Polttoainepulaa on raportoitu 68:lla Venäjän 83 alueesta.
Tällä viikolla polttoainepulasta kärsivien alueiden määrä on kasvanut kahdeksalla.
Koko Siperian alueella on pulaa polttoaineesta.
Eikä se tilanne taida olla kummoisempi niille sähköautoillekaan......
Polttoainepula kasvaa Venäjällä
18
183
Vastaukset
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Panssarit juo ahneesti, siviilit voi kävellä.
- Anonyymi
Tämä on Putinin nerokas kunto-ohjelma kansalle, pysyvät kunnossa ja terveenä kun kävelevät. Ei mitään polttoainepulaa oikeasti ole, lännen propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Putinin nerokas kunto-ohjelma kansalle, pysyvät kunnossa ja terveenä kun kävelevät. Ei mitään polttoainepulaa oikeasti ole, lännen propagandaa.
Vähän jos kykenee sitä omaa järkeään käyttämään, niin miksi länsi asettaisi rajoituksia venäjän öljyn viennille kun siellä länsimedian mukaan on pula polttoaineista. Sellaista mitä ei ole ei tarvitse rajoittaa mitenkään. Nämä on varmaankin niitä kuuluisia suljetun osaston uutisia joita nimeltä tunnetut Pekat ja Toverit päästävät ilmoille.
- Anonyymi
hyvä
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Vihreät venäläiset ovat osallistuneet joukolla "pidä vapaa vuosi autoilusta" kampanjaan.
- Anonyymi
Mitään polttoainepulaa ei ole. Yhdellä asemalla oli huoltokatko ja siitä seurasi jono josta nyt lännessä vedellään propagandaa.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
44.Div kirjoitti:
Samaa vakuuttelevat nyt suomen Työväen Betroolin "jakelijat" (ehkä viikoksi riittää) .... .
Näin se Neste kohtelee oman maan yrittäjiä ja kansalaisia.
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Suomessa kärsitään leipäpulasta.
- Anonyymi
Onneksi ainakin toistauseksi jauhelihaa saadaan vegenä.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565