Funeaun ongelma on hän itse. Fun on kultturelli, monimuotoinen ja eksakti määre, jolla ei vertaa.
Liekö edes verta
Hän pyydä muuta kuin tilaa olla rauhassa ja toimittaa asiansa.
(hirn)
Media
26
297
Vastaukset
- Anonyymi
Vertaa vai verta?
(Kaino kysymys kammiosta louhoksen uumenista). - Anonyymi
Funeaun ongelma on sairaalloinen omiin viesteihiin kommentointi muista piittaamatta.
- Anonyymi
Niin, Lasse ja Karoliinakin miettivät vielä, mikä heidän suhteensa luonne on!
🩺🦄🥼 - Anonyymi
Kun pääsis saatille ei muuta
- Anonyymi
Kovin on vaikeaa.
Oh
(reps)- Anonyymi
Mjoo
Kun halutaan hieman virtaa tilaan, niin kannattaa koputtaa puuta.
(reps)
- Anonyymi
Funeau on pelkkä narsisti ilman oikeita elonyhteyksiä. Funeau on sisälle juuttunut höpöttäjä, joka ei ole koskaan kohdannut elämän nurjaa puolta. Ei, vaikka itse luulee niin.
Funeau on varmaan ihan kiva kirjailijajuntti, mutta vuorovaikutuksia kannattaisi harjoitella.
>simiti<- Anonyymi
Mjaa
Kuules nyt, pösilö. Mä olen ”vuorovaikuttanut ” tällä serverillä 30 vuotta.
Mitä itse olet sen ajan tehnyt?
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
(naurua)Niin
Kun katsoo peiliin niin ei näe mitään.
(reps)
https://youtube.com/shorts/FtbZWWi_2Z4?si=z1yqHJKn7s1-Nhsk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
(naurua)Itse aloitin ysärillä sinkut chatissa ja siitä luonnollisesti palstalle.
Sinä koko aikana tein kuitenkin samalla vientifirmassa töitä hyvällä palkalla. Sinulla taisi jäädä tyhjännauramisen puolelle.
Mutta ei siinä funis. Kyllä minä elätän sinut tyhjäntoimittajankin ja maailman huonoimman kirjailijan Tuomas Kyrön. Oikea työ on teidän molemmille persooneille kammotus.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Itse aloitin ysärillä sinkut chatissa ja siitä luonnollisesti palstalle.
Sinä koko aikana tein kuitenkin samalla vientifirmassa töitä hyvällä palkalla. Sinulla taisi jäädä tyhjännauramisen puolelle.
Mutta ei siinä funis. Kyllä minä elätän sinut tyhjäntoimittajankin ja maailman huonoimman kirjailijan Tuomas Kyrön. Oikea työ on teidän molemmille persooneille kammotus.
>simiti<Pisteli silmääni tämä. Miksi Timppa ja Fune nimittelee toisiansa?
Te pirulaiset olette jättäneet jotain oleellista kertomatta. Tuliko ryppy rakkauteen vai mitä tapahtui?
Funeau ei ole narsisti eikä Timo pösilö. Kuuluuko sana?!
Nyt jantterit puuttui kosketus tästä keissistä.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Pisteli silmääni tämä. Miksi Timppa ja Fune nimittelee toisiansa?
Te pirulaiset olette jättäneet jotain oleellista kertomatta. Tuliko ryppy rakkauteen vai mitä tapahtui?
Funeau ei ole narsisti eikä Timo pösilö. Kuuluuko sana?!
Nyt jantterit puuttui kosketus tästä keissistä.Ok
Zimitziuraa ei ole pösilö (Enkä minä narsisti).
Otan takaisin.
Mutta itse olen aina korvat höröllään, kun hän puuttuu taiteelliseen vapauteeni.
Jos taiteellista vapautta ei ole, ei ole mitään muuta jäljellä kuin lihavat äijät marisemassa toisilleen siitä kuinka helppoa on elää.
Äly kiinnostaa, nokkeluus ja rima alhaalla.
(naurua)
- Anonyymi
Koko nimi on Fun-eau de toilette.
- Anonyymi
Mieskuva
Multa on usein pyydetty mun ihannemieskuvaa julki, sillä se on ainoa teema, jota en ole avannut.
Vai olenko?
(hihitystä) - Anonyymi
Avaus
Ihannemieheni perusolemus on tyyneys.
Tämän avaaminen onkin sitten jo hieman moniselitteisempi juttu, jossa on paljon sanoja.
Tyyneys ei tarkoita sitä, että mies olisi kuin vesilätäkkö kesäyössä, vaan syvempi ilmiö, tai ominaisuus. Tyyneys on sisäinen rauhallisuus, vaikka ympärillä tapahtuisi mitä. Jos hyppään lätäkköön, niin vesi roiskuu. Mutta tyyneys ei veden luonteesta katoa minnekään.
Vesi toisinaan jäätyy, toisinaan kiehuu. Vettä voi juoda, heitellä sillä toisia lapsia lumileikeissä. Mutta hän on tyyni. Pysyy tyynenä. Hän voi kiertää kosmoksen loputtomuudessa vailla huolen häivää, vaikka purkautuisi ulos komeetoista jääsumuna.
Hän on jokaisen kananmunan oleellinen osa, jokaisen puurolusikallisen perusta. Hän tulee ulos hanasta, saa ihmiset nauramaan ja kitkemään rikkaruohojaan.
Hän on. Hänestä elän.
(hihitystä)- Anonyymi
Kun näin metrossa tämän hepun vuosia sitten, niin minä sulin niille sijoilleni.
Ja koska hän tuntui olevan ainoa paikalla, joka oikeasti näki minut, niin minulle ei jäänyt mitään aseita itseäni puolustaa.
Hän ei vienyt sieluani, ei alistanut mitään, tai ketään, vaan näki kaiken tämän läpi itseni, joka olen.
Hän on kuin kastepisara lämpimällä päällä sormeni, kun kuvittelin olevani kylmä leikkiessäni lämmintä, iloista ja hauskaa.
Funeau virtaa minussa.
Funeau ei ole verta vaan vettä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näin metrossa tämän hepun vuosia sitten, niin minä sulin niille sijoilleni.
Ja koska hän tuntui olevan ainoa paikalla, joka oikeasti näki minut, niin minulle ei jäänyt mitään aseita itseäni puolustaa.
Hän ei vienyt sieluani, ei alistanut mitään, tai ketään, vaan näki kaiken tämän läpi itseni, joka olen.
Hän on kuin kastepisara lämpimällä päällä sormeni, kun kuvittelin olevani kylmä leikkiessäni lämmintä, iloista ja hauskaa.
Funeau virtaa minussa.
Funeau ei ole verta vaan vettä.
(hirn)Mjoo
Kun nämä Kremlin pellet edes osaisivat sytyttää tulen tuulessa, niin minuunkin se tekisi vaikutuksen.
Korvani kyllä kuulevat hyvin, silmäni näkevät, mutta kykyni ei sellaiseen yllä
(käytän Topseja).
(hihitystä)
- Anonyymi
Sitä sanotaan allergiaksi kun keho hyökkää itseänsä vastaan. Sielu jos hyökkää itseä vastaan niin se on taas psykoosi. Kokeile histamiinia taikka kamomillateetä.
- Anonyymi
Mjaa-a
Minulla on niin harvinainen lahja elämältä, että sellaisia on vain 1/5000 000.
Eli suhdeluvun perusteella voisin asua Suomessa yksin, tai sitten muuttaa pois.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
Minulla on niin harvinainen lahja elämältä, että sellaisia on vain 1/5000 000.
Eli suhdeluvun perusteella voisin asua Suomessa yksin, tai sitten muuttaa pois.
(hihitystä)Kun keho hyökkää itseään vastaan, niin mieli siinä sivussa sammuu.
Yleensä makaan Meikussa tiedottomana letkuissa ja kuljen varjojen maassa, jota en tunne.
Järkyttävintä tässä on se, että kun palaan sieltä, niin kivut hyökkäävät päälle niin hirvittävällä voimalla, että toivoisin olevani poissa.
Jotain autoimmuunijuttuja tms.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun keho hyökkää itseään vastaan, niin mieli siinä sivussa sammuu.
Yleensä makaan Meikussa tiedottomana letkuissa ja kuljen varjojen maassa, jota en tunne.
Järkyttävintä tässä on se, että kun palaan sieltä, niin kivut hyökkäävät päälle niin hirvittävällä voimalla, että toivoisin olevani poissa.
Jotain autoimmuunijuttuja tms.
(hirn)Ja mikä kummallisinta
Geneettinen lahjani toimii kuin kello.
Joka neljäs vuosi se uusiutuu. Ja aina keväällä.
Eli ei oo vappua kiikarissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä kummallisinta
Geneettinen lahjani toimii kuin kello.
Joka neljäs vuosi se uusiutuu. Ja aina keväällä.
Eli ei oo vappua kiikarissa.Kefalokaudaalinen
Kaikki alkaa oudosta tunteesta nielussa. Yleensä yskin, mutta se ei auta mitään.
Kun aikaa on kulunut n. 6 tuntia, leukaluuni menee lukkoon.
Siitä hetkestä alkaa helvetti.
Kun tähän lisätään vielä tunne iholla, että palaisin, niin helvetti vain paranee.
Jos en tunnissa pääse tuosta hetkestä intuboitavaksi, niin tukehdun. Sormeni ovat pullistuneet, koko keho jäykkä kuin jännittynyt ruumis ja väri kasvoilla violetti.
Sisäiset kuvat: kauhu.
En niinkään vielä silloin pelkää, koska kauhu pitää kipua hallinnassa. Sitten tulee pimeys.
Se on aivan käsittämättömän hyvä ja vapauttava tunne: Suuri, hämärä uni. Sieltä ei halua pois.
Mutta kun on pakko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kefalokaudaalinen
Kaikki alkaa oudosta tunteesta nielussa. Yleensä yskin, mutta se ei auta mitään.
Kun aikaa on kulunut n. 6 tuntia, leukaluuni menee lukkoon.
Siitä hetkestä alkaa helvetti.
Kun tähän lisätään vielä tunne iholla, että palaisin, niin helvetti vain paranee.
Jos en tunnissa pääse tuosta hetkestä intuboitavaksi, niin tukehdun. Sormeni ovat pullistuneet, koko keho jäykkä kuin jännittynyt ruumis ja väri kasvoilla violetti.
Sisäiset kuvat: kauhu.
En niinkään vielä silloin pelkää, koska kauhu pitää kipua hallinnassa. Sitten tulee pimeys.
Se on aivan käsittämättömän hyvä ja vapauttava tunne: Suuri, hämärä uni. Sieltä ei halua pois.
Mutta kun on pakko.Tunnen huimausta, vaikka tuohon verrattuna pääsen helpolla.
Kirjoitin kaikkea oireista, joiden syytä ei ole löydetty. Sitten tajusin, että olen enemmän kiinnostunut tästä reissusta.. vaikken oliskaan, niin kuljen matkassa :)
- Anonyymi
Funikulaari.
Tästä laarista riittää tavaraa, mutta pohjia myöden ei kannata tonkia.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mjaa
No kun tuossa jokin herraskerhon pää-äänistä puhui asiasta, jonka tunnen hyvin, niin miksi en muutamaa sanaa siihen sanoisi.
Lisäksi on mainittava, että jätin kaiken paskamaisimman rimpsuistani pois. Ja jos joku haluaa lukea näistä (kirjoittamattomista), niin niitä ei ole missään (luettavissa).
Eli olen harvinaisuus, jollaisen edessä lääkärit levittelevät käsiään ja katselevat rannekellojaan. Ovet sulkeutuvat ja jään odottamaan tuskan päättymistä.
Tippa tippuu.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
No kun tuossa jokin herraskerhon pää-äänistä puhui asiasta, jonka tunnen hyvin, niin miksi en muutamaa sanaa siihen sanoisi.
Lisäksi on mainittava, että jätin kaiken paskamaisimman rimpsuistani pois. Ja jos joku haluaa lukea näistä (kirjoittamattomista), niin niitä ei ole missään (luettavissa).
Eli olen harvinaisuus, jollaisen edessä lääkärit levittelevät käsiään ja katselevat rannekellojaan. Ovet sulkeutuvat ja jään odottamaan tuskan päättymistä.
Tippa tippuu.
(hirn)Haa!
Koska itseään vastaan hyökkäävistä prosesseista ei lääketiede tiedä mitään, niin Meilahdessa minulle sanottiin näin:
- Sulle nyt on jaettu tällaiset kortit.
”Sulle on nyt jaettu tällaiset kortit”
Joskus tekisi mieli repiä joku irti todellisuudesta siihen todellisuuteen, jollaista se on.
Mutta se on vasta keväällä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1303476Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo382865Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel82793HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat982681Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1061764Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741528Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi11484Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.201292Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962201272Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3771132