Nyt joutuu jo hamasin sanomatkin myöntämään sen tosiasian että perussuomalaisten realistinen maahanmuuttopolitiikka alkaa kantaa hedelmää!
Suvaitsevainen "älymystö" niin Suomessa kuin Michiganissakin nyyhkyttää tyynynsä!
Nauretaanpa sille!
Perussuomalaisten voittokulku jatkuu!
19
145
Vastaukset
- Anonyymi
Oi,.miten me pääsimme näistä Persuista eroon?
Minusta Suomen kannalta paras väestönvaihto olisi, jos me vaihdamme Persut johonkin toiseen kansaan!!
Kiitos!- Anonyymi
Rybo kirjoittaa aina persut isolla.
- Anonyymi
"Oi,.miten me pääsimme näistä Persuista eroon? "
Ette pääse mitenkään tollo. Kehitysmaalaisten kohdalla taas on vielä pieni toivo että kansa ymmärtää jo näkemänsä ja rupeaa vastustamaan sitä äänekkäämmin. Volyymin tasosta riippuen saattaa päättäjätkin alkaa toimimaan hulluutta vastaan ja maahanpääsy estetään kaikilta turvapaikanhakijoita ja jo maahantulleet palautetaan sinne mistä ovat tulleetkin. - Anonyymi
Islamisti pelkää ja aivan aiheellisesti. Mutta kun AFD saapuu Pohjolaan, on jo islamistinkin aika juosta pakoon sandaalit lipsuen.
- Anonyymi
Älä ole huolissasi, kaikki tulevat vaihtumaan kehitysmaamuslieihin…
- Anonyymi
Meni itkemään tuonne jo...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19125975/ehka-valuuttaklubi-wincapita-oli-sittenkin-rehellista-touhua - Anonyymi
Ehdotan että Persut alkavat maahanmuuttajiksi. Lähtihän sivari Tynkkynen lukion käytyään Brysseliin. Ottiko sulhasen mukaan?
Näin sopii jokaisen kunnon Persun etsiä yksi maahanmuuttaja kainaloonsa. Sitten vain nokkavasaramersu käyntiin ja kohti Brysseliä että Goodbay.
Ei siellä Esson baarissa jatkuva huutaminen ja tänne jekuttaminen kannata. Ryhtykää tekin Tynkkysiksi.
Tai no olisiko suunta Venäjälle parempi? Kun piti se käännytyslakikin suoltaa. Ei avattu perkele sitä rajaa ja jäi hyvä laki käyttämättä. Huutoa siitäkin niin että ei yskänpastilli riitä.- Anonyymi
Vinkuvasurin itkuiset purkaukset ovat hyvää viihdettä.
Jatka ulinaasi. Me nauramme vartin ja kohotamme maljan isänmaalle. - Anonyymi
Taitaa olla Moktarin oppipoika tässä, voisi luulla itse mokuksi mutta se on ollut tuohon aikaan jo nukkumassa .
Kyllähän täältä kohta tolkun ihmiset lähtevätkin, kuka kehitysmaassa viihtyisi ja siksi Suomi on muuttumassa. Kehitysmaalaiset eivät kotoudu ja tuovat omat kulttuurinsa ja tapansa mukanaan niin miksi joidenkin on vaikea ymmärtää että se on sataprosenttisen varma syy siihen että kaikki menee vain enemmän persiilleen sitä mukaa kuin populaatio kasvaa. Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Moktarin oppipoika tässä, voisi luulla itse mokuksi mutta se on ollut tuohon aikaan jo nukkumassa .
Kyllähän täältä kohta tolkun ihmiset lähtevätkin, kuka kehitysmaassa viihtyisi ja siksi Suomi on muuttumassa. Kehitysmaalaiset eivät kotoudu ja tuovat omat kulttuurinsa ja tapansa mukanaan niin miksi joidenkin on vaikea ymmärtää että se on sataprosenttisen varma syy siihen että kaikki menee vain enemmän persiilleen sitä mukaa kuin populaatio kasvaa."...taitaa olla Moktarin oppipoika..."
En kelpuuta oppipojakseni.
Se mersu kun voi olla nokivasara, mutta ei sentään nokkavasara.
Nauretaan vartti. ;)
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Tuskimpa persut vihrvasemmistoa pettää, mutta Hamas ryhtyi pettämään ja tappamaan gazalaisia siviilejä. Vihervasemmisto on hipihiljaa Hamasin ja muiden terroristien iskuista koska heillä on yhteinen vihollinen länsimaat.
- Anonyymi
Suomen kunniaksi on laskettava se, ettemme heti lähtemään tunnustamaan mitään olemattomia ja aiheettomia valtioita vaan lainopillisena valtiona tajusimme heti, että terroristijärjestöt on ensin kriminalisoitava vaikka kuolemanuhalla. Ei Gazaan mitään rauhaa muuten saada.
- Anonyymi
Ei yksin suomi vaan koko eurooppa alkaa myöntämään että islamistien tänne päästäminen on ollut vakava virhe.
- Anonyymi
Länsieurooppa on täynnä hyviä esimerkkejä islamisaatiosa!
Ruotsi, Ranska, Saksa, Englanti, Hollanti…jne, niissä islamisaatio etenee vauhdilla ja tulokset on nähtävissä…
- Anonyymi
otsikon puolesta
nosto
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161