Vauvasta aloitetaan
.Jeesus voi jälleen syntyä vaikka intiaan hinduksi tai johonkin muslimimaahan muslimiksi.
John Lennon 🧡 oli ehkä viimeisin Jeesus.
Jeesus jälleensyntyy niinkuin me kaikki
10
329
Vastaukset
Jeesus oli kerran syntynyt marjankautta, ihmiseksi kuoli syntiemme vuoksi ristin kuoleman, nousi ylös taivaaseen, tulee kerran noutamaan seurakuntansa taiavaaseen.
- Anonyymi
Mikä voima se Jeesuksen nosti taivaaseen
? Onko Jeesus taivaassakin kokonainen lihaa luuta verta oleva hipin näköinen noin 40 v mieshenkilö? Anonyymi kirjoitti:
Mikä voima se Jeesuksen nosti taivaaseen
? Onko Jeesus taivaassakin kokonainen lihaa luuta verta oleva hipin näköinen noin 40 v mieshenkilö?Jeesus kirkastettu ruumis taivaassa, Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan." Luuk 24:39.
- Anonyymi
kotitie kirjoitti:
Jeesus kirkastettu ruumis taivaassa, Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan." Luuk 24:39.
No aave sitten tulee hakemaan omiaan paratiisiin tuomioåäivänä
Anonyymi kirjoitti:
No aave sitten tulee hakemaan omiaan paratiisiin tuomioåäivänä
Melkoist sotkemista tosiasioiden suhteeseen, täysin olet pimeydessä .
- Anonyymi
kotitie kirjoitti:
Melkoist sotkemista tosiasioiden suhteeseen, täysin olet pimeydessä .
Joo pimeää hän se on näin syksyllä. Onneksi on sähkövalot.
Yksi jeesus joka olimaan päällä oli Jumalan poika aino syntyinen ennen aikojen alkua.
Kerran on syntynyt, ei jäälle enään. uskva kyllä syntyy uudesti ylhäältä pyhässä hengessä, pääsee Jumlan lapseksi.
- Anonyymi
ei kyllä ted bundy oli jeesus
- Anonyymi
jeesus syntyi ennenaikaisesti ja oli keskonen 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15211446- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565924Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644900- 164697
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas894230- 853522
- 803270
- 481771