Ainakin vanhemmisto ja pastorit olisivat erittäin tyytyväisiä jos sinä uskon veljeni ja rakas sisareni maksaisit kymmenykset.
Uudessa Liitossa Jeesus ja Paavali pastosivat.
Paasto tekisi myös hyvää ylipainoisille helluntailaisille.
4Moos 29:7:
"Ja saman seitsemännen kuun kymmenentenä päivänä olkoon teillä pyhä kokous, ja silloin kurittakaa itseänne paastolla, älkääkä yhtäkään askaretta toimittako."
- pastori putaalta -
Kymmenykset ja paasto Uudessa Liitossa
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
Luuk 18:12: "Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'"
Apt 14:23: "Ja kun he olivat valinneet heille vanhimmat jokaisessa seurakunnassa, niin he rukoillen ja paastoten jättivät heidät Herran haltuun, johon he nyt uskoivat." - Anonyymi
Mistäpä tiedät paljonko kukin laittaa kolehtiin ? Eikä se sinulle kuulu. Mene jätkä edes juoksemaan. Kuulut joutoväkeen.
- Anonyymi
Tatuoitu linnakundi kun laitetaan keräämään kolehtia, niin kukaan ei uskalla laittaa koriin kolikoita.
- Anonyymi
Uhreista on helluntaissa aina varastettu ja varastetaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhreista on helluntaissa aina varastettu ja varastetaan!!
'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Rakastetaan Kristuksessa toisiamme, niin osaamme puhua Rakkauden sanoja...
1Ko 14:1 Tavoitelkaa rakkautta
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
(1Ko 13:1)
'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Rakastetaan Kristuksessa toisiamme, niin osaamme puhua Rakkauden sanoja...
1Ko 14:1 Tavoitelkaa rakkautta
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'."Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'."
Osuva kuvaus lastenmurhaajia siunailevista rasistisista vanhan liiton siionistivuohista, jotka kuvittelevat pääsevänsä jesuiittojen keksimään "tempaukseen" ja pakoon itse aiheuttamiaan ahdistuksen aikoja sekä lähettelevät ihmisiä katolisten kirkkoisien keksimään jumaltarustoista lainattuun mielikuvitushelvettiin.
- Anonyymi
Helluntailaisten temppeleihin on naulakkojen viereen asennettu maksupäätteitä korttimaksuja varten. Niillä voi rauhoitella omaatuntoaan ja tehdä sen omantunnon liiton.
- Anonyymi
Kun kuljet tulevaisuudessa eri kirkkokunnissa- huomaat, että käteisenrahan käyttö on rajallista- on pankkikortit jne. Elämä- jatkuu.
Enää ei ole oravannahkoja takataskussa, siitäkin on menty eteenpäin.
- Anonyymi
1.Korinttolaiskirje:
16:1 Mitä tulee keräykseen pyhiä varten, niin tehkää tekin samalla tavoin, kuin minä olen määrännyt Galatian seurakunnille.
16:2 Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani.
16:3 Mutta kun olen saapunut teidän tykönne, lähetän minä ne henkilöt, jotka siihen sopiviksi katsotte, kirjeet mukanaan, viemään teidän rakkaudenlahjanne Jerusalemiin;- Anonyymi
Tässä paikallisseurakunta keräsi varoja lahjoitettavaksi Jerusalemin seurakunnalle, joka oli joutunut suureen puutteeseen. Tämä kohta ei perustu kymmenyksiin vaan vapaaehtoiseen lahjaan laupeuden tähden.
- Anonyymi
Pyöriikö kirkko talkoovoimin ? Tekevätkö papit, kanttorit, diakonit talkootyötä ? Entäpä on haudankaivaja talkootyössä joka toinen päivä ? Aika saivartelua aloitus aikuiselta ihmiselta. Kaikki ruuvit eivät ole aloittajalla kiristetty päässä. Ota heti mielialalääkkeesi.
- Anonyymi
Onko martyyriys- että vain kymmenys hengestä Jumalalle, ja loput itselle.
Rakkaus- ja uhri- se voi vaatia koko elämän, ja hengen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem933108HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat722375- 272233
- 851714
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3881563Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601414Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901352Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231234- 561169
- 481114