Keisarilla ei ollu vaatteita, eikä Vieraile ja välität ry yhdistyksellä ole rahaa. Tämänhän me jo kaikki hyvin tiesimme Ähtärissä, lapsetkin.
Aamulehti sanoo sen suoraan.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011577103.html
Aamulehti kertoo totuuden: Vieraile ja välität ry on rahaton
25
765
Vastaukset
- Anonyymi
On se kauheaa, jos se yhdistys nyt kerjää rahaa yleisöltä, että saisi jatkaa toimintaa tai kuvittelee ostavansa konkurssiyhtiöt. Kyllä ihmisten pitää käyttää järkeä ja olla laittamatta rahaa tuollaiseen - veronmaksajina ähtäriläiset ovat jo maksaneet liian kalliin hinnan.
- Anonyymi
Somessa kierrätetään taas vanhaa nollatutkimusta matkailun vaikutuksista. Karkein esimerkki: työllisyysvaikutus vähittäiskaupan ja huoltamoiden osalta 13 henkilötyövuotta. Pötyä! Onko joku kauppa palkannut lisää lisää henkilökuntaa makkaran tai vesipullojen myyntiin. Ei. Onko joku turisti huollattanut autonsa Ähtärissä. Ei ole. Kukaan itse maksava ei edes tankkaa Ähtärissä.
- Anonyymi
Minä ainakin turistina ostin Ähtärin S-marketista Ähtärin eläinpuistossa käydessäni viime viikolla mm. maitoa, juustoa, hampaanpesuvälineitä ja monenlaista muutakin. Vettä ja makkaraa en ostanut ollenkaan. En asu Ähtärissä, enkä olisi muuten Ähtärissä kaupassa käynyt, mutta tehtiin paluumatkalle lähtiessä joidenkin päivien edestä ruokaostokset, jotta on jääkaappiin laitettavat ruoat kotiin tultaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin turistina ostin Ähtärin S-marketista Ähtärin eläinpuistossa käydessäni viime viikolla mm. maitoa, juustoa, hampaanpesuvälineitä ja monenlaista muutakin. Vettä ja makkaraa en ostanut ollenkaan. En asu Ähtärissä, enkä olisi muuten Ähtärissä kaupassa käynyt, mutta tehtiin paluumatkalle lähtiessä joidenkin päivien edestä ruokaostokset, jotta on jääkaappiin laitettavat ruoat kotiin tultaessa.
Mistähän sen näkee paljonko S market on tukenut eläinpuistoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän sen näkee paljonko S market on tukenut eläinpuistoa?
S-ketju tarjosi viime viikolla eläinpuiston lippuihin 5 euron alennuksen S-etukortilla. Jos se maksoi siitä vaikka 3 euroa per lippu, niin saattoi lahjoittaa useita tuhansia euroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-ketju tarjosi viime viikolla eläinpuiston lippuihin 5 euron alennuksen S-etukortilla. Jos se maksoi siitä vaikka 3 euroa per lippu, niin saattoi lahjoittaa useita tuhansia euroja.
Huippu S market
- Anonyymi
Olen vuosikymmeniä maksanut tätä järjetöntä toimintaa korkeina veroina vesi ja viemäri maksuina ja kiinteistö veroina.Ja nyt pitäis vielä antaa rahaa ja ostaa osakkeita jotta nämä suojatyöpaikassa lymyävät osaamattomat vetelykset saisivat jatkaa toimintaa mistä ei mitään.Kiitos ei multa ei enää apuja tipu tuohon pohjattomaan kaivoon.
- Anonyymi
Faktahan on se että niin kauan kun tuolla on eläimiä jonkun ne pitää hoitaa. Yhdistys on lähtenyt nimenomaan siihen, eläinten hoidon turvaamiseen. Ei niitä eläimiä maailmalle saa ensi viikolla vaan siihen menee aikaa. Vaikka ilmoitettaisiin nyt heti että toiminta loppuu eikä enää jatku, ne eläimet on siellä edelleen ja ne pitää hoitaa.
- Anonyymi
Onko Eläinpuistossa saunaa? Jos on, niin siellä on myös saunan takunen …
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Eläinpuistossa saunaa? Jos on, niin siellä on myös saunan takunen …
Ei sinne elukat mahdu koska kepulaiset hoidetaan ensin...
- Anonyymi
Juuri näin. Eläimet syyttömiä. Ne pitää hoitaa ja jos ei ole jatkuvuutta eläimet sijoitettava hyvään hoitoon. 😥😥😥😥😥
- Anonyymi
Just tonnin laitoin. Ei ole rahaton enää
- Anonyymi
Me laitettiin vaimon kanssa viis tonnia. Kyä täå pystys pysyy, tupaillassa ainaski luvattiin näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me laitettiin vaimon kanssa viis tonnia. Kyä täå pystys pysyy, tupaillassa ainaski luvattiin näin
Määkin laitan jos sääkin laitot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määkin laitan jos sääkin laitot
Ähtäriläinen veronmaksaja on ajettu jo aika ahtaalle päättäjien riskinoton kiiman takia, joten voi olla aika nihkeätä rahan löytyminen.
- Anonyymi
Minä laitoin kanssa sata euroa,aattelin laittaa jatkossakin.tämä on hyvä juttu
- Anonyymi
Minä laitoin kaksinumeroisen summan.
- Anonyymi
Turha jatkaa eläinten rääkkäystä tuolla läävässä ei muuta kuin lopettaa ne metsästäjät tekee sen ilmatteeksi.
- Anonyymi
Honkajoki siellä uuni jo lämpenee .
- Anonyymi
Mulla on suuri pandakiima. Voinko lähettää Ähtärin yhdistyksen avustuksella perheeni ruokarahoja Kiinaan?
- Anonyymi
Ei tuo eläinpuisto ja hotelli todellakaan ole tuoneet matkailijoiden rahoja Ähtäriin. Ostokset tehdään kotipaikkakunnalla tai Keskisellä. En koskaan tankkaa autoa Ähtärissä enkä huollata sitä siellä, vaan kotipaikkakunnallani. Olen vakinainen kesäasukas, usein ostan myös ruuan kotipaikkakunnaltani ja tuon sen Ähtärin mökilleni. Syynä on Ähtärin kauppojen suppeat valikoimat ja kalliit hinnat.
- Anonyymi
Ketkä tai mitkä tahot on yhdistyksen takana
- Anonyymi
Yhdistyksen puheenjohtaja on eläinpuiston nykyinen intendentti, eli eläintenhoitoasioista vastaava johtaja, ja muut jäsenet ainakin hallituksen osalta ilmeisesti Ähtärin eläinpuistotaustaisia myös.
- Anonyymi
Sitä minä olen ihmetellyt kuin persaukinen yhdistys voi ostaa 10 milj kiinteistön tosta vaan.
- Anonyymi
Rakennuttihan persaukinen kunta/zoo sen. Täällä Ähtärin kepulaisessa talous todellisuudessa moni asia on ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945