väkisinkin vähenee kahvin juonti: tilalle teetä!
Syksykin tullut ja lämmintä kaipaa enemmän kuin virkistystä!
Musta tee on mun lemppari, toisinaan vihreetä,
kahveista suosin vaaleeta keskipaahtoo.
Kahvi on kallista,
9
251
Vastaukset
- Anonyymi
Tummapaahto on vatsaystävällisempi vaihtoehto joten suosin sitä.
Tummapaahto on niin voimakkaan makuista, muutenhan sitä kyllä joisi. Pitäisköhän ottaa ihan testikierros, harmi kun ei oo pikkupakkauksia.
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Tummapaahto on niin voimakkaan makuista, muutenhan sitä kyllä joisi. Pitäisköhän ottaa ihan testikierros, harmi kun ei oo pikkupakkauksia.
Niitä pikkupakkauksia kyllä on nykyään ainakin isoissa kaupoissa, kuten Prismoissa.
Tuollaisia 200-250gr kokoisia ja ainakin joku Pauligin Napoli-kahvi on tummempaa ja hyvänmakuista.
- Anonyymi
Lidlin Emilia on hintaansa nähden oikein hyvää. Ei oo ihan niin pahaa makua kuin näissä halvemmissa. Abaut 2,50 e 500g.
Tv TimmyH- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Kiitos tiedosta, taidanpa tarttua mainokseen ja maistaa Emiliaa.
Lidlissä on hyviäkin kahvimerkkejä. Yksi halpa ja hintaansa nähden varsinkin yllättävän hyvä kahvi on Xtra-kahvi, 2,59€/pkt.
Olen kanssa siurtynyt näihin halpoihin enempi nyt, kun kahvi on kallistunut älyttömästi. En oikein raaskisi maksaa kymppiä paketista hyvääkään kahvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidlissä on hyviäkin kahvimerkkejä. Yksi halpa ja hintaansa nähden varsinkin yllättävän hyvä kahvi on Xtra-kahvi, 2,59€/pkt.
Olen kanssa siurtynyt näihin halpoihin enempi nyt, kun kahvi on kallistunut älyttömästi. En oikein raaskisi maksaa kymppiä paketista hyvääkään kahvia.Tuo Xtra kylläkin on S-kauppojen kahvi, sen verran jäi tarkentamatta.
- Anonyymi
Tee tulee kylläkin paljon kalliimmaksi ellei itse poimi raaka-aineita luonnosta, ainakin minulla kun juon mietoa kahvia. Miksi sen kahvin pitäisi olla vahvaa, varsinkin mustaksi poltetut kitkeriä jos laittaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725