Tarinat taivasmatkoista

Anonyymi-ap

Ei ihminen ole mikään muukalainen maan päällä.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Puheilla taivaaseen menosta ja sellaisista taivasmatkoista kertmalla ihmisiä on eksytetty pahemman kerran.

Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

Ei ihmisellä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

34

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ap.t.5:1-3 Mutta mies, Ananias nimeltä, emäntänsä Saphiran kanssa myi tavaransa, ja kätki jotakin hinnasta emäntänsä tieten, ja toi osan ja pani apostolien jalkain eteen. Niin Pietari sanoi: Ananias, miksi saatana täytti sinun sydämes Pyhän Hengen edessä valhettelemaan ettäs jotakin pellon hinnasta kätkit? Biblia (1776)

• Anonyymi

Pyhän Hengen syyttäminen Ananiaan ja Safiiran murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka, siihen syytökseen ei pidä yhtyä.

Raamatussa on väitteitä, joilla ihmisen rakkautta Jumalan käskyille koetellaan.

• Anonyymi

Taivahan taatto päästää hurskaansa taivaaseen vasta viimeisen tuomion jälkeen. Kuolleista elvytettyjen taivasmatkat ennen sitä ovat penteleellistä sumutusta. Niissähän paha henki esiintyy valkeuden enkelinä ja on päästämäisillään jopa ateistinkin taivaaseen, ennen kuin tämä palautuu tomumajaansa.

• Anonyymi

Helluntailaiset eivät puhu eikä opeta mitään viimeisestä tuomiosta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaiset eivät puhu eikä opeta mitään viimeisestä tuomiosta !

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha uskonnollinen eksytys ja heresia.

• Anonyymi

Lahkoissa tuollaisia vaatimuksia käytetään hyväksi kun ihmisiltä viedään rahat ja omaisuus.

Raamattu varoittaa pakanoiden "rukouspalveluista".

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Matt. 6:6

Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

• Anonyymi

Raamatusta löytyy mallirukouksia jokaisen makuun.

Valit. 3:65

Sokaise heidän järkensä, kiroa heidät!

• Anonyymi

5.Mooseksen kirja:
        28:28 Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella.

• Anonyymi

1Tim.6:16 Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole, eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Biblia (1776) 2Moos.33:20. 5Moos.4:12. Joh.1:18. 1Joh.4:12.

• Anonyymi

Paavali valehteli taivasmatkasta, Jeesuksen näkemisestä ja tekemistään ihmeistä.

• Anonyymi

Paavalin kaltaiset ihmiset hyväksyivät valheiden käytön sanomansa tehostamiseksi.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Jesuiitat ottivat sen periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: "Tarkoitus pyhittää keinot".

• Anonyymi
      • Anonyymi

Huuhaata.

• Anonyymi

Siihen aikaan kun Suomessa oli B-mielisairaaloita, niin niissä oli kuulemma kokonaisia
        Jeesus-osastoja potilaita.

• Anonyymi

"Ei ihminen ole mikään muukalainen maan päällä."

Hebr.11
      8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
      9 Uskon kautta hän eli muukalaisena lupauksen maassa niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
      10 sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala.
      11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
      12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
      13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
      14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
      15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
      16 mutta nyt he pyrkivät parempaan, se on taivaalliseen. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.

Ilm.21
      1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
      7 Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
      8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
      9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
      10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

• Anonyymi

Paavali oli valheveikko.

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...lögnaktighet...eikä ihminen sille perusluonteelleen mitään voi. Vanhemmiten se vain korostuu.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare. (Room.3:7)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli valheveikko.

Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...lögnaktighet...eikä ihminen sille perusluonteelleen mitään voi. Vanhemmiten se vain korostuu.

Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare. (Room.3:7)

"Paavali oli valheveikko."

Teillä ei-helluntailaisilla vanhan liiton siionistivuohilla ("kristityillä"/jesuiitta-myyrillä ?) on kova tarve mustamaalata Paavalia ja vääristellä hänen sanomisiaan, koska Paavali paljastaa, että te ette ole kristittyjä lainkaan.

Nimittäin Jeesuksen seuraajilla on Jeesuksen usko.

Teillä ei ole, kuten ei ole yhdelläkään vanhan liiton siionistivuohella, kuuluipa sitten mihin kirkkoon tai lahkoon tahansa.

• Anonyymi

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

• Anonyymi

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

Helluntailaiset ilmoittavat paikan ja kellon ajankin, koska "Jumala" on tavattavissa heidän lahkokellarissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

Helluntailaiset ilmoittavat paikan ja kellon ajankin, koska "Jumala" on tavattavissa heidän lahkokellarissaan.

Raamattu varoittaa helluntailaisten puheista.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

Ps. 49:14

Näin käy niiden, jotka itseensä luottavat, ja heidän perässään niiden, jotka mielistyvät heidän puheisiinsa.

• Anonyymi

Ap.t.5:5 Kuin Ananias nämät kuuli, lankesi hän maahan ja antoi henkensä. Ja suuri pelko tuli kaikkein niiden päälle, jotka tämän kuulivat. Biblia (1776)

• Anonyymi

Törkeä ryöstömurha, mikä laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Ruumiit haudattiin heti, mitään hautajaisia ei pidetty, tapaus salattiin, eikä sitä ilmoitettu viranomaisille.

Jos tapausta olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.

Johannes sanookin, että alkuseuraunta oli joutunut roistojen käsiin ja sen loppu on lähellä.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Teot ratkaisee ihmisen loppusijoituspaikan. Ei mitkään helluntailaisten hurmoskokemukset ja tuntemukset.

Ilm. 20:12

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ilm. 20:13

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi

1. Moos. 8:22

Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylväminen eikä leikkaaminen, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö."

1. Moos. 3:19

Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

• Anonyymi

Paavali oli kova valehtelemaan. Aikansa menestysteologi.

• Anonyymi

Ilm.20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka heissä olivat: ja ne tuomittiin jokainen, töittensä jälkeen. Biblia (1776) Joh.5:28-29.

• Anonyymi

Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat, kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta, mutta kun kyse oli vaikka Stefanoksen murhasta, niin lait oli kumottu ja kuopattu.

1. Kor. 9:8

En tässä esitä vain ihmisten ajatuksia, sillä lakikin sanoo samaa.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

Paavalia ei saatu vastuuseen Stefanoksen murhasta, koska hän oli Rooman hirmuvallan palkkamurhaaja.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi

Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden.

Poika Saulus kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tavoin kuuluisan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaisten uskontoa. Poika Saulus sai samaten Rooman hirmuvallan kansalaisuuden.

Teltantekemiset ainoana tulolähteenä on pelkkiä peitetarinoita.

On hyvin mahdollista, että Jeesuksen kohtaama rikas nuorukainen oli juuri tuo sama Saulus Tarsolainen.

• Anonyymi

On valitettavaa, että homot pilaavat nämä kaikki keskustelut vain siksi, että he vihaavat Paavalia siksi, koska hän kertoi totuuden homostelusta Room. 1. luvussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3643
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      72
      3225
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3015
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      160
      2768
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2427
    6. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2299
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1728
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1697
    9. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1637
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1366
    Aihe