Hannah Pearl Davis

Anonyymi-ap

Nyt on nainen! Puhuu järkeä kovaan ääneen, suoraan päin feministien ja muiden nistien naamaa. Ei hyväksy nykynaisten vajaaälyisiä asenteita, vaan sanoo että ennen oli paremmin. Sanoo feministeille että tehkää puolet kaikeasta kovasta työstä ja ottakaa vastuu asioista, sitten vasta olette tasaarvoisia.



‘Go be equal’: Anti-feminist clashes with journalist over women’s rights
Anti-feminist YouTuber Hannah Pearl Davis has clashed with political journalist Ava Santina over women’s rights and equal pay

16

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisit pistää linkin että pääsemme juoneen kontekstista.

    • Anonyymi

      "Sanoo feministeille että tehkää puolet kaikeasta kovasta työstä ja ottakaa vastuu asioista, sitten vasta olette tasaarvoisia."

      Erikoinen käsitys että naiset tai varsinkaan feministit eivät tee kovaa työtä. Tai että miehet tekevät aina kovaa työtä. Saati etteivät naiset ota vastuuta asioista. Mistä asioista eivät feministit ota vastuuta?

      Feminismin ytimessä on nimenomaan se, että yhteiskunnan pitää mahdollistaa naisille vastuun ottaminen omasta itsestä. On vaikea ottaa vastuu itsestä jos elää esimerkiksi jonkun patriarkaatin alla. Ja vaikka yhteiskuntajärjestys ei olisikaan erityisen patriarkaattinen niin erilaiset riippuvuussuhteet ja biologia ajaa usein naisia tilanteisiin joissa on vaikea ottaa vastuuta itsestä kun on koko ajan vastuussa kaikista muista.

      Feminismi on aina pyrkinyt eroon tällaisista kuvioista joissa naisten on joko vaikea tai mahdoton olla vastuussa itsestään. Sitä sanotaan holhouksen alaisuudessa elämiseksi eikä se ole lainkaan feminististä.

      • Anonyymi

        Oletko sinä ottanut vastuun itsestäsi, ja oletko vastuussa kaikista muista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ottanut vastuun itsestäsi, ja oletko vastuussa kaikista muista?

        Sinä sinä sinä.

        Onko pakko mennä aina henkilökohtaisuuksiin toista keskustelijaa iholle kun keskustellaan yhteiskunnallisista asioista? En ole keskustelemassa itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sinä sinä.

        Onko pakko mennä aina henkilökohtaisuuksiin toista keskustelijaa iholle kun keskustellaan yhteiskunnallisista asioista? En ole keskustelemassa itsestäni.

        En ole mennyt henkilökohtaisuuksiin tälläkään kertaa. Miksi sinusta tuntuu, että nuo hyvin helpot kysymykset, joihin et jostain syystä osaa vastata, ovat henkilökohtaisuuksia?


    • Anonyymi

      Joo. Ihan joka provoon ei tarvitsisi langeta. Jos haluaa menestyä someinfluenserina ei tarvitse kuin perustaa ääriajattelua ja mahdollisimman provokantteja mielipiteitä tuuttaava kanava niin avot. Seuraajakunta taattu ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

      On aivan mahdollista ettei Andrew tatekaan oikeasti ajattelee kuten väittää ajattelevansa. Kunhan vyöryttää mitä älyttömimpiä mielipiteitä tulemaan päivästä toiseen niin hyvät tulot taattu. Sillä lailla tämä someaika toimii.

      https://m.youtube.com/watch?v=XfKeZruVylQ&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD

      • Anonyymi

        Eiköhän kohta joku perusta somakanavan markkinoimaan paluuta aikakauteen jolloin esikoislapset oli tapana uhrata jollekin molokille. Ja vieläpä aivan vakavalla naamalla. Koska ei raha ja menestys näitä provosomeinflusereita motivoi ei suinkaan. 🙄


      • Anonyymi

        Et vaan halua kuulla mitään todellista, etkä varsinkaan itse nähdä mitään todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan halua kuulla mitään todellista, etkä varsinkaan itse nähdä mitään todellisuutta.

        Onks kiva peukuttaa omia viestejä? 😄

        Pearl väittää olevansa sitä mieltä ettei naisten pitäisi saada äänestää. Kuka kertoisi pearlille ettei hänen tarvitse äänestää jos ei haluu?

        Hömpsön pömpsön. Pearl on sometrolli joka hamuaa vain seuraajia. Seuraajista seuraa fyffee. Siinä kaikki. Tai sitten hän on antifemakoksi naamioitunut femakko joka yrittää provoillaan saada vastareaktioita aikaan.

        Et kai sä oikeasti luule että Davis haluaisi evätä naisilta äänioikeuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks kiva peukuttaa omia viestejä? 😄

        Pearl väittää olevansa sitä mieltä ettei naisten pitäisi saada äänestää. Kuka kertoisi pearlille ettei hänen tarvitse äänestää jos ei haluu?

        Hömpsön pömpsön. Pearl on sometrolli joka hamuaa vain seuraajia. Seuraajista seuraa fyffee. Siinä kaikki. Tai sitten hän on antifemakoksi naamioitunut femakko joka yrittää provoillaan saada vastareaktioita aikaan.

        Et kai sä oikeasti luule että Davis haluaisi evätä naisilta äänioikeuden?

        No enpä mene sanomaan mitä tuo Pearl oikeasti ajattelee, kun en ole ajatustenlukija,( toisin kuin eräät).

        Pearl sanoo nimenomaan että äänioikeus pitäisi evätä koska naiset eivät tee omaa osuuttaan tasapuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä mene sanomaan mitä tuo Pearl oikeasti ajattelee, kun en ole ajatustenlukija,( toisin kuin eräät).

        Pearl sanoo nimenomaan että äänioikeus pitäisi evätä koska naiset eivät tee omaa osuuttaan tasapuolisesti.

        Osuuttaan mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuttaan mistä?

        en voi vastata kun feministinen sensuurikoneisto poistaa vastaukseni samantien.
        (vastaus oli: mistään!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en voi vastata kun feministinen sensuurikoneisto poistaa vastaukseni samantien.
        (vastaus oli: mistään!)

        Naiset eivät ota mistään vastuuta?

        Miehet ottavat kaikesta vastuun?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe