kilpailevat sen kanssa vallasta tuolla alueella. Ynnä sinun logiikasi mukaan siis tuo videon kuvannut toimittaja ammutaan.
Hän kun levittää Hamaksen vastaista propagandaa näyttämällä koko maailmalle kuin julma järjestö se oikein on. Vai luuletko tosiaan että tuon videon jälkeen Hamakselle tulee paljon uusia "kavereita".
Teillä ei näytä olevan hajuakaan siitä, miten toimittajat sota-alueella toimivat ja miten he hankkivat tietoa. Mutta odottaa nyt vaan ihan rauhassa, niin sitten saamme todella tietää mitä Gazan alueella oikein on tapahtunut. Siitä vastaavat ammattitaitoiset toimittajat, eivät mitkään laitauskovaisten saarnaajat."Teillä ei näytä olevan hajuakaan siitä, miten toimittajat sota-alueella toimivat ja miten he hankkivat tietoa. Mutta odottaa nyt vaan ihan rauhassa, niin sitten saamme todella tietää mitä Gazan alueella oikein on tapahtunut. "
Täsmälleen näin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Greta sanoo olevansa VIHAINEN!
Tuo viha yhdistää heidät.Myös niin vasemmistolaiset kuin kansallissosialistitkin, he ovat täynnä katkeruutta, kaunaa ja vihaa juutalaisia ja Israelia kohtaan että heidän murhaamisensa on palvelus ihmiskunnalle. Muslimit sanovat "ensin lauantai ihmiset, sitten sunnuntai ihmiset" joten Kristukseen uskovien vuoro tulla murhatuksi tulee vielä koko maailmaan.
Vasemmistolaiset voivat alkaa väittään esim. covid pandemia on kristittyjen levittämää tai jotain muuta aivan yhtä absurdia ja että maailma pelastuu vain murhaamalla jokainen tunnustava kristitty pois heidän onnensa ja vapautensa tieltä pois. Kristityt ovat suvaitsemattomia vihaa lietsovia elukoita jotka aina ovat 'tuomitsemassa' homoja ja 'kyttäävät' heitä, kristityt rajoittavat ihmisten vapautta osallistumasta LGBT tapahtumiin,.
Kristityt 'puolustavat' Israelin julmuutta ja palestiinalaisten naisten ja lasten 'kansanmurhaa' eikä tuomitse Israelia kaikista niistä syytteistä joita keksimme. Kristittyjen murhaaminen ei ole niin paha juttu kuin palestiinalaisten 'kansanmurha' joten joutaakin tulla tapetuksi ja näin maailma on paljon parempi paikka elää ja olla vapaa niistä fanaattisista fundalisteista. Jotenkin noin näyttäisi maailmalla nyt menevän. - Anonyymi
Joka haalii tietonsa Israelin tiedotusvälineistä, jossa Gazan tilanteesta kerrotaan lievästi sanottuna yksipuolisesti. Teille laitauskoville ei ollenkaan ole tuttu se vanha, joka sotaan littyvä totuus, että "totuus on ensimmäinen sodan uhri".
Saati että edes ymmärrätte mitä se tarkoittaa. Kun tilanne rahoittuu - toivottovasti - niin asiat alkavat selkiintyä. Aika vahvasti tuntuu että te laitauskovaiset ette missään nimessä halua tätä. Sieltä kun voi paljastua hyvin ikäviä asioista.Näistä kahdesta tiedotus lähteestä sinä pidät Hamasin PRESS agitaattoreita luotettavana joka on huomattu valehtelevan aika paljon al-Jazeeran uutiskanavalla.
Israelin tiedotus on paljonkin rehellisempi ja puolueeton, se kertoo miten asiat ovat, tämä kanava on suomalaismediassa sivuutettu tyystin joten Hamasin propaganda tärkeä disinformaation lähde suomalaiselle vasemmisto taustaiselle tarinauutisoinneille jota sitten 'asiantuntijat' Juusola ja Stewart vielä parantelevat, vaihtoehtoja mainstream mediassa ei käytännöllisesti katsoen ole kun vasemmiston leimakirves viuhuu.
Joten luotan luonnollisesti Israelin tiedotukseen sodankulusta. Israelin yhteiskunnallinen rakenne takaa realistisen kuvan Gazan sodasta, Hamasin islamilaisen diktatuurin antama kuva Gazan tilanteesta on takuuvarmasti yksipuolinen ja se on suomalaismediassa Hamas narratiivin jatkuvassa suoratoistossa. Todellakin, totuus on sodan se ensimmäinen uhri:
https://apina.biz/199762.jpg Anonyymi kirjoitti:
Näistä kahdesta tiedotus lähteestä sinä pidät Hamasin PRESS agitaattoreita luotettavana joka on huomattu valehtelevan aika paljon al-Jazeeran uutiskanavalla.
Israelin tiedotus on paljonkin rehellisempi ja puolueeton, se kertoo miten asiat ovat, tämä kanava on suomalaismediassa sivuutettu tyystin joten Hamasin propaganda tärkeä disinformaation lähde suomalaiselle vasemmisto taustaiselle tarinauutisoinneille jota sitten 'asiantuntijat' Juusola ja Stewart vielä parantelevat, vaihtoehtoja mainstream mediassa ei käytännöllisesti katsoen ole kun vasemmiston leimakirves viuhuu.
Joten luotan luonnollisesti Israelin tiedotukseen sodankulusta. Israelin yhteiskunnallinen rakenne takaa realistisen kuvan Gazan sodasta, Hamasin islamilaisen diktatuurin antama kuva Gazan tilanteesta on takuuvarmasti yksipuolinen ja se on suomalaismediassa Hamas narratiivin jatkuvassa suoratoistossa. Todellakin, totuus on sodan se ensimmäinen uhri:
https://apina.biz/199762.jpgMissä ihmeessä minä sanon niin että Hamasin antama tieto on "oikeampaa" kuin Israelin antama tieto??? On teillä laitauskovaisilla ihmeellinen tuo teidän lukutaitoinne. Kun sanon että "totuus on sodan ensimmäinen uhri" niin totta kai se koskee kumpaakin osapuolta.
Edelleen odotan sitä, että Israel päästää alueelle riippumattomia toimittajia, jotta nämä voisivat selvittää mitä alueella on todella tapahtunut ja tapahtuu. Mutta vieläkään Israel ei ole tähän suostunut. Toimittajat eivät voi vapaasti mennä tutustumaan tilanteeseen.- Anonyymi
Missä ihmeessä minä sanon niin että Hamasin antama tieto on "oikeampaa" kuin Israelin antama tieto??? On teillä laitauskovaisilla ihmeellinen tuo teidän lukutaitoinne. Kun sanon että "totuus on sodan ensimmäinen uhri" niin totta kai se koskee kumpaakin osapuolta.
Edelleen odotan sitä, että Israel päästää alueelle riippumattomia toimittajia, jotta nämä voisivat selvittää mitä alueella on todella tapahtunut ja tapahtuu. Mutta vieläkään Israel ei ole tähän suostunut. Toimittajat eivät voi vapaasti mennä tutustumaan tilanteeseen."Joka haalii tietonsa Israelin tiedotusvälineistä, jossa Gazan tilanteesta kerrotaan lievästi sanottuna yksipuolisesti." Etkö tässä varoitellut Israelin tiedottamisesta ja perään syyte 'laita uskoville'? Mutta et lainkaan ilmaissut epäilyjä Hamasin Israelin vastaiselle propagandalle? Miksi? Eikö se jo ilmaise Hamasin 'tiedottamista' oikeampana?
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä asiassa on. Jos Israel pommittaa Gazaa missä panttivangit ovat, heitä tietenkin kuolee. Jos Israel aiheuttaa nälänhätää alueella, niin tietenkin myös panttivangit näkevät nälkää, vaikka idea on juuri heidät pitää hengissä. Kyllä panttivankien nimenomainen idea on siinä, että ovat hengissä.
Ja ovat olleet vapauduttuaan yllättävän hyvässä kunnossa. Ei heitä ole kidutettu tai muutoin pidetty pahoin kuin että Israelin pommitukset ovat olleet jatkuva uhka ja Israelin aiheuttama nälänhätä. - Anonyymi
Vaikka Hamas terrorijärjestö onkin, oli sen idea pitää panttivangit mahdollisimman hyvässä kunnossa kansanmurhan keskellä.
Muutoin olisi ollut huono neuvotella vankien vaihdosta jos kaikki panttivangit olisi kuolleet. Ei olisi ollut mitään neuvoteltavaa. Mikä taasen oli Israelin tavoite ja syy kansanmurhalle, saada panttivangit tapettua.- Anonyymi
Tuo yksi kommunisti ei pääse eroon tuosta "kansanmurha" pakkomielteestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo yksi kommunisti ei pääse eroon tuosta "kansanmurha" pakkomielteestään.
Se on näillä laitavasureilla veressä, kuten mnot ja lakeijansa.
He valehtelevat kuten muslimit, joilla se lukee koraanissa, jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja heille pitää valehdella.
Uusiin koraaneihin tuo sana tappaa on korvattu taistella sanalla, jotta se olisi neutraalimpi.
Nää laitavasurit ajaa samaa agendaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He valehtelevat kuten muslimit, joilla se lukee koraanissa, jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset ja heille pitää valehdella.
Uusiin koraaneihin tuo sana tappaa on korvattu taistella sanalla, jotta se olisi neutraalimpi.
Nää laitavasurit ajaa samaa agendaa.Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että mnot olisi laitavasuri? Enemmän hän vaikuttaa liberaalilta oikeistolaiselta.
Anonyymi kirjoitti:
Nää laitavasurit ajaa samaa agendaa.Onko hänkin, Suomen eduskunnan ainoa juutalainen, laitavasuri:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc
Tai onko presidentti Stubb laitavasuri? Hän kun oli valmis tunnustamaan Palestiinan...Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että mnot olisi laitavasuri? Enemmän hän vaikuttaa liberaalilta oikeistolaiselta.
No kuule kun kaikki ne jotka ovat laitauskovien kanssa eri mieltä ovat heidän mielestään laitavasureja. Sinänsä osuit kyllä minun suhteen oikeaa eli ole joko oikeistodemari tai vasemmistokokkari. Esim kokoomuksen meppi Sirpa Pietikäinen on enemmän kommari kuin SDP:n vanha pomo Paavo Lipponen...
- Anonyymi
Onko hänkin, Suomen eduskunnan ainoa juutalainen, laitavasuri:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7b95e2f-4049-4a11-9010-adc86b92e6cc
Tai onko presidentti Stubb laitavasuri? Hän kun oli valmis tunnustamaan Palestiinan...Mitä sä Ben Zyskowicz, iä tähän sotket, vaikka juutalainen onkin, eikä liity laitavassareihin mitenkään, mutta sinä olet siinä, missä hamasin terroristitkin.
Sulla ja teroilla on sama agenda, siinä yhteys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä Ben Zyskowicz, iä tähän sotket, vaikka juutalainen onkin, eikä liity laitavassareihin mitenkään, mutta sinä olet siinä, missä hamasin terroristitkin.
Sulla ja teroilla on sama agenda, siinä yhteys.Ben myös kritisoi vasemmistoa, mutta kätevästi ohittivat moitteensa siihen suuntaan
Anonyymi kirjoitti:
Ben myös kritisoi vasemmistoa, mutta kätevästi ohittivat moitteensa siihen suuntaan
En ohittanut. Sen voi jokainen lukea tuosta mitä lainasin. En siis millään tavalla yrittänyt sensuroida Benin tekstiä esim lainaamalla suoraan vain tiettyjä kohti. Näihän esim Arto TTT täällä tyypillisesti toimii.
Mutta koska tässä yhteydessä käsitetellään asiaa toiselta laidalta, niin siksi oli hyvä lainata Beniä tähän, jonka kanssa muuten olen useamman kerran jutellut. Ihan järki kaveri, joka on uskaltanut tunnustaa myös omat virheensä esim suomettumisen ajalta.
Se että kuinka sokeasti laitauskovaiset koko asiaan suhtautuvat näkyy siinä, että he eivät edes aukaise tuota linkkiä, koska tietävät sen sisältävän heille vähemmän mukavaa tekstiä. Jopa siinä määrin että sekoittavat toisiinsa Ilta-Sanomat ja Iltalehden...Miksei yhtään naista ollut siinä joukossa, minkä hamas vapautti. Hamas otti vangiksi myös naisia, mutta missä he ovat ? Mitä hamas teki naisille, kun olivat ottaneet heitä vangeiksi ? Oliko kaikki naiset tapettu ? Voi vain arvailla naisten kurjaa kohtaloa hamasin käsissä. Naiset ovat aina joutuneet kohtaamaan kurjan kohtalon raakalaisten käsissä.
- Anonyymi
Harmittaako Hamasin puolustajia?
"Hamasia vastustava gazalainen miliisi sanoo hallitsevansa nyt "useita osia Pohjois-Gazasta" ja varmistavansa kotiin palaavien gazalaisten turvallisuuden.
Ryhmä varoitti Hamasia: ”Älkää lähestykö hallitsemiamme alueita.”" - Anonyymi
Aivan selvä, ettei gaza ole ole sama kuin Hamas, eikä kansanmurhaa olisi pitänyt tehdä.
- Anonyymi
Gazalaiset ÄÄNESTIVÄT Hamasin valtaan!
Länsirannalla on Hamasin kannatus yli puolet kun taas Fatahin kannatus on alle 20 %.
Sitä saa, mitä tilaa. - Anonyymi
No Gaza sinänsä oli yhtä kuin Hamas, muilla ei ollut elävänä mitään sanomista!
Nyt tilanne on toinen, koska Israelin armeija ja Gazan Hamasin vastarinta pitävät jo siviilien puolta. Anonyymi kirjoitti:
Gazalaiset ÄÄNESTIVÄT Hamasin valtaan!
Länsirannalla on Hamasin kannatus yli puolet kun taas Fatahin kannatus on alle 20 %.
Sitä saa, mitä tilaa.Pysytäänpäs taas totuudessa. Vaalit pidettiin viimeksi vuonna 2006 ja Hamas sai vajaat 50 prosenttia äänistä.Hamasin vaalilista, Muutos ja reformi, sai 44,45 % äänistä, ja Fatah sai 41,43 %. Hamas sai kaikkiaan 74 paikkaa parlamentin 132:sta paikasta. Sen jälkeen vaaleja ei ole pidetty ja Hamas ilmeisesti haluaa estää niiden järjestämisen.
Näin siksi, että Hamas on hallinnut Gazan kaistalla vuoden 2006 vaalien jälkeen, ja se on perustanut sinne autoritaarisen ja islamistisen hallinnon, joka vainoaa oppositiota. Mielenilmaukset ovat kiellettyjä ja media sensoroitua. Oikeuslaitos noudattaa šaria-lakia ja Palestiinan perustuslakia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hamas
- Anonyymi
Ei niin voi tappaa ihmisiä että kun ovat kannattaneet joskus tapetaan kaikki.
- Anonyymi
Ei tietenkään, mutta gazan asukkaat VALITSIVAT Hamasin ja se sai nyt kokea, mitä terroristinen hallinto tarkoittaa.
Jos nyt pidettäisiin vaalit, niin Hamas saisi taas enemmistön ainakin Länsirannalla. Seuraisi uusi Gaza. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta gazan asukkaat VALITSIVAT Hamasin ja se sai nyt kokea, mitä terroristinen hallinto tarkoittaa.
Jos nyt pidettäisiin vaalit, niin Hamas saisi taas enemmistön ainakin Länsirannalla. Seuraisi uusi Gaza.No ei muuta kun kansanmurha sittem päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt pidettäisiin vaalit, niin Hamas saisi taas enemmistön ainakin Länsirannalla. Seuraisi uusi Gaza.Myös Hamas voi kysyä itseltään että kannattiko 7.10? Tuliko Gazan asukkaiden elinolot kuitenkaan niin kovin paljoa paremmiksi? Lisääntyikö rauha ja rakkaus maailmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Hamas voi kysyä itseltään että kannattiko 7.10? Tuliko Gazan asukkaiden elinolot kuitenkaan niin kovin paljoa paremmiksi? Lisääntyikö rauha ja rakkaus maailmassa?
Ei Hamasin porukka välitä niinkään gazalaisten elintasosta kuin ISRAELIN TUHOAMISESTA! Sehän on heidän peruskirjassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hamasin porukka välitä niinkään gazalaisten elintasosta kuin ISRAELIN TUHOAMISESTA! Sehän on heidän peruskirjassaan.
Nälkiintyneet siviilit ja sairaat lapset ovat Hamasin tavoite koska länsimedia tarvitsee näitä ihmisraukkoja Israelin vastaiseen propagandaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muuta kun kansanmurha sittem päälle.
Sellaista vain toivot yhä Hamasilta.. sairas olet
Anonyymi kirjoitti:
Nälkiintyneet siviilit ja sairaat lapset ovat Hamasin tavoite koska länsimedia tarvitsee näitä ihmisraukkoja Israelin vastaiseen propagandaansa.
Mutta eihän siellä pitänyt olla teidän mukaanne yhtäkään nälkiitynyttä tai sairasta lasta....
- Anonyymi
"PS ja KD kysyvät: miksi YLE ei uutisoi tästäkään!"
,,,,,,,,,,,,,,,,
Mitä ihmettä nyt taas.
Latoit tänne Ylen linkin ja päpätät että:
Miksi "YLE ei uutisoi tästäkään"
Yrittäsit edes pysayä totuudessa. - Anonyymi
Aloittajalle: mistä on kyse? Kirjoita tähän, sillä on vaikea tietää, mistä pitäisi keskustella.
- Anonyymi
Ei ole kysymys keskustelusta, vaan siitä, miksi Yle ei näytä panttivankien julmaa kohtelua tai ei puhu mitään naisvankien raiskaamisesta. Miksi kaikki naisvangit on tapettu?
Hamas vapautti vain miehiä.
Eihän tuollaiset asiat kiinnosta Palestiina-aktivisteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kysymys keskustelusta, vaan siitä, miksi Yle ei näytä panttivankien julmaa kohtelua tai ei puhu mitään naisvankien raiskaamisesta. Miksi kaikki naisvangit on tapettu?
Eihän tuollaiset asiat kiinnosta Palestiina-aktivisteja.Wannabejuutalaiselle tiedoksi että naiset vapautettiin jo ensimmäisten joukossa kuukausia sitten.
KTS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wannabejuutalaiselle tiedoksi että naiset vapautettiin jo ensimmäisten joukossa kuukausia sitten.
KTSTotta. Heidät "vapautettiin" elämästä. Mutta ruumiit ovat vielä tunnelissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Heidät "vapautettiin" elämästä. Mutta ruumiit ovat vielä tunnelissa.
Viimeiset naisvangit vapautettiin tammikuussa 2025. Kuolleet miehet ja naiset ovat raunioiden alla jotka sai aikaan Israel.
KTS Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuollaiset asiat kiinnosta Palestiina-aktivisteja.Siis YLEhän on kertonut asiasta. Ynnä naisvankeja tosiaan vapautettiin jo aikoja sitten. Olisi hyvä jos sinua edes vähän kiinnostaisi se mitä alueella on tapahtunut. Silloin et kirjottelesi tänne tyhmyyksiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Heidät "vapautettiin" elämästä. Mutta ruumiit ovat vielä tunnelissa.
Kahdenkymmenen naisen ruumiit ovat vieläpalauttamatta. He ovat ilmeisesti niin pahasti raiskattuja, että Hamas ei kehtaa palauttaa niitä.
- Anonyymi
Siis YLEhän on kertonut asiasta. Ynnä naisvankeja tosiaan vapautettiin jo aikoja sitten. Olisi hyvä jos sinua edes vähän kiinnostaisi se mitä alueella on tapahtunut. Silloin et kirjottelesi tänne tyhmyyksiä...
Miksi et ota asioista selvää?
Raija Laukkosen facebook-sivulla on kuvat noista naisvangeista, joita ei vielä ole palautettu.
19 nuorta, kaunista naista, jotka nyt ovat raiskattuna vainajina. Nuo kuvat olivat jokin päivä sitten myös Jerusalem Postin sivulla, mutta en ottanut sitä talteen.
Outoa, että vielä puolustelet Hamasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdenkymmenen naisen ruumiit ovat vieläpalauttamatta. He ovat ilmeisesti niin pahasti raiskattuja, että Hamas ei kehtaa palauttaa niitä.
"Kahdenkymmenen naisen ruumiit ovat vieläpalauttamatta. He ovat ilmeisesti niin pahasti raiskattuja, että Hamas ei kehtaa palauttaa niitä."
Jos ja kun Israel tutkisi patologisesti tarkkaan nämä naisten ruumiit ja tulokset olisivat karmeita Hamasin kannalta mitä näille nuorille naisille on tehty ja maailman vasemmistonkin naiset eivät hyväksyisi sitä kuinka rajusti ja moninkertaisesti heidät on raiskattu ja kidutettu. Varmaan kauheimmat wokettajat hyväksyisivät tämänkin sillä kuuluisalla mutta-sanallaan. Vasemmiston naisethan tuomitsevat ihmisteurasten ja -nylkemisen elävältä mutta sitten tulee se kuuluisa mutta-sana. Valkoisen miehen rasismiin on heillä nollatoleranssi mutta ihmisen nylkemiseen elävältä ei ole nollatoleranssia vaan se mutta-sana sitten tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raija Laukkosen facebook-sivulla on kuvat noista naisvangeista, joita ei vielä ole palautettu.
19 nuorta, kaunista naista, jotka nyt ovat raiskattuna vainajina. Nuo kuvat olivat jokin päivä sitten myös Jerusalem Postin sivulla, mutta en ottanut sitä talteen.
Outoa, että vielä puolustelet Hamasia.Missä ja miten hän on puolustellut Hamasia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kahdenkymmenen naisen ruumiit ovat vieläpalauttamatta. He ovat ilmeisesti niin pahasti raiskattuja, että Hamas ei kehtaa palauttaa niitä."
Jos ja kun Israel tutkisi patologisesti tarkkaan nämä naisten ruumiit ja tulokset olisivat karmeita Hamasin kannalta mitä näille nuorille naisille on tehty ja maailman vasemmistonkin naiset eivät hyväksyisi sitä kuinka rajusti ja moninkertaisesti heidät on raiskattu ja kidutettu. Varmaan kauheimmat wokettajat hyväksyisivät tämänkin sillä kuuluisalla mutta-sanallaan. Vasemmiston naisethan tuomitsevat ihmisteurasten ja -nylkemisen elävältä mutta sitten tulee se kuuluisa mutta-sana. Valkoisen miehen rasismiin on heillä nollatoleranssi mutta ihmisen nylkemiseen elävältä ei ole nollatoleranssia vaan se mutta-sana sitten tulee.Miksi valehtelette. Puuttuvien panttivankien nimet ovat netistä löydettävissä ja suurin osa on miespuolisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelette. Puuttuvien panttivankien nimet ovat netistä löydettävissä ja suurin osa on miespuolisia.
Ja sitten kaikkirn NUORTEN naisvankien ruumiit ovat palauttamatta koska näistä ruumiista paljastuisi mitä heille on tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kaikkirn NUORTEN naisvankien ruumiit ovat palauttamatta koska näistä ruumiista paljastuisi mitä heille on tehty.
Mitä heille sitten on tehty?
Anonyymi kirjoitti:
Outoa, että vielä puolustelet Hamasia.Huh huh huh huu. Missä ihmeessä minä puolustelen Hamasia? Vain täysi tauno voi väittää noin. Mutta teille jokainen joka on eri mieltä kuin te on heti Hamasin kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset naisvangit vapautettiin tammikuussa 2025. Kuolleet miehet ja naiset ovat raunioiden alla jotka sai aikaan Israel.
KTSVai sai Israel yksin aikaan rauniot sinun mukaasi.. todisteet taas ovat osoittaneet muuta ja onhan niistä Suomessakin lehdistö uutisoinut kuinka Hamas toimii sota-alueella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä heille sitten on tehty?
"Mitä heille on sitten tehty"?, kyselee joku.
Samaa, mitä Hamasin terroristit tekivät Nova-festivaalien naisille. Raiskasivat ja tappoivat, halkaisivat vatsat, , leikkaisivat irti rinnat, silpovat ja näin osoittivat eläimellisyytensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KTSKyllähän sun rättärinä pitäisi tietää, että kuolleet miehet ja naiset ovat heimoveljiesi kaivamissa tunneleissa, jotka siis ovat tukkeutuneet pommituksissa.
Sinne nämä aatejeljesi heidät veivät ja jättivät, puuttuvien naispanttivankien kohtaloa voi vain arvailla, mitä kiiluvasilmäiset on heille tehneet.
- Anonyymi
Sotakiimaiset on pimeitä.
Älä muuta sano. Laitauskovia ottaa todella pannuun se, että kun sota - toivottovasti - päättyy eikä raamatun mukainen Israel ei syntynyt nytkään. Siks he ovat valmiita suoltamaan tänne mitä tahansa roskaa.
- Anonyymi
Älä muuta sano. Laitauskovia ottaa todella pannuun se, että kun sota - toivottovasti - päättyy eikä raamatun mukainen Israel ei syntynyt nytkään. Siks he ovat valmiita suoltamaan tänne mitä tahansa roskaa.
Ei niitä voi missään mielessä kutsua uskoviksi.
Ei heissä ole mitään mikä täsmäisi uuden liiton uskoon.
He ovat varoittava esimerkki mitwn usko voi olla sairasta. - Anonyymi
Ovatko nuo, jotka haukkuvat toisia ihmisiä esim laitauskoviksi, itse jotenkin vinksahtaneet?
Eihän terveen, tasapainoisen ihmisen tarvitse haukkua toista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko nuo, jotka haukkuvat toisia ihmisiä esim laitauskoviksi, itse jotenkin vinksahtaneet?
Eihän terveen, tasapainoisen ihmisen tarvitse haukkua toista.Antaa heidän olla sillä he eivät tiedä mitä tekevät kun haukkuvat Jeesukseen uskovaisia ihmisiä! Kertokaamme vain kärsivällisesti evankeliumia uskoontulosta Jeesukseen mikä vain pelastaa ihmisen ja hänen järkensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän terveen, tasapainoisen ihmisen tarvitse haukkua toista.Minä luulen, että he ovat vain narssisteja, joilla on vahva oma ego ja tarve pilkata toisia.
Ja liikaa intoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän terveen, tasapainoisen ihmisen tarvitse haukkua toista.Laitauskovan kutsuminen laitauskovaksi ei ole haukkumista, se on vain tosiasian toteamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitauskovan kutsuminen laitauskovaksi ei ole haukkumista, se on vain tosiasian toteamista.
Noin uskoo narssisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän terveen, tasapainoisen ihmisen tarvitse haukkua toista."Eihän terveen, tasapainoisen ihmisen tarvitse haukkua toista."
Tuon mukaan ne, jotka tällä palstalla haukkuvat mummomuoria ja hänen uskoaan eivät ole terveitä ja tasapainoisia ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin uskoo narssisti!
Sinulla ei ole mandaattia diagnosoida ketään narsistiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että he ovat vain narssisteja, joilla on vahva oma ego ja tarve pilkata toisia.
Ja liikaa intoa?Sinulla ei ole mandaattia diagnosoida, luulla tai olettaa ketään narsistiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole mandaattia diagnosoida ketään narsistiksi.
Tuosta tuntee narssistin:
"Laitauskovan kutsuminen laitauskovaksi ei ole haukkumista, se on vain tosiasian toteamista."
Vika on AINA toisessa. Anonyymi kirjoitti:
Noin uskoo narssisti!
Opettele nyt edes termit oikein. Se on "narsisti". Enkä myöskään oikein ymmärrä miten narsismi liittyy tähän aiheeseen? Tälläisen johtopäätöksen tekeminen kertoo vai siitä, että kyseisen väitteen edustaja on ihan pihalla. No, sen siitä saa kun koulukäynti jää ala-asteen varaan...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laitauskovan kutsuminen laitauskovaksi ei ole haukkumista, se on vain tosiasian toteamista."
Vika on AINA toisessa.Sinulla ei yhä edelleenkään ole mandaattia diagnosoida ketään narsistiksi. Toisekseen, ei tuossa todeta asiaa kenenkään viaksi.
- Anonyymi
Opettele nyt edes termit oikein. Se on "narsisti". Enkä myöskään oikein ymmärrä miten narsismi liittyy tähän aiheeseen? Tälläisen johtopäätöksen tekeminen kertoo vai siitä, että kyseisen väitteen edustaja on ihan pihalla. No, sen siitä saa kun koulukäynti jää ala-asteen varaan...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriöTuo on ymmärrettävää: ". Enkä myöskään oikein ymmärrä miten narsismi liittyy tähän aiheeseen?"
Ei sitä narssisti voi ymmärtääkkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ymmärrettävää: ". Enkä myöskään oikein ymmärrä miten narsismi liittyy tähän aiheeseen?"
Ei sitä narssisti voi ymmärtääkkään.Et viekäkään oppinut kirjoittamaan sanaa oikein. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitauskovan kutsuminen laitauskovaksi ei ole haukkumista, se on vain tosiasian toteamista.
”Laitauskova” on vain omassa päässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinua alkaa kutsumaan laita-jumalattomaksi, laita-narsistiseksi, laita-ilkeäksi, laita-nimittelijäksi vai miksi laidaksi- tosiasioiden pohjalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on AINA toisessa.Ei laitauskovaksi nimittely ole asiallista,
Typerää sanankäyttöä se on, ihmisten leimaamista epäkuvaavilla, negatiivisiin mielikuviin pyrkivillä sanoilla, vaikka pitäisi keskittyä keskusteluun ja se sujuu paremmin ilman tuollaisia asiattomia leimoja, joita yritetään käyttää argumentoinnin tukena, missä mennään ihan pieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on AINA toisessa.Kannattaa mielummin puhua eri yhteyksissä narsistisuudesta (sitäkin välttää), kuin leimata narsistiksi, vaikka joku sitä olisikin, todistetta kun ei kuitenkaan ole. Narsisti on narsistisen persoonallisuushäiriön omaava, janan ääripäässä siinä mitä tulee narsistisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on AINA toisessa."Vika on AINA toisessa."
Noinhan Trump tekee. Vika ei ole koskaan hänessä vaan muissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei laitauskovaksi nimittely ole asiallista,
Typerää sanankäyttöä se on, ihmisten leimaamista epäkuvaavilla, negatiivisiin mielikuviin pyrkivillä sanoilla, vaikka pitäisi keskittyä keskusteluun ja se sujuu paremmin ilman tuollaisia asiattomia leimoja, joita yritetään käyttää argumentoinnin tukena, missä mennään ihan pieleen.Oletko koskaan ottanut kantaa, kun jokut täällä ovat kutsuneet nimityksillä kommari, laitavasemmistolainen, valehtelija, Hinuri, Hinaaja jne. ?
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriöParaskin kielipoliisi, itse kylvämällä kylvät kirjoitusvirheitä, nyt puutuit siihen, että tuohon kommentiin oli lipsahtanut toinen s- kirjain ilmeisen vahingossa, näin uskon.
" Se on "narsisti". Enkä myöskään oikein ymmärrä miten narsismi liittyy tähän aiheeseen? "
Liittyy sikäli, että juuri sinä olet narsisti, valehtelija, sekä luulet itsestäsi turhaan liikoja, kuten nyt tässäkin söpellykseksessä arvostellessasi toisen kirjoittajan koulunkäyntiä, josta et varmasti tiedä mitään.
Sensijaan olet valehdellut olevasi opettaja ja yhä jatkavasi (?) sitä ammattia.
Sanotaan nyt vaikka näin, että tuolla ulosannilla ja kaikilla asia-/ kirjoitusvirheillä ei yksinkertaisesti pääsisi edes yliopistoon.
Puhumattakaan siitä, että ollaksesi edes jonkinasteinen opettaja, et olisi vuosia ollut täällä herjaamassa uskovia, siitä on sivistys kaukana
- Anonyymi
Itseasiassa some tuhoaa myös Ylen ja siis myös printtimedian koska nämä valikoivat mitä Suomen kansa saa tietää Venäjän lailla. Somesta saamme sen tiedon mitä Yle pimittää ja samalla sekä Yle että printtimedia kuihtuu.
- Anonyymi
Niin tänä somejulkaisujen luvattuna aikana olisi vielä sensuuri.
Jännä vale. - Anonyymi
Some on juuri se joka ajaa Persut ja muut apinat uskomaan mitä heille algoritmit syöttää ja sehän tiedetään, että netti ohjaa meitä kaikkia ja kun ei ole koulua käytynä ja elämänkokemukset vähäisiä ja on aina hakeuduttu kaltaistensa joukkoon, niin näin elää väärässä ja valheellisessa maailmassa, eikä opi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Some on juuri se joka ajaa Persut ja muut apinat uskomaan mitä heille algoritmit syöttää ja sehän tiedetään, että netti ohjaa meitä kaikkia ja kun ei ole koulua käytynä ja elämänkokemukset vähäisiä ja on aina hakeuduttu kaltaistensa joukkoon, niin näin elää väärässä ja valheellisessa maailmassa, eikä opi mitään.
Mutta ei tiedotusvälineet voi keksiä omaa todellisuutta tälläisessä maailmassa.
Se olisi lyhyt tie.
Ja sen esittäjä valehtelee isosti. Kuinka kukaan voi olla noin lapsellinen? YLE pimittää tietoa? Että on parempi vain uskoa kaikenkarvaisia salaliittoteorioita ja niiden johdannaisia? Toivottovasti tälläinen "ajattelu" on harvinaista, sillä se on todellinen uhka meidän yhteiskunnallemme.
- Anonyymi
"Itseasiassa some tuhoaa myös Ylen ja siis myös printtimedian ..."
Some kumpuaa siitä tavallisesta kansasta ja talonpoikais järjestä mikä oli aikoinaan demokratian perusta. Demokratia lähtee massoista, esso-baari porukoista ja siis juuri tuosta persu-porukasta mitä tämän ajan vouhotukset eivät ole nujertaneet eli kaikenkaikkiaan kansasta.
Vielä nykyäänkin kansanedustajia kutsutaan nimenomaan KANSANedustajaksi vaikka käytännössä ovat oppineiden, tutkijoiden ja asiantuntijoiden edustajia. Heitä nämä nykyään kuulevat vain valiokunnissaan ja kansa on jätetty sivuun ja seuraukset näkyvät nyky-yhteiskunnassa minkä lopulta sitten Venäjä korjaa ja romuttaa. - Anonyymi
Kuinka kukaan voi olla noin lapsellinen? YLE pimittää tietoa? Että on parempi vain uskoa kaikenkarvaisia salaliittoteorioita ja niiden johdannaisia? Toivottovasti tälläinen "ajattelu" on harvinaista, sillä se on todellinen uhka meidän yhteiskunnallemme.
Olet tämä Mnot on ymmärtänyt kuinka Yle pimittää lukemattoman määrän asioita mitä maailmalla ja Suomessa tapahtuu samaan tyyliin kuin Venäjällä. Uskon että kansan silmät heräävät tässäkin suhteessa nopeasti ...
Tuo Israelin muka suorittama kansanmurha on tästä karmea esimerkki siitä että kerrotaan asia mikä ei ole totta. Siinä taasen Yle luotti Goebbelsin oppiin missä valhe tarpeeksi monta kertaa toistettuna muuntuu tosiasiaksi kun vaan jaksetaan vähän aikaa odottaa.
Täytyy tiedostaa että Yle huijaa ja aiheuttaa Suomen kansassa paljon ongelmia jopa mielenterveyden alalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tämä Mnot on ymmärtänyt kuinka Yle pimittää lukemattoman määrän asioita mitä maailmalla ja Suomessa tapahtuu samaan tyyliin kuin Venäjällä. Uskon että kansan silmät heräävät tässäkin suhteessa nopeasti ...
Tuo Israelin muka suorittama kansanmurha on tästä karmea esimerkki siitä että kerrotaan asia mikä ei ole totta. Siinä taasen Yle luotti Goebbelsin oppiin missä valhe tarpeeksi monta kertaa toistettuna muuntuu tosiasiaksi kun vaan jaksetaan vähän aikaa odottaa.
Täytyy tiedostaa että Yle huijaa ja aiheuttaa Suomen kansassa paljon ongelmia jopa mielenterveyden alalla."Täytyy tiedostaa että Yle huijaa ja aiheuttaa Suomen kansassa paljon ongelmia jopa mielenterveyden alalla."
Sellaista höpötystä korkkiruuvilta tällä kertaa. - Anonyymi
Kuinka kukaan voi olla noin lapsellinen? YLE pimittää tietoa? Että on parempi vain uskoa kaikenkarvaisia salaliittoteorioita ja niiden johdannaisia? Toivottovasti tälläinen "ajattelu" on harvinaista, sillä se on todellinen uhka meidän yhteiskunnallemme.
" Kuinka kukaan voi olla noin lapsellinen? "
Sitähän tässä ihmetellään kohdallasi.
Yle mm. muutti termiä kansanmurha, kun siitä oli tehty sinne oikaisupyyntö.
Kaltaisesi urpot ovat todellinen uhka, onneksi kaltaisiasi ei toivon mukaan ole monia.
- Anonyymi
Ei some tarkoita vain hörhöjen jorinoita, vaan myös asiantuntijoilla on kanavia, joissa oikeaa kiihkotonta tietoa.
- Anonyymi
Islam valmistelee lännessä olevia muslimeja tulevaan vallananastukseen lupaamalla että ...
"Tämä on muslimipappi Yhdysvalloissa. Kuunnelkaa hänen sanojaan tarkkaan:
"Seksiä 9-vuotiaan tytön kanssa, jos hän voi tulla raskaaksi, ei pidetä seksuaalisena häirintänä ja se on sallittua islamissa."
Tämä ei ole ääritulkinta. Tämä on pedofilian uskonnollinen oikeutus, jota saarnataan avoimesti Amerikassa."- Anonyymi
Tämähän on linjassa mohammedin toiminnan kanssa, hän meni naimisiin 9v Aisha tytön kanssa ja tämä on faktaa.
- Anonyymi
Jäätävä islamilaisen "teologian" oppitunti, lähetetty suorana televisiossa...
Aihe: Missä olosuhteissa muslimimiehet saisivat joukkoraiskata kristittyjä tyttöjä?
Tämän naispuolisen isännän päätös: On sallittua, kun tavoitteena on "nöyryyttää heidät" Allahin edessä.
Anna sen painua mieleesi. Raiskaus uskonnollisen sodankäynnin hyväksyttynä tekona.
Tämä on puhdas, suodattamaton ideologia, jota he eivät halua sinun näkevän.- Anonyymi
"naispuolisen isännän "
Onko hän transu?
- Anonyymi
Täh!
Y L E nimenomaisesti uutisoi.
. - Anonyymi
"Ei some tarkoita vain hörhöjen jorinoita, vaan myös asiantuntijoilla on kanavia, joissa oikeaa kiihkotonta tietoa."
Asiantuntijat suoltavat Ylessä vain sallittua woke"tietoa" mutta some-lähteet kertovat laajalta maailmalta ja muista lähteistä saatua tietoa ilman ylesensuuria. - Anonyymi
Ei YLE mikään pornokanava ole, että esittää alaiikäisten raiskauksia.
- Anonyymi
Kyllä Yle on yrittänyt ujuttaa pornoa myöhäisohjelmiinsa ja näin vapauttaa seksiasiat tiukasta kontrollista. Jotkut toimittajat kun kuvittelevat, että se on rajoittamista, jos sukupuoliasioissa on selvät moraaliohjeet. Kaikki tabut pitäisi rikkoa.
Hehän ajavat vapaata seksiä kaikille-ohjelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Yle on yrittänyt ujuttaa pornoa myöhäisohjelmiinsa ja näin vapauttaa seksiasiat tiukasta kontrollista. Jotkut toimittajat kun kuvittelevat, että se on rajoittamista, jos sukupuoliasioissa on selvät moraaliohjeet. Kaikki tabut pitäisi rikkoa.
Hehän ajavat vapaata seksiä kaikille-ohjelmaa.Eivät ole. Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole. Miksi valehtelet?
Kyllä ovat. Oletkohan nukkunut jo silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ovat. Oletkohan nukkunut jo silloin?
Älä viitsi valehdella, se on rumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella, se on rumaa.
Niin se vain aina tekee
Anonyymi kirjoitti:
Hehän ajavat vapaata seksiä kaikille-ohjelmaa.Kerro toki mikä YLEn myöhäisohjelma on sisältänyt pornoa? Eli YLEn itsensä tuottama ohjelma. Elokuvia ei siis lasketa...
- Anonyymi
Kerro toki mikä YLEn myöhäisohjelma on sisältänyt pornoa? Eli YLEn itsensä tuottama ohjelma. Elokuvia ei siis lasketa...
Yle lähettää paljon pornoa yön pimeydessä kansan tuijotettavaksi.
- Anonyymi
Ei YLE:n tule hekumoida lastenraiskauksilla.
Muut saa sen tehdä.- Anonyymi
Onneksi Trump pani stopin tuolle Woke-ohjelmalle ja seksuaalista tasa-arvoa ajavalle linjalle.
Nyt on Setankin väki ollut melko hiljaa.
Biologia on saanut voiton seta-hössötyksestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Trump pani stopin tuolle Woke-ohjelmalle ja seksuaalista tasa-arvoa ajavalle linjalle.
Nyt on Setankin väki ollut melko hiljaa.
Biologia on saanut voiton seta-hössötyksestä.Sinusta yhdenvertaisuus ja tasa-arvo ovat huonoja asiaoita?
Ainakin Arto TTT odottaa tappi kovana kuvia irtileikatuista päistä ja muusta vastaavasta. Mutta vain silloin kun kyseessä on muslimihihhuli. Joita Arto TTT mukaan ovat kaikki muslimit ikään ja sukupuoleen katsomatta vauvasta vaariin...
- Anonyymi
"Ei YLE:n tule hekumoida lastenraiskauksilla.
Muut saa sen tehdä."
Olet oikeassa että Yle ei salli kaikkea tietoa vaan nyt se tieto tulee somesta mikä kertoo asiat sellaisina kuin ne ovat. - Anonyymi
Ainakin Arto TTT odottaa tappi kovana kuvia irtileikatuista päistä ja muusta vastaavasta. Mutta vain silloin kun kyseessä on muslimihihhuli. Joita Arto TTT mukaan ovat kaikki muslimit ikään ja sukupuoleen katsomatta vauvasta vaariin...
Mikä vika on tuossa "mistänäitäoikeintuleen" aivoissa, kun hän ei osaa puhua toisesta ihmisestä muutoin kuin pilkkaamalla?
Onhan hän alkoholistiperheestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika on tuossa "mistänäitäoikeintuleen" aivoissa, kun hän ei osaa puhua toisesta ihmisestä muutoin kuin pilkkaamalla?
Onhan hän alkoholistiperheestä?Sinähän käyttäydyt samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän käyttäydyt samoin
Oletko sinäkin alkoholistiperheestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin alkoholistiperheestä?
Sinäkö olet? Siksikö käytät kymmeniä haukkumatermejä muista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet? Siksikö käytät kymmeniä haukkumatermejä muista?
Sattuiko kommentti noin pahasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan hän alkoholistiperheestä?Samaa voi ihmetellä torren pilkkaajasta.
- Anonyymi
huh'huh,
wannabe zionin göbbelssien,
murhanhimo on karmeata... - Anonyymi
Yle tekee
tappiota
joka päivä
1,6 miljoonaa euroa.
Mitä aiot tehdä ?
Yle on lakkautettava !- Anonyymi
ei missään tapauksessa...
- Anonyymi
Ei YLE voi tehdä tappiota kun ei toimi markkinaehtoisesti.
Valtion piikki on auki. "Miksi YLE ei kerro tästäkään asiasta kansalle mitään??"
:D Tuota parkua kun kuuntelee, niin selväksi tulee se, ettei vain itse lueta niitä uutisia.- Anonyymi
Eikö mummonmuori todella näe sitä, miten yksipuolisia ovat Ylen uutiset?
Yli 70 % toimittajista on tutkimuksen mukaan vasemmistolaisesti suuntautuneita.
- Anonyymi
"Tämä on Birmingham, Iso-Britannia.
Muslimiyhteisön johtaja luennoi asukkaille, miten naiset ja tytöt kivitetään kuoliaaksi sharia-lain mukaan.
Hänen "myötätuntoinen" ohjeensa: "Sinun täytyy ensin haudata hänet vyötäröihin asti säilyttääksesi hänen vaatimattomuutensa."
Tätä barbaarista ideologiaa saarnataan avoimesti Britannian maaperällä." - Anonyymi
"Muslimipappi Yhdysvalloissa. Kuunnelkaa hänen sanojaan tarkkaan:
"Seksiä 9-vuotiaan tytön kanssa, jos hän voi tulla raskaaksi, ei pidetä seksuaalisena häirintänä ja se on sallittua islamissa."
Tämä ei ole ääritulkinta. Tämä on pedofilian uskonnollinen oikeutus, jota saarnataan avoimesti Amerikassa. - Anonyymi
"Aihe: Missä olosuhteissa muslimimiehet saisivat joukkoraiskata kristittyjä tyttöjä?
Tämän naispuolisen isännän päätös: On sallittua, kun tavoitteena on "nöyryyttää heidät" Allahin edessä.
Anna sen painua mieleesi. Raiskaus uskonnollisen sodankäynnin hyväksyttynä tekona." - Anonyymi
Harjoittaako vasemmisto Suomessa orjakauppaa kun tuottaa mamuja Suomeen?
Kuuntelin nyt pari kertaa Stillerin ohjelmaa Yle1stä missä Hesan toimittaja Paavo Teittinen kertoo orjatyöstä mitä Suomessa ulkolaisissa ravintoloissa, rakennus ym työmailla harjoitetaan kattavasti. Mamut ovat orjan asemassa ja työnantaja vie palkat ja rahat ja teettävät ympärivuorokautisia työaikoja. Paperilla kaikki toimii hyvin ja oikein ja Tessin mukainen palkka maksetaan orjien tileille, mutta tilien pankkikortit ovat työnantajalla joka nostaa annetut palkkarahat takaisin itselleen ja systeemi on kattavaa ja vain muutama saadaan vuosittain tilille tästä mikä on käytännössä yhtä kuin ei mitään.
Harjoittaako vasemmisto siis mamuilullaan orjakauppaa käytännössä?:D eli ne työnantajat ja työntekijöiden välitysfirmat ovatkin niitä "vassareita".
No, tuo kommentti liittyy enemmän tuohon orja keskusteluun.
- Anonyymi
Yle on islamin saastuttama, täysin epäluotettava "uutislähde".
- Anonyymi
Ylessä lauletaan paraikaa että "kiltit tytöt pääsee taivaaseen, mutta tuhmat tytöt minne vaan ..."!
Niinpä niin - tuhmat tytöt pääsee ehkä minne vaan mutta eivät taivaaseen!!! - Anonyymi
Pitääkö uskon tuottaa idioottimaisia juttuja.
- Anonyymi
Sanotaan nyt vaikka niin, että Yle ei ole puolueeton uutistoimisto. Se tuottaa vihervasemmistolaista propakandaa, intersektionaalista feminismiä, jonka juuret ovat marksilaisessa ideologiassa.
”Anonyymi” 2025-10-18 11:50:50 kirjoitti:
”Eikö mummonmuori todella näe sitä, miten yksipuolisia ovat Ylen uutiset?”
Jaa a. Enpä oikeastaan. Uutisointi on maltillista ja artikkelit sitten täydentävät asioita. Hyvin usein on mainintaa että mikä on kenenkin käsitys.
Joten, en kovin yksipuolisena pidä.
”Yli 70 % toimittajista on tutkimuksen mukaan vasemmistolaisesti suuntautuneita.”
:D
Siis vellot yhä vanhissa valheissa.
Vuonna 2020 Ville Mäkilä teki opinnäytteen työn toimittaja opiskelijoista ei siis työssä olevista toimittajista. He kokivat PS:set etäisimmäksi puolueeksi, eli 70 prosenttia vastaajista ilmoitti, ettei missään nimessä äänestäisi perussuomalaisia.
Väliverronen, Pöyhtäri ja Villi tekivät vuonna 2023 kansainväliseen Worlds of Journalism -projektiin kuuluvassa tutkimushankkeessa kyselyn. Siinä todettiin että ”Vanhassa maailmassa toimittajien toiminta kytkeytyi kiinteästi johonkin puoluekantaan. Ajat ovat kuitenkin muuttuneet.”
”Rivitoimittajien keskuudessa oli yleisempää vasemmistolainen kanta, kun taas toimituksen ylintä johtoa edustaneet vastaajat asemoituivat todennäköisemmin poliittiseen keskustaan ja oikeistoon.”
Kun päällikkötaso on enemmän oikeistolaista, se vaikuttaa enemmän siihen linjaan, miten uutisia julkaistaan.
”Vastaajien käsityksissä korostuvat kuitenkin aiempaan tapaan pyrkimykset puolueettomaan ja neutraaliin tiedonvälitykseen sekä kriittisyyteen ja analyyttisyyteen. Niiden lisäksi on tullut vahva halu taistella disinformaatiota vastaan.”
Tämä ilmeisesti sitten närästää niitä, joiden mielestä uutisoinnin pitäisi olla enemmän äärioikeistoa tukevaa.
Miten sitten lukijat näkevät asian.Evan tekemässä tutkimuksessa tuli selväksi tämä
”Kuusi kymmenestä (61 %) suomalaisesta on sitä mieltä, että suomalaisia tiedotusvälineitä seuraamalla saa monipuolisen ja totuudenmukaisen kuvan maailman tapahtumista. Poikkeuksen tekevät perussuomalaisten äänestäjät, joista vähemmistö ajattelee näin.”
”…40 prosenttia suomalaisista arvioi Yle Uutisten painottavan tiedonvälityksessään vasemmistolaista näkökulmaa. Kuitenkin puolet (49 %) katsoo, ettei Ylen tiedonvälityksessä korostu vasemmistolainen eikä oikeistolainen näkökulma.”
Mikä sitten hassuinta, osa piti jopa Kansan Uutisia (KU) vähemmän vasemmistolaisena kuin Yleä- :D- Anonyymi
Miksihän Yle käyttää Lähi-idän uutisoinnissaan VAIN vasemmistolaisia "asiantuntijoita?
Onko ohjelmissa näkynyt yhtään POSITIIVISTA juttua Israelista, tai onko niissä näytetty yhtään kuvia Hamasin taistelijoista tai näiden toimeenpanneista julmuuksista?
Terroristijärjestöstä käytetään nimeä "äärijärjestö", vaikka EU:kin on nimennyt sen terroristijärjestöksi.
Israelin vankiloissa olleita RIKOLLISIA nimitetään panttivangeiksi jne. - Anonyymi
"”Yli 70 % toimittajista on tutkimuksen mukaan vasemmistolaisesti suuntautuneita.”
Tämä on paljolti myös yliopistojen syytä jotka kasvattavat nuorista vasemmistolaisia ja tämän hyvinvointiyhteiskunnan tukijoita. Suomessa ei ole paljoakaan omilla aivoillaan ajattelevia, tässä yhteiskunnallisessa tilanteessa eläviä journalisteja. Hyvä esimerkki on nämä Ylen Jälkiviisas-ohjelmassa olevat yliopistojen edustajat ja nuoret joista tulee hyvin esiin että he ovat vain nykyaikaisia wokettajia. Näkevät maailmaa punalinssien läpi ja puheet ovat sitten aivan outoja. Katsojille tulee mieleen että mitä ihmeen sairasta nämä nykyiset yliopistot tekevät nuorisolle joiden ajatusmaailma suunnataan niin kapeaan putkeen ja se oma ajattelu katoaa. Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan kunniatohtori Greta Thunberg on tästä Ruosissa hyvä esimerkki miten ihminen pilataan jo nuorena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän Yle käyttää Lähi-idän uutisoinnissaan VAIN vasemmistolaisia "asiantuntijoita?
Onko ohjelmissa näkynyt yhtään POSITIIVISTA juttua Israelista, tai onko niissä näytetty yhtään kuvia Hamasin taistelijoista tai näiden toimeenpanneista julmuuksista?
Terroristijärjestöstä käytetään nimeä "äärijärjestö", vaikka EU:kin on nimennyt sen terroristijärjestöksi.
Israelin vankiloissa olleita RIKOLLISIA nimitetään panttivangeiksi jne.miten tuo jaksaa?
- Anonyymi
Kaupallinen lehdistö toimii oikeiston voimin.
Kansan Uutiset olisi ollut poliitisesti sitoutunut lehti.
Siinä olisi ollut aatteen paloa.
Sitä nahkapäät olisi voineet kammoa rasismissaan. ”Anonyymi” 2025-10-19 09:48:55 kirjoitti:
”Onko ohjelmissa näkynyt yhtään POSITIIVISTA juttua Israelista, tai onko niissä näytetty yhtään kuvia Hamasin taistelijoista tai näiden toimeenpanneista julmuuksista?”
:D Tuonko mukaan sinä jaat ihmiset vasemmistoon ja oikeistoon?
Olemassa on oikeistolaisia, jotka eivät hyväksy nykyistä Israelin käymää sotaa.
Uutiset yleensä keskittyvät tapahtumiin sekä niiden taustoihin. Jos ne olisivat kokoa ajan vain Israelin puolella olevia ja joissa pimitettäisiin kaikki se, mitä Israelissa on oikeasti tapahtunut, niin se olisi aika puolueellista.
Puolestaan on ollut moniakin juttuja siitä, mikä Israelissa on myönteistä. Kuten vaikka yliopistojen toiminta. Nyt vain ei ajankohtaisesti nämä ole pinnalla.
Yhtälailla on etenkin Ylellä jätetty ne karmaisevimmat kuvat ja videot, mitä Venäjä tekee nyt rintamalla (niin vangeilleen kuin omilleenkin). Miksi tällaisella kuvastolla pitää mässäillä? Kyllä niitä jokainen löytää netistä halutessaan.
”Terroristijärjestöstä käytetään nimeä "äärijärjestö", vaikka EU:kin on nimennyt sen terroristijärjestöksi.”
:D Niin, koska se on uskonnollisesti äärijärjestö. Eikä muuten venäläisikään kutsuta terroristeiksi, vaikka ukrainassa he tekevät terroristisia tekoja.
”Israelin vankiloissa olleita RIKOLLISIA nimitetään panttivangeiksi…”
:D Niin, Israel kun vanginnut paljon niin lapsia kuin naisia miesten lisäksi ilman mitään oikeudenkäyntiä, niin enemmän he panttivankeja ovat. Totta kai on sitten myös rikollisia ja heidät on tuomittu oikeudenkäynnin kautta.
”Anonyymi” 2025-10-19 09:55:45 on hupaisalla päällä: ”Tämä on paljolti myös yliopistojen syytä jotka kasvattavat nuorista vasemmistolaisia ja tämän hyvinvointiyhteiskunnan tukijoita.”
:D Eli kun toimittajat kokevat pyrkivänsä puolueettomaan ja neutraaliin tiedonvälitykseen sekä kriittisyyteen ja analyyttisyyteen. Niiden lisäksi on tullut vahva halu taistella disinformaatiota vastaan.”, niin tämä on sinusta vasemmistolaista?
Onhan ne medioiden johtajatkin käyneet yliopistoa, osa jopa aika pitkän aikaa, ja silti ovat enemmän ehkä oikeistomyönteisempiä – tarkoittaa maltillista oikeistoa.
”Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan kunniatohtori Greta Thunberg on tästä Ruosissa hyvä esimerkki miten ihminen pilataan jo nuorena.”
Ymmärrätkö mikä tuollainen kunniatohtori on?
Arvonimi myönnetään, vaikkei olisi suorittanut mitään tutkintoa. Monet politiitikot, kirjailijat sekä muut tunnetut henkilöt ovat sellaisen saaneet.
Esim. presidenttimme Sauli Niinistö sai samanlaisen arvon 30 muun henkilön kanssa.- Anonyymi
Onko mummonmuori todella noin aivopesty?`
MM:" Eikä muuten venäläisikään kutsuta terroristeiksi, vaikka ukrainassa he tekevät terroristisia tekoja."
Ei EU tai YK ole määritellyt Venäjän toimia terrorismiksi! Mutta Hamasin toimet on!
MM: " Israel kun vanginnut paljon niin lapsia kuin naisia miesten lisäksi ilman mitään oikeudenkäyntiä, niin enemmän he panttivankeja ovat. "
Nuo "naiset ja lapset (yleensä n 15 vuotiaita) ovat syyllistyneet RIKOKSIIN juutalaisia vastaan. Heitelleet palopommeja tai kiviä juutalaisiin autoihin tai koteihin. Eivät he ole panttivankeja vaan RIKOLLISIA!
MM : " Eli kun toimittajat kokevat pyrkivänsä puolueettomaan ja neutraaliin tiedonvälitykseen sekä kriittisyyteen ja analyyttisyyteen"???
Toimittajat ovat aktivisteja, jotka yrittävät tuputtaa omaa agendaansa kuulijoiden ja lukijoiden silmiin. Monella on vasemmisto- tai kommunistitausta.
Greta Thurnberg on pilalle hemmoteltu kakara, joka riehuu aina sen asian puolesta, mistä saa suurimman näkyvyyden ja on Yliopiston arvovalle alentavaa, että hänelle on myönnetty kunniatohtorin arvo. Sekin kertoo Teologisen tiedekunnan moraalin rappiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mummonmuori todella noin aivopesty?`
MM:" Eikä muuten venäläisikään kutsuta terroristeiksi, vaikka ukrainassa he tekevät terroristisia tekoja."
Ei EU tai YK ole määritellyt Venäjän toimia terrorismiksi! Mutta Hamasin toimet on!
MM: " Israel kun vanginnut paljon niin lapsia kuin naisia miesten lisäksi ilman mitään oikeudenkäyntiä, niin enemmän he panttivankeja ovat. "
Nuo "naiset ja lapset (yleensä n 15 vuotiaita) ovat syyllistyneet RIKOKSIIN juutalaisia vastaan. Heitelleet palopommeja tai kiviä juutalaisiin autoihin tai koteihin. Eivät he ole panttivankeja vaan RIKOLLISIA!
MM : " Eli kun toimittajat kokevat pyrkivänsä puolueettomaan ja neutraaliin tiedonvälitykseen sekä kriittisyyteen ja analyyttisyyteen"???
Toimittajat ovat aktivisteja, jotka yrittävät tuputtaa omaa agendaansa kuulijoiden ja lukijoiden silmiin. Monella on vasemmisto- tai kommunistitausta.
Greta Thurnberg on pilalle hemmoteltu kakara, joka riehuu aina sen asian puolesta, mistä saa suurimman näkyvyyden ja on Yliopiston arvovalle alentavaa, että hänelle on myönnetty kunniatohtorin arvo. Sekin kertoo Teologisen tiedekunnan moraalin rappiosta.Jos hän on aivopesty niin oletko sinä sitten hatuntekijä, joka luulee olevansa lepakkomies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän on aivopesty niin oletko sinä sitten hatuntekijä, joka luulee olevansa lepakkomies?
Oliko tuo olevinaan vitsi?
- Anonyymi
Tosiasioiden tunnustaminen on yksi ihmisen hyveistä.
Uskon pitäisi vain kirkastaa sitä. - Anonyymi
Jos Yle ei tuossa kerro mitään niin mitä tuossa sitten kerrotaan?
- Anonyymi
Se sitä, että nahkapäät väittää että YLE vain valehtelee, niin ei voi tuossa kertoa mitään
- Anonyymi
YLE
tuottaa tappiota
joka
päivä
1,64 miljoonaa.
Mitä aiot tehdä ? - Anonyymi
Toivotaan, että alueelle saadaan pysyvä rauha!❤️
Luonnonystävä, käy allekirjoittamassa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/15823 - Anonyymi
Onko Yle juurikaan kertonut tästä sodasta Israelin kannalta. Aivan Hamasin terrori-iskun alkuaikoina kauhisteltiin Hamasin tekoa, mutta jo muutaman viikon kuluttua alkoi Israelin arvostelu ja Gazan surkuttelu kun alettiin uskomaan Hamasin ns. Terveysministeriötä vaikka on ilmennyt ettei koko terveysministeriö ole ollut edes olemassa. Hamasin tiedottajat siellä on jakanut tietoja. Tuskin lienevät kovin riippumattomasti niitä jakaneet.
- Anonyymi
Olisiko YLE:n pitänyt hehkuttaa, että nyt tehdään kunnon kansanmurha, nyt pannaan haisemaan ettei jää kiveä kiven päälle ja Hamas tuhotaan. Tai julistaa että nyt on tuhottu eikä mitään rauhansopimusta edes tarvita kun toista osapuolta ei ole edes olemassa.
Se olisi ollut nahkapäiden mieleen.- Anonyymi
Mikä kansanmurha se on jos haluaa tuhota terrorismin. Se on Hamas joka haluaa aiheuttaa tavallisille siviileille kärsimystä ja kuolemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kansanmurha se on jos haluaa tuhota terrorismin. Se on Hamas joka haluaa aiheuttaa tavallisille siviileille kärsimystä ja kuolemaa.
Sehän tässä onkin outoa, että kaikki puhuvat siitä, että Hamas pitää tuhota ja neutralisoida, mutta kun Israel tekee juuri sitä, niin koko maailma hyökkää Israelin kimppuun.
Lippuja heiluttamallako nuo luulevat pääsevänsä eroon Hamasista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tässä onkin outoa, että kaikki puhuvat siitä, että Hamas pitää tuhota ja neutralisoida, mutta kun Israel tekee juuri sitä, niin koko maailma hyökkää Israelin kimppuun.
Lippuja heiluttamallako nuo luulevat pääsevänsä eroon Hamasista?No Israel tuhosi Hamasin tappamalla hirvittävän määrän siviilejä ja raunioittamalla kaupungin.
Ja mikä on tulos?
Hamas on kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ja ei ole kritiikin paikka?
Ei olisi jos Hamasin kanssa ei olisi tarvinnut enää tehdä rauhansopimusta jos se olisi oikeasti tuhottu tuolla hirvittävällä määräällä ohjuksia ja ihmisuhreja.
Vai miten paljon siviilejä pitää tappaa että Hamasille tapahtuu edes vähän jotain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Israel tuhosi Hamasin tappamalla hirvittävän määrän siviilejä ja raunioittamalla kaupungin.
Ja mikä on tulos?
Hamas on kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ja ei ole kritiikin paikka?
Ei olisi jos Hamasin kanssa ei olisi tarvinnut enää tehdä rauhansopimusta jos se olisi oikeasti tuhottu tuolla hirvittävällä määräällä ohjuksia ja ihmisuhreja.
Vai miten paljon siviilejä pitää tappaa että Hamasille tapahtuu edes vähän jotain?Kuule kun se on niin, kun Hamas on räiskinyt niitä raketteja tuhansia Israelin puolelle niin suuri osa niistä ei ole löytänyt kohetta vaan lentäneet suoraan Gazan siviilien päälle. Sitten huudeltu kuinka Israel pommittaa siviilejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun se on niin, kun Hamas on räiskinyt niitä raketteja tuhansia Israelin puolelle niin suuri osa niistä ei ole löytänyt kohetta vaan lentäneet suoraan Gazan siviilien päälle. Sitten huudeltu kuinka Israel pommittaa siviilejä.
Miten se Israel sitten on tuhonnut Hamasin?
Katselemalla kun sen itsekyhätyt raketit, nimenomaan raketit, ei ohjukset tuhoaa oman kaupungin ja tappaa hirvittävän määrän siviilejä.
Israel on siis vain katseelle tuhonnut Hamasin.
Sillekö olisi pitänyt hurrata ja lehdistön ylistää että nyt Israel onnistuu erittäin hyvin terrorismin torjunnassa, parasta terrorismin torjuntaa ikinä kun ei tarvitse tehdä mitään, vaan tappavat itse omat siviilinsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se Israel sitten on tuhonnut Hamasin?
Katselemalla kun sen itsekyhätyt raketit, nimenomaan raketit, ei ohjukset tuhoaa oman kaupungin ja tappaa hirvittävän määrän siviilejä.
Israel on siis vain katseelle tuhonnut Hamasin.
Sillekö olisi pitänyt hurrata ja lehdistön ylistää että nyt Israel onnistuu erittäin hyvin terrorismin torjunnassa, parasta terrorismin torjuntaa ikinä kun ei tarvitse tehdä mitään, vaan tappavat itse omat siviilinsä.Eihän se Israel ole alun alkaenkaan käynyt sotaa siviilejä vastaan vaan tarkoitus on ollut tuhota Hamas. Siveelejä on valitettavasti mennyt jonkin verran siinä sivussa. Eikä vähiten suksi kun Hamas on tuonut heitä sota-alueelle kuin tarjottimella tapettavaksi. Eikä ole edes yrittänyt suojella siviileitään. Sitähän ei kukaan tiedä kuinka moni siviili on Hamasin itsensä tappama ja kuinka moni on kuollut sodan seurauksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se Israel ole alun alkaenkaan käynyt sotaa siviilejä vastaan vaan tarkoitus on ollut tuhota Hamas. Siveelejä on valitettavasti mennyt jonkin verran siinä sivussa. Eikä vähiten suksi kun Hamas on tuonut heitä sota-alueelle kuin tarjottimella tapettavaksi. Eikä ole edes yrittänyt suojella siviileitään. Sitähän ei kukaan tiedä kuinka moni siviili on Hamasin itsensä tappama ja kuinka moni on kuollut sodan seurauksena.
Niin miten se Hamas on voitu tuhota täysin kun se on piiliksinut tunneleissa ja siviilien selän takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miten se Hamas on voitu tuhota täysin kun se on piiliksinut tunneleissa ja siviilien selän takana.
hyvä pointti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten pidä kehua että Hamas on tuhottu eikä ylistää miten hyvin Israel on onnistunut torjumaan terroristeja.
Pitää tunnustaa että mennyt täysin pieleen, ei ole kuollut kuin siviilejä ja panttivankeja.
Ei koko sotaa olisi kannattanut siten edes aloittaa kun siitä ei ole ollut mitään hyötyä, vaan alkaa neuvotella panttivangeista jo heti alkuunsa. On tullut vain uusi Vietnam ja Afganistan.
Joskus vain täytyy tunnustaa tosiasiat eikä kierrellä sitä kuin kissa kuumaa puuroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten pidä kehua että Hamas on tuhottu eikä ylistää miten hyvin Israel on onnistunut torjumaan terroristeja.
Pitää tunnustaa että mennyt täysin pieleen, ei ole kuollut kuin siviilejä ja panttivankeja.
Ei koko sotaa olisi kannattanut siten edes aloittaa kun siitä ei ole ollut mitään hyötyä, vaan alkaa neuvotella panttivangeista jo heti alkuunsa. On tullut vain uusi Vietnam ja Afganistan.
Joskus vain täytyy tunnustaa tosiasiat eikä kierrellä sitä kuin kissa kuumaa puuroa.Se riippuu siitä, mitä tarkoitetaan sillä, että Hamas on tuhottu. Tarkoittaako se sitä, että kaikki sen jäsenet on eliminoitu, vai sitä, että sen johtajat on elimininoitu ja suuri joukko sen jäsenistä niin, että sillä ei ole valtaa enää toimia.
- Anonyymi
- Anonyymi
Huh hu.
Nahkapäät saa noista sydänkohtauksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh hu.
Nahkapäät saa noista sydänkohtauksen.Oikeaa tietoa nahkapäille
https://www.youtube.com/watch?v=lm-Z-ezopgQ
- Anonyymi
Yle ei taida päästä ihan joka paikkaan
Jos joku persu radio pääsee siis Ylen kansa radio osuus on persujen.- Anonyymi
on se noinkin
”Anonyymi” 2025-10-21 08:51:00 kirjoittaa: ”Onko Yle juurikaan kertonut tästä sodasta Israelin kannalta. Aivan Hamasin terrori-iskun alkuaikoina kauhisteltiin Hamasin tekoa, mutta jo muutaman viikon kuluttua alkoi Israelin arvostelu…”
Eli haluat yksipuolista uutisointia?
Uutinen on tieto jostain tuoreesta tapahtumasta. Sitten on erikseen erilaisia dokumentteja, artikkeleita tai muuta, missä taustoitetaan eli tulee tietoa paremmin.
Aika hyvin on päässeet Israelilaiset vallanpitäjät ääneen sekä myös ne, jotka kannattavat tätä sotaa.
”Anonyymi” 2025-10-20 16:44:18 kirjoittaa:
”Nuo "naiset ja lapset (yleensä n 15 vuotiaita) ovat syyllistyneet RIKOKSIIN juutalaisia vastaan. Heitelleet palopommeja tai kiviä juutalaisiin autoihin tai koteihin.”
Huomaan että olet todellakin lukenut ehkä liian paljon poliittisesti värittynyttä tietoa. Koska Israelin touhuja voi seurata lukuisat tahot, niin siellä on parempaa tietoa saatavilla. Kuten:
Israelin poliisi ja armeija pidättävät vuosittain 800 – 1 000 alaikäistä palestiinalaisnuorta. He ovat iältään useimmat 15 vuotta täyttäneitä, mutta nuorempiakin on. Sitten heidät viedään armeijan tukikohtaan tai poliisiasemalle, missä he odottavat kuulustelua yleensä kolmesta kahdeksaan tuntia.
Heitä kuulustellaan aika aggressiivisesti eli tunnustus halutaan saada kaikin keinoin. Sitten lapset viedään odottamaan oikeudenkäyntiä ja odotusaika on viikkoja ja jopa kuukausia.
Noin puolet joutuu eristyksiin, toisinaan viikoiksi. Heidän ei annettu tavata perhettään tai edes asianajajaa. He usein joutuvat kokemaan fyysistä väkivaltaa sekä alentavia ruumiintarkastuksia.
Ongelma on tämä, kun israelilainen lapsi heittää kiven on asia siviililainsäädännön kysymys, mutta kun palestiinalainen lapsi heittää kiven, astuu heti voimaan sotilaslainsäädäntö.
Näin voi lapsi saada kivien heittelystä jopa 20 vuoden tuomion.
suomessa moisesta tulee joko huomautus tai jälki-istunto. Jos vahinkoa aiheutuu siitä voi saada pikku sakot.
”Toimittajat ovat aktivisteja, jotka yrittävät tuputtaa omaa agendaansa kuulijoiden ja lukijoiden silmiin. Monella on vasemmisto- tai kommunistitausta.”
:D No, ainakin taitaa olla ne toimittajat, joiden uutisointia sinä seuraat, jotka tuputtavat omaa ideologiaansa. Oikeasti aika harvalla toimittajalla on tuollainen tausta.
”Greta Thurnberg on pilalle hemmoteltu kakara, joka riehuu aina sen asian puolesta, mistä saa suurimman näkyvyyden…”
Aika henkilökohtaiseksi on vihanpitosi tullut. Halveksit siis häntä etkä edes yritä käsitellä asiaa puolueettomasti.- Anonyymi
"Israelin poliisi ja armeija pidättävät vuosittain 800 – 1 000 alaikäistä palestiinalaisnuorta. He ovat iältään useimmat 15 vuotta täyttäneitä, mutta nuorempiakin on. "
Hyvä huomio mummolta että palestiinalaiset ovat alkaneet käyttämään lapsia terroritoimiin Israelia ja juutalaisia tappaakseen ja tuhotakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Israelin poliisi ja armeija pidättävät vuosittain 800 – 1 000 alaikäistä palestiinalaisnuorta. He ovat iältään useimmat 15 vuotta täyttäneitä, mutta nuorempiakin on. "
Hyvä huomio mummolta että palestiinalaiset ovat alkaneet käyttämään lapsia terroritoimiin Israelia ja juutalaisia tappaakseen ja tuhotakseen.Lasten käyttö terrorismiin ja sotiin on myös siinä suhteessa hyödyllistä että näin terrorismi saa sympatiaa, mikä onnistui Hamasilta tässä sodassa suorastaan loistavasti. Vasemmisto kun alkaa tukemaan terrorismia mieluusti jos kysymyksessä on juutalaisten tappaminen.
- Anonyymi
Missähän utopiassa mummonmuori elää:
"Aika hyvin on päässeet Israelilaiset vallanpitäjät ääneen sekä myös ne, jotka kannattavat tätä sotaa."????
Kun seuraa YLEN tai HS:n juttuja niin eihän niissä käytetä "asiantuntijoina" ketään muita kun VASEMMISTOLAISESTI orientoituneita tai muuten Pro-Palestiinalaisia henkilöitä. Samat henkilöt vuodesta toiseen. Ainoa, joka sai muutaman kerran olla TV:n keskusteluissa mukana, oli prof Markku Ruotsila, mutta hänetkin hyllytettiin, kun hänen sanomaansa ei hyväksytty.
Aika agressiivista on vihanpitosi ja yrität mustamaalata IDF:n toimia:"Heitä kuulustellaan aika aggressiivisesti eli tunnustus halutaan saada kaikin keinoin"- Anonyymi kirjoitti:
Missähän utopiassa mummonmuori elää:
"Aika hyvin on päässeet Israelilaiset vallanpitäjät ääneen sekä myös ne, jotka kannattavat tätä sotaa."????
Kun seuraa YLEN tai HS:n juttuja niin eihän niissä käytetä "asiantuntijoina" ketään muita kun VASEMMISTOLAISESTI orientoituneita tai muuten Pro-Palestiinalaisia henkilöitä. Samat henkilöt vuodesta toiseen. Ainoa, joka sai muutaman kerran olla TV:n keskusteluissa mukana, oli prof Markku Ruotsila, mutta hänetkin hyllytettiin, kun hänen sanomaansa ei hyväksytty.
Aika agressiivista on vihanpitosi ja yrität mustamaalata IDF:n toimia:"Heitä kuulustellaan aika aggressiivisesti eli tunnustus halutaan saada kaikin keinoin"-”Anonyymi” 2025-10-24 11:35:06 kirjoitti:
”Kun seuraa YLEN tai HS:n juttuja niin eihän niissä käytetä "asiantuntijoina" ketään muita kun VASEMMISTOLAISESTI orientoituneita tai muuten Pro-Palestiinalaisia henkilöitä.”
Niin, tarkoitat varmaan kaikkia niitä medioita, jotka rehellisesti kertovat asiat silloinkin, kun ne eivät sinun poliittista näkemystäsi noudata?
Niin, kun poliittinen ideologia sokaisee, silloin voi olla hankalaa uskoa idolien tekevät jotain väärin.
”Aika agressiivista on vihanpitosi ja yrität mustamaalata IDF:n toimia…”
Israelin puolustusvoimat on yksi maailman edistyneimmistä armeijoista. Se on myös yksi sotateknologian johtavia maita.
Armeija toimii siten, kuinka hallitus sen määrää ja antaa vapauksia sille. Osa niistä rikkoo suoraan kansainvälisiä lakeja ja on luokiteltava sotarikoksiksi.
Koska erittäin moni nyt armeijassa palveleva tai sieltä reserviin siirtyneistä upseereista ja sotilaista on useaan otteeseen esittänyt kritiikkinsä (osa myös eroaa tai ei lähde palvelukseen käskettäessä) niitä menetelmiä ja toimintaa vastaan, mitä eivät voi hyväksy, on myös heidän ääntään kuultava.
Sitten on eri tiedeustelupalveluja joista Mossadia kutsuttu maailman tehokkaimmaksi ja häikäilemättömimmäksi salaiseksi palveluksi. Yleinen turvallisuuspalvelu Shin Bet harjoittaa sisäistä vastatiedustelua ja jota on arvosteltu kidutuksesta joitakin palestiinalaisia vankeja kohtaan.
Hyvin sivuutit pääasian:
Ongelma on tämä, kun israelilainen lapsi heittää kiven on asia siviililainsäädännön kysymys, mutta kun palestiinalainen lapsi heittää kiven, astuu heti voimaan sotilaslainsäädäntö.
Sotilaslakia siis noudattavat sotilaat. Poliisi taas siviililakeja.- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
”Anonyymi” 2025-10-24 11:35:06 kirjoitti:
”Kun seuraa YLEN tai HS:n juttuja niin eihän niissä käytetä "asiantuntijoina" ketään muita kun VASEMMISTOLAISESTI orientoituneita tai muuten Pro-Palestiinalaisia henkilöitä.”
Niin, tarkoitat varmaan kaikkia niitä medioita, jotka rehellisesti kertovat asiat silloinkin, kun ne eivät sinun poliittista näkemystäsi noudata?
Niin, kun poliittinen ideologia sokaisee, silloin voi olla hankalaa uskoa idolien tekevät jotain väärin.
”Aika agressiivista on vihanpitosi ja yrität mustamaalata IDF:n toimia…”
Israelin puolustusvoimat on yksi maailman edistyneimmistä armeijoista. Se on myös yksi sotateknologian johtavia maita.
Armeija toimii siten, kuinka hallitus sen määrää ja antaa vapauksia sille. Osa niistä rikkoo suoraan kansainvälisiä lakeja ja on luokiteltava sotarikoksiksi.
Koska erittäin moni nyt armeijassa palveleva tai sieltä reserviin siirtyneistä upseereista ja sotilaista on useaan otteeseen esittänyt kritiikkinsä (osa myös eroaa tai ei lähde palvelukseen käskettäessä) niitä menetelmiä ja toimintaa vastaan, mitä eivät voi hyväksy, on myös heidän ääntään kuultava.
Sitten on eri tiedeustelupalveluja joista Mossadia kutsuttu maailman tehokkaimmaksi ja häikäilemättömimmäksi salaiseksi palveluksi. Yleinen turvallisuuspalvelu Shin Bet harjoittaa sisäistä vastatiedustelua ja jota on arvosteltu kidutuksesta joitakin palestiinalaisia vankeja kohtaan.
Hyvin sivuutit pääasian:
Sotilaslakia siis noudattavat sotilaat. Poliisi taas siviililakeja.Mumonmuori ei pääse eroon tuosta Israel-vihastaan. Ellei Israelilla olisi noin tehokasta armeijaa, sitä ei enää olisi olemassa.
Golda Meir sanoi osuvasti:
"Jos arabit laskisivat aseensa, niin tulisi rauha, mutta jos Israel laskisi aseensa niin sitä ei enää olisi olemassa."!
Tämän on historia todistanut, kun arabit ovat hyökänneet Israelin kimppuun jo ainakin viisi kertaa.Israel joutuu elämään jatkuvaa puolustussotaa ja on siksi kehittänyt tehokkaan armeijan.
Mummonmuori ei tiedä sitäkään, että A- ja B-alueilla, joissa palestiinalaiset vastaavat turvallisuudesta, vallitsee Jordanian aikaiset siviililait.
Kivien heittelijöitä ja muita rikoksen tekijöitä kohdellaan samalla tavalla.
Jännästi mummonmuori yrittää taas näyttää tuota "laaja-alaista" asiantuntemustaan, joka
syyttää yksipuolisesti Israelia kaikesta. Anonyymi kirjoitti:
Mumonmuori ei pääse eroon tuosta Israel-vihastaan. Ellei Israelilla olisi noin tehokasta armeijaa, sitä ei enää olisi olemassa.
Golda Meir sanoi osuvasti:
"Jos arabit laskisivat aseensa, niin tulisi rauha, mutta jos Israel laskisi aseensa niin sitä ei enää olisi olemassa."!
Tämän on historia todistanut, kun arabit ovat hyökänneet Israelin kimppuun jo ainakin viisi kertaa.Israel joutuu elämään jatkuvaa puolustussotaa ja on siksi kehittänyt tehokkaan armeijan.
Mummonmuori ei tiedä sitäkään, että A- ja B-alueilla, joissa palestiinalaiset vastaavat turvallisuudesta, vallitsee Jordanian aikaiset siviililait.
Kivien heittelijöitä ja muita rikoksen tekijöitä kohdellaan samalla tavalla.
Jännästi mummonmuori yrittää taas näyttää tuota "laaja-alaista" asiantuntemustaan, joka
syyttää yksipuolisesti Israelia kaikesta.Tuosta olen samaa mieltä, että Israelissa on todella tehokas ja moderni armeija sekä ehkä maailman paras tiedustelu organisaatio.
Niin, ehkä mieluummin uskon niitä, jotka tuolla ovat olleet tekemässä satoja haastatteluja sekä tarkkailijoita.- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä, että Israelissa on todella tehokas ja moderni armeija sekä ehkä maailman paras tiedustelu organisaatio.
Niin, ehkä mieluummin uskon niitä, jotka tuolla ovat olleet tekemässä satoja haastatteluja sekä tarkkailijoita.Tarkoitat varmaan niitä al-Jazeeran toimittajia, joita Hamas palkitsi hyvästä journalismista jokin aika sitten. Valitettavasti eräät niistä ovat päässeet paratiisiin, kun olivat vaihtaneet kameran konekivääriin.
- AnonyymiUUSI
Mummomuori2 kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä, että Israelissa on todella tehokas ja moderni armeija sekä ehkä maailman paras tiedustelu organisaatio.
Niin, ehkä mieluummin uskon niitä, jotka tuolla ovat olleet tekemässä satoja haastatteluja sekä tarkkailijoita."Niin, ehkä mieluummin uskon niitä, jotka tuolla ovat olleet tekemässä satoja haastatteluja sekä tarkkailijoita."
Ketähän mummonmuori tarkoittaa?
https://www.youtube.com/watch?v=PsL0Qw7Bkl4 Anonyymi kirjoitti:
"Niin, ehkä mieluummin uskon niitä, jotka tuolla ovat olleet tekemässä satoja haastatteluja sekä tarkkailijoita."
Ketähän mummonmuori tarkoittaa?
https://www.youtube.com/watch?v=PsL0Qw7Bkl4Heitä ovat erimaalaiset toimittajat, asiaan perehtyneet tutkijat ja tarkkailijat.
- AnonyymiUUSI
Mummomuori2 kirjoitti:
Heitä ovat erimaalaiset toimittajat, asiaan perehtyneet tutkijat ja tarkkailijat.
Kuten nuo entiset kommunistit, Dahlström, Jäntti, Tarvainen jne jne
Seura tekee kaltaisekseen.
Mutta suomalaisiiin rehellisiin ihmisiin ei mummonmuori luota.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17022195Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant689392Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.277397Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656240SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805864Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215840Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot324898HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.894526Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm934298"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770