Onko kokemusta avioliitosta teistin kanssa?
Oma vaimoni tuli hihhuliksi. Yhteiset harrastukset jäi siihen. Rassaan autotallissa romuja ja juon kaljaa kylmässä.
Kokemuksia seka-avioliitosta
19
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toimi pidemmän päälle, ellet ala hihhuloimaan itse. Jätä se.
- Anonyymi
Menin naimisiin teistin kanssa. Hyvin toimii. Kotona ei puhuta uskonnosta. Lapset kastetaan.
- Anonyymi
Me pölähdettiin hihhuliksi molemmat.
Savua tuli korvista muutama päivä.
Palovaroitin huusi!! Nyt on mania vaihe. Älykkyysero johtaa väistämättä eri teille.
- Anonyymi
Vaimoni on älykkäämpi kuin minä. Yliopisto ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis avaajalta, jonka vaimo tuli uskoon. En ole yhtä älykäs kuin hän, mitä koulutukseen tulee.
Anonyymi kirjoitti:
Hjumanisti, ei sen parempi kuin heroinistikaan.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Hjumanisti, ei sen parempi kuin heroinistikaan.
Joo, humanistinen tiedekunta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, humanistinen tiedekunta se on.
se on hieman eri kuin kovat tieteet
- Anonyymi
Jos toinen alkaa rakastaa Jeesusta enemmän kuin aviopuolisoaan, sehän on sama kuin hän kävisi salaa vieraissa. Ei sellainen mikään avioliitto ole.
- Anonyymi
Rakkaus Jeesukseen ei ole eroottista. Se on rakkautta sulhaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus Jeesukseen ei ole eroottista. Se on rakkautta sulhaseen.
Kunnon geelimälli ennen rakastelua tekee Jeesuksestakin luikkaan
- Anonyymi
Kyllähän se Jeesus aviovuoteessa alkoi ärsyttämään. Rakastellessa vaimo huusi kovaan Jeesus, ,Jeesus, Jeesus,....
- Anonyymi
Tekstissä lukee "VAIMO PITÄÄ NAHJUKSENA.".
Teksti on suomenkielinen.
Lauseessa todetaan, että vaimo pitää jotakuta nahjuksena.
Sana "nahjus" tarkoittaa velttoa, saamattomaa tai laiskaa ihmistä.
Teksti on kirjoitettu käsin.
Tekoälyn antamat vastaukset voivat sisältää virheitä. Lue lisää - Anonyymi
Minun vaimoni tuli helluntai-uskoon. Mitään ei ollut tehtävissä. Jätin hänet heti kun löysin uuden vaimon, ateistin. Nyt kaikki on hyvin. Onneksi ei ollut lapsia.
- Anonyymi
jay rizzaa 10vee teistejä. Puhuu kokoajan raiskauksista
- Anonyymi
Uskova tyttökaveri ollut 15v. Hyvin pärjätty. Ei jutella keskenään uskon asioista.
- Anonyymi
älä hommaa kakaroita sillä vajakkeja syntyy ja kaikki sukusi omaisuus katoaa
- Anonyymi
Sano vaimollesi että asiaa tutkittuasi päätät kääntyä muslimiksi ja hänen on tästä lähin pidettävä huntua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki792865Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from782365Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752208Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä142143Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51554Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101459- 831247
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191044