Olen uudestisyntynyt ja uskossa mutta mielestäni mehu ei ole Jeesuksen verta muuta kuin mielikuvassa.
Jeesuksen veri
19
154
Vastaukset
- Anonyymi
Hepr 9:20: "sanoen: "Tämä on sen liiton veri, jonka Jumala on teille säätänyt".
Liiton mehuko !? - Anonyymi
Joh 2:3: "Ja kun viini loppui, sanoi Jeesuksen äiti hänelle: "Heillä ei ole viiniä".
- Anonyymi
Jeesus oli muslimi.
- Anonyymi
Islamissa ja helluntailaisuudessa ei hyväksytä mehua.
- Anonyymi
Jeesus oli ilmielävä opetuslasten kanssa, käsin kosketeltava ja omin silmin nähtävänä ja täysissä ruumiin voimissa. Johannes jopa nojasi Jeesusta vasten, niin opetuslapset taasusti ymmärsivät, ettei ollut kyse konreettisesta verestä Jeesuksen lausuessa: "Tämä on liiton veri".
- Anonyymi
Mooseseksen laki kielsi veren juonnin.
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti ehtoollisen viini oli käymätöntä viiniä, kuten halveksuen ja pilkaten kirjoitit: mehua.
- Anonyymi
Luulevaisuusuhri = MEHU.
- Anonyymi
Väärä ja paha ja jumalaton pilkkaaja, Raamatussa ei ole uhrien verenjuontia.
MAHTUUKO VÄÄRYYTTÄ TÄYNNÄ OLEVAAN MIELEESI!
- Anonyymi
"Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa."
Mehuehtoollisella tehdään isoin saalis rahauhreissa.- Anonyymi
Mitä sinulle jumalatonpilkkaaja kuuluu toisten ehtoolliskäytännöt. Luutetko kaiken, koko maailman ja Jumalankin pyörivän tahtosi mukaan!
- Anonyymi
Viini ei ole Jeesuksen verta muuten kuin mielikuvassa.
- Anonyymi
Onko mehu sitten liiton veri ?
Mark 14:24: "Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."- Anonyymi
Sinä juot verta, vaikka Sana puhuu vuodattamisesta. PILKKAA ELÄVÄÄ JUMALAA!
- Anonyymi
Luuletteko, että viiniä on saatavissa ympäri maailmaa?
- Anonyymi
Jeesus asetti ehtoollisen muistoateriaksi. Juodessamme ehtoollisviiniä, muistelemme verta, jonka Jeesus vuodatti meidän syntiemme sovitukseksi.
- Anonyymi
Sillä tämä on minun vereni liiton veri.
Totta ei hän mistään mehusta puhunut.
Eikö tuokin ole raamatun muuttamista.
Matteus 26:28 - Anonyymi
Myykö Alko sitä?
- Anonyymi
Ehtoollisviininä käytämme hyvää alkoholitonta punaviiniä, ei mehua.
Kirkoissa juopotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512