väkisinkin vähenee kahvin juonti: tilalle teetä!
Syksykin tullut ja lämmintä kaipaa enemmän kuin virkistystä!
Musta tee on mun lemppari, toisinaan vihreetä,
kahveista suosin vaaleeta keskipaahtoo.
Kahvi on kallista,
9
270
Vastaukset
- Anonyymi
Tummapaahto on vatsaystävällisempi vaihtoehto joten suosin sitä.
Tummapaahto on niin voimakkaan makuista, muutenhan sitä kyllä joisi. Pitäisköhän ottaa ihan testikierros, harmi kun ei oo pikkupakkauksia.
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Tummapaahto on niin voimakkaan makuista, muutenhan sitä kyllä joisi. Pitäisköhän ottaa ihan testikierros, harmi kun ei oo pikkupakkauksia.
Niitä pikkupakkauksia kyllä on nykyään ainakin isoissa kaupoissa, kuten Prismoissa.
Tuollaisia 200-250gr kokoisia ja ainakin joku Pauligin Napoli-kahvi on tummempaa ja hyvänmakuista.
- Anonyymi
Lidlin Emilia on hintaansa nähden oikein hyvää. Ei oo ihan niin pahaa makua kuin näissä halvemmissa. Abaut 2,50 e 500g.
Tv TimmyH- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Kiitos tiedosta, taidanpa tarttua mainokseen ja maistaa Emiliaa.
Lidlissä on hyviäkin kahvimerkkejä. Yksi halpa ja hintaansa nähden varsinkin yllättävän hyvä kahvi on Xtra-kahvi, 2,59€/pkt.
Olen kanssa siurtynyt näihin halpoihin enempi nyt, kun kahvi on kallistunut älyttömästi. En oikein raaskisi maksaa kymppiä paketista hyvääkään kahvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidlissä on hyviäkin kahvimerkkejä. Yksi halpa ja hintaansa nähden varsinkin yllättävän hyvä kahvi on Xtra-kahvi, 2,59€/pkt.
Olen kanssa siurtynyt näihin halpoihin enempi nyt, kun kahvi on kallistunut älyttömästi. En oikein raaskisi maksaa kymppiä paketista hyvääkään kahvia.Tuo Xtra kylläkin on S-kauppojen kahvi, sen verran jäi tarkentamatta.
- Anonyymi
Tee tulee kylläkin paljon kalliimmaksi ellei itse poimi raaka-aineita luonnosta, ainakin minulla kun juon mietoa kahvia. Miksi sen kahvin pitäisi olla vahvaa, varsinkin mustaksi poltetut kitkeriä jos laittaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594