Jumalia ei ole ja uskovaiset ovat väärässä.
Siinä se.
Totuus uskonnoista!!!
18
1412
Vastaukset
- Maukka
jos kaikki myöntävät sinun olevan oikeassa niin oletko sitten hiljaa?
- Maukka
jason_dax kirjoitti:
Voidaanko samalla tavalla hiljentää uskovaiset?
jotkut ainakin, on se tiettyihin ateisteihinkin toiminut...
- Lörppö mieli
tuossa ollut kaikki mitä aiheesta voidaan sanoa :)
- akk.
Normaali?
Miksi tuo on täällä?
Missä perustelut?
Mitä uutta asiaa tuo tuo tullessaan?
Miksi haluat kuulostaa kristityltä, noinhan hekin savat, melkein: Jumala on, ateistit ovat väärässä?
Alennutko todella uskovaisten tasolle?- akk.
Kun paljastit,että ateistit ovat ovat olevinaan yläpuolella.
Sinun pitää palata nyt lähtöruutuun. Etkö huomannut,että hän yleni,ja sinä sanot,että aleni.
Muuten tämä ei ole selitettävissä,kuin että sinä olet toisella puolen maapalloa,ja siitä syystä pää alaspäin,ja luulet toisten alenevan,kun he ylenee. akk. kirjoitti:
Kun paljastit,että ateistit ovat ovat olevinaan yläpuolella.
Sinun pitää palata nyt lähtöruutuun. Etkö huomannut,että hän yleni,ja sinä sanot,että aleni.
Muuten tämä ei ole selitettävissä,kuin että sinä olet toisella puolen maapalloa,ja siitä syystä pää alaspäin,ja luulet toisten alenevan,kun he ylenee.En väittänytkään että hän aleni. Kysyin vain, aleneeko hän esittämään perustelemattomia mielipiteitä. Perustelamattomalla mielipiteellä ei ole yhtään arvoa.
Luultavasti hänkin allekirjoittaa tuon.
"Muuten tämä ei ole selitettävissä,kuin että sinä olet toisella puolen maapalloa,ja siitä syystä pää alaspäin,ja luulet toisten alenevan,kun he ylenee."
Toivon todella että ole toisella puolella maailmaa kuin sinä... Pikku kapinallinen. Hän sanoo noin, niin teen toisin... Säälittävää
Kyllä se on hyvä, että joku osaa sanoa asiat yksinkertaisesti.
- Ihminen (normaali)
Mitä sitä turhaan kuluttamaan aikaa itsestään selviin asioihin. Lyhyt ja ytimekäs vastaus on mikä kannattaa.
Joku pyysi todistamaan että olen oikeassa
http://www.400monkeys.com/God/
Siinä se...
- nocaps
"Himouskovaistakin" ärsyttävämpi on tälläinen wannabe-ateisti.
- Ateisti
Selitäpä minulle "wannabe" ateistille mikä tuossa tekstissäni ei pidä paikkaansa?
- nocaps
Ateisti kirjoitti:
Selitäpä minulle "wannabe" ateistille mikä tuossa tekstissäni ei pidä paikkaansa?
Sanoit, "uskovaiset" ovat väärässä, vaikka itsekin olet ateistina uskovainen - uskot ettei jumalaa ole olemassa. Lisäksi, sivistynyt ateisti suvaitsee myös teistejä.
Toisinpäin: Mistä tiedät että kaikki uskonnot ovat väärässä? Et tiedäkään, vaan uskot. - Diagoras
nocaps kirjoitti:
Sanoit, "uskovaiset" ovat väärässä, vaikka itsekin olet ateistina uskovainen - uskot ettei jumalaa ole olemassa. Lisäksi, sivistynyt ateisti suvaitsee myös teistejä.
Toisinpäin: Mistä tiedät että kaikki uskonnot ovat väärässä? Et tiedäkään, vaan uskot.että istuu tuolilla, niin onko silloinkin uskovainen?!!
- nocaps
Diagoras kirjoitti:
että istuu tuolilla, niin onko silloinkin uskovainen?!!
Riippuu mihin vedät todisteiden rajat. Koko tieteellinen tutkimuskin voidaan määritellä uskon asiaksi. Arkikielessä, asiat jotka voit aisteillasi todeta eivät ole uskon asioita. Eli tuolilla istuminen ei ole uskon asia.
- Diagoras
nocaps kirjoitti:
Riippuu mihin vedät todisteiden rajat. Koko tieteellinen tutkimuskin voidaan määritellä uskon asiaksi. Arkikielessä, asiat jotka voit aisteillasi todeta eivät ole uskon asioita. Eli tuolilla istuminen ei ole uskon asia.
sanaa uskovainen, viitataan normaalisti uskontoon. Aika oudolta kuulostaisi esimerkiksi, jos henkilöä, joka uskoo kannattamansa jalkapallojoukkueen voittoon kutsuttaisiin uskovaiseksi.
- nocaps
Diagoras kirjoitti:
sanaa uskovainen, viitataan normaalisti uskontoon. Aika oudolta kuulostaisi esimerkiksi, jos henkilöä, joka uskoo kannattamansa jalkapallojoukkueen voittoon kutsuttaisiin uskovaiseksi.
uskovainen = joku, joka uskoo
"Kuulostaa oudolta" - aivan. Normaalissa PUHEKIELESSÄ uskovainen viittaa uskontoihin. Sinänsä sana tarkoittaa ketä tahansa, joka uskoo johonkin.
- M@k3
Pietari otti Jeesukselta poskeen, jolloin jeesus sanoi: totisesti, totisesti minä tulen pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514