Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Nyt on tapahtunut se, mitä minä pahoin pelkäsin, nimittäin Israel on aloittanut sodan uudestaan ! Syyksi tämä sotahullu Israelin pääministeri on sanonut sen, ettei Hamas ole toimittanut vielä kaikkien kuolleiden israelilaisten panttivankien jäännöksiä Israeliin ja että Hamas olisi Rafaelissa ampunut singoilla israelilaisia sotilaita ! Kuolleiden israelilaisten panttivankien jäännöksiä ei ehkä enää edes ole olemassa, sillä Israel on kahden vuoden ajan pommittanut raivokkaasti Gazan aluetta, tehnyt jatkuvasti iskuja Gazaan ja teki maahyökkäystä tänä syksynä Gazaan, jossa Israelin sotilaat menivät panssarivaunuilla Gazan kaupunkiin ja jyräsivät alleen kaiken mahdollisen rakennuksista alkaen. Pääministeri Netanhaju voi suorastaan valehdella Hamasin tehneen iskuja vaikkei se olisi oikeasti tehnyt mitään iskuja !
Israelin oikeistohallituksella ja pääministeri Netanhajulla ei ole mitään moraalia: He eivät kunnioita sotalakeja, eivät YK:ta, eivät WHO:ta, eivät Punaista Ristiä, eivät tulitaukosopimusta eivätkä varsinkaan ihmisyyttä ! Palestiinalaiset ihmiset ovat yhtä arvokkaita ihmisiä kuin israelilaiset ihmiset ja heillä on oikeus elää rauhassa ihmisarvoisesti.
Tämä mielipuoli Netanhaju aloitti omien sanojensa mukaan Elvyttämisen sodan ! Mitähän hän luulee elvyttävänsä kun hän murhauttaa ihan viattomia ihmisiä ? Israel teki tänään sunnuntaina Gazan alueen kahvilaan, jossa kuoli 11 palestiinalaista ihmistä !
Kansainvälinen rikostuomioistuin on todennut virallisella tiedotteella Israelin pääministeri Netanhajun ja Israelin puolustusministerin olevan sotarikollisia.
Suurin osa israelilaisista ihmisistä olisi halunnut Gazan sodan loppuvan, myöskin ne israelilaiset, joiden läheiset olivat Gazassa panttivankeina ja jotka kaikki ovat päässeet vapaiksi. Myöskään Israelin vasemmisto hallitus ei hyväksy enää tätä Gazan sodan jatkamista eli Netanhaju haluaa jatkaa vain palestiinalaisten kansanmurhaa, hän on täysin julma ja vailla mitään inhimillisyyttä oleva pääministeri.
Kaiken huippu on se, että Israel keskeytti jälleen kerran ruoka avustuskuljetusten pääsyn Gazan alueelle eli nälkään näännyttäminen vain jatkuu edelleen !
Minä olen kristitty ihminen enkä hyväksy ollenkaan tällaista toimintaa, minä voin vain rukoilla palestiinalaisten ihmisten puolesta,

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka oikeasti Uskoi että sota loppui ?

• Anonyymi

Israelilla ei ole mitään todellista aietta lopettaa Gazan alueen palestiinalaisten kansanmurhaa. Israel ei vetäydy laittomasti valloittamiltaan alueilta, eikä Israel tule tunnustamaan itsenäistä Palestiinaa. Israel ei tule sallimaan myöskään sitä että kansainväliset rauhanturvajoukot päästettäisi Israelin ja Palestiinan rajalle turvaamaan rauhaa. Israel on roistovaltio mikä hakee vertaistaan maailman historiassa.

• Anonyymi

Mites se hamas-pamas siellä palestiinalaisten kanssa toimiikaan? Pitää kuin kukkaa kämnenellä? Vai tappaako surutta? Miten erotat hamasin terroristin muista palestiinalaisista? Et mitenkään.

• Anonyymi

• Anonyymi

Gazalaiset hyökkäsivät Israelin sotilaita vastaan ja Israel iski takaisin. Tämän on tunnustanut myös Hamas.

Vastaava tilanne kuin Suomessa viikonloppuisin nakkikioskin jonossa. Joku lyö isompaansa ja isompi lyö takaisin. Sivulliset sitten soittavat poliisille ja vaativat laittamaan sen isomman vankilaan sillä perusteella, että hän löi takaisin.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Näinhän se muslimivaltio toimii. Ei ihme, että pyrkivät länsimaihin levittämään tätä ilosanomaa.

https://www.facebook.com/share/r/1CUTf7MwDz/?mibextid=wwXIfr

Hajottavat ja tuhoavat kaiken. Kukaan ei halua asua sellaisessa yhteiskunnassa. Harmi, että eivät itse tajua - koska tyhmyys - että ovat itse suurin ongelmansa.

• Anonyymi

Ei kannata hyysätä jotain, minkä toimintatavat ovat vieraita ja väkivaltaisia. Toimintatavat eivät muutu sinun sinisilmäisyydelläsi hyviksi.

Briteissä tilanne on se, että muslimit aukovat päätään ihan avoimesti, että he ottavat vallan ja että IsoBritannia on heidän maansa.

Tätäkö Suomeenkin haluat?

• Anonyymi

Älä puolusta terroristivaltiota sokeasti. He eivät tule arvostamaan sinua pennin vertaa ikinä, jos et itse liity hamasiin ja ole muslimi.

Israelilla on oikeus puolustaa maataan. Kuten kaikilla mailla on.

Hamasin jäsenet ovat mielisairaita ja siksi toiminta ei lopu, vaikka sota nyt loppuisi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5841
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4575
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4342
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4121
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3725
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3245
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2423
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2329
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2069
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe