Moro,
Muistaakos kukaan sen hotellin päässä olevassa kop pankissa piti olla
Ovenkahvoina sellaiset pronssiset neliönmalliset orava aiheiset kahvat.
Minne mahtoivat joutua, kun se aikoinaan lopetettiin?
Oli paikallisen valimon tuotantoa.
KOP Lapua Kanttarellis
14
348
Vastaukset
- Anonyymi
Entä viinakaupan tykin ammukset?
- Anonyymi
KOP pankki ei ole koskaan ollut ns. hotellin talossa
- Anonyymi
Kyllä vain onkin, siinä sijaitsi ennen EPOP:a Lapuan KOP:n pääkonttori. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
En näköjään enää osaa käyttää tätä, kun jäi nimimerkki pois, vaikka olen kirjautuneena. Pitäisi varmaan käyttää tätä enemmän? 🙄
Tieto löytyy Lapuan historia III kirjasta, sivulta 183.nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
En näköjään enää osaa käyttää tätä, kun jäi nimimerkki pois, vaikka olen kirjautuneena. Pitäisi varmaan käyttää tätä enemmän? 🙄
Tieto löytyy Lapuan historia III kirjasta, sivulta 183.Epop lienee vaihtanut kahvat, joten sieltä voisi kysyä joltain entiseltä työntekijältä. Valitettavasti Raimo Hautala ei ole enää vastaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein pääkonttori😂 Paikallisissa pankeissa oli siivoojillakin enemmän luotonmyöntövaltuuksia kuin KOPin konttorinhoitajilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein pääkonttori😂 Paikallisissa pankeissa oli siivoojillakin enemmän luotonmyöntövaltuuksia kuin KOPin konttorinhoitajilla
lapuan KOP:n konttorissa oli peräti 2 johtajaa ja monta virkalijaa omilla toimipisteillä
tilat rajoittui alakerrasassa parturiin asti ja yläkerrassa (toinen kerros) hotellihuoneisiin
noin yhtä suuri kuin alakerta sisältäen saunan ja suuren kokoustilan keittiön ym.
olin alusta-asti asiakkaana kun muutti lapuan hotelli ja liikekiinteistöön
nykyään NORDEA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei pidä paikkaansa ,,epop pankki oli op konsernin pankki.kansallisoaskepannki lopetti toimintasa jo vuosia ennen sitä
- Anonyymi
Varmaan myyty Ruuskasen Romulle.
- Anonyymi
Hauska alootus. Kop ei oo koskaan ollu ns Kantarelliksen talos. Edesmennyt RH ei ollu koskaan Epop ssa. Oi niitä aikoja,ennen oli Lapualla viisi pankkia,nyt nippanappa yhdellä mennään 💰🪙💴💵💶💷
- Anonyymi
Kyllä Raimo päätti pankkiuransa Epopissa
- Anonyymi
Eikös KOP ssa Seppo Nurmela ja myöhemmin Eino Pirhonen ? Ollut johtajina. Ja Tapani Kuusisto toimistopäällikkönä juuri tuossa hotellin talossa.
- Anonyymi
Raimo ei ollut Epopissa vaan lapuan Osuuspankissa= lehtipankki. Oli mukava mies ja sellaanen supliikki kansan mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731