Jalkani on kuin tikut

Anonyymi-ap

Joo eli jalat ei kasva. Saan kyykyssä aika paljon ja yritän aina nostaa enemmän mutta haluan suuremmat jalat.
Puolituttu mies sanoi että hänellä oli iässäni isot jalat pituuteensa nähden kertoi että 70 senttiä meni rikki vaikka mies on vain 175 senttiä.
Sanoi että ei koskaan ole tehnyt kyykkyä yli satasella vaan tekniikka ratkaisee ja se että ei lepäile turhia sarjojen välissä ja että etukyykky oli hänelle paljon parempi liike että kannattaa kokeilla eikä hän koskenut koneisiin lainkaan.

Onko nuo varteenotettavat ohjeet? Oikeasti olen valmis kaikkeen.

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö teho ole tärkein?
      Ilman uusia ärsykealueita tulee senkin kehityksessä seinä vastaan. Lihashermotus antaa sen mihin pystyy mutta jossakin vaiheessa tulee lihaksen poikkipinta vastaan.
      Sarjakoko ja lukumäärä?
      Sarjapalautukset?
      Viikkorytmitys?
      Ym. palstalla moneen kertaan käsitellyt asiat.
      Tarttee vaan soveltaa oikein.
      Filosofiaa. Mieluummin enemmän tehoa kuin päältä katsoen voisi odottaa kuin päin vastoin!

• Anonyymi

Tietoa on vaikka kuinka paljon,
      on netti täynnä, tekoäly ja maailman parhailta valmentajilta , kun vain tekee,

kärsivällisyyttä, pitkäjännittyneisyyttä ja halua ei niinkään paljon........

• Anonyymi

Aika paljon? Suhteessa omaan painoon?
      Etu- vai takakyykky?
      Polvikulmat?
      -pohja?
      -syvä?
      -ponnistuskulma?
      Mites loikat? Vuoroloikat, kinkkaus, tasatassu yms.
      Vauhditon pituus?

Minulla oli massiivisista reisistä pelkkää haittaa. Vyötärön hoikkuus, koipien lyhyys ja reisien massiivisuus tekivät housuvalinnat hiton vaikeiksi.
      Kuormituksen vähyys paransi vaivan vuosien saatossa.

• Anonyymi

Mitä jos kokeilisit tehdä jotain muuta liikettä jaloille kuin sitä iänikuista kyykkyä?

• Anonyymi

Jospa treenaisi lihasta,
      eikä nostelisi painoa,
      on ratkaisu monen, moneen ongelmaan kun ei lihas kasva,
      mutta
      nimittäin vain ja ainoastaan ,
      jos tajuaa tutkia enemmän ja haluaa, kehittyä ja ymmärtää maltin ja pitkäjännittyneisyyden merkityksen, ei huomenna ole vielä valmista,
      otappa selvää.

• Anonyymi

Painojen nostelu turmiollista.
        Pelkissä olympianostotreeneissä harvoine apuliikkeineen oli riittävästi ärsykkeitä lihasmassan vastahakoiseen lisääntymiseen.
        Nykyään hassun tuntuiset 3 x 3 + 2 x 2 + 1 rautaa lisäten ja sama alaspäin jokaiseen toistoon täysillä panostaen, aiheutti vastentahtoisen sarjanousun.
        Suurimpana syyllisenä olivat reidet.
        176cm heppu. 84kg. Vyötärö 78cm. Muutenkin minut mitattiin hankkiessani työni ( portsarin homma ) elämäni ensimmäistä, ja toistaiseksi viimeistä mittapukua.
        Saadakseni reidet mahtumaan sovulla lahkeisiin oli valmiit housut ostettava liian suurina.
        Persjalkaisella hepulla oli lahkeissa pituutta liikaa 5cm - 10m. Vyötärön löysyyyden sai vyöllä kurttuun. Reidet olivat pakaroiden kanssa samaa paria joten se ei ollut ongelma.
        Jotkut housutyypit, keten esimerkiksi farkut, olivat mahdollisuuksien ulkopuolella.
        Olin saaminani etukyykyssä "paljon" mutta kuitenkaan en riittävästi.
        Tiukka pohjakyykystä nousu söi kiloja työnnöstä.
        Tempauksessa vedin huomattavasti enemmän pohjakyykkyyn kuin pystyin nousemaan.

Omituisuuteni alkuaikona poistuin marketin vaateosastolta naama punaisena.
        Yritin sovittaa farkkuja ja juutuin reisiin. Yritin juuttumalla viestiä nuorelle myyjänaiselle vakavasta ongelmasta toivoen apua valintaan. Eikö mitä. Nainien pidätteli nauruaan ja huuti sivulle: Hei tytöt! Tulkaa katsomaan!
        Vedin omat lökkänät jalkaan ja poistuin pikaisesti.
        Älkää valittako onnestanne kun koipenne mahtuvat lahkeisiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe