”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
Ilm 12:11
🎚️🩸
TS. Tämä on silmiltäsi salassa!
56
205
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Joh 1:29- Anonyymi
Konteksti tulee ottaa huomioon, kenestä puhutaan.
Johannes Kastaja oli nasiiri, joka oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdussa.
Ilmaisi uskoaan jo kohdussa ollessaan hypähtämällä ilosta kun kuuli Marian tervehdyksen äänen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes Kastaja oli nasiiri, joka oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdussa.
Ilmaisi uskoaan jo kohdussa ollessaan hypähtämällä ilosta kun kuuli Marian tervehdyksen äänen.Johannes Kastaja tosiaan näki Jeesuksen Jumalan Karitsana eli koko kontekstissaan.
ja he sanoivat naiselle: "Emme enää usko sinun puheesi tähden, sillä me itse olemme kuulleet ja tiedämme, että tämä totisesti on maailman Vapahtaja".
Joh 4:42 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaisi uskoaan jo kohdussa ollessaan hypähtämällä ilosta kun kuuli Marian tervehdyksen äänen.Jo on kumma!!
- Anonyymi
Maailmansynti viittaa kollektiiviseen perisyntiin.
Nyt ei ole mitään "kadotustuomiosta" niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat. (viitataan kasteeseen)
Kyllä jokainen joutuu kerran tuomiolle omista synneistään.
Ei viimeistä tuomiota ole vielä julistettu.
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.- Anonyymi
Syntiä on myös periytyvää syntiä.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntiä on myös periytyvää syntiä.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.Jos oikeasti Jumala on olemassa, on tällainen syntien siirtäminen ihan käsittämätöntä!
Parempi on pysyä irti tällaisista antiikkisista uskomuksista. - Anonyymi
Ei ole ko. kohdassa mitään viittausta kasteeseen.
Teuvo. Älä lisää puhtaaseen Jumalan sanaan mitään omia tulkintojasi. Se on aina ollut sinun erittäin tunnistettava piirteesi. Et sinä myöskään ole edesmennyt, vaikka niin systemaattisesti valehteletkin. Tunnistan sinut erittäin hyvin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeasti Jumala on olemassa, on tällainen syntien siirtäminen ihan käsittämätöntä!
Parempi on pysyä irti tällaisista antiikkisista uskomuksista.2. Moos. 34:7
Hän on armollinen tuhansille ja antaa anteeksi pahat teot, rikkomukset ja synnit, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Lapset ja lasten lapset aina kolmanteen ja neljänteen polveen saakka hän panee vastaamaan isiensä pahoista teoista." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2. Moos. 34:7
Hän on armollinen tuhansille ja antaa anteeksi pahat teot, rikkomukset ja synnit, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Lapset ja lasten lapset aina kolmanteen ja neljänteen polveen saakka hän panee vastaamaan isiensä pahoista teoista."3. Moos. 26:39
Teistä jäljelle jääneet riutuvat vihollismaassa syntiensä tähden, ja myös isiensä syntien tähden he riutuvat.
- Anonyymi
Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään jakeisiin jakamista. Tekstit tulee lukea kokonaisuutena, sillä Jumalan sana on vasta kokonansa totuus.
Aloittaja harjoittaa yksittäisten jakeiden irrottamista pois kokonaisuudesta, mihinkä ne ovat alunperin kuuluneet. Lahkot toimii juuri näin.
Lahkoilla on omat harhaoppiset opit, joihin valitaan tarkoituksella heidän omaa oppia tukevia yksittäisiä jakeita ja niitä hoetaan koko totuuksina.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. "- Anonyymi
Voi Teuvo poloinen! SINÄ, jos kuka otat ja heittelet irtonaisia jakeita ympäriinsä! Sekin on hyvin tunnistettava piirre sinussa. Et sinä ole edesmennyt, vaan ihan elossa oleva, joka enimmäkseen herjaat täällä Paavalia ja alkuseurakuntaa. TEET SYNTIÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Teuvo poloinen! SINÄ, jos kuka otat ja heittelet irtonaisia jakeita ympäriinsä! Sekin on hyvin tunnistettava piirre sinussa. Et sinä ole edesmennyt, vaan ihan elossa oleva, joka enimmäkseen herjaat täällä Paavalia ja alkuseurakuntaa. TEET SYNTIÄ.
Riehumisesi ja vainajan herjaamisesi on taas sitä luokkaa, että onko tulut nautittua "sovitusverta" enemmän kuin päänuppi kestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riehumisesi ja vainajan herjaamisesi on taas sitä luokkaa, että onko tulut nautittua "sovitusverta" enemmän kuin päänuppi kestää?
Kirjoitan elävän ihmisen kanssa.
Jeesus Kristus on kuollut, mutta myös noussut kuolleista myös sinun syntiesi tähden.
Tähän mennessä olet, surullista kyllä, torjunut Hänen armonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan elävän ihmisen kanssa.
Jeesus Kristus on kuollut, mutta myös noussut kuolleista myös sinun syntiesi tähden.
Tähän mennessä olet, surullista kyllä, torjunut Hänen armonsa.Ei ole kuulunut Teuvo vainaasta mitään yli kolmeen vuoteen, eikä tule kuulumaan. Yhteydenotto yrityksesi vainajaan ovat siis tuhoon tuomittuja, ja Raamatun mukaankin kiellettyjä.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuulunut Teuvo vainaasta mitään yli kolmeen vuoteen, eikä tule kuulumaan. Yhteydenotto yrityksesi vainajaan ovat siis tuhoon tuomittuja, ja Raamatun mukaankin kiellettyjä.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."Ihan turhaa on valehtelusi. Valitan, ei mene läpi.
Jumalan tahto on pelastaa sinut. Hän on tehnyt kaiken tarvittavan, jotta pääsisit ikuiseen elämään, kun tämä maallinen taival päättyy. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaa on valehtelusi. Valitan, ei mene läpi.
Jumalan tahto on pelastaa sinut. Hän on tehnyt kaiken tarvittavan, jotta pääsisit ikuiseen elämään, kun tämä maallinen taival päättyy.Lopeta se vainajan perään ruikuttaminen, itkusi ei auta herättämään ketään henkiin!
- Anonyymi
Raamattu tulisi palauttaa alkuperäiseen asuunsa ja poistaa tekstien jakaminen erillisiin jakeisiin.
- Anonyymi
Paholainen on latinaksi Diabolos. Tulee verbistä "diaballo". Mikä tarkoittaa:
jakaa yhteenkuuluvat asiat erilleen toisistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jakaa yhteenkuuluvat asiat erilleen toisistaan.Siksi sinä sait lahkosikin hajotettua.
- Anonyymi
Oli se ilmakiväärin kutikin aikoinaan.
- Anonyymi
Raamatun Jumala on Kolmiyhteinen; Isä, Poika ja Pyhä Henki, yksi ovat.
Heidän erottaminen toisistaan on paholaisen työtä.
jakaa yhteenkuuluvat asiat erilleen toisistaan.
Ei ole erikseen Isän lakeja, lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja.
On vain yhdet Jumalan lait ja käskyt, joihin Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat sitoutuneet.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.- AnonyymiUUSI
Jumalan laki on hyvä ja pyhä. Mutta se ei pelasta. VAIN JEESUS KRISTUS PELASTAA. Hän on täyttänyt lain. ”Se on täytetty!”
- Anonyymi
1. Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
Yksi Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat.
Yksi kaste: Henki, vesi ja sovintoveren osallisuus.
Yksi usko: Uskon kohde: Isä, Poika ja Pyhä Henki, yhdessä ovat. - Anonyymi
Mikäli Kolmiyhteisen Jumalan kolmesta todistajasta yksikin puuttuu eikä ole paikalla, niin silloin kyse ei ole oikeasta kristinuskosta, vaan jostain muusta opista.
Uskon kohde: Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
Kaste: Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla uusilla opeillaan, ei yhdistänyt.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
[Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.- Anonyymi
Apostoli Paavali teki niin suurenmoista työtä evankeliumin hyväksi, että sinun pitäisi, Teuvo hävetä syvästi tuhkassa ja säkissä pilkkaavia sanojasi!
Jeesus olisi tahtonut sinusta tehdä evankeliumin palvelijan, mutta sinusta tuli jotain ihan muuta, pilkkaaja. Todella surullista.
Jeesus Kristus on kuitenkin kärsinyt syntiesi tähden. Luovu synneistäsi! - AnonyymiUUSI
Taas otit jakeita irti asiayhteydestään. Paavali nimenomaan vastusti jakamista. Miksi sinä Teuvo VÄÄRISTELET Jumalan sanaa? Taistelet, et apostoli Paavalia vastaan, vaan Jumalan sanaa, eli itseään Jumalaa vastaan. Jumalan sanan vääristely on Saa-tanasta. Ymmärrä edes se.
- Anonyymi
Paavali hajotti seurakuntia keksimällään uudella opilla, että ihmisillä olisi eriarvoisia armolahjoja. Kukaan muu ei puhu sellaisesta mitään.
Hajoita ja hallitse. Luomalla hierarkioita seurakuntaan niiden johtaminen ja hallinta voidaan saada paremmin haltuun.- Anonyymi
Sinä hajoitit oman lahkosi ja herjaat Paavalin saamaa Jumalan armoa, kun hän teki valtavan työn Jumalan kunniaksi.
Tulee päivä, kun joudut tekemään tili Jumalalle Paavalin pilkkaamisesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä hajoitit oman lahkosi ja herjaat Paavalin saamaa Jumalan armoa, kun hän teki valtavan työn Jumalan kunniaksi.
Tulee päivä, kun joudut tekemään tili Jumalalle Paavalin pilkkaamisesta.Ei Paavali tehnyt niin!
Lue Raamattusi oikein!
- Anonyymi
Jumala ei jaa Henkeä mitalla.
Kellä on kasteen lahjana saatu oikea Pyhä Henki asuvaisena, hänellä on kaikki se mitä Pyhä Henki on ja edustaa. Ei vain jotain siivuja ja muroja siitä.- Anonyymi
Jumalan Henki EI LÄHETÄ KETÄÄN PILKKAAMAAN APOSTOLEJA EIKÄ ALKUSEURAKUNTAA, EIKÄ VALEHTELEMAAN, ETTÄ OLISIT EDESMENNYT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan Henki EI LÄHETÄ KETÄÄN PILKKAAMAAN APOSTOLEJA EIKÄ ALKUSEURAKUNTAA, EIKÄ VALEHTELEMAAN, ETTÄ OLISIT EDESMENNYT.
Jumalanmies Teuvo on ollut taivaan kirkkaudessa jo yli kolme vuotta.
Vainajien muistoa tulisi kunnioittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainajien muistoa tulisi kunnioittaa.Jumala on hänet korkealle korottanut, Mestarin sotilaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vainajien muistoa tulisi kunnioittaa.Teuvo kirjoittelee erittäin tunnistettavasti tällä palstalla tässäkin ketjussa Jumalan sanan totuuksia ja apostoli Paavalia ja alkuseurakuntaa vastaan. Älä siis valehtele!
Jumala tahtoo pelastaa sinut synnin vallasta.
Sinä vastustat Jeesuksen armoa.
- Anonyymi
Siunausta pitäisi etsiä ihan jostain muualta kuin kärnienojista 🙄👏🏻👋🏻
- Anonyymi
5.Ms.28
58 "Jos ette tarkoin noudata tähän kirjaan kirjoitetun lain määräyksiä ettekä kunnioita Herran, Jumalanne, suurta ja pelottavaa nimeä,
59 Herra saattaa teidät ja teidän jälkeläisenne kärsimään ankarista ja pitkällisistä vitsauksista ja pahoista, parantumattomista sairauksista.
- Anonyymi
Luvassa on ankaraa hikkaa ja pitkiä varpaankynsiä.
Peljätkää! - Anonyymi
Niskoittelu tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen rikkomista. Se on kapinaa Jumalaa vastaan, josta ei hyvää seuraa.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.- Anonyymi
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Lakien kieltäjät ja kumoajat ovat kapinassa Jumalaa vastaan.
- AnonyymiUUSI
Ei se ole silmiltä salassa vaan ette osaa tulkita tekstiä. Siinä kerrotaan tapahtumista 1. vuosisadalla ennen ajanlaskun alkua. Kovasti auttaisi, jos ensin hyväksyisi, mistä Jumalan sana on peräisin ja mistä Mooseksen kirjojen vedenpaisumuksessa oli kyse. Kleopatra, etelän kuningatar, liittyy Ilmestyksen 2. lukuun. Mutta koska ette voi ymmärtää, mitä Joosefin poika tarkoittaa, turha tätä on yrittääkään opettaa. Ihan toivotonta.
- AnonyymiUUSI
Jeesuksesta käytetään erilaisia nimityksi: Jumalan poika, Daavidin poika, Joosefin poika.
Ei Maria tullut raskaaksi ilman ilman miehen siittiösolua, joka Pyhä Henki hänelle antoi.
Miehen dna ja geenit piti olla, jotta poika syntyi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksesta käytetään erilaisia nimityksi: Jumalan poika, Daavidin poika, Joosefin poika.
Ei Maria tullut raskaaksi ilman ilman miehen siittiösolua, joka Pyhä Henki hänelle antoi.
Miehen dna ja geenit piti olla, jotta poika syntyi.Oikea usko on paramminkin Jeesuksen uskomista ihmiseksi, kuin yliluonnolliseksi Jumalaksi.
Jeesus oli synnitön ihmisuhri.
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]
1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikea usko on paramminkin Jeesuksen uskomista ihmiseksi, kuin yliluonnolliseksi Jumalaksi.
Jeesus oli synnitön ihmisuhri.
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]
1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]Jeesus olisi ihmisenä kuollut luonnollisen kuoleman aikanaan, mikäli hän ei olisi suostunut uhrattavaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen dna ja geenit piti olla, jotta poika syntyi.Jeesuksen Kristuksen syntyminen ei ollut ollenkaan tavallinen, vaan ihme. Sitä ei voi selittää ihmisen rajatulla järjellä. Jumalalle ihmeet ovat pikku juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen syntyminen ei ollut ollenkaan tavallinen, vaan ihme. Sitä ei voi selittää ihmisen rajatulla järjellä. Jumalalle ihmeet ovat pikku juttuja.
Jeesus oli tavallinen ihminen, normaali sikiäminen naisen kohtuun ja synnytys matkalla.
Nimikin Joshua oli tavallinen miehen nimi, joita oli useita.
Pyhä Henki siirsi Joosefin siittiösolun häneen, koska kirjoituksien mukaan neitsyt tulee raskaaksi, joka ei miehestä mitään tietänyt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli tavallinen ihminen, normaali sikiäminen naisen kohtuun ja synnytys matkalla.
Nimikin Joshua oli tavallinen miehen nimi, joita oli useita.
Pyhä Henki siirsi Joosefin siittiösolun häneen, koska kirjoituksien mukaan neitsyt tulee raskaaksi, joka ei miehestä mitään tietänyt.Kasteessa ihminen-Jeesukselle luotiin vedestä ja Hengestä ikuisesti elävä ylösnousemusruumis ja hänet kruunattiin ylipapin virkaan Melkisedekin järjestyksen mukaan. Ei haudassa enää mitään ylösnousemusruumiita valmisteta. Kyllä ne asiat on hoidettava kuntoon aikaisemmin.
Jeesus syntyi Jumalan Pojaksi kasteessa Jordanilla.
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kasteessa ihminen-Jeesukselle luotiin vedestä ja Hengestä ikuisesti elävä ylösnousemusruumis ja hänet kruunattiin ylipapin virkaan Melkisedekin järjestyksen mukaan. Ei haudassa enää mitään ylösnousemusruumiita valmisteta. Kyllä ne asiat on hoidettava kuntoon aikaisemmin.
Jeesus syntyi Jumalan Pojaksi kasteessa Jordanilla.
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.Jeesus puhui itsestään, kun hänen hyvä ystävänsä Nikodemus meni kysymään häneltä kasteen jälkeen kasteen merkitystä.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. "
Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."
- AnonyymiUUSI
Kuten auringon ja kuun pysäyttäminen päiväksi. Joosuan kirjassa väitetään.
Uskokoon kuka haluaa. Minä en!- AnonyymiUUSI
Ihmisen mielessä voidaan saada aikaiseksi erilaisia mielikuvia.
Siihen aikaa ajateltiin, että maa on pannukakun muotoinen ja tähdet ovat reikiä taivaassa, josta Jumala tarkkailee ihmisiä.
Paavalikin ideoi, että ihmiset temmataan pilven päälle, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään.
Ei käsitettty, että siellä on kova pakkanen ja ilma huonoa, että pitäisi olla happilaitteet mukana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen mielessä voidaan saada aikaiseksi erilaisia mielikuvia.
Siihen aikaa ajateltiin, että maa on pannukakun muotoinen ja tähdet ovat reikiä taivaassa, josta Jumala tarkkailee ihmisiä.
Paavalikin ideoi, että ihmiset temmataan pilven päälle, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään.
Ei käsitettty, että siellä on kova pakkanen ja ilma huonoa, että pitäisi olla happilaitteet mukana.Erilaiset tarinat ihmisten taivaassa käymisestä ovat pelkkiä illuusioita, joilla omaa arvostusta haluttiin korottaa ihmisten silmissä.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erilaiset tarinat ihmisten taivaassa käymisestä ovat pelkkiä illuusioita, joilla omaa arvostusta haluttiin korottaa ihmisten silmissä.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.Hurmoslahkot ilmoittelee lehdessä tarkan päivämäärän ja kellonajankin, koska Jumala on tavattavissa heidän lahkokellarissaan, kun pitävät niitä "Jumalan kohtaamisen" iltojaan.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.
- AnonyymiUUSI
Jeesuksen lupaus tulla opetuslapsiensa mukaan kun kaksi tai kolme heistä häntä siihen pyytää, koskee sitä aikaa kun Jeesus eli maan päällä. Ei asian kontekstia pidä murtaa. Tilannetaju pitää säilyttää kun lukee Raamattua.
Nyt Jeesus on taivaassa ja istuu Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.
Jeesus nimenomaa varoitti erilaisista Jeesus-ilmestyksistä, mitä hänen kuolemansa jälkeen alkaa esiintymään.
Matt.24 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- AnonyymiUUSI
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1243626Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763148SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832598Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72396Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2212262Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302141- 42929
- 95918
- 52806
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16770