Ruoka tule Närpiö Terveyskeskus tänne Krevinkoti ja minä olen valittanut että on yksitoikkoista ruoka kun on aina keitettyt perunat eikä ole ikinä peruna muusia tai risiä tai pasta ja on puuroa joka toinen päivä ja välillä pinaatti keitto missä on makkara.
Niin nyt ne kosta tuon minulle sillä tavalla että on tällä vikolla perjantaina lounalla maksalaatikko ja lauantaina luonalla Janssonin kiusaus.
Maten kommer från Närpes hälsocentral hit till Greveshemmet, och jag har klagat på att maten är enformig – det är alltid kokt potatis, aldrig potatismos, ris eller pasta. Och det är gröt varannan dag, och ibland spenatsoppa med korv.
Så nu hämnas de på mig genom att den här veckan på fredagens lunch servera leverlåda och på lördagens lunch Janssons frestelse.
The food comes from Närpiö Health Center to Krevinkoti, and I have complained that the food is monotonous — it’s always boiled potatoes and never mashed potatoes, rice, or pasta. There’s porridge every other day, and sometimes spinach soup with sausage.
So now they are taking revenge on me by serving this week liver casserole for lunch on Friday and Jansson’s temptation for lunch on Saturday.
Keittiö kosta huonon palautteen!
Anonyymi-ap
2
129
Vastaukset 2
- Anonyymi
Säästöt tekee sitä. Noi tehään suurkeittiössä halvalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51926
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11873En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 49514
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429