Nyt on Jeesuksen helppo laskeutua tasoitetulle maalle, ja iloita siellä yhdessä uskovien kanssa Israelin sotavaunujen voittoa ja Israelin loistoa!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c5df8a83-93cf-425a-b1d3-4a6f086d8d2f
Varmasti TV7 ja Alfa järjestävät nyt kiitosrukouksen.
Hallelujah Amen oi ylistetty olkoon Amen Amen
Pyhä Maa on nyt valmistettu Herramme Kristuken saapua sinne
81
442
Vastaukset
- Anonyymi
Tota. Ensin sinne tulee kylläkin antikristus
- Anonyymi
Kirjoittaako hän täällä?
- Anonyymi
"JOS NE MUUTTI SUUNNITELMIA"!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaako hän täällä?
"MORO,MINÄ OLEN ANTIKRISTUS"!!!
Olipas pätkät. Voiko nuo kuvat olla todella totta? Vai onko niitä käsitelty jotenkin? Oli niin tai näin, niin kovin moni laitauskova ei taatusti halua katsoa niitä...
- Anonyymi
En ole enää vuosikymmeneen uskonut mihinkään "uutiskuviin". Olen havainnut esim. Ylen uutiskuvissa selvää huijausta. Kerran Yle pokkana esitti "israrlilaisten pommittamaa taloa Gazassa". Kuvassa näkyi romuttuneen huoneen lattialla uskonnollista, juutalaista esineistöä kuten menora-kynttilänjalka. Hupsista! Kuva olikin gazalaisten pommittamasta israelilaiskodista!
Nuo ekat kuvat eivät varmasti olleet Gazasta vaan jostain muualta. Olen itse aikoinaan käynyt Gazassa eikä siellä ollut noin "hienoa". Gazaa on niin paljon pommiteltu, eikä siellä ihmiset itse korjaa mitään, pidä katuja siisteinä, joten kuva on mahdoton. Gaza on aina ollut läävä.
- Anonyymi
Linkissä oli vain musta kuva? Mutta ilmeisesti hamas on käyttänyt rakennuksiin varatut teräkset tunneleihin, joten rakennukset ovat olleet todella hauraita ja muutama palopommi on riittänyt sorruttamaan ne.
- Anonyymi
Kyllä linkissä ihan elävää kuvaa oli. Sinun koneessasi on tai käyttäjässä on vikaa.
- Anonyymi
Ei Jeesus palaa sinne Hamasin tuhoamalle alueelle
- Anonyymi
Aloitus edustaa anabaptistista harhaoppia ja taloushuijausta, eikä perustu Raamattuun.
Jeesus ei tule maan päälle vielä vähintäänkään 1007 vuoteen ja aloittaja, koska esiintyy Raamatun opettajana, kyllä hyvin tietää tämän.
Eksytys on tuossa antikristillisyydessä vaikuttava henkivalta ja josta jo Jeesus omissa sanoissaankin varoitti.- Anonyymi
Siis hetkonen... nyt sekoilin vuosissa.
Jeesus ei tule maan päälle vielä ainakaan 7 vuoteen!
1. Ensin on ylösnousemus, jolloin Hän enkeleineen näkyy pilvissä.
2. Tätä seuraa noin seitsemän vuoden ajanjakso: maan päällä Vaivan aika, Taivaissa taas Karitsan Hääjuhla.
3. Sitten, n. 7 vuoden jälkeen, Jeesus omineen palaa maan päälle ja alkaa Tuhatvuotinen Valtakunta-aika.
- Anonyymi
>>Nyt on Jeesuksen helppo laskeutua tasoitetulle maalle,... (😗)
ja iloita siellä yhdessä uskovien kanssa Israelin sotavaunujen voittoa ja Israelin loistoa!<<
Aloittaja ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi vaan ihmiseksi, jota varten ihmiset ovat rakentaneet maan päälle helponlaisen maaperän "laskeutua". Hänhän ei muuten pystyisi, elleivät jokapaikan helluntailaiset olisi tasaamassa siellä maaperää lapioilla ym:lla inhimillisillä työkaluillaan. Helluntailaiset "messiaanisethan", kuten juutalaisetkaan, eivät Itse Jeesusta odota, vaan ihmistä, Antikristusta.
Aloittaja kaikissa viesteissään, kaikin tavoin julistaa tuon anabaptistien ja juutalaisten oman, toisen, yhteisen herran paluuta ja jonka odotukseen myös heidän järkeisuskonsa, vailla aitoa uskoa, perustuu.
Nk. messiaanisuus (helluntailaisten kehittämä eksytys juutalaisille) kieltää Jeesuksen jumaluuden. He eivät tunnusta Hänen jumaluuttaan, vaan ainoastaan ihmisyyden, eräänlaisen pääprofeetallisuuden, mutteivät missään tapauksessa, että Hän Olisi Jumala Itse, Poika-persoonassaan. - Anonyymi
Jeesus palaa takaisin Öljymäelle. Öljymäki ei kestä Kaikkivaltiaan, Herra Sebaotin astumista Öljymäelle; Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
Nykyaikaista sodankäyntiä, jossa ammukset osuvat kohteisiin satelliittien ja maastokarttojen avulla suunnistamalla, turvaa kannattaa paeta paikkaa, jota ei löydy kartoista ja joka noin vain ilmestyy.- Anonyymi
Tietoisena oikeasta opista, opetat tahallasi väärin.
1. Ensin on uskovien ylösnousemus.
2. Karitsan Häät / Vaivan aika (n. 7 vuoden ajanjakso).
3. Tämän jälkeen Jeesus palaa maan päälle, yhdessä uskovien kanssa.
Tietoisesti kiellät Raamatun selvän opetuksen asiasta. Miksi? Koska kieltämällä ylösnousemuksen ja sitä seuraavan antikristuksen ajanjakson maan päällä, voit opettaa hänen ilmestymistään "kristuksena" Öljjymäelle.
Tuo Öljymäen halkeaminen viittaa vasta tuohon tapahtumaan Karitsan Häiden jälkeen, ei ennen tai ilman näitä Häitä ja josta et kerro sanallakaan.
Et hetkeäkään petä Jumalan todellisia lapsia, mutta käännynnäisiä saat kyllä eksytettyä.
Nyt siis on odotettavissa väärän kristuksen ilmestyminen Öljymäelle. Noinko asian suunnittelitte siellä Pentagrammi-keskuksessanne? - Anonyymi
"Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin."
Kuin suuri pylly? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoisesti kiellät Raamatun selvän opetuksen asiasta. Miksi? Koska kieltämällä ylösnousemuksen ja sitä seuraavan antikristuksen ajanjakson maan päällä, voit opettaa hänen ilmestymistään "kristuksena" Öljjymäelle.
Tuo Öljymäen halkeaminen viittaa vasta tuohon tapahtumaan Karitsan Häiden jälkeen, ei ennen tai ilman näitä Häitä ja josta et kerro sanallakaan.
Et hetkeäkään petä Jumalan todellisia lapsia, mutta käännynnäisiä saat kyllä eksytettyä.
Nyt siis on odotettavissa väärän kristuksen ilmestyminen Öljymäelle. Noinko asian suunnittelitte siellä Pentagrammi-keskuksessanne?Jeesus palaa näkyvästi ja kuuluvasti takaisin, siis yksi paluu. Salainen tempaus on satuilua ja hömpän pömppää. Karitsan Häät ovat maan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siis on odotettavissa väärän kristuksen ilmestyminen Öljymäelle. Noinko asian suunnittelitte siellä Pentagrammi-keskuksessanne?Kiellän ainoastaan sadut ja hömpät. Pikkuiset häät, seitsemän vuotta, oletko varma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus palaa näkyvästi ja kuuluvasti takaisin, siis yksi paluu. Salainen tempaus on satuilua ja hömpän pömppää. Karitsan Häät ovat maan päällä.
Jaaha. Ilmaisit selvästi uskosi.
Raamattu, evankeliumit, apostolit, Ilmestyskirja kylläkin puhuu kahdesta eri ylösnousemuksesta. "Autuas se, jolla on osansa ensimmäisessä ylaösnousemuksessa."
En kirjoita sanaakaan helluntailaisten "tempauksista", ne ovatkin satuilua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Ilmaisit selvästi uskosi.
Raamattu, evankeliumit, apostolit, Ilmestyskirja kylläkin puhuu kahdesta eri ylösnousemuksesta. "Autuas se, jolla on osansa ensimmäisessä ylaösnousemuksessa."
En kirjoita sanaakaan helluntailaisten "tempauksista", ne ovatkin satuilua.Ilm. 20: 1-6
1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 20: 1-6
1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.Ilm. 20: 11-15
11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. (= Viimeinen tuomio)
13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. (= "2. ylösnousemus", jumalattomien ylösnousemus tuomiolle).
14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiellän ainoastaan sadut ja hömpät. Pikkuiset häät, seitsemän vuotta, oletko varma!
Ilm. 19: 5-9
5 Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".
6 Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat". ✨️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 19: 5-9
5 Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".
6 Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat". ✨️Karitsan vaimo, Morsian = koko uskovien joukko yhdessä, pyhien seurakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karitsan vaimo, Morsian = koko uskovien joukko yhdessä, pyhien seurakunta.
Ne jotka palvovat Jeesusta omien pahojen tekojensa puolesta kiroukseksi kirottuna teurasuhrilampaana, niinkö?
- Anonyymi
basaari kulttuurit sotii, kostaa, verikostaa, siirtää vihaa, ympärileikkaa, silpoo, siirtää traumaa... Se on loputon basaari kulttuurien malli, joka jatkuu jatkuu. Ja pohjiltaan se ylimielisyys , valloitus malli on sama noissa kilpailevissa eri uskonnoissa, ja jumalaton väkivalta ja kosto, uhraus se kantava suuri idea.
- Anonyymi
Aloittajakin selkeästi tuo julki tuota sotaintoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajakin selkeästi tuo julki tuota sotaintoaan.
Ehkä osuit vain yhden kirjaimen verran sivuun totuudesta.
- Anonyymi
Nimen Kristus etymologia on balsamoitu muumio - haluaisimpa minäkin olla näkemässä, kun se mätkähtää taivaalta Israelin maaperälle!
- Anonyymi
Toivottavasti on tiedotusvälineet kuvaamassa uskovaisten ilmeitä.
- Anonyymi
Valitettavasti Raamattu sanoo selvästi, että Jeesus tulee huomiota herättämättömällä tavalla eikä hänen tulonsa kohdistu mihinkään kirjaimelliseen maahan tai maanosaan.
Jotkut uskovat yrittävät todistaa, että Jeesus tulee näkyvällä tavalla "pilvien päällä" kuten Matteuksen luvussa 24:30 todetaan.
Kun Raamattu puhuu pilvistä, ne usein kuvaavat jotakin sellaista, mitä ihminen ei luonnollisin silmin kykene havaitsemaan.
3. Mooseksen kirja 16:2.
Jumala näyttäytyi Mooseksellekkin vain pilvessä, joten Mooses ei nähnyt kirjamellisesti itse Jumalaa, koska hänelle sanottiin, että " et voi nähdä minua ja jäädä eloon".
Mitä tulee Jeesuksen paluuseen, hän sanoi tulevansa samalla tavalla kuin hän nousi taivaaseen ja pilvi vei hänet ylös. Lopulta he eivät enää nähneet Jeesusta.
Jeesus ei siis tule ja asetu mihinkään näkyvään kirjaimelliseen paikkaan täällä maanpäällä.
Hän tulee suorittamaan sen työn, joka hänen paluuseensa liittyy. Tuominnan aika on ihmiskunnalla vielä edessä. Pian koitta se hetki, kun jokainen meistä jaotellaan vuohiin tai lampaisiin, jotka tunnistavat Herransa ja paimenensa äänen.
Vuohet eli ihmiset, jotka hykäävät Jeesuksen, elävät synnissä, harjoittavat väkivaltaa ja moraalittomuutta, heidän osansa on hyvin ikävä mitä Raamattu sanoo Ilmestyskirjassa. - Anonyymi
Jeesus: Matteuksen evankeliumi:10:33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
juutalaiset kieltää Jeesuksen. evankeliumia ei saa julistaa Israelissa, armoa ei oteta vastaan?
Totuus on joka paikassa.- Anonyymi
Niin, ei mitään yritystä, vaan selkeät Sanan kohdat: Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei mitään yritystä, vaan selkeät Sanan kohdat: Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.Tämä raamatunkohta viittaa ilm. hetkeen, jolloin Jeesus, Karitsan Hääjuhlan jälkeen, omiensa kanssa todella palaa takaisin maan päälle ja ottaa hallinnan tuhanneksi vuodeksi, Tuhatvuotisen valtakunnan Kuninkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä raamatunkohta viittaa ilm. hetkeen, jolloin Jeesus, Karitsan Hääjuhlan jälkeen, omiensa kanssa todella palaa takaisin maan päälle ja ottaa hallinnan tuhanneksi vuodeksi, Tuhatvuotisen valtakunnan Kuninkaana.
Tuhatvuotisen Valtakunnan Kuningas,
Jeshua Ha-Massiach:
https://youtu.be/z-j_1e13qlE?si=ti9JBqHFxSWE6jQh
🐑✨️🦁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä raamatunkohta viittaa ilm. hetkeen, jolloin Jeesus, Karitsan Hääjuhlan jälkeen, omiensa kanssa todella palaa takaisin maan päälle ja ottaa hallinnan tuhanneksi vuodeksi, Tuhatvuotisen valtakunnan Kuninkaana.
Et löydä Raamatusta yhtä halaistua sanaa valittujen salaisesta katoamisesta.
Apostolien teoissa on todistettu: nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesuksen takaisin tulo on yksi paluu: "tuleva samalla tavalla"
Opetuslapset näkivät, kuinka Jeesus lähti Isän tykö: "Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään", Samalla tavalla Jeesus palaa näkyvästi, yhden kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et löydä Raamatusta yhtä halaistua sanaa valittujen salaisesta katoamisesta.
Apostolien teoissa on todistettu: nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesuksen takaisin tulo on yksi paluu: "tuleva samalla tavalla"
Opetuslapset näkivät, kuinka Jeesus lähti Isän tykö: "Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään", Samalla tavalla Jeesus palaa näkyvästi, yhden kerran.En ole kirjoittanut mitään "salaisesta katoamisesta" eikä Raamattukaan sellaisesta puhu. Kaikki näkevät tuon tapahtuman, ensimmäisen ylösnousemuksen.
Poliitikoilla onkin tuon jälkeen melkoisesti selittelemistä ja heidät tietäen: valhetta tulee. "Ufosieppaus!" "Uskovien suorittama joukkomurha!"...
Jeesus näkyy taivaalla, enkeleineen jotka puhaltavat pasuunoihin, samoin näkyvät taivaalle nousevat uskovat, ensin uskossa kuolleet, sitten uskossa elävät. Raamattu kertoo tämän selvästi.
On jonkin aikaa (n. 3,5 - 7 vuotta?) kestävä ajanjakso: maan päällä vaivan aika, Taivaissa Hääjuhla) jonka jälkeen Jeesus uskovineen palaa takaisin maan päälle, todella maan pinnalle, hallitsemaan tuhannen vuoden ajaksi. Tuhat vuotta on tosi pitkä aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjoittanut mitään "salaisesta katoamisesta" eikä Raamattukaan sellaisesta puhu. Kaikki näkevät tuon tapahtuman, ensimmäisen ylösnousemuksen.
Poliitikoilla onkin tuon jälkeen melkoisesti selittelemistä ja heidät tietäen: valhetta tulee. "Ufosieppaus!" "Uskovien suorittama joukkomurha!"...
Jeesus näkyy taivaalla, enkeleineen jotka puhaltavat pasuunoihin, samoin näkyvät taivaalle nousevat uskovat, ensin uskossa kuolleet, sitten uskossa elävät. Raamattu kertoo tämän selvästi.
On jonkin aikaa (n. 3,5 - 7 vuotta?) kestävä ajanjakso: maan päällä vaivan aika, Taivaissa Hääjuhla) jonka jälkeen Jeesus uskovineen palaa takaisin maan päälle, todella maan pinnalle, hallitsemaan tuhannen vuoden ajaksi. Tuhat vuotta on tosi pitkä aika.1. Tess. 4: 15-18
15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
- Anonyymi
Laittakaa siis sydämenne kuntoon Jeesukselle, pelastaja Jeesus.
- Anonyymi
Mitä tarkoitetaan!
Matteuksen evankeliumi: 13:14 Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitetaan!
Matteuksen evankeliumi: 13:14 Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.Jesaja kirjoittaa tuossa siitä, että kun Jeesus tuli juutalaisille Messiaaksi, niin nämä hylkäsivät Hänet eivätkä tajunneet, että Jeesus on Vanhassa Testamentissa luvattu Messias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesaja kirjoittaa tuossa siitä, että kun Jeesus tuli juutalaisille Messiaaksi, niin nämä hylkäsivät Hänet eivätkä tajunneet, että Jeesus on Vanhassa Testamentissa luvattu Messias.
Jesaja tarkoittaa varmaan tuotakin.
Mutta yleisesti ottaen tuo kuvaa uudestisyntymättömien ihmisten hengellistä sokeutta. Kaikessa muussakin.
Näemme samat asiat. Mutta jumalaton ymmärtää näkemänsä ja kuulemansa vain rajallisesti. Pyhän Hengen valaisema, uudestisyntynyt ja Pyhällä Hengellä täyttynyt Jumalan lapsi taas näkee ja kuulee rajoittamattomasti.
- Anonyymi
Jos en hartaasti uskoisi totuuden voimaan, ja Luojajumalaan, niin voisin vaipua epätoivoon, että valmiina ei olisikaan jo suunnitelmissa luvattu maa kaikille uskovaisille autiona saarena, ja pois laikkien meidän ulottumattomista. Kiitos Herra uskostani! Amen.
- Anonyymi
Ilmestyskirja, luku 22:3 - ja kirous on purettu.
- Anonyymi
Kuka on Luojajumalasi? Onko Hän esim. ilmaissut nimeään ja tahtoaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma "luojajumalani" On Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika (= Jeesus) ja Pyhä Henki).
Hän on Itse ilmaissut Nimensä ja tahtonsa.
- Nimi: "Minä Olen (Se Joka Minä Olen)", JHWH.
- Hänen pyhän tahtonsa Hän on sanallisesti ilmaissut Raamatussa.
- Hän ilmaisee Itseään luomakunnassaan myös sanansa, omien tekojensa (kuten Luoja, myös mm. sakramentit), Jeesus Kristuksen herruuden sekä Pyhän Henkensä vaikutuksen kautta.
Ihmisen antamia kutsumanimiä on Hänellä muutamia, mm:
- Adonai, Herramme
- Ha-Sem (Nimi)
- Herra Sebaot ("Armeijoiden Herra")
- Elohim (monikollinen yksikkösana "Herrat, Valtiaat" = Yksi, joka on kolme.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän on se, jonka nimi on kirjoitettu 144.000 maasta ostetun ja Jeesuksen otsaan, kohtaan missä kaikilla uskovaisilla saatananpalvojina pedon merkki kasteella (lainaus Lutherilta). Löytyy ilmestyskirja luku 14.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän on se, jonka nimi on kirjoitettu 144.000 maasta ostetun ja Jeesuksen otsaan, kohtaan missä kaikilla uskovaisilla saatananpalvojina pedon merkki kasteella (lainaus Lutherilta). Löytyy ilmestyskirja luku 14.
Hän on ilmassut hyvin vahvasti tahtonsa uskovaisten hänen nimensä rienauksesta; kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana Jeesuksen nimeen ja petollisella paratiisivalhetarinasta.
Ja aikoo ilmestyskirjan mukaan näyttää miten uskovaisten käy valheineen, kun veri nousee hevosten kuolaimiin asti.
Minä vain ehdotin edellä heidän siirtämistään autiolle saarelle ensin, ettei veri lennä meidän muiden päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma "luojajumalani" On Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika (= Jeesus) ja Pyhä Henki).
- Hän ilmaisee Itseään luomakunnassaan myös sanansa, omien tekojensa (kuten Luoja, myös mm. sakramentit), Jeesus Kristuksen herruuden sekä Pyhän Henkensä vaikutuksen kautta.
- Adonai, Herramme
- Ha-Sem (Nimi)
- Elohim (monikollinen yksikkösana "Herrat, Valtiaat" = Yksi, joka on kolme.)Tiesi helvettiin on jo valmistettu Raamatun mukaan, enään vain vailla papin siunaamista maaksi maatumaan ja fyysiseen ylösnousemukseen, kun koko maailma palaa.
Onni on se, että sielusi varasti Paholainen, joten et ole tietoisessa tilassa maan alla odottamassa sitä koko maailman viimmeistä päivää.
Voisi tulla aika pitkäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Adonai, Herramme
- Ha-Sem (Nimi)
- Elohim (monikollinen yksikkösana "Herrat, Valtiaat" = Yksi, joka on kolme.)Tuo JHWH -jumalasi. Lukaisepa aikasikuluksi wikipediasivu Jahve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo JHWH -jumalasi. Lukaisepa aikasikuluksi wikipediasivu Jahve.
JHWH, Jahve, Jehova, Allah - mitä nyt kaikkia nimiä käytetäänkään, löytyy 5.Mooseksen kirja, luvusta 4:10 alkaen, kun antaa tulivuoren mylviessä ja kipinöiden sinkoillessa taivaalle, puhumalla tulesta Mooseksen suulla, 10 käskyään kahdessa laavakivitaulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JHWH, Jahve, Jehova, Allah - mitä nyt kaikkia nimiä käytetäänkään, löytyy 5.Mooseksen kirja, luvusta 4:10 alkaen, kun antaa tulivuoren mylviessä ja kipinöiden sinkoillessa taivaalle, puhumalla tulesta Mooseksen suulla, 10 käskyään kahdessa laavakivitaulussa.
Ja tuonne tuleen te sitten Raamatun mukaan menette jumaluutenne luokse. Raamatussa Jeesus sanoo sitä Saatanaksi ja ilmestyskirjan mukaan se on puhuva Pedon kuva. Löytyy luku 13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuonne tuleen te sitten Raamatun mukaan menette jumaluutenne luokse. Raamatussa Jeesus sanoo sitä Saatanaksi ja ilmestyskirjan mukaan se on puhuva Pedon kuva. Löytyy luku 13.
Lisäystä - on, jukolavita, uskovaisilla pitkät piuhat, jos ne nyt ei ole lyhyemmästä päästä ateisteillakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo JHWH -jumalasi. Lukaisepa aikasikuluksi wikipediasivu Jahve.
Kiitos neuvosta. Lukaisinkin sen aikani kuluksi ja vähän muutakin asiaa sivuavaa.
Mielenkiintoista tekstiä ja pisti mietteliääksi: mitä kaikkea muinaishistoria sisältääkään, mikäli sen virallisen version ottaa todesta. Ja paljolti uskon, että tuo wiki-kertomus pitää paikkansakin, joskin tiedoissa on suorastaan pakko olla myös nk. aukkoja.
Uskoani Herraan Jeesukseen ja Hänen taustajoukkoihinsa Taivaissa tuo ei silti horjuta.
🐑✨️🦁
Raamattukin mainitsee monet jumalat ja jumaluudet. Mietinkin, että kuinkahan monien jumala-uskomusten taustalla mahtaa olla todelliset henget / enkelit / henkivallat / mitä ovatkaan. Esim. oma suomalais-perinteikäs, pitkäpartainen nk. "Ukko ylinen jumala, Ilmantaatto taivahinen". Herra Sebaot hän tuskin on. Mikähän lienee? Onko todella olemassakaan?
Herra Sebaot kyllä On. ✨️
Joskin Jumalani / Jumalamme ei liene ainoa, monien jumaluuksien joukossa, niin uskon olevan kuitenkin jonkinlainen "Muita Suurempi", Pääjehu ja selvästikin parhaimmasta päästä jumaluuksia, voisin jopa sanoa: Paras. The One, Ykkönen, josta (oman kokemukseni mukaan) uskovilleen pelkkää iloa. Vastustajilleen kylläkin: joskin on katuville ja pahoilta teiltään kääntyville armollinen, niin jos ei, silloin myös vahinkoa.
Herramme kun ei suvaitse pahuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos neuvosta. Lukaisinkin sen aikani kuluksi ja vähän muutakin asiaa sivuavaa.
Mielenkiintoista tekstiä ja pisti mietteliääksi: mitä kaikkea muinaishistoria sisältääkään, mikäli sen virallisen version ottaa todesta. Ja paljolti uskon, että tuo wiki-kertomus pitää paikkansakin, joskin tiedoissa on suorastaan pakko olla myös nk. aukkoja.
Uskoani Herraan Jeesukseen ja Hänen taustajoukkoihinsa Taivaissa tuo ei silti horjuta.
🐑✨️🦁
Raamattukin mainitsee monet jumalat ja jumaluudet. Mietinkin, että kuinkahan monien jumala-uskomusten taustalla mahtaa olla todelliset henget / enkelit / henkivallat / mitä ovatkaan. Esim. oma suomalais-perinteikäs, pitkäpartainen nk. "Ukko ylinen jumala, Ilmantaatto taivahinen". Herra Sebaot hän tuskin on. Mikähän lienee? Onko todella olemassakaan?
Herra Sebaot kyllä On. ✨️
Joskin Jumalani / Jumalamme ei liene ainoa, monien jumaluuksien joukossa, niin uskon olevan kuitenkin jonkinlainen "Muita Suurempi", Pääjehu ja selvästikin parhaimmasta päästä jumaluuksia, voisin jopa sanoa: Paras. The One, Ykkönen, josta (oman kokemukseni mukaan) uskovilleen pelkkää iloa. Vastustajilleen kylläkin: joskin on katuville ja pahoilta teiltään kääntyville armollinen, niin jos ei, silloin myös vahinkoa.
Herramme kun ei suvaitse pahuutta.No miten sinä USKOT JEESUSTA, jos tämä jo Raamatussa sanoo juutalaisten Jumalaa Saatanaksi, ja sitten tuo juutalaisten Jahve on sanomasi sinun Jumala?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sinä USKOT JEESUSTA, jos tämä jo Raamatussa sanoo juutalaisten Jumalaa Saatanaksi, ja sitten tuo juutalaisten Jahve on sanomasi sinun Jumala?!
Ai puhuitkin uskosta JEESUKSEEN, totta se on eri asia, Jahven uhrijulttipalvontaa jopa lapsiuhrauksin. Baalin kulttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai puhuitkin uskosta JEESUKSEEN, totta se on eri asia, Jahven uhrijulttipalvontaa jopa lapsiuhrauksin. Baalin kulttia.
Tässä kultissa Jeesus on kristinuskossa. opettamansa taivasten valtakunnan isä Jumala kolminaisuusopilla kirottuna (Gal.3:13) uhrina, siinä perataan tauvasten valtakunra kokonaan pois. Löytyy Jeesus Matt 13:33 ja Paavali 1.Kor.5:7.
- Anonyymi
Jeesus laskeutuu Damaskoksen moskeijan valkoisen minareetin kautta maailmaan. Tuo minareetti muistuttaa rakenteeltaan World Trade Center torneja. Häntä vastassa on kymmen valkoista hevosta ratsastajineen. Ilmestys 13 merestä nouseva peto on muuten sekin 10 sarvinen. Se on Lännen liittouma ja Intiassa tunnetaan Ravana nimellä.
Tulkitsen että Jeesus on ollut läsnä koko ajan WTC tornien kaatumisesta lähtien ja ohjaa Lännen liittoutuman sotia kaikkia Antikristuksia ja sortajia väkivaltaisia vastaan.
Hän tekee parhaillaan sotaa Antikristuksia vastaan. Vaikkakin epäilyttävän sotajoukon kera.- Anonyymi
No kun se antikristus on edelleen se Jeesuksen paluu, kun uskovaisilla ei ole enää uhria kristuksena, niin ei ole kristinuskoakaan.
Uhri puuttuu, ymmärrätkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun se antikristus on edelleen se Jeesuksen paluu, kun uskovaisilla ei ole enää uhria kristuksena, niin ei ole kristinuskoakaan.
Uhri puuttuu, ymmärrätkö?Raamattu, uskonto, juutalaiset, teologia - ne pitää teidän ymmärryskykyänne pilkkanaan, koko tarinalla, jossa uhrina on KIROTTU JUMALA, JOKA SYÖDÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhri puuttuu, ymmärrätkö?Jeesus itse on Antikristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu, uskonto, juutalaiset, teologia - ne pitää teidän ymmärryskykyänne pilkkanaan, koko tarinalla, jossa uhrina on KIROTTU JUMALA, JOKA SYÖDÄÄN.
Etsikää, kertokaa minulle joku uskonto, missä pystytään syömään itse Jumala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsikää, kertokaa minulle joku uskonto, missä pystytään syömään itse Jumala?
Tekoälyllä tuli ensimmäiseksi kristinusko, kun kysyin uskontoja missä syödään Jumala, sitten Asteekki-intiaanit ja kreikkalaiset mysteerikultit, kuten Mithran kultti.
Oli kaksi muutakin. Mithra jäi mieleen, kun se Rooman vallan aikana lyötiin päällekkäin kristinuskon kanssa.
Muita ei tullut esille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyllä tuli ensimmäiseksi kristinusko, kun kysyin uskontoja missä syödään Jumala, sitten Asteekki-intiaanit ja kreikkalaiset mysteerikultit, kuten Mithran kultti.
Oli kaksi muutakin. Mithra jäi mieleen, kun se Rooman vallan aikana lyötiin päällekkäin kristinuskon kanssa.
Muita ei tullut esille.Lähinnä siis kristinusko ja asteekki-intiaanit vastaavat samaa uskontoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä siis kristinusko ja asteekki-intiaanit vastaavat samaa uskontoa.
Voitte lukea asteekki-intiaanit wikisivu, ja katsoa, että löytyykö muuta samaa.
- Anonyymi
Jeesus tuli taivaasta ihmiseksi ja sovitti maailman synnit
Hän tuli kaikille ihmisille Koska jumala on täydellinen hän ei olisi täydellinen jos hän olisi tullut vain juutalaisille
ja siksi kun me syömme hänen lihansa ja juomme hänen vertansa, se on symbolinen esikuvallinen toiminto me saamme juoda hänen sanaansa ja toimia hänen lihassansa
Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa!
Olkaa täydellisiä kuin minä olen täydellinen sanoi Jumala.
Jotka vaan kiukuttelee ja halventaa Jeesusta ne vaan pilkkaavat omaa tietämättömyyttä tosiasiassa.
Jeesus on rakkaus niin käytännössä kuin ideaalissa, usko on toiveen toteuttamista käytännössä. Jeesus on uskon malli johon tähdätään HENGESSÄ!, ei kirjaimessa.
Jesus sovitti kaikki synnit, oma vanhurskaat vie karman mukaan nei pääse siitä ikinä irti. Ne on laki uskovia, taika uskovia, jotka vihaavat Jeesusta!
Ja palvojat tuhka läjää maata, eivätkä ole taivaan kansalaisia Jeesuksen veressä ja nimessä.- Anonyymi
Uskon kautta "syömällä ja juomalla Jeesusta" (leipä ja viini), ei Hän muutu meille "vain esikuvaksi" eli "malliksi", vaan näin, myös aivan fyysisestikin tulee meihin asumaan.
Myös Henkensä kautta Hän asuu sisäisesti meissä, ei "mallina" vaan itse olevana, tekijänä, vaikuttajana meissä. 🙂
- Anonyymi
Jeesus palaa Öljymäelle.,
- Anonyymi
Toivottavasti Hän ottaa miinaharavan mukaan!
- Anonyymi
Tule Herra Jeesus!
- Anonyymi
Öljymäki Jerusalemissa halkea kahtia se on ennustettu Raamatussa ja se on mannerlaattojen sellainen paikka joka on maanjäristykselle otollinen
Tämä on sekä raamatullisesti ennustettu että maantieteellisesti todellinen havainto.
📖 Raamatun profetia:
Sakarja 14:4 sanoo:
“Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla, idän puolella; ja Öljymäki halkeaa keskeltä kahtia, idästä länteen, niin että syntyy hyvin suuri laakso, ja toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään.”
Tämä kuvaa hetkeä, jolloin Herra itse astuu maan päälle, ja siihen liittyy suuri maanjäristys. Se on sekä symbolinen että mahdollisesti kirjaimellinen tapahtuma — kuva Jumalan voimasta ja Hänen valtakuntansa lopullisesta ilmestymisestä.
🌍 Maantieteellinen näkökulma:
Öljymäen alla todella kulkee aktiivinen siirroslinja, joka on osa suurempaa Syyria-Afrikka -hautavajoamaa (Great Rift Valley). Tämä tekee alueesta seismisesti herkästi reagoivan. Geologit ovat havainneet, että jos Jerusalemissa tapahtuisi suuri maanjäristys, juuri Öljymäki voisi haljeta — aivan kuten Sakarja kuvasi.- Anonyymi
Tullakseen Jeesuksen lampaaksi ei ole mitään vaatimuksia on vain tahto tulla ja halu noudattaa Hänen neuvojaan ja anteeksiantoa anteeksiantoon ei ole vaatimuksia
Niin suuri on Jumalan Rakkaus ja kaikille avoin
ei ole rotuja ei ole juutalaista ei ole kreikkalaista ei ole suomalaista joka ei tähän armoon olisi kelvollinen se on vain oma tahto
Tahdotko ottaa Jeesuksen vastaan
Se on taivaassa säädetty ei ihmisen hallinnassa.
Syyn j seurauksen laki on ihmisen yläpuolella niin fyysisesti kuin henkisesti
mutta Jeesus on sen yläpuolella armollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullakseen Jeesuksen lampaaksi ei ole mitään vaatimuksia on vain tahto tulla ja halu noudattaa Hänen neuvojaan ja anteeksiantoa anteeksiantoon ei ole vaatimuksia
Niin suuri on Jumalan Rakkaus ja kaikille avoin
ei ole rotuja ei ole juutalaista ei ole kreikkalaista ei ole suomalaista joka ei tähän armoon olisi kelvollinen se on vain oma tahto
Tahdotko ottaa Jeesuksen vastaan
Se on taivaassa säädetty ei ihmisen hallinnassa.
Syyn j seurauksen laki on ihmisen yläpuolella niin fyysisesti kuin henkisesti
mutta Jeesus on sen yläpuolella armollaan.Totta - kokonainen määkivä lammaslauma Jahvelle uhriksi, johtaja Lampaan seuraamisella (löytyy 2.Kor.5:7).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta - kokonainen määkivä lammaslauma Jahvelle uhriksi, johtaja Lampaan seuraamisella (löytyy 2.Kor.5:7).
Väärä koodi - oikea 1.Kor 5:7.
- Anonyymi
Jeesus voi jälleen syntyä Intiaan hinduksi tai johonkin muslimimaahan muslimiksi.
- Anonyymi
2 Kor: 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
5:18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
Ylistys olkoon Isän Pojan ja Pyhän Hengen! - Anonyymi
Kohta alkaa tapahtua.
- Anonyymi
mitähän se voisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitähän se voisi olla?
No tapahtuuhan siellä Israel estää taas avustuskuljetusten pääsyn. Syynä yhteenotot Hamasin kanssa jossa ilmeisesti molemmat rikkoneet tulitaukoa ja nyt se kostetaan taas siviileille. Heil ! Netanjahu ✋
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512