Kaikki hyvin

Anonyymi-ap

Mitä voisin sanoa.
Elämä on varjoa ja valoa.
Senhän sinä olit oppinutkin.

Samaan hetkeen voi mahtua tuhat asiaa.
Tyytyväisyyttä elämästä ja hukattuja mahdollisuuksia.
Surumieltä ja levollisuutta.

Kerro tuulelle, kaikki on okei kallion valtiaalla ja vuorten leijonakuninkaalla.
Jos ymmärrystä on vitsailuun ja hauskoihin tarinoihin. Kenties ei siltikään?

Biisinä. Suvi Teräsniska- Täydellinen elämä

Ja eihän tuo runon mittoja edes täytä, kunhan laitoin ajatuksia ylös.

Lightning

14

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ammatillisesti olen turhautunut. Välillä tekee mieli heittää hakemisen suhteen hanskat tiskiin. Aiemmat mielenterveyden haasteet ovat vaikuttaneet , että minulla on liian vähän työhistoriaa muihin hakijoihin nähden. Vaikka seisoisin päälläni ja heittäisin voltteja, mikään ei sitä tosiasiaa muuta. Tällä hetkellä kilpailu on kovaa ja varmasti itsellänikin on vaatimukset, mitä haluaisi tehdä. Olen miettinyt lisäkouluttautumista, vaikkei minun pitänyt siihen enää lähteä.

On rankkaa välillä, mutta on myös hyviä asioita mistä pitää kiinni. Sellaista elämä on.

Välillä kaipaan ystävää, jolle voisi vain asioista kertoa ja olla hyväksytty myös virheineni. Tänne järpättäminn on tosi hölmöä, ketä täällä kiinnostaa minun höpinät, oikeasti? Monilla on huonomminkin asiat, minulla on toisaalta asiat hyvin.

Lightning

• Anonyymi

Sananl.20:12 Kuulevaisen korvan ja näkeväisen silmän on Herra molemmat tehnyt. Biblia. Ps.94:9.

• Anonyymi

No jepulis, näinhän se raamattu sananlaskuissa laskeskelleepi.

Lightning

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ajattelin aluksi etten tänne kirjoita enempää, lainkaan. Olen sillä tavoin tullut tulokseen, että tämä kirjoittelu tänne, ei minua auta millään tavalla. Tavallaan myös tänne kirjoittaminen helposti sitoo toimimaan tietyllä tapaa epäterveesti. Jatkan, jatkan ja jatkan, elämä ei sillä oikeasti miksikään kummene.

Olen aloittanut palstakirjoittamisen vuonna 2005/2006 muistaakseni. Hieman aiemmin olin tullut uskoon. Palstailu omalla tavallaan on värittänyt toimintaani vahvasti. Siellä on ollut jopa uskontoon liittyvät ihmissuhteet, jotka ovat olleet kuitenkin hyvin hataralla pohjalla. Usein on käynyt niin, että ihmiset eivät ole edes oikeasti tunteneet toisiaan. Jos katsoisin menneeseen, tuntisin toki häpeää. Ei se kuitenkaan ketään auta elämässä jäädä sellaiseen. Koen olleeni hyvin lapsellinenkin välillä, en ole käyttäytynyt aikuismaisesti.

Minun kirjoituksiani ei kannata nostaa näkyville enempää. Elämään mahtuu parempia hetkiä, hetken päästä se voi näyttää toisenlaiset kasvonsa. Ehkei elämä ole niin täydellistä kuitenkaan etteikö ihmisenä virheitä tekisi. Kun elämässä kohtaa pahimpia pelkojaan, huomaa, ei ne enää pelota. Asiat vain ovat niinkuin ovat, joskus on pakko todeta niinkin. Väillä itkettää ja sydämessä ahdistaa elämän edessä, välillä on helpompaa elää. Sitähän se on, olla ihminen.

Toivon teille kaikille palstankuluttajille hyvää loppuelämää, jos on muisteluita, eihän muistella pahalla, vaan hyvällä. ❤️ mielipiteet, arvot, uskomukset jne voivat olla erilaisia, ihmisten ei silti tarvitse sotia toisiaan vastaan.

Lightning

• Anonyymi

Pidä kiinni siitä, mitä olet löytänyt. Kuitenkaan hukkaamatta sitä, mitä sisälläsi sykkii.

• Anonyymi

Älä lähde pois! Opettele herjaamaan! Se on kivaa.

• Lightning star.. mitä jos vain pitäisit taukoa?

• Anonyymi

Toivoisin kyllä, etten jatkaisi tätä tänne kirjoittamista, se ei ole hyväksi minulle itselleni.

Kenties kerran kohtasimme, emmekä enää toisiamme näillä kadun kulmilla nää. Jääkön silti toisistamme sisimpäämme muistot kauniina elämään.

Kiitos revontuli, oli mukava sinut kohdata ✨️❤️

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin kyllä, etten jatkaisi tätä tänne kirjoittamista, se ei ole hyväksi minulle itselleni.

Kenties kerran kohtasimme, emmekä enää toisiamme näillä kadun kulmilla nää. Jääkön silti toisistamme sisimpäämme muistot kauniina elämään.

Kiitos revontuli, oli mukava sinut kohdata ✨️❤️

Lightning

Rupea ilkeäksi ja kaivele menneitä! Ole pahansuopa.

• Anonyymi

Hasta La Vista!

Mitä syntyitsee kun otetaan iso lasi kuhunka lisätään panani, kuninkatar jääjelöistä jonjun verran , n.15 jäijstä mustaviininmarjan marjaita, maijoja,vaniljatasokerijata nämät sekoittajen?

Mustaviinimarjan paras käyttötapa jonja itte tiijän. Mulla on nokkain alla kulautellaksein sen nesteellistymän suullistoolliseeni.

Selef Urge

• Anonyymi

Unohtuitsiloitsi äsken mainita se kuinka kenttäkokeen tein tuos noin viimekkäällä viikollisella.

Nimittäin kuninkatar valijon jäätelö litran purkki ja litrahinta jokin, olisko alle ylle n 3e ja sitten kuninkatar jäätelötuuttisia paketissa. Kalliimmallisemmalla litrahintalla. Otin sitten kummankin paketillisen mukaanillisointuneeksi mulle reppuulliseeni.

No oon testin tehnyt. Samanmakuista täsmälleen olivat. Tuuteissa oli muistaakseni huomattavasti kalliimpi litrahinta , ehkäpä n.100pros enemmän. Hinnakset en ulkoa muistakset. Alepasta ostelin. Nyt sittn kieli keskel suuta K-kauppaan suksin tänään ja sieltä ostoksin mm. suklaakonvehteisii. Niitä jouluks, mutta jo nyt mietin niitä ettee mille mahtaa maistuu net.

Selef Urge

• Suvi Teräsniska on Israelin ja juutalaisten vihollinen.🔥👹🔥 Ei jatkoon. ☠️⚰️🪦

• Anonyymi

Tervemenoa, sut tunnistaa ilman nimimerkkiäkin kun kirjoittelet hönörunojas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      149
      17357
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      45
      9994
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      34
      5836
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3190
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      15
      2876
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2802
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2672
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2588
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      1831
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      36
      1819
    Aihe