Hätäisesti juosten kustu.Tulos tulee olemaan sen mukainen.
Gaza epäonnistuu.
Ukrainasta tulee suutari.
Trump hötkyilee alustalla jota ei tunne,eikä hallitse.
Trumpin rauhat ei tule kestämään.
17
161
Vastaukset
- Anonyymi
Putinia pelottaa tuleva talvi ja polttoainepulan paheneminen.
Hyvinkin paikkansa pitävä huomio veli hyvä.
Israelin ja arabien välille ei saada koskaan ikinä milloinkaan pitävää rauhaa.
Kaikki tietävät että Venäjä voittaa tämän nykyisen sodan ja on päättäjiltämme ääliömäistä enää Ukrainalle rahaa heittää.- Anonyymi
Eipä olekaan, koska mitä enemmän tulemme Ukrainaa nyt, sitä heikommaksi käy putlerin asema sekä resurssit. Sitä alamäkeä on kiva seurata, jatkukoon vaikka maailman tappiin jos tarve on.
- Anonyymi
Venäjä hävisi sodan jo aloittaessaan. Ei vainoharhoissa elävä maa ,voita sodalla mitään.
Aivan järjetöntä on kun työvoimapulasta kärsivä maa lähettää nuoret silpoutumaan rintamalle herneaivoisen johtajan käskystä.
Putinin pieni herne nähtävästi myös pahasti homeinen.
Köyhyys lisääntyi maassa vuosikymmeniksi eteenpäin.
Itku ja hammasten kiristely.
Ehkä Venäjällä vitutus on jo sitä luokkaa,ettei kansa osaa edes itkeä tai toivoa parempaa.Raahavat toisiaan ikkunoista alas kuin älyvapaat.
On siinä meillä kaikilla rajamailla naapuri.
Voi Zeezus!- Anonyymi
tuleeko tämä olemaan euroopan narratiivi sitten kun sota loppuu ja venäjä saa alueita ? mutta on totta että sodasta tulee jälkiseuraukset venäjällekkin
- Anonyymi
israel rahoittaa terroristi järjestöjä gazassa, ei tule rauha pitämään
- Anonyymi
Ihan sama
- Anonyymi
Israelin ja Gazan rauha oli pelkkä Trumpin komentama näytös, halua esiintyä suurena rauhantekijänä.
Mihinkään varsinaisiin perussyihin ei puututtu eikä Israel ole tainnut edes luvata ettei tulisi vaatimaan Gazaa itselleen tai tai mitään muutakaan aluetta minkä katsoo tarvitsevansa.
Siksi on täysin selvää että perusteita kestävälle rauhalle ei ole.
Pakotettu aselepokin on tietysti parempi kuin jatkuva teurastus mutta sekin on Yhdysvaltojen mielivallan varassa.
Yhdysvaltojen, joka valmistautuu Israelin kanssa jälleen sotaaan Irania vastaan ja on jo aloittanut vallankaappauksen Venezuelassa.
Että sellainen rauhanruhtinas. - Anonyymi
Maduro on käytännössä huumekaupan suojelija ja huumepomo.
Yksi Venäjään yhteyksissä olevista rikollisista jonka tehtävä on hajoittaa Yhdysvaltoja huumeiden avulla.- Anonyymi
Juuri näin. Kiinasta tulee jopa Suomeen huumeita eli sama meno Kiinan osalta, enkä olisi yllättynyt jos p-korea tekee samaa.
- Anonyymi
Trump on mielenvikainen, jonka tyhmät amerikkalaiset äänestivät presidentiksi. Kaikki amerikkalaiset eivät ole tyhmiä ja on heidän tehtävänsä ratkaista typerysten aikaansaama ongelma.
- Anonyymi
Eli mielestäsi yli puolet siellä on tyhmiä. Kuinkas ne sitten voi korjata tilanteen ennen seuraavia vaaleja?
- Anonyymi
Trump on Putinin sylikoira. R....n juoksupoika.
Missä on Yhdysvallat? Hotellien kyhääjä kerää rikkauksia ja samalla sotkee maailman ja maansa asiat. - Anonyymi
Trump sytyttää uusia palopesäkkeitä ympäri palloa,itse edes tajuamatta.
Kotimaansa asioiden sotkeminen hyvässä vauhdissa.
Jos olisi yhtä kauan vallassa kuin Putin,olisi Yhdysvallat kuin Venäjä. Kaikkien halveksima köyhtyvä valtio. - Anonyymi
Miltä nyt Gazassa näyttää?
- Anonyymi
Rauhat onnistuu sitten kun Usa pommittaa Israelin ja Venäjän kivikauteen.
- Anonyymi
Trump on asiassa aivan vihreä.Ei ymmärrä kuinka vaikeita ja aikaa vieviä on rauhanneuvottelut.
On taitavien älykkäitten ja kärsivällisten ihmisten työmaa,ei Trumpin kaltaisten sähläävien narsistien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575