Seurakunta asia

Anonyymi-ap

Ähtärin Helluntaiseurakunta on pilalla!
Siellä kuulemma riidellään asioista
Ja jäsenkato on huipussaan
Ja niiden pastori on mitä on
Ei ole pastorin ainesta

Ähtäriin kaivataan puhdasta seurakuntaa jossa pyhähenki vaikuttaa ja ihmisiä ei tuomita tai syrjitä eikä haukuta varkaiksi

Miltä kuulostaisi vanhan ajan kotiseurakunnat Niilo yli vainion tyyliset koti tapahtumat
Olisi mahtavaa löytää porukka joka olisi valmis tälläiseen

Jossa ihmiset olisi kunnon uskovia ei niin kuin sirkkis.

36

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ähtäriläinen, mutta joskus noin lähes 30 vuotta sitten kävin Ähtärin helluntaiseurakunnan järjestämissä tilaisuuksissa. En ole helluntailainenkaan, mutta siellä oli suuria tilaisuuksia Ähtäri -hallissa, puhujat ja musiikin esittäjät olivat myös muualta Suomesta. Erityisesti musiikkitilaisuudet olivat tasokkaita, kuulijoissakin oli varmasti muitakin kuin paikkakuntalaisia ja helluntailaisia. Nykyisin en tiedä, mitä seurakunnalle kuuluu, mutta toiminta ei ainakaan näy mitenkään ulospäin.

• Anonyymi

Torilla kesällä lätty teltta ja yks evankelista jakaa trataaria pyörällä ja nuorisotyö siinä ulospäin työ
        Väki on vähentynyt huomattavasti osa vanhoista kuollut, osa nii vanhoja että ei enää tulla, ja nuoremmat lähteny muualle ja osa ei vaa enää tuu riatariitojen takia

• Anonyymi

Tai sitten vaan tulette järkiinne ja lopetatte noiden satuolentojen palvomisen. Mikä helvetti siinä on, että herran haltuun heittämällä voi ulkoistaa aivotoimintansa ties minne. Eikö teitä hävetä?

• Anonyymi

Kun vaan toinen pää pelittää...
        Se on mukavaa

• Anonyymi

Ähtäriläiset voisivat unohtaa elukkapuisto ja alkaa keräämään rahaa hellareiden hyväksi.

• Anonyymi

Mitähän jo tulisit ensin uskoon.
      Puhu sitten SRK perustamisesta.

• Anonyymi

Minä olen uskossa... Kyllä ja kierrän puhumassa muualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu tänne Kokkolan seudulle.
        Täälä saa perustaa SRK.
        Saa täysin täysin unohtaa Jeesus on tie totuus ja elämä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskikset eivät täälä roiku.
        Eikä arvostele toisia.
        Tee parannus.
        Vällyseurat sopii sulle.Onkohan niin, että pastori pisti rajat.
        Se kuluu seurakunta kuriin..
        Taitaa olla säälittävää kulttuuri höpinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy siellä.
        Kiertäminen varmasti on jo ominaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskikset eivät täälä roiku.
        Eikä arvostele toisia.
        Tee parannus.
        Vällyseurat sopii sulle.Onkohan niin, että pastori pisti rajat.
        Se kuluu seurakunta kuriin..
        Taitaa olla säälittävää kulttuuri höpinää.

Minä en kuulu ähtärin helluntaiseurakuntaan.. Mut kävin kesällä ja ystävä kuuluu nii tiiän missä mennään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu tänne Kokkolan seudulle.
        Täälä saa perustaa SRK.
        Saa täysin täysin unohtaa Jeesus on tie totuus ja elämä .

Joo Kokkolassa on paljon eri seurakuntia ja paljon tuttuja mut on vähä liian kaukana koti seurakunnaksi

Kun mua ei houkuta lähteä seinäjoen joka kirkko ja aika uus karismaatinen ei tee mieli hyppii ja tanssia se ei kuulu seurakuntaan

• Anonyymi

Kyllä monella paikkakunnalla helluntaiseurakunnissa on paljon väkeä, tilaisuuksia järjestetään ja niissä käy ihmisiä.

• Anonyymi

Jep Ähtärissä rukous kokouksessa 9 henkilöä ja ystävä sanoi että viime ehtoolis kokouksessa oli 15 henkilöä

Nyt on ähtärissä käynyt kato ja jossakin se vika on ku seurakunnasta lähtee porukkaa

• Anonyymi

Sirkkis on niin pyhää. Mutta muistaa mainostaa Ähtäri Ilmoitustaululla Topi Sorsakoski Iltaa. Tätä se tekopyhyys on. On reilusti mitä on. Vaikka syntinen.

• Anonyymi

Jaa siitä en tiiä onko pyhä.. Ihminen joka kiusaa muita ja vainoaa ja levittää peräätömiä puheita ähtäriläisistä ei vaikuta uskovaiselta en kyl tunne ihmistä mut kuulut olen paljon

• Anonyymi

Ei ole Topi ilta kuin Musiikkiteatteri.
        Etkö osaa vielä lukea..
        Asia ei mulle kuulu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa siitä en tiiä onko pyhä.. Ihminen joka kiusaa muita ja vainoaa ja levittää peräätömiä puheita ähtäriläisistä ei vaikuta uskovaiselta en kyl tunne ihmistä mut kuulut olen paljon

Hyvä kello kauas kuuluu..
        Aivan mahtavaa.
        Minäkin olin toissa kesänä provinssi rockissa.
        Jaoin esitteitä, auttelin mömmönnpurijoita.
        Oli mahtavaa olla valona kaveriin kans.
        Meillä oli bussi.
        Hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se varsinainen juoru ukko oot.
        Älä nyt hyvä ihminen kerro omista toiminta malliistas enempää.
        Aloitit vainoaminen ihan itte.
        Tulostetaan taas poliisille...

• Anonyymi

Tuli mieleen ne 10 käskyä.
        Älä tapa, ÄLÄ TEE HUORIN, Älä sano väärää todistusta lähimäisestäsi..
        Jne .
        Eikö Ähtärissä ole nyt konkurssi. Ei tarvii keksiä juttuja joilla sumutetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kello kauas kuuluu..
        Aivan mahtavaa.
        Minäkin olin toissa kesänä provinssi rockissa.
        Jaoin esitteitä, auttelin mömmönnpurijoita.
        Oli mahtavaa olla valona kaveriin kans.
        Meillä oli bussi.
        Hyvä

Aa mä olin 23 provinssi actiossa Miika kaunismäen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se varsinainen juoru ukko oot.
        Älä nyt hyvä ihminen kerro omista toiminta malliistas enempää.
        Aloitit vainoaminen ihan itte.
        Tulostetaan taas poliisille...

Ai ukko?? Kyl mä ihan Keski ikäinen nainen olen ja minä kerroin vaa totuutta siitä että mainostaa Topi Sorsakoski iltaa...

Kuitenkin on muka uskovainen minä kuulun kirkkoon mut sen tiiän että jos on seurakunnassa mukana niin sillo ei mainostetta Topi Sorsakoskea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ukko?? Kyl mä ihan Keski ikäinen nainen olen ja minä kerroin vaa totuutta siitä että mainostaa Topi Sorsakoski iltaa...

Kuitenkin on muka uskovainen minä kuulun kirkkoon mut sen tiiän että jos on seurakunnassa mukana niin sillo ei mainostetta Topi Sorsakoskea

Vaihda mömmöt toisiin.
        Edelleen näkyy lukevan muu kuin la Topi ilta.
        Minua saa tulla avustamaan vaikka Himoksen hihuleihin.
        Portto Kirkkoon kuuluminen ei ole uskovaisen paikka.
        Joten otapa malka pois omasta silmästä;)
        ;)

• Anonyymi

Oletpas kateellinen ja katkera.
        Herra Sinua siunatkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Topi ilta kuin Musiikkiteatteri.
        Etkö osaa vielä lukea..
        Asia ei mulle kuulu

Sinä et osaa lukea. Musiikkiteatteri. TOPI ILKASSA. 😆😆😆😆 Paljastit tyhmyytesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et osaa lukea. Musiikkiteatteri. TOPI ILKASSA. 😆😆😆😆 Paljastit tyhmyytesi.

Sorry kirjoitusvirhe. TOPI - ILTA.

• Anonyymi

Kepu uskovaiset ne vasta tolloja ovat.

• Anonyymi

Paljonko seurakuntalainen keskimäärin maksaa kymmenyksiä? Paljon enemmän varmasti kuin mitä olisi kirkollisvero, mutta taivaaseen pääsy taitaa olla myös varmempaa?

• Anonyymi

En tiiä mut pastorin palkka noussut entistä enemmän terveisin seurakuntalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä mut pastorin palkka noussut entistä enemmän terveisin seurakuntalainen

Edelleen katkera ja kateellinen.
        Missä johtokunta kun sivusta tänne kerrotaan skeidaa

• Anonyymi

Rukousilta. Mielenkiintoista.

• Anonyymi

Tehkää satiaismäestä uusi pastori.🤭

• Anonyymi

Olen tämän aloitteen tekijän kanssa samaa mieltä! Itse erosin hellarista 2018 kun siellä alettiin syrjimään paikallisia romaneita.. Liityin kirkkoon No käynyt pari kertaa siitä ajasta hellarissa ja siellä on käynyt väkikato viellä jopa 10 vuotta sitten siel oli sali täynnä, tämä nykyinen pastori on ajanut seurakunnan siihe malliin että juurikaan ketään ei käy... Viel Raatikaisen hekan ja Viljo Koiviston aikaa sali oli täynnä porukkaa
      Ähtäri kyllä tarvitsee oikeesti toista seurakuntaa mihin romanit on tervetulleita

• Anonyymi

Hyvä perustakaa oma.
        Oli meillä myös Mikko Tervo paimen.
        Joka rumasti syrjäytettiin pois.Laiton irtisanominen. Väkeä oli. Kymmenyksiä kertyi.

Siitä 50 lähti pois yhteisöstä. Ei kylläkään yhtäkään Romania lähtenyt.
        Kyllä olis hyvä kun olis romaani seurakunta.
        Mutta mistä kertyisi uhrit.
        Mitä täälä kitiset. Perusta ry.

• Anonyymi

Ei taida aktiivi-Suomea nämä Ähtärin touhut ihmeemmin enää innostaa. Kummallinen Hölmölä, jossa pesii kunnallisvetoinen (=kepu) osaamaton yritystoiminta (matkailu), helluntailaset ja lestahihhulit, Myllymäen maanikot, muuttotappio ja krooninen kriisikuntailu. Josko olisi hyvä lopettaa koko vitsipitäjä ja myydä maat eniten tarjoavalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1331
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe