Autotalli.com vai Nettiauto.com? Kumpaan myyntiin? Autokauppa ei ole halukas ottamaan dieseliä?

Anonyymi-ap

Autotarjouksen tehnyt kauppias sanoi, että nykyään dieselistä saa paremman hinnan jos myy itse. Perusteli ettei heidän asiakkaat enää osta dieseleitä. Heidän tarjous vm. -21 dieselistä olikin ihan naurettava ja nyt kun katsoin ko. kaupan valikoimaa niin eivät näköjään myy dieseleitä käytettynä.

Mutta kumpaa olette käyttäneet, Autotallia vai Nettiautoa?

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autotallissa ei voi yksityiset kuluttajat myydä joten kannattaa käyttää Nettiautoa tässä tapauksessa. Suosittelen kokeilemaan heidän Fiksua Kauppaansa jossa Nettiauto toimii maksunvälittäjänä. Toinen vaihtoehto on laittaa autosi kilpailutukseen Baanaan, jossa voit kilpailuttaa auton satojen autoliikkeiden kesken

• Anonyymi

Jos ei kelpaa kellekään niin kannattaisiko vaan jatkaa ajamista itse sillä? Tai jos käyttövoimavero ja polttoaineen mitätön hinnanero bensiiniin tuntuu järjettömältä, niin laittaa seisontaan odottelemaan parempia aikoja jos on tilaa ja hankkii jonkun bensa-auton tai kenties sähköauton ajoneuvoksi?

• Anonyymi

Ei kannata laittaa seisontaan, koska arvo putoaa vauhdilla ja pitää olla toinen auto jonka senkin arvo putoaa vauhdilla.

Ei noista dieseleistä enää saa vaihdossa läheskään niin kuin ennen. Joku vanhempi ihminen voi ostaa. Myös robottilaatikko ja TSI-moottorit ovat useiden autokauppiaiden EI-listalla. Nykyään käytettyjenkin autojen ostajat haluavat autonsa nykyaikaisella moottorila - sähkömoottorilla. Se taas näkyy noissa käytettyjen sähköautojen hinnoissa. Esimerkiksi vanhimmat ikäloput ja satojatuhansia kilometrejä rullatut Teslat maksavat 20 000 euroa... Vastaavilla vuosilla ja kilometreillä moni polttis on arvoton paali.

• Anonyymi

Ainahan autosta on paremman hinnan saanut jos sen myy itse . Etkö tuota tiennyt ? Ompa juttua taas yksinkertaiselta .

• Anonyymi00005

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe