Vauvasta aloitetaan
.Jeesus voi jälleen syntyä vaikka intiaan hinduksi tai johonkin muslimimaahan muslimiksi.
John Lennon 🧡 oli ehkä viimeisin Jeesus.
Jeesus jälleensyntyy niinkuin me kaikki
7
91
Vastaukset
Jeesus oli kerran syntynyt marjankautta, ihmiseksi kuoli syntiemme vuoksi ristin kuoleman, nousi ylös taivaaseen, tulee kerran noutamaan seurakuntansa taiavaaseen.
- Anonyymi
Mikä voima se Jeesuksen nosti taivaaseen
? Onko Jeesus taivaassakin kokonainen lihaa luuta verta oleva hipin näköinen noin 40 v mieshenkilö? Anonyymi kirjoitti:
Mikä voima se Jeesuksen nosti taivaaseen
? Onko Jeesus taivaassakin kokonainen lihaa luuta verta oleva hipin näköinen noin 40 v mieshenkilö?Jeesus kirkastettu ruumis taivaassa, Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan." Luuk 24:39.
- AnonyymiUUSI
kotitie kirjoitti:
Jeesus kirkastettu ruumis taivaassa, Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan." Luuk 24:39.
No aave sitten tulee hakemaan omiaan paratiisiin tuomioåäivänä
Anonyymi kirjoitti:
No aave sitten tulee hakemaan omiaan paratiisiin tuomioåäivänä
Melkoist sotkemista tosiasioiden suhteeseen, täysin olet pimeydessä .
Yksi jeesus joka olimaan päällä oli Jumalan poika aino syntyinen ennen aikojen alkua.
Kerran on syntynyt, ei jäälle enään. uskva kyllä syntyy uudesti ylhäältä pyhässä hengessä, pääsee Jumlan lapseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.953571Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753135SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832588Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52386Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2152229Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302131- 95918
- 41900
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16760