Trumpin rauhat ei tule kestämään.

Anonyymi-ap

Hätäisesti juosten kustu.Tulos tulee olemaan sen mukainen.
Gaza epäonnistuu.
Ukrainasta tulee suutari.
Trump hötkyilee alustalla jota ei tunne,eikä hallitse.

17

161

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinia pelottaa tuleva talvi ja polttoainepulan paheneminen.

• Hyvinkin paikkansa pitävä huomio veli hyvä.

Israelin ja arabien välille ei saada koskaan ikinä milloinkaan pitävää rauhaa.

Kaikki tietävät että Venäjä voittaa tämän nykyisen sodan ja on päättäjiltämme ääliömäistä enää Ukrainalle rahaa heittää.

• Anonyymi

Eipä olekaan, koska mitä enemmän tulemme Ukrainaa nyt, sitä heikommaksi käy putlerin asema sekä resurssit. Sitä alamäkeä on kiva seurata, jatkukoon vaikka maailman tappiin jos tarve on.

• Anonyymi

Venäjä hävisi sodan jo aloittaessaan. Ei vainoharhoissa elävä maa ,voita sodalla mitään.
      Aivan järjetöntä on kun työvoimapulasta kärsivä maa lähettää nuoret silpoutumaan rintamalle herneaivoisen johtajan käskystä.
      Putinin pieni herne nähtävästi myös pahasti homeinen.
      Köyhyys lisääntyi maassa vuosikymmeniksi eteenpäin.
      Itku ja hammasten kiristely.
      Ehkä Venäjällä vitutus on jo sitä luokkaa,ettei kansa osaa edes itkeä tai toivoa parempaa.Raahavat toisiaan ikkunoista alas kuin älyvapaat.
      On siinä meillä kaikilla rajamailla naapuri.
      Voi Zeezus!

• Anonyymi

tuleeko tämä olemaan euroopan narratiivi sitten kun sota loppuu ja venäjä saa alueita ? mutta on totta että sodasta tulee jälkiseuraukset venäjällekkin

• Anonyymi

israel rahoittaa terroristi järjestöjä gazassa, ei tule rauha pitämään

• Anonyymi

Ihan sama

• Anonyymi

Israelin ja Gazan rauha oli pelkkä Trumpin komentama näytös, halua esiintyä suurena rauhantekijänä.
      Mihinkään varsinaisiin perussyihin ei puututtu eikä Israel ole tainnut edes luvata ettei tulisi vaatimaan Gazaa itselleen tai tai mitään muutakaan aluetta minkä katsoo tarvitsevansa.
      Siksi on täysin selvää että perusteita kestävälle rauhalle ei ole.
      Pakotettu aselepokin on tietysti parempi kuin jatkuva teurastus mutta sekin on Yhdysvaltojen mielivallan varassa.
      Yhdysvaltojen, joka valmistautuu Israelin kanssa jälleen sotaaan Irania vastaan ja on jo aloittanut vallankaappauksen Venezuelassa.
      Että sellainen rauhanruhtinas.

• Anonyymi

Maduro on käytännössä huumekaupan suojelija ja huumepomo.
      Yksi Venäjään yhteyksissä olevista rikollisista jonka tehtävä on hajoittaa Yhdysvaltoja huumeiden avulla.

• Anonyymi

Juuri näin. Kiinasta tulee jopa Suomeen huumeita eli sama meno Kiinan osalta, enkä olisi yllättynyt jos p-korea tekee samaa.

• Anonyymi

Trump on mielenvikainen, jonka tyhmät amerikkalaiset äänestivät presidentiksi. Kaikki amerikkalaiset eivät ole tyhmiä ja on heidän tehtävänsä ratkaista typerysten aikaansaama ongelma.

• Anonyymi

Eli mielestäsi yli puolet siellä on tyhmiä. Kuinkas ne sitten voi korjata tilanteen ennen seuraavia vaaleja?

• Anonyymi

Trump on Putinin sylikoira. R....n juoksupoika.
      Missä on Yhdysvallat? Hotellien kyhääjä kerää rikkauksia ja samalla sotkee maailman ja maansa asiat.

• Anonyymi

Trump sytyttää uusia palopesäkkeitä ympäri palloa,itse edes tajuamatta.
      Kotimaansa asioiden sotkeminen hyvässä vauhdissa.
      Jos olisi yhtä kauan vallassa kuin Putin,olisi Yhdysvallat kuin Venäjä. Kaikkien halveksima köyhtyvä valtio.

• Anonyymi

Miltä nyt Gazassa näyttää?

• Anonyymi

Rauhat onnistuu sitten kun Usa pommittaa Israelin ja Venäjän kivikauteen.

• Anonyymi

Trump on asiassa aivan vihreä.Ei ymmärrä kuinka vaikeita ja aikaa vieviä on rauhanneuvottelut.
      On taitavien älykkäitten ja kärsivällisten ihmisten työmaa,ei Trumpin kaltaisten sähläävien narsistien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe