Kyllä se on huomattu jo kauan sitten.
Aidot muijat on oikeassa elämässä.
Terveisin
Ukko 49 vuotias
Heinolassa asuvia aitoja ja rehellisiä muijia ei täältä löydy
22
94
Vastaukset
Eipähän mun tarvi täältä homojen ja mielenvikasten palstalta että muijaa.
Oikeassa elämässä näen että se on aito muija kunhan se kohdalle tulee.- AnonyymiUUSI
Väliäkö "MUIJISTA" TYKKÄÄTHÄN ENITEN PALSTA-TROLLINA POJISTA ELI "HOMOISTA" JOTKA KAIKESTA PÄÄTELLEN OVAT SE SUURIN KIINNOSTUKSEN LÄHDE, JOKA PALSTALLE VETÄÄ!
NAISET JA TYTTÖLAPSET EIVÄT LUONNOLLISESTI "HOMOJEN JA MIELENVIKAISTEN ( KUTEN TROLLI ITSE) FOORUMILLA SEURAA - HEILLÄ ON VARMEMMAT SENSSIT KAIKKIALLA MODERNEISSA SOME -KANAVILLA!
MUTTA ONNEKSEEN TÄTÄ EI TUO PÖKIÖ KAJAHTANDER TAJUA! EDES 15 VUODEN KOKEMUKSELLAAN!
EHKÄ KUOLINVUOTEELLAAN HUOMAA MIHIN TUHLASI ELÄMÄNDÄ!?
( SE ON JO LÄHELLÄ!). - AnonyymiUUSI
Sinulle ei sellaista tule vastaan koskaan, syytkin siihen ovat ilmiselvät kaikille.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei sellaista tule vastaan koskaan, syytkin siihen ovat ilmiselvät kaikille.
Sä et tiedä yhtään mistään mitää
- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Sä et tiedä yhtään mistään mitää
Tiedän miltä näytät ja että et ole terve henkisesti, nuo asiat riittävät selittämään miksi et saa naista koskaan.
- AnonyymiUUSI
Setä piipittää snäpissä kun tyttö näyttänyt sedän laittamat munakuvat iskälle ja äiskälle!! https://imgur.com/a/D4lR0Sw
Eikö sulla saatanan laitos pentu oo .itään muuta päässä ku toi vanhojen jankkaaminen
- AnonyymiUUSI
Eikö sulla saatanan laitos pentu oo .itään muuta päässä ku toi vanhojen jankkaaminen
Ihan SAMA VITUN VIKA TROLLI PELLE KAJAHTANDERILLA, JOKA TOISTAA TOISTAMISTAAN SAMAA AVAUS JARGONIAA KERRASTA TOISIIN!
KUTEN TÄSSÄ YLLÄ! ^^^
ETKÖ HELVETTI OSAA KÄYTTÄÄ MUITA SANOJA KUIN NIITÄ N. KYMMENTÄ JOKA KERTA!? RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Jääkää te VAMMASET ja homot ja mielenvikaiset tänne piipittää sitä yhtä ja samaa virttä ku teidän ÄO ei muuhun riitä
Onneks mä en kuulu teidän joukkoo- AnonyymiUUSI
Jääkää te VAMMASET ja homot ja mielenvikaiset tänne piipittää sitä yhtä ja samaa virttä ku teidän ÄO ei muuhun riitä
Onneks mä en kuulu teidän joukkooEthän sinä kuulukaan meidän normaalien ja terveiden joukkoon, siinä olet oikeassa. Kyllä sinä se vammainen olet jos joku.
Sinä et ymmärrä että itse olet jankuttanut samaa harhaista paskaa kohta viisitoista vuotta. Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä kuulukaan meidän normaalien ja terveiden joukkoon, siinä olet oikeassa. Kyllä sinä se vammainen olet jos joku.
Sinä et ymmärrä että itse olet jankuttanut samaa harhaista paskaa kohta viisitoista vuotta.Te VAMMASET kuulutte laitoksee .
Mä kuulun TERVEJÄRKISTEN joukkoo
Hyvä ettei tarvi edes lukea teidän vähä-älysten piipityksiä- AnonyymiUUSI
Te VAMMASET kuulutte laitoksee .
Hyvä ettei tarvi edes lukea teidän vähä-älysten piipityksiäKOHTA NUKUTAMME UKKO RANEN 😁 SITÄ ENNEN SPERMAAMME LAHEN SETÄN KANSSA RANEN HUOLELLA 😍 SUNNUTAI ILTA RANE NUKUTETAAN AUKAISIN JAKSAA TEHDÄ TÖITÄ SUOMI24 PALSTALLA 😊😁
VESA RAKAS VELJESI - AnonyymiUUSI
Hyvä ettei tarvi edes lukea teidän vähä-älysten piipityksiäIkävä kyllä ainoa vammainen joka kirjoittelee täällä, on ruusun siellä puolen.
Sinä et henkisesti sairaana ja kehitysvammaisena olet terve millään tavalla, se näkyy sinun ukkonäössä ja käyttäytymisessä erittäin tarkasti.
haukut muita vähä-älyisiksi vaikka et itse osaa kirjoittaa aikuisen tasolla tai lukea.
Normaali aikuinen pystyisi elämään yskin, sinä et voi. - AnonyymiUUSI
Hyvä ettei tarvi edes lukea teidän vähä-älysten piipityksiäRane jos olet normaali niin miksi et käynyt normaalia koulua? Muisteleppa nyt koulunkäyntiäsi, sinusta ei ollut normaalikouluun.
Siihen on syy miksi et ollut normaalien luokalla. Anonyymi kirjoitti:
Rane jos olet normaali niin miksi et käynyt normaalia koulua? Muisteleppa nyt koulunkäyntiäsi, sinusta ei ollut normaalikouluun.
Siihen on syy miksi et ollut normaalien luokalla.Piipitä itestäs vaa
Me teevevejärkiset ei eletä menneisyydessä kuten te mielenvikaiset elätteAnonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä ainoa vammainen joka kirjoittelee täällä, on ruusun siellä puolen.
Sinä et henkisesti sairaana ja kehitysvammaisena olet terve millään tavalla, se näkyy sinun ukkonäössä ja käyttäytymisessä erittäin tarkasti.
haukut muita vähä-älyisiksi vaikka et itse osaa kirjoittaa aikuisen tasolla tai lukea.
Normaali aikuinen pystyisi elämään yskin, sinä et voi.Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Piipitä itestäs vaa
Me teevevejärkiset ei eletä menneisyydessä kuten te mielenvikaiset elätteMinä aloitin jo koulun käymisen kuusi vuotiaana, sekä kävin ihan normaalin koulun.
Sinä et ole tervejärkinen, kyllä se että et käynyt normaalia kouluja kertoo kaiken tarvittavan sinusta ja menneisyydestäsi.
Surullista että luulet olevasi normaaliälyinen sekä tervejärkinen, vaikka et ole kumpaakaan. - AnonyymiUUSI
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
Taas vammaisena toistat hölmönä samaa vanhaa paskaa koska vammainen mielesi ei keksi mitään uutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
KOHTA NUKUTAMME UKKO RANEN 😁 SITÄ ENNEN SPERMAAMME LAHEN SETÄN KANSSA RANEN HUOLELLA 😍 SUNNUTAI ILTA RANE NUKUTETAAN AUKAISIN JAKSAA TEHDÄ TÖITÄ SUOMI24 PALSTALLA 😊😁
VESA RAKAS VELJESIJopas jotain oma veljensäkin SPERMAA ukkoa, sain tietää mitä halusin. Leena 18c
Anonyymi kirjoitti:
Jopas jotain oma veljensäkin SPERMAA ukkoa, sain tietää mitä halusin. Leena 18c
Hyvä että te homot ja vähä-älyiset tajusitte jälleen piipittää itestänne
- AnonyymiUUSI
Hyvä että te homot ja vähä-älyiset tajusitte jälleen piipittää itestänne
Setä kiukuttelee taas kovasti kun nukkumaanmenoaika lähestyy jo uhkaavasti
😁😁😁😁
Pöhkö setä viettää yhä kaiken hereilläoloaikansa tällä palstalla ja kun huomaa että jälleen tuli pettymys kuten viimeiset 14 vuotta on tullut joka kerta, alkaa naurettava rähjääminen mielenvikaisten homojen palstasta
😁😁😁😁
Setä itse on täällä ainoa mielenvikainen homo mutta setä luulee sekavassa mielessään olevansa tervejärkinen
😁😁😁😁
Jos ne neitoset kerran ovat siellä elävässä elämässä niin setä on hyvä ja selittää mikä pakottaa yhä edelleen tulemaan tänne!?
😁😁😁😁
No sedän puolesta voin todeta että syy on se että persaukisella 5-kymppisellä sedällä ei ole sitä elävää elämää vaan ainoastaan tämä palsta
😁😁😁😁
Eiköhän sedän ole jo aika tältä illalta laukoa tuttu ja turvallinen hätävalhe että alkaa katsella leffaa! Kyllä joku ensikertalainen palstanlukija voi hetken siihen uskoakin kunnes näkee tämän tekstini jossa kerron totuuden että nukkumaanhan se sedän reppana joutui
😁😁😁😁
Kohta setä taas jo kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara
- AnonyymiUUSI
Sedän nukkumaanmenoaika on syksyn tullen aikaistettu! Nyt 49 v setä laitetaan nukkumaan jo noin klo 22 ! Hahahaaaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433487
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352968Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1422823SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702307Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861555Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671084- 511036
- 771017
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3847