Olen paha ihminen enkä muutu hyväksi, vaikka yritän. Jumalan rakkaus on utopiaa. Miten sen voi kokea?
Jeesukseen en usko ja Raamattu on satua.
Miten saisin kokea Jumalan rakkauden?
17
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä niin kuin Jeesuskin: Kannabiksella.
En kyllä suosittele, senkin hepun myöhemmät oireyhtymät tietäen. - Anonyymi
Sinä suljet itse Oven.
Jeesus on Ovi Jumalan Rakkauden kokemiseen, ilman Jeesuksen sovintoverta ja sijaiskuolemaa ja sen hyväksymistä ei voi saavuttaa Jumalaa ja kokea Hänen Valtavaa Rakkauttaan.
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.- Anonyymi
Jep. Itsesuggestiota siihen varmaan tarvitaan.
- Anonyymi
>> Miten saisin kokea Jumalan rakkauden? Olen paha ihminen enkä muutu hyväksi, vaikka yritän. Jumalan rakkaus on utopiaa. Miten sen voi kokea? Jeesukseen en usko ja Raamattu on satua. >>
Et mitenkään noilla uskomuksilla. Koska "siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa", sanoo Raamattu.
Mutta kenties sitten jossain vaiheessa tämä ilosanoma sinuunkin uppoaa, vaikka se ei vielä uppoa.- Anonyymi
"Et mitenkään noilla uskomuksilla. Koska "siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa", sanoo Raamattu.
Mutta kenties sitten jossain vaiheessa tämä ilosanoma sinuunkin uppoaa, vaikka se ei vielä uppoa."
Tämän ilosanoman kääntöpuoli Jumalan rakkaudesta on kuitenkin se, että Jumala on myös sadisti, joka kiduttaa sinua iankaiken, ellet usko ja ota hänen "pyyteetöntä" rakkauttaan ja hyvyyttään vastaan.
Tällainen KAKSOISVIESTINTÄ johtaa kongnitiiviseen dissonanssiin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi
"Kognitiivinen dissonanssi on kokemus psykologisesta ristiriidasta, joka syntyy, kun ihmisellä on toisiinsa yhteensopimattomia uskomuksia ja käsityksiä.[2]" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Et mitenkään noilla uskomuksilla. Koska "siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa", sanoo Raamattu.
Mutta kenties sitten jossain vaiheessa tämä ilosanoma sinuunkin uppoaa, vaikka se ei vielä uppoa."
Tämän ilosanoman kääntöpuoli Jumalan rakkaudesta on kuitenkin se, että Jumala on myös sadisti, joka kiduttaa sinua iankaiken, ellet usko ja ota hänen "pyyteetöntä" rakkauttaan ja hyvyyttään vastaan.
Tällainen KAKSOISVIESTINTÄ johtaa kongnitiiviseen dissonanssiin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi
"Kognitiivinen dissonanssi on kokemus psykologisesta ristiriidasta, joka syntyy, kun ihmisellä on toisiinsa yhteensopimattomia uskomuksia ja käsityksiä.[2]"Mitä mieltä kristityt ovat isästä, joka rakastaa kilttejä lapsiaan "pyyteettömällä rakkaudella", mutta hakkaa ja kiduttaa tottelemattomia lapsiaan koko heidän loppuelämänsä ajan?
Tällainen olisi ikuiseen piinahelvettiin uskovien kristittyjen "rakastavan taivaallisen Isän" antama täydellinen taivaallinen lastenkasvatusmalli. Puutteellinen se on kuitenkin siinä mielessä, että ihmisisät eivät voisi hakata ja kiduttaa lapsiaan kuin vain tämän lyhyen elämän ajan, joten taivaallinen Isä paikkaakin tämän puutteen ja jatkaa tottelemattomien lasten kiduttamista helvetissä halki ikuisuuksien.
Eikö olekin käsittämätöntä, että ateistit eivät ota vastaan tätä Jumalan pyyteetöntä rakkautta? Ja jumalaton yhteiskuntakin pistää tällaiset Jumalan esimerkkiä noudattavat hurskaat isät telkien taa, vaikka heille pitäisi antaa Isänpäiväkunniamerkki ansioistaan "esimerkillisenä kasvattajana, vastuullisena ja välittävänä kristittynä vanhempana"?
https://stm.fi/isanpaivakunniamerkit
Tämä on selvästi jumalattomien ateistien harjoittamaa kristillisten perhearvojen halveksimista ja väheksymistä.
- Anonyymi
Kaippa se on ikkunasta sitten hypättävä jotta nuppi selviäisi.
Harjoitella voi leikkimökin pikkuikkunalla ensalkuun.- Anonyymi
Perheessä yksi ateisti hyppäsi ja kuoli. Kipu ja kärsimys päättyivät siihen.
- Anonyymi
Jumalan rakkaus sinua kohtaan on Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.
Jeesukseen uskomalla ja Hänet vastaan ottamalla otat vastaan Jumalan
rakkauden Hänessä. Eikö ole yksinkertaista?
https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/449453358
Mvh J - K- Anonyymi
Tuossahan on vain PUOLET kirkkojen ja lahkojen tarjoamasta ilosanomasta, sillä jos et usko Jeesukseen ja ota vastaan Hänen rakkauttaan, niin Jumala kiduttaa sinua kirkkoisien keksimässä jumaltarustojen piinahelvetissä halki ikuisuuksien.
Älkääpä hurskaat kristityt unohtako kertoa tätä puolta Jumalan "pyyteettömästä" rakkaudesta! - Anonyymi
Ilimottele jos se on milloin näissä maisemissa.
Pihautan sumpit ja haastellaan. - Anonyymi
"Eikö ole yksinkertaista?"
Joo, oli tosi yksinkertainen ja yksipuolinen kuvaus Jumalasta ja Hänen rakkaudestaan luotujaan kohtaan.
Puolet evankeliumin ilosanomasta jäi kertomatta.
- Anonyymi
Pysy erossa hihhuleista. Se riittää.
- Anonyymi
Jumala rakastaa niitä jotka noudattaa Jeesuksen sanoja. On vain otettava huomioon todellisuus eli neljä eri evankeliumia, jotka vaikuttaa eri tavoin eri kulttuureissa.
Matteus = Afrikka ja Amerikan intiaanit. Kristus on lihaan tullut.
Markus = Itä, pelastus ja pääsy Jumalan lasten vapauteen kuuluu koko luomakunnalle. Kaikki eläimetkin kuulkoon evankeliumin.
Luukas = Ranska ja pienet Nationalistiset valtiot. Siion. Kuningas ja hallitus on ylitse kirkon. Kirkon on noudatettava hallituksen kirkkopoliittisia päätöksiä.
Johannes = Roomalais-katolinen. Jokainen kirkon virkailija ja jäsen omaa ikuisen elämän. Siksi rauha valitkoon ja kukaan ei saa ilman Paavia harjoittaa väkivaltaa.
Matteus on todellisuutta joka johtaa ankariin tappioihin. Muut pärjää vähän paremmin. Holocaust ja intiaanien kansanmurha ja Afrikan sorto johtuu siitä kun noudattavat Matteusta.
Johannes on osottautunut tuovan rauhaa mutta Paavin teististä ylivaltaa ja ylilyöntejä toisin uskovia kohtaan.
Luukas on ollut suuri 500 vuotta ja ikuinen oikeudenmukaisuus on viety läpi hallitusten toimesta.
Markus ja vapaus kaikille on Suomen kirkon ottama uusi linja. Tahdotaan sovintoa Idän kanssa.
Mieti mitä tahdot. Rukoile Jumalaa antamaan esim. Opiskelupaikka tai varma päämäärä kirkkopoliittinen. Muistuta Jeesuksen sanoneen MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN.
Mä olin Matteuksen ja koin kaamean tappion. Nyt olen seilaamassa kaikkien neljän tienoilla, mutta en osaa valita enää. Myös Paavalin kirjeet ovat nykyisin lähempänä sydäntä.
Rukoile saavasi Pyhää Henkeä. Joka osaa antaa arvokkaita lahjoja lapsilleen saa varmuudella Pyhää Henkeä sanan mukaan. - Anonyymi
Mitä jos näkisit itsesi hyvänä etkä pahana. Silloin tahtoisit luoda hyvää/et pahaa. Jokainen Jumalan luoma kipinä Hänestä itsestään on hyvä. Tämä maailma vaan eksyttää meidät alkulähteestämme ja alamme uskoa pahuuden olevan jotenkin parempaa. Sinä olet aito kipinä Jumalasta/alkulähteestäsi. Kunnioita alkuperääsi!🤷♀️
- Anonyymi
"Mitä jos näkisit itsesi hyvänä etkä pahana. Silloin tahtoisit luoda hyvää/et pahaa. Jokainen Jumalan luoma kipinä Hänestä itsestään on hyvä."
No tämähän on hyvin yksipuolinen näkemys Jumalasta, sillä Jumalassa on myös se sadistinen puoli, joka kiduttaa luotujaan iankaiken. Sekin on Jumalan luoma kipinä Hänestä itsestään, joten aivan kaikenlaiset ihmiset psykopaateista lähtien ovat Jumalasta syntyneitä ja elävät siis iankaiken, sillä Jumala ei kykene niitä hävittämään. Ei siis kannata väheksyä pahuutta.
- Anonyymi
Rakkautta ei voi kokea koska ihmiset elävät maallisten asioiden parissa. Kaikki maan päällä on materiaa. Ajatuksetkin on materiaa koska ajatuksen liikehtiminen tapahtuu aivosoluissa.
Muuttuminen hyväksi ei tapahdu yrittämällä.
Olet tehnyt kaikkein tärkeimmän havainnon eli sen että olet paha. Kaikissa ihmisissä on pahuutta koska se tulee osittain geenien mukana vanhemmilta.
Harva kuitenkaan tnnustaa olevansa paha.
Muutos alkaa juuri siitä että tiedostaa oman pahuuden tuomitsematta sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512