Yhdysvallat ja Intia ovat saamassa aikaan kauppasopimuksen, joka leikkaa Intian vientitullit 15–16 prosenttiin, kertoo intialainen talousmedia Mint viitaten kolmeen nimeämättömään lähteeseen.
Tällöin tullimaksut alenisivat merkittävästi, sillä nyt Yhdysvallat perii Intian-tuonnistaan 50 prosentin tullin.
Neuvottelut kauppasopimuksesta ovat venyneet. Keskeinen kipupiste on se, että Intia ostaa venäläistä öljyä. Mintin mukaan Intia saattaa suostua vähitellen vähentämään öljyntuontiaan Venäjältä.
Jos niin käy niin Venäjä ja Putinin hallinto romahtaa.
Intia siirtymässä Venäjän öljystä USA öljyyn?
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
ihmettelen onko suomalaisista tullut jenkkejä ?
- Anonyymi
Siinähän riittää ihmettelemistä mutta kehottaisin menemään ihan ensimmäiseksi psykiatrin juttusille.
Kannattaa varmaan ottaa kassilinen tavaraa mukaan jos pääsee heti suljetulle. - Anonyymi
Taasko se romahtaa, voe mahoton.🤣
- Anonyymi
Mihin sé siitä romahtaa, kiina ostaa kaiken halvan energian venäjältä ja myy sen jatkojalostettuna eurooppaan intialta jääneen tyhjiön täytteeksi. Osan kiina jalostaa bensiiniksi, jonka se myy takaisin venäjälle hyvällä voitolla!
- Anonyymi
Joo taas romahtaa 👌🏻
- Anonyymi
Venäjähän voi halutessaan myydä öljynsä vaikka ilman mitään tulleja ja halvemmalla kuin USA. USA:n oma kulutus on niin suuri ettei sillä edes ole suuria öljy- ylijäämiä ulos myytäväksi, nimittäin USA siinä ensimmäisenä romahtaisi jos lähi- idästä öljyntuonti loppuiisi...laskeskelin tuossa pikaisesti että ison jenkkiökyveneen jossa perälaudassa saattaa olla esim. 5 kpl 300 hp tehoista perämoottoria, polttoaineenkulutus täydellä teholla päristeltäessä on hyvinkin 300- 350 litraa tunnissa. jenkit eivät ole erityisen säästeliäitä...
- Anonyymi
Venäjän kannattaisi nyt keskittyä sotaan tai kohta ei ole yhtään jalostamoa josta sitä öljyä voisi jalostaa ja myydä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512