Jaetaanko pelastusvarmojen taivaspaikat jo maan päällä ja mitä Henki sanoo tästä?
Sieluja kalastetaan ja kännytetään jäseniksi lupauksilla.
Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi.
Kyseessä on lahkohenki.
Ensimmäiset pelastuneet
43
256
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jaeta ennakkoon.
- Anonyymi
Ei ainakaan herjaamalla.
- Anonyymi
Jeesuksen lähetyskäskyn noudattaminen on hyvän kylvöä, ainakin niile, jotka janoavat yhteyttä Jumalaan. Toisaalta se herättää synnintuntoa pilkkaajille ja ateisteille, heidän omassa mielessään. Synnintunto ei ole paha tunne, sillä se kasvattaa ajattelukykyä hyvään suuntaan. Kylvö on alkanut itämään. Monissa valintatilanteissa kasvaja huomaa pahuuden järjettömyyden ja hyvyyden siunaukset. Pelastusvarmuuden omaavan ei tarvitse hävetä Kristuskalliolle rakentamaansa uskoa.
- Anonyymi
Pelastusvarmuus on vain tunne.
- Anonyymi
Pelastusvarmuus on usko. Usko sijaisuhrin täytettyyn työhön.
Etsi sinäkin Jeesus- elämääsi, opit tietämään - Pyhän Hengen kirkastamana sielussasi, että sinulta vain sana muuttuu, että minä tiedän LUNASTAJANI ELÄVÄN.
Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
(1Jo 5:9-13)
- Anonyymi
Jeesus ei edes eläessään lupannut opetuslapsilleen pelastusvarmuutta.
Vain jenkki uususkonnolliset ja lahkot ovat keksineet pelastusvarmuusoppinsa.- Anonyymi
Pelastusvarmuuttaan epäilevä syyllistyy tiukasti ottaen epäilyn syntiin. Armollinen Isämme ja Jeesus Kristus, eivät tuetenkään syökse heitä helvettiin epäilyksensä perusteella. Kiitos Paavalin, jolla oli herkkä synnintunto. Nämä Paavalin vuodatukset, "kuka pelastaa minut, joka teen mitä en tahdo" jne.. nämä Jeesuksen viisaudet Hän käski tallettaa ihmiskunnalle Uuteentestamenttiin, jotta ihmiset rohkaistuisivat huutamaan Jeesukselle epäuskonsa. Armoa täynnä oleva Jeesus kyllä näkee kaiken juurisyyn ja ytimen ihmisten mielessä. Epäily kuuluu vapaaseen tahtoon. Jumaluus näkee totuuden ja kasvattaa lempeästi ihmistä itse huomaamaan paholaisen ansat. Miten äärettömän viisas, Taivaan hyvä Isämme onkaan, Hänen hyvyys synnyttää valtavan riemun, kun rujoinkin reppana huomaa olevansa rakas, maailman kaikkeuden suurimmalle Voimalle, Viisaudelle ja Valtasuuruudelle.
- Anonyymi
2025-10-16 23:06:56
Jeesus ei edes eläessään lupannut opetuslapsilleen pelastusvarmuutta.
Vain jenkki uususkonnolliset ja lahkot ovat keksineet pelastusvarmuusoppinsa.....
Oletko koskaan käynyt kirkossa ja kuullut---uskontunnustusta?
Vai entkö käsitä, etkä usko kuulemaasi?
https://www.katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html
Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan,
ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,
ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän.
Siis sinäkö et usko?
Me uskomme, sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella.....
pelastutaan... oletko jokin muslimi?
Mutta mitä se Raamattu sanoo?
"Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se >>>uskon sana, jota me saarnaamme. <<<<<
---->>>>> Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;<<<<
---->>>> sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
(Rom 10:8-13)
Tämä on Jumalan Sanaa - Anonyymi
Uusi testamentti tuli voimaan vasta testaattorin kuoltua. Jeesus opetti kuningaskunnan evankeliumia juutalaisille. Vasta Paavalille hän paljasti uuden pelastussuunnitelmansa, pelastumisen yksin armosta, uskon kautta Jeesuksen vereen.
- Anonyymi
Aloitus sisältää valetta ja panettelua 99 %, mutta onhan vielä lokakuu eikä TOSIHURSKAIDEN luterien liitto ole voimassa.
- Anonyymi
Pastori kävelee varmana autokaupan ovesta sisään.
- Anonyymi
Oikeat pakkovauvakastetut pastorit eivät kävele autokaupan ovesta sisään. 😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat pakkovauvakastetut pastorit eivät kävele autokaupan ovesta sisään. 😂😂😂😂
jätetään väärä henki rukousalttarille, ja noustaan Ylimmäisen Papin opetuslapseudessa julistamaan Rakkauden sanaa....... eikös vain?
- Anonyymi
KirKko lupaa täyden varmuuden pelastuksesta ja ns. kasteen lahjana osan ensimmäiseen ylönousemukseen. NIIN ALOITTAJA, MIKIS KITISET,PYSY KIRKOSSASI!
- Anonyymi
Keskustelun aloittajan opin mukaan oman pelastuksen tietää vasta kuoleman jälkeen.
Tämä on yleistä valtiokirkosta. - Anonyymi
Minä tulin uskoon Etelä-Ameriikassa 49 vuotta sitten ollessani laivassa kokkina. Jumala puhui minulle , ja tulin uskoon tapaamatta muita uskovia. Koin heti uudestisyntymisen ja sen jälkeen sain pelastusvarmuuden.
Varmaan yleisin uskoontulo tapahtuu seurakunnissa.
Ei taivaspaikkoja "jaeta" ,Jumala antaa pelastusvarmuuden.- Anonyymi
Minä uuvestisynnyinn Etelä-Suomessa lähes 16v sitten ollessani pahnassani rukoilemassa teemalla "oletko olemassa Jumala?" Koin uuvestisyntymisen rukouksenn kestettyä n. 30minn ja sain sen jälkeen varmallisen pois koskaan lähtemättömänn tietoisuujenn Jumalan olemassaolosta.Kukaan ei ole Jumalan seurakunnassa ennen uuvestisyntymyksensä yllätystäänsä. Jumala uuvestisynnyttää ihmisen ja liittää hänen seurakuntaansa, jolla ei ole näkyvää nimeä maajilmassa, ainoastaan Jumala tietää seurakuntansa, joka ei koostu esim. luterilaisista.
Pelastusvarmoiksi julistuneissa on sekä pelastuvija, mutta sen Raamatun ynmärtyksen mukaan, joka mun kaalissa on imeytyneenä, heissä on myös pelastumattomia ja sen voi havaita sekä Raamatusta että näistä ns. ristityistä itteistäänkin, vajelluksestaan, salaisuuksistaan, hejelmistään.
Selef Urge
- Anonyymi
”Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin; sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
Sillä eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on siinä monta. Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti?
Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut. Vaan jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi? Mutta nytpä onkin monta jäsentä, ja ainoastaan yksi ruumis.”
1. Korinttilaiskirje 12:12-20 FB38
-------------
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
--------------
”Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
1. Pietarin kirje 1:22-25 FB38 - Anonyymi
Apostolit eivät puhuneet pelastusvarmuudesta tullessaan uskoon.
"Pelastusvarmuus" on helluntailainen lahkotermi.- Anonyymi
Apostolit eivät puhuneet pelastusvarmuudesta tullessaan uskoon.
"Pelastusvarmuus" on helluntailainen lahkotermi.
----sinulla on haaste--- ymmärtää kieltä. Pelastusvarmuus on usko Jumalan Sanaan ja sen lupaukseen, eli usko- on synonyymi- pelastusvarmuuteen.
- Anonyymi
Lahkolaisilla on omat terminsä, "pelastusvarmuus" joka tarkoittaa varmasti pelastuvat, kunhan vain liittyy helluntailahkolaisiin.
Tämän kusetuksen luulisi tajuavan tyhmemmänkin. - Anonyymi
>>>>>Jaetaanko pelastusvarmojen taivaspaikat jo maan päällä ja mitä Henki sanoo tästä?
Sieluja kalastetaan ja kännytetään jäseniksi lupauksilla.<<<
Jumala on Henki. Jumalan Sana on Hengen ilmoitus.
Raamattua lukemalla selviää mitä "Henki"( Jumala puhuu) sanoo.
Jumala joka on Henki on "kolminaisuus", yksi kolmessa ja kolme yhdessä. Isä , Poika Pyhä Henki.
Jumalan Sana on Hengen ilmoitus. Jumala on ilmoittanut itsensä Sanassaan.
Johannes 1:1 FB38
”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.”
Johannes 1:14 FB38
”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
Johannes 1:18 FB38
”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
--------
Elävä Usko turvautuu Jumalan lupaukseen. Epäilijä ei luota lupaukseen.
”Sillä Jumalan Poika, Kristus Jeesus, jota me, minä ja Silvanus ja Timoteus, olemme teidän keskellänne saarnanneet, ei tullut ollakseen "on" ja "ei", vaan hänessä tuli "on". Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.
Mutta se, joka lujittaa meidät yhdessä teidän kanssanne Kristukseen ja joka on voidellut meidät, on Jumala, joka myös on painanut meihin sinettinsä ja antanut Hengen vakuudeksi meidän sydämiimme.”
2. Korinttilaiskirje 1:19-22 FB38
----------
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
-----------
”Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Roomalaiskirje 8:8-9 - Anonyymi
Laitoit palstalle katolilaisuutta ja valhetta: "Jumala joka on Henki on "kolminaisuus", yksi kolmessa ja kolme yhdessä. Isä , Poika Pyhä Henki."
Paavali kirjoitti uskonsa tavoitteesta: tunteakseni hänet (Jeesuksen) ja hänen (Jeesuksen) ylösnousemisensa voiman ja hänen (Jeesuksen) kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen (Jeesuksen) kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
Paavali ei tavoitellut kolmiyhteisen jumalan tuntemista, vaan Herran Jeesuksen tuntemista.
Sana kehottaa:
tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.
Tuntekaamme Yehovah, yksi ainoa Jumala!!!!
Sana ei puhu sanaakaan kolmiyhteisen jumalan tuntemisesta: vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra.
but let him that glorieth glory in this, that he understandeth and knoweth me, that I [am] Jehovah, who exercise loving-kindness, judgment, and righteousness in the earth; for in these things I delight, saith Jehovah. - Anonyymi
Luopiot höpöttävät katolilaisen kirkon oppeja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoit palstalle katolilaisuutta ja valhetta: "Jumala joka on Henki on "kolminaisuus", yksi kolmessa ja kolme yhdessä. Isä , Poika Pyhä Henki."
Paavali kirjoitti uskonsa tavoitteesta: tunteakseni hänet (Jeesuksen) ja hänen (Jeesuksen) ylösnousemisensa voiman ja hänen (Jeesuksen) kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen (Jeesuksen) kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
Paavali ei tavoitellut kolmiyhteisen jumalan tuntemista, vaan Herran Jeesuksen tuntemista.
Sana kehottaa:
tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.
Tuntekaamme Yehovah, yksi ainoa Jumala!!!!
Sana ei puhu sanaakaan kolmiyhteisen jumalan tuntemisesta: vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra.
but let him that glorieth glory in this, that he understandeth and knoweth me, that I [am] Jehovah, who exercise loving-kindness, judgment, and righteousness in the earth; for in these things I delight, saith Jehovah.pieni kannanottoni kiireestä, ennen aamukahveetta.
Luehan kirjoituksia, kyllä se sieltä avautuu, vaikkei sinulle heti- mutta, ajankassa, ellet pidä mieltäsi opin kahleessa.
Opit käsittämään, että et voi kohdata Jumalaa kirkkaudessa- kuolematta.
Opit, että tämä Luoja- Jumala- Jeesus- jonka kautta kaikki on saanut syntynsä, - on SANA.
ts. Jumalan SANA- eikä olisi luotu meitä, ilman tämän Sanan olemassaoloa, ts. Sapatin Herran Sanaa- joka tuli keskuuteemme ja näyttämään meille Isän, eli Rakkauden merkityksen, joka on kuolematon.
Sana tuli lihaksi- me katselimme Isäämme Hänen kauttaan ja Pyhä Henki yhtälönä, toimii, että se sanoitus- avartaa ymmärrytyksemme Luojasta, Isästämme, ja Hänen Hengestään.
Hänellä on Elämä itsessään ja on antanut sen Pojalle, ja Poika kelle tahtoo....
Sanan välikertomus on Raamatunkertomuksissa avattu ymmärryksemme tasolle.
Ja sovitus- kertoo lunastuksemme Hinnasta- -- Jumalan Karitsasta- joka esikuva oli jo Eedenin porteilla nähtävänä, kun Aadamin ja Eevan kirkkauden puku- tottelemattomuuden kuvauksessa- katosi, ja he olivat ilman Pyhyyttä, siis alastomia, ja synnin palkka on kuolema.
Jumala uhrasi esikuvallisesti meille Karitsan, jonka veriseen nahkaan hän peitti Aadamin ja Eevan, ymmärrämme, että alastomuus meissä peittyy Jumalan Karitsan sovitusyöhön. Se on täytetty.
Nyt Jeesus on Ylimmäisenä Pappina taivaissa, valmistamassa sijaa- ja kertomuksessa meidän huolenpitomme on Hänen antama- Pyhä Henki ja rukouksensa- sekä armoistuin Jumalan Valtaistuimen oikealla puolella, kertoen sen sanomallisuuden tämän hetken olevaisuuden.
Ja kun Hän on MINÄ OLEN- ja palaa Kuninkaana- hakemaan morsiamensa hääjuhlaan.
Ylkä ja morsian, seurakunta- jonka Hän on pukenut ja valmistanut itselleen...
Kun kaikki on valmista- Luodaan Uusi taivas ja maa- tämä armoistuin liudentuu Jumalan Valtaistuimeksi- kun tämä Sana on Jumala- MINÄ OLEN - mikä MINÄ OLEN...
Hän on YKSI- kuten on ollut... ja on, sekä tuleva ON.
Sanassa ei suoraan sanota, että kolminaisuus, mutta Sana itse kertoo Jumalan Kaikkivaltiaan olomuotoja monin sanoin, ja näin Jeesus on Jumala-
Jumala on esim. Herra Sebaot- sotajoukkojen Jumala jne.
Ehkä jotain tuta- saat matkallasi, että pääset Ahaa! elämässäsi näkemään Sanan ilmaisurikkauden meidän tähän pimeään maailmaan, että Sanan valossa jotenkin voidaan rahtusesti ymmärtää sitä Rakkauden olemusta -- ---- -Herrasta…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pieni kannanottoni kiireestä, ennen aamukahveetta.
Luehan kirjoituksia, kyllä se sieltä avautuu, vaikkei sinulle heti- mutta, ajankassa, ellet pidä mieltäsi opin kahleessa.
Opit, että tämä Luoja- Jumala- Jeesus- jonka kautta kaikki on saanut syntynsä, - on SANA.
ts. Jumalan SANA- eikä olisi luotu meitä, ilman tämän Sanan olemassaoloa, ts. Sapatin Herran Sanaa- joka tuli keskuuteemme ja näyttämään meille Isän, eli Rakkauden merkityksen, joka on kuolematon.
Sana tuli lihaksi- me katselimme Isäämme Hänen kauttaan ja Pyhä Henki yhtälönä, toimii, että se sanoitus- avartaa ymmärrytyksemme Luojasta, Isästämme, ja Hänen Hengestään.
Ja sovitus- kertoo lunastuksemme Hinnasta- -- Jumalan Karitsasta- joka esikuva oli jo Eedenin porteilla nähtävänä, kun Aadamin ja Eevan kirkkauden puku- tottelemattomuuden kuvauksessa- katosi, ja he olivat ilman Pyhyyttä, siis alastomia, ja synnin palkka on kuolema.
Jumala uhrasi esikuvallisesti meille Karitsan, jonka veriseen nahkaan hän peitti Aadamin ja Eevan, ymmärrämme, että alastomuus meissä peittyy Jumalan Karitsan sovitusyöhön. Se on täytetty.
Nyt Jeesus on Ylimmäisenä Pappina taivaissa, valmistamassa sijaa- ja kertomuksessa meidän huolenpitomme on Hänen antama- Pyhä Henki ja rukouksensa- sekä armoistuin Jumalan Valtaistuimen oikealla puolella, kertoen sen sanomallisuuden tämän hetken olevaisuuden.
Kun kaikki on valmista- Luodaan Uusi taivas ja maa- tämä armoistuin liudentuu Jumalan Valtaistuimeksi- kun tämä Sana on Jumala- MINÄ OLEN - mikä MINÄ OLEN...
Sanassa ei suoraan sanota, että kolminaisuus, mutta Sana itse kertoo Jumalan Kaikkivaltiaan olomuotoja monin sanoin, ja näin Jeesus on Jumala-
Ehkä jotain tuta- saat matkallasi, että pääset Ahaa! elämässäsi näkemään Sanan ilmaisurikkauden meidän tähän pimeään maailmaan, että Sanan valossa jotenkin voidaan rahtusesti ymmärtää sitä Rakkauden olemusta -- ---- -Herrasta….Oppisi on katolilaisen kirkon valhetta. Jeesus neuvoi yksinkertainen tavan tunnistaa väärät opettajat ja väärät profeetat: Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Katolilaisen kirkon ja sen kioskin, luterilaisen kirkon hedelmät ovat kammottavia: 50 miljoonaa murhattua Jeesuksen todistajaa, vainoja, kidutuksia, sotia, nälkää maastapakoa, holokausti ja toinen maailmansota.
Eittämättä kaikki, mitä tulee katolaioselta kirkolta on väärää ja pahaa, niin myös oppisi kolmiyhteisestä jumalasta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppisi on katolilaisen kirkon valhetta. Jeesus neuvoi yksinkertainen tavan tunnistaa väärät opettajat ja väärät profeetat: Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Katolilaisen kirkon ja sen kioskin, luterilaisen kirkon hedelmät ovat kammottavia: 50 miljoonaa murhattua Jeesuksen todistajaa, vainoja, kidutuksia, sotia, nälkää maastapakoa, holokausti ja toinen maailmansota.
Eittämättä kaikki, mitä tulee katolaioselta kirkolta on väärää ja pahaa, niin myös oppisi kolmiyhteisestä jumalasta!50 miljoonaa on virheellinen luku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 miljoonaa on virheellinen luku.
Olitko paikalla kaiken aikaa katoilaisen kirkon se tyttärän, luterilaisen kirkon vainotessa Jeesuksen todistajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko paikalla kaiken aikaa katoilaisen kirkon se tyttärän, luterilaisen kirkon vainotessa Jeesuksen todistajia.
Olitko itse paikalla?
50 miljoonaa uhria ei tue mikään tutkimus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko itse paikalla?
50 miljoonaa uhria ei tue mikään tutkimus.Juu, tarkoitat katolilaisen kirkon suorittamia tutkimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jotain tuta- saat matkallasi, että pääset Ahaa! elämässäsi näkemään Sanan ilmaisurikkauden meidän tähän pimeään maailmaan, että Sanan valossa jotenkin voidaan rahtusesti ymmärtää sitä Rakkauden olemusta -- ---- -Herrasta….Kuule, kirjoitat uskosta osattomien kirkkoisien houreita ja happamia valheita. Jumala on yksi. Vanhassa testamentissa on toistettu 6500 kertaa Yehovah, Yksi ainoa, minä Olen Jumala, joka minä olen. Otatkatolien porttokirkon kirkkoisiltä muutaman Vanhan testamentin hieman eoåselvän kohdan ja näin vain ilman perusteluja kumoat nämä 6500 ilmiselvää kohtaa.
OLET NAURETTAVA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jotain tuta- saat matkallasi, että pääset Ahaa! elämässäsi näkemään Sanan ilmaisurikkauden meidän tähän pimeään maailmaan, että Sanan valossa jotenkin voidaan rahtusesti ymmärtää sitä Rakkauden olemusta -- ---- -Herrasta….Sinäkö riivaajien oppeja hokeva, muka opetat minua, Jeesuksen seuraajaa. Minun opettajani on Pyhä Henki. et sinä katolilaisen porton valhettelija!
- Anonyymi
Valtiokirkon jäsen kysyppä pastoriltasi onko sinun taivaspaikka varma. Saat myötävän vastauksen sinuthan on vauvana kastettu.
- Anonyymi
Kuinka varma pelastus varmuuden arvokkaan tilan saavuttanut uskovainen voi olla pelastuksensa varmuudesta.
Miten sen tilan voi epäileville varmistaa ja todistaa. - Anonyymi
Usko on varmuutta, jos ei ole uskoa, niin ei myöskään ole varmuutta. Ilman uskoa on mahdoton olla otollinen Jumalalle! Uskosta osattomilla ei ole uskoa, toisin sanoen uskosta osattomilla EI OLE lujaa luottamusta ja varmuutta.
Uskosta osattomat luterilaiset, ne joiden uskonto on lihan mukaan syntynyt, irvittelevät lupauksen mukaan syntynyttä: "Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän"...- Anonyymi
Miten pelastusvarmuuden omaava helluntailainen tunnistaa uskosta osattoman luterilaisen tai tarvitseeko sitä edes vaivautua kun "lutkut" on jo lähtökohtaisesti kaikki lapsikastettuina osattomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pelastusvarmuuden omaava helluntailainen tunnistaa uskosta osattoman luterilaisen tai tarvitseeko sitä edes vaivautua kun "lutkut" on jo lähtökohtaisesti kaikki lapsikastettuina osattomia?
Lähes kaikki luterilaiset ovat uskosta osattomia.
- Anonyymi
Varmuutta ei saavuta muita epätoivoisesti herjaamalla, vaan sillä että Jumala armosta lahjoittaa sen Jeesuksen lupaaman Pyhän Hengen, pelastuksen sinetin.
Ei ilman sinettiä voi olla varmuutta. Tai jos on, se on harhaoppi. - Anonyymi
Epäilivätkö apostolit taivaspaikkaansa vaikka heitä ei oltu pakkovauvakastettu?
- Anonyymi
Myytkö toiselle auton, jos et ole varma toimiiko se?
Apostolit julistivat sanomaa, että ehkä pelastut, ehkä et.
- Anonyymi
Usko kolmiyhteiseen jumalaan kadottaa.
- Anonyymi
onko sulla tyhjä saatanan tyhmentämä ateistitautisen pää, josta saastaa päästät ulos?
- Anonyymi
Matt.24:40-41 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:34-36 Minä sanon teile: sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella, yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Kaksi ovat kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1563976Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3752919Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12239Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502140Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161854No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111735Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1651373- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21236Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu931110