Onko hyvä paikka.
Hirvijärven kota
28
739
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä paikka ku sain siellä panon.
- Anonyymi
Kattoinkin että olit siellä miesystävän kanssa
- Anonyymi
Kyllä oli ihan outo nainen minulle tämä pano.siinä vain yksi asia johti toiseen ja sillä mentiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli ihan outo nainen minulle tämä pano.siinä vain yksi asia johti toiseen ja sillä mentiin.
Ei se ollut nainen.
- Anonyymi
Kota on kota mitäs hyvää sieltä vois löytyä samanlainen kota kun muutkin kodat, omituinen aloitus
- Anonyymi
Onhan noissa isojakin eroja.toiset huomattavasti viihtyisimpiä.
- Anonyymi
On eroja täällä kodalla sai muutakin kuin vain paistella evästä.
- Anonyymi
Vaunualueellako..Onko sielä vielä se mustalaasleiri?
- Anonyymi
Ei, ne on lähteny töihin, eiku röihin
- Anonyymi
Vanhan vaunualueen vieressä nykyään kota.ei ole enää koko vaunu aluetta maisemaa pilaamassa onneksi.oli joo melkoonen leiri.kodalla voi saada muutakin kuin vain makkaraa paistella.
- Anonyymi
Kuka niitä spurkuja palkkaisi?
- Anonyymi
Tänään kodalla,kun ilta pimenee.t.naikkonen
- Anonyymi
Tuala on hyvä istua alasti ja saunoa
- Anonyymi
Onko siälä sauna?
- Anonyymi
Ei oo saunaa,mutta tunelmallista valkealla tehdä hämyssä kivaa
- Anonyymi
T. Make
- Anonyymi
Aivan uskomaton, vaikka koskaan en ole kuullutkaan.
- Anonyymi
Onko tänään ketään menossa jos tulisi käymään.
- Anonyymi
Ota ruoskat ja nahkaremmit mukaan.
- Anonyymi
Tänään kodalle ilta/yö hämyssä.
- Anonyymi
Menkää työhön pummit.
- Anonyymi
Kenen se dildo on siellä maassa
- Anonyymi
Kyllä ihan töissä käyvä ainakin minä olen.mikäs pummi olet itse.mikäs siinä jos jotain muutakin tapahtuu kuin vain valkealla istumista.mitäs se sulle kuuluu.ei tietenkään siinä ruveta touhuilemaan jos muita sattuisi tulla.siitä vaan sivummalle autoon ja ketään ei häiritä.t.nainen
- Anonyymi
eikö kossit ole sitä vielä ehtineet polttaa ???
- Anonyymi
Tulisiko joku tänään käymässä
- Anonyymi
Tänä iltana kun ilta hämärtyy tullaan.
- Anonyymi
No tänään kodalla saa laittaa makkaraa piirakkaan vai?
- Anonyymi
Eikö Lapualla ole lähempänä kotaa. Onko simsiöllä kotaa jossa voi makkarahommia tehä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998