vapaa-ajattelijoiden jäseniä. Kyllä, näin on. Perustelen:
Log(3500000) / Log(1300) = 2,1
Ei kovin suuri ero. 🤔💫⭐🌟✨💥🎉🎊
Eri mieltä ilman muuta olla, mutta perustellusti sitten, kiitos.
Kirkon jäseniä on 2x enemmän kuin
20
144
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tässä on pohdittavaa. Eihän tuo nyt kovin suuri luku ole.
- Anonyymi
Kirkkoon kuuluu 4 miljoonaa ja vapareita on 1000 joten oikea suhdekerroin on 4000x
- Anonyymi
Sinulla on tuossa ongelma merkitsevien numeroiden kohdalla. Ilmaisusi on epätarkka.
Sen sijaan minun ilmaisussani on riittävä määrä merkitseviä numeroita, joten se on oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on tuossa ongelma merkitsevien numeroiden kohdalla. Ilmaisusi on epätarkka.
Sen sijaan minun ilmaisussani on riittävä määrä merkitseviä numeroita, joten se on oikein.4000x joka tapauksessa se oikea lukema
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4000x joka tapauksessa se oikea lukema
No ei ole. Tiedät toki asian itsekin
Kirkon jäseniä
3 500 000
Vapareita
1300
3500000 / 1300 = 2692
Pyörittämällä luvut saadaan 4000, mutta se on enemmänkin pyöristysvirhe.
Logaritminen osamäärä on ihan oikein sekin, mutta voi olla matematiikan luovaa käyttöä 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Tiedät toki asian itsekin
Kirkon jäseniä
3 500 000
Vapareita
1300
3500000 / 1300 = 2692
Pyörittämällä luvut saadaan 4000, mutta se on enemmänkin pyöristysvirhe.
Logaritminen osamäärä on ihan oikein sekin, mutta voi olla matematiikan luovaa käyttöä 😁Tai sitten sääntöjen rikkomista. En millään muista enää logaritminen laskusääntöjä.
Mutta tärkeintä on miltä asiat näyttävät, ei miten ne ovat 🙇🤷🤸🏋️🤼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sääntöjen rikkomista. En millään muista enää logaritminen laskusääntöjä.
Mutta tärkeintä on miltä asiat näyttävät, ei miten ne ovat 🙇🤷🤸🏋️🤼Nyt näyttää siltä että kirkkoon kuuluu 4000x enemmän jäseniä kuin vapareihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näyttää siltä että kirkkoon kuuluu 4000x enemmän jäseniä kuin vapareihin.
Höpsistä, tuo nyt on joutavaa pyöristelyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä, tuo nyt on joutavaa pyöristelyä!
Kyllä se aika liki vaan on
- Anonyymi
No ei se nyt oikeasti ole niin iso se ero. Se vain näyttää siltä. Se on aika pieni oikeastaan.
- Anonyymi
Niin, eihän 4000x nyt niin iso ero ole :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eihän 4000x nyt niin iso ero ole :-D
No ei kai,kun ei se ole edes todellinen. Mutta kirkolla nyton näitä muitakin epätodellisia näkemyksiä. Tämä on vain yksi monista. Varmaan kohta siitä tehdään sakramentti ja liitetään uskontunnustukseen.
"Me uskomme vaparien jäseniä olevan 4000 kertaa vähemmän kuin kirkon jäseniä" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai,kun ei se ole edes todellinen. Mutta kirkolla nyton näitä muitakin epätodellisia näkemyksiä. Tämä on vain yksi monista. Varmaan kohta siitä tehdään sakramentti ja liitetään uskontunnustukseen.
"Me uskomme vaparien jäseniä olevan 4000 kertaa vähemmän kuin kirkon jäseniä"Valitettavan todellinen se vaan on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavan todellinen se vaan on
Ei ole, kuten olen sinulle jo osoittanut. Ehkä matematiikka ei ole vahvinta aluettasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, kuten olen sinulle jo osoittanut. Ehkä matematiikka ei ole vahvinta aluettasi.
Samoin minä sinulle. Minun kohdallani ehkä, sinun kohdallasi kun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä sinulle. Minun kohdallani ehkä, sinun kohdallasi kun.
Eipäs nyt harjoiteta retorista kikkailua. Huomasitko muuten, että uskonnottomia on hurjan paljon?
- Anonyymi
Erinomainen lukema. Tosin tasoihin pääseminen vie aikaa.
- Anonyymi
4000x:ssä on kirimistä juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4000x:ssä on kirimistä juu
No on on, mutta kirkko ei ole tuossa lukemassa, ja joka vuosi tavoite jatkaa kauemmas 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on on, mutta kirkko ei ole tuossa lukemassa, ja joka vuosi tavoite jatkaa kauemmas 👀
Piti olla,että tavoite karkaa kauemmas. Oikeasti lukema on p a l j o n pienempi. Ja jos verrataan uskonnottomia ja kirkkoon kuuluvia, ollaan jo kokonaan toisella maaperällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949397Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki724877Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444551Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 421373
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota511302Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691174