Mä en olekaan pitkään aikaan postaillut miehekkäästä kirkkomenosta, sillä mä olin unohtanut hänet.
(hihitystä)
https://youtu.be/B8uTWj8_res?si=X_opT_48ZhpgfDvo
Miehekästä kirkkomenoa
17
232
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Aiwan himmeä meno päällä.
Kyllä korot aina kannattaa maksaa, muuten ei lainan ottamisessa ole mitään järkeä.
(naurua) Mulla on ollut monta kertaa mahdollisuus päästä tuollaiseen tilaisuuteen, mutta aina se kaatui siihen ajatukseen, että missä on vessa.
Keskellä tungosta tuskin pääsee mihinkään.
Tässä electromusaa, kirkkaat saundit, sopii äänentoistolaitteiden koekuunteluun.
Infected Mushrooms - Bliss on Mushrooms
https://www.youtube.com/watch?v=OTV9tVFp4YQ&list=PLBO2h-GzDvIb7ChkEZNTQEvpIW51EER2i- Anonyymi
Pah
Ihminen säilyy hyvin elossa juomatta ja syömättä vuorokauden tai pari.
Mikä se sellainen vessa on ja mihin sitä tarvitaan?
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Pah
Ihminen säilyy hyvin elossa juomatta ja syömättä vuorokauden tai pari.
Mikä se sellainen vessa on ja mihin sitä tarvitaan?
(naurua)Tuossa virtsaamisessa on toki olemassa vaihtoehto B.
Kiva kun jaoit muitakin nais Dj esityksiä..
Ei oo Lilly myöskään yhtään paha. 😝
https://youtu.be/iAUni1B2Ga0?si=vY8VGBh4iBlGfYoz- Anonyymi
Hautasit lemmikkirottas?
Jaa, juha tapio kuinka paljon?
https://youtu.be/FfoDyY25roM?si=YFuisq4ECtNQx9dz- Anonyymi
Miksi aloittaja nauraa omille jutuilleen ja tekee itsestään junttipellen?
- Anonyymi
Nauru pidentää ikää, ja se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Jos nauraa itse itselleen, voi olla hyvin naurettava ihminen olematta lainkaan naurettava.
Naurettavaan ei osu mikään pilkka, koska hän ei ota mitään eikä ketään vakavasti vaan yltiönaurettavasti.
Sinällään nerokasta…Säilyttää aina kasvonsa.
Tyhjän nauramisesta sanotaan myös jotain, mutta syvästä naurettavuudesta tässä on ollut kyse. Pilkka tuntuu nilkassa, mutta ei naurajan omassa, Mutta silmäkulmasta karkaa taiteilijalla kyynel. Tunsin sen tipahtavan.
Hah hah haa. Voi kyynel!
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauru pidentää ikää, ja se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Jos nauraa itse itselleen, voi olla hyvin naurettava ihminen olematta lainkaan naurettava.
Naurettavaan ei osu mikään pilkka, koska hän ei ota mitään eikä ketään vakavasti vaan yltiönaurettavasti.
Sinällään nerokasta…Säilyttää aina kasvonsa.
Tyhjän nauramisesta sanotaan myös jotain, mutta syvästä naurettavuudesta tässä on ollut kyse. Pilkka tuntuu nilkassa, mutta ei naurajan omassa, Mutta silmäkulmasta karkaa taiteilijalla kyynel. Tunsin sen tipahtavan.
Hah hah haa. Voi kyynel!
❤️Vai onko kyseessä itseensä ihastunut häirikkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko kyseessä itseensä ihastunut häirikkö?
Sehän riippuu henkisesti ja fyysisesti iso ihminen siitä kuinka paljon näet vaivaa näistä palstaäijän dialogeista
- Anonyymi
Tuossa ole kirkkomenoista tietoakaan.
Miehekkäässä kirkkomenoissa istuu ryhdikkäät miehet mustissa puvuissa kirkonpenkissä suorassa ja tiiviissä ryhdissä ja bassoäänellä laulaa voimallisia virsiä.- Anonyymi
Mjoo
Tuossa oli jämäkkä ote. Oli kuin olisi ollut elokuvissa.
Virsistä en tosin tiedä mitään, joten äänimaailma jäi verbaalisesti tyngäksi.
(hihitystä)
- Anonyymi
Pukeudutko kirkkoonki siihen telttaas?
- Anonyymi
HOH HOH OLEN TYHJÄNNAURAJA UMPIJUNTTI TUOMAS KYRÖ PELLEVAMMALÄSKI
- Anonyymi
Täysi vajakki. Hihitystä naurua ja hirnumista. Voiko tyhmempää kaveria ja nolompia juttuja edes olla?
- Anonyymi
Mä olen vajakki aloittaja hirn. Eikös olekin hauskaa hihitystä. Mulla on oikein vammaiset jutut hirn hihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453173
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302815Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252089
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛101743Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231357Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run111330- 151296
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31267