Ne koostuvat itselle vahvasta kahvista, punalappu-kuohukermasta ja palvikinkku-juusto-tomaatti - voileivistä.
Voiko sitä parempaa elämystä pieneläkeläinen toivoa,,,,entä siellä??
Aamun pienet nautinnolliset hetket..
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kermaa, kyllä kelpaisi!
- Anonyymi
Kevytmaito on paras tapa pilata kahvi.
- Anonyymi
Minulla menee tummapaahtoinen kahvi sellaisenaan mustana.
Aamupalaksi paistelin voissa sipulia, sitten heitin sekaan kaupan hapankaalia, vähän mausteita ja lopuksi pari kananmunaa. Ruisleivän kanssa kiduksiin, päällimäiseksi itse fermentoituja kurkkuviipaleita. - Anonyymi
Kahvilla alkaa ja paahtoleivällä, sitten smoothie esim puolukka, mustikka ja rahka.
Joskus leivän päälle juustoa, usein pullasudilla siveltyä itse tehtyä valkosipuliöljyä. - Anonyymi
Liian vasemmistolaista aamupalaa.
- Anonyymi
Viikon päästä vanhenevalle parin desin kuohukermalle pitää tulevalla viikolla kehitellä jotain käyttöä.
- Anonyymi
Parin desin kuohukerma??...minulla on yleensä 5 dl:n eli puolen litran purkki - se kuluu kahviin yllättävän nopiaa tällaisella yksinäiselläkin. Kunnon lorauksia.
Hyvinkin pari viiikkoa säilyy jääkaapissa.
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin desin kuohukerma??...minulla on yleensä 5 dl:n eli puolen litran purkki - se kuluu kahviin yllättävän nopiaa tällaisella yksinäiselläkin. Kunnon lorauksia.
Hyvinkin pari viiikkoa säilyy jääkaapissa.
APJoo, kyllä kuohukermassakin on useamman viikon päiväys. En muista mihin tarkoitukseen sen alun perin hommasin, mutta käyttämättä on jäänyt.
- Anonyymi
Aah. Vaimo toi höyryävät kahvit sänkyyn. Tai itse asiassa heitti. Nyt olen päivystyksessä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1513853Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873269SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2522419Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392246Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv901874- 42999
- 95978
- 53869