Perussuomalaisten voittokulku jatkuu!

Anonyymi-ap

Nyt joutuu jo hamasin sanomatkin myöntämään sen tosiasian että perussuomalaisten realistinen maahanmuuttopolitiikka alkaa kantaa hedelmää!

Suvaitsevainen "älymystö" niin Suomessa kuin Michiganissakin nyyhkyttää tyynynsä!

Nauretaanpa sille!

19

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi,.miten me pääsimme näistä Persuista eroon?

Minusta Suomen kannalta paras väestönvaihto olisi, jos me vaihdamme Persut johonkin toiseen kansaan!!

Kiitos!

• Anonyymi

Rybo kirjoittaa aina persut isolla.

• Anonyymi

"Oi,.miten me pääsimme näistä Persuista eroon? "

Ette pääse mitenkään tollo. Kehitysmaalaisten kohdalla taas on vielä pieni toivo että kansa ymmärtää jo näkemänsä ja rupeaa vastustamaan sitä äänekkäämmin. Volyymin tasosta riippuen saattaa päättäjätkin alkaa toimimaan hulluutta vastaan ja maahanpääsy estetään kaikilta turvapaikanhakijoita ja jo maahantulleet palautetaan sinne mistä ovat tulleetkin.

• Anonyymi

Islamisti pelkää ja aivan aiheellisesti. Mutta kun AFD saapuu Pohjolaan, on jo islamistinkin aika juosta pakoon sandaalit lipsuen.

• Anonyymi

Älä ole huolissasi, kaikki tulevat vaihtumaan kehitysmaamuslieihin…

• Anonyymi

Ehdotan että Persut alkavat maahanmuuttajiksi. Lähtihän sivari Tynkkynen lukion käytyään Brysseliin. Ottiko sulhasen mukaan?

Näin sopii jokaisen kunnon Persun etsiä yksi maahanmuuttaja kainaloonsa. Sitten vain nokkavasaramersu käyntiin ja kohti Brysseliä että Goodbay.

Ei siellä Esson baarissa jatkuva huutaminen ja tänne jekuttaminen kannata. Ryhtykää tekin Tynkkysiksi.

Tai no olisiko suunta Venäjälle parempi? Kun piti se käännytyslakikin suoltaa. Ei avattu perkele sitä rajaa ja jäi hyvä laki käyttämättä. Huutoa siitäkin niin että ei yskänpastilli riitä.

• Anonyymi

Vinkuvasurin itkuiset purkaukset ovat hyvää viihdettä.

Jatka ulinaasi. Me nauramme vartin ja kohotamme maljan isänmaalle.

• Anonyymi

Taitaa olla Moktarin oppipoika tässä, voisi luulla itse mokuksi mutta se on ollut tuohon aikaan jo nukkumassa .

Kyllähän täältä kohta tolkun ihmiset lähtevätkin, kuka kehitysmaassa viihtyisi ja siksi Suomi on muuttumassa. Kehitysmaalaiset eivät kotoudu ja tuovat omat kulttuurinsa ja tapansa mukanaan niin miksi joidenkin on vaikea ymmärtää että se on sataprosenttisen varma syy siihen että kaikki menee vain enemmän persiilleen sitä mukaa kuin populaatio kasvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla Moktarin oppipoika tässä, voisi luulla itse mokuksi mutta se on ollut tuohon aikaan jo nukkumassa .

Kyllähän täältä kohta tolkun ihmiset lähtevätkin, kuka kehitysmaassa viihtyisi ja siksi Suomi on muuttumassa. Kehitysmaalaiset eivät kotoudu ja tuovat omat kulttuurinsa ja tapansa mukanaan niin miksi joidenkin on vaikea ymmärtää että se on sataprosenttisen varma syy siihen että kaikki menee vain enemmän persiilleen sitä mukaa kuin populaatio kasvaa.

"...taitaa olla Moktarin oppipoika..."
        En kelpuuta oppipojakseni.

Se mersu kun voi olla nokivasara, mutta ei sentään nokkavasara.

Nauretaan vartti. ;)

• Anonyymi

Persu pettää aina.

• Anonyymi

Tuskimpa persut vihrvasemmistoa pettää, mutta Hamas ryhtyi pettämään ja tappamaan gazalaisia siviilejä. Vihervasemmisto on hipihiljaa Hamasin ja muiden terroristien iskuista koska heillä on yhteinen vihollinen länsimaat.

• Anonyymi

Suomen kunniaksi on laskettava se, ettemme heti lähtemään tunnustamaan mitään olemattomia ja aiheettomia valtioita vaan lainopillisena valtiona tajusimme heti, että terroristijärjestöt on ensin kriminalisoitava vaikka kuolemanuhalla. Ei Gazaan mitään rauhaa muuten saada.

• Anonyymi

Ei yksin suomi vaan koko eurooppa alkaa myöntämään että islamistien tänne päästäminen on ollut vakava virhe.

• Anonyymi

Länsieurooppa on täynnä hyviä esimerkkejä islamisaatiosa!
        Ruotsi, Ranska, Saksa, Englanti, Hollanti…jne, niissä islamisaatio etenee vauhdilla ja tulokset on nähtävissä…

• Anonyymi

otsikon puolesta

nosto

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe