Totuus uskonnoista!!!

Ihminen (normaali)

Jumalia ei ole ja uskovaiset ovat väärässä.

Siinä se.

18

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maukka

      jos kaikki myöntävät sinun olevan oikeassa niin oletko sitten hiljaa?

      • Voidaanko samalla tavalla hiljentää uskovaiset?


      • Maukka
        jason_dax kirjoitti:

        Voidaanko samalla tavalla hiljentää uskovaiset?

        jotkut ainakin, on se tiettyihin ateisteihinkin toiminut...


    • Lörppö mieli

      tuossa ollut kaikki mitä aiheesta voidaan sanoa :)

      • akk.

        Normaali?


    • Miksi tuo on täällä?

      Missä perustelut?

      Mitä uutta asiaa tuo tuo tullessaan?

      Miksi haluat kuulostaa kristityltä, noinhan hekin savat, melkein: Jumala on, ateistit ovat väärässä?

      Alennutko todella uskovaisten tasolle?

      • akk.

        Kun paljastit,että ateistit ovat ovat olevinaan yläpuolella.

        Sinun pitää palata nyt lähtöruutuun. Etkö huomannut,että hän yleni,ja sinä sanot,että aleni.

        Muuten tämä ei ole selitettävissä,kuin että sinä olet toisella puolen maapalloa,ja siitä syystä pää alaspäin,ja luulet toisten alenevan,kun he ylenee.


      • akk. kirjoitti:

        Kun paljastit,että ateistit ovat ovat olevinaan yläpuolella.

        Sinun pitää palata nyt lähtöruutuun. Etkö huomannut,että hän yleni,ja sinä sanot,että aleni.

        Muuten tämä ei ole selitettävissä,kuin että sinä olet toisella puolen maapalloa,ja siitä syystä pää alaspäin,ja luulet toisten alenevan,kun he ylenee.

        En väittänytkään että hän aleni. Kysyin vain, aleneeko hän esittämään perustelemattomia mielipiteitä. Perustelamattomalla mielipiteellä ei ole yhtään arvoa.

        Luultavasti hänkin allekirjoittaa tuon.


        "Muuten tämä ei ole selitettävissä,kuin että sinä olet toisella puolen maapalloa,ja siitä syystä pää alaspäin,ja luulet toisten alenevan,kun he ylenee."
        Toivon todella että ole toisella puolella maailmaa kuin sinä... Pikku kapinallinen. Hän sanoo noin, niin teen toisin... Säälittävää


    • Kyllä se on hyvä, että joku osaa sanoa asiat yksinkertaisesti.

      • Ihminen (normaali)

        Mitä sitä turhaan kuluttamaan aikaa itsestään selviin asioihin. Lyhyt ja ytimekäs vastaus on mikä kannattaa.

        Joku pyysi todistamaan että olen oikeassa
        http://www.400monkeys.com/God/
        Siinä se...


    • nocaps

      "Himouskovaistakin" ärsyttävämpi on tälläinen wannabe-ateisti.

      • Ateisti

        Selitäpä minulle "wannabe" ateistille mikä tuossa tekstissäni ei pidä paikkaansa?


      • nocaps
        Ateisti kirjoitti:

        Selitäpä minulle "wannabe" ateistille mikä tuossa tekstissäni ei pidä paikkaansa?

        Sanoit, "uskovaiset" ovat väärässä, vaikka itsekin olet ateistina uskovainen - uskot ettei jumalaa ole olemassa. Lisäksi, sivistynyt ateisti suvaitsee myös teistejä.

        Toisinpäin: Mistä tiedät että kaikki uskonnot ovat väärässä? Et tiedäkään, vaan uskot.


      • Diagoras
        nocaps kirjoitti:

        Sanoit, "uskovaiset" ovat väärässä, vaikka itsekin olet ateistina uskovainen - uskot ettei jumalaa ole olemassa. Lisäksi, sivistynyt ateisti suvaitsee myös teistejä.

        Toisinpäin: Mistä tiedät että kaikki uskonnot ovat väärässä? Et tiedäkään, vaan uskot.

        että istuu tuolilla, niin onko silloinkin uskovainen?!!


      • nocaps
        Diagoras kirjoitti:

        että istuu tuolilla, niin onko silloinkin uskovainen?!!

        Riippuu mihin vedät todisteiden rajat. Koko tieteellinen tutkimuskin voidaan määritellä uskon asiaksi. Arkikielessä, asiat jotka voit aisteillasi todeta eivät ole uskon asioita. Eli tuolilla istuminen ei ole uskon asia.


      • Diagoras
        nocaps kirjoitti:

        Riippuu mihin vedät todisteiden rajat. Koko tieteellinen tutkimuskin voidaan määritellä uskon asiaksi. Arkikielessä, asiat jotka voit aisteillasi todeta eivät ole uskon asioita. Eli tuolilla istuminen ei ole uskon asia.

        sanaa uskovainen, viitataan normaalisti uskontoon. Aika oudolta kuulostaisi esimerkiksi, jos henkilöä, joka uskoo kannattamansa jalkapallojoukkueen voittoon kutsuttaisiin uskovaiseksi.


      • nocaps
        Diagoras kirjoitti:

        sanaa uskovainen, viitataan normaalisti uskontoon. Aika oudolta kuulostaisi esimerkiksi, jos henkilöä, joka uskoo kannattamansa jalkapallojoukkueen voittoon kutsuttaisiin uskovaiseksi.

        uskovainen = joku, joka uskoo

        "Kuulostaa oudolta" - aivan. Normaalissa PUHEKIELESSÄ uskovainen viittaa uskontoihin. Sinänsä sana tarkoittaa ketä tahansa, joka uskoo johonkin.


    • M@k3

      Pietari otti Jeesukselta poskeen, jolloin jeesus sanoi: totisesti, totisesti minä tulen pian.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe