Työttömyys johtuu ehkä osittain työllisistäkin.

Anonyymi-ap

Työlliset yrittävät kaikin rikollisinkin keinoin estää toisten työllistymistä oman työpaikan menettämistä peläten.

Työlliset estävät työttömien työllistymistä jolloin ratkaisu tuohon ehkä työveron korotus.

15

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varsin erikoinen takaperoinen näkökulma. Todellisuudessa työssäolevat pelkäävät sitä että firmalla menee huonosti bisnespuolella. Kun firmalla menee huonosti niin uusia ei palkata ja tulee pakottava tarve vähentää työntekijöitä. Kun firmalla menee hyvin ja bisnes kasvaa niin palkataan helpommin uutta väkeä. Ei ole työssäolevan etu estää uusien työntekijöiden palkkaamista. Ei työssäolevat sitä pelkää että uusi työntekijä vie heidän työpaikkansa vaan korkeintansa sitä että uusi työntekijä etenee paremmin uralla.

      • Anonyymi

        Suurin osa työpaikoista on julkisen puolen työpaikkoja aloilla jotka eivät ole tuottavaa työtä.

        Aloittaja ei ole ihan väärässä. Työttömyyttä selittää isolta osin todellakin ne ihmiset jotka siellä työpaikoilla perseilevät. He ovat yksi suurimmista työttömyyden syistä. Työpaikat ovat sosiopaatteja, autisteja ja antisosiaalisia kiusaajia täynnä.

        Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa työpaikoista on julkisen puolen työpaikkoja aloilla jotka eivät ole tuottavaa työtä.

        Aloittaja ei ole ihan väärässä. Työttömyyttä selittää isolta osin todellakin ne ihmiset jotka siellä työpaikoilla perseilevät. He ovat yksi suurimmista työttömyyden syistä. Työpaikat ovat sosiopaatteja, autisteja ja antisosiaalisia kiusaajia täynnä.

        Valitettavasti.

        Jaa, eikö se olekaan enää hallituksen syy??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, eikö se olekaan enää hallituksen syy??

        Työttömyyteen on monia syitä. Olennaisin on tietenkin millä tavoin työnarkkinat toimivat. Hallitus lainsäätäjänä luo platformin jossa työmarkkinat toimivat. Kaikki hallitukset kolmenkymmenen vuoden ajalta ovat ylläpitäneet mm verorahoitteista orjatyöjärjestelmää joka on mahdollistanut ja edelleen mahdollistaa työttömien pakottamisen palkattomaan työhön tai toisten elinkeinoksi. Tämä vääristää markkinoita ja rikkoo törkeästi työttömien perusoikeuksia. Sosiaaliturvaorjia syytetään sosiaaliturvan väärinkäytöstä vaikka se on hallitus ja lukuisat muut työttömyydellä itsensä elättävät toimijat jotka käyttävät sosiaaliturvajärjestelmää väärin. Sosiaaliturvajärjestelmä on tarkoitettu sosiaaliturvaa tarvitseville, ei suinkaan kaikille näille lukemattomille hyväksikäyttäjille jotka sosiaaliturvan varassa elävien riippuvaista aemaa käyttävät hyväkseen koska lainsäätäjät ovat sen mahdollistaneet.

        Sekä nykyinen että menneisyyden hallitukset ovat todellakin tästä vastuussa.

        Siitä ei seuraa etteikö työttömyydelle ole muitakin syitä. Yksi olennaisimmista on totta tosiaan sosiaalinen kulttuuri joka työpaikoilla vallitsee alasta riippumatta. Jos tarkkoja ollaan nimenomaan sosiaalinen kulttuuri on taustalla myös hallituksen tekemässä politiikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa työpaikoista on julkisen puolen työpaikkoja aloilla jotka eivät ole tuottavaa työtä.

        Aloittaja ei ole ihan väärässä. Työttömyyttä selittää isolta osin todellakin ne ihmiset jotka siellä työpaikoilla perseilevät. He ovat yksi suurimmista työttömyyden syistä. Työpaikat ovat sosiopaatteja, autisteja ja antisosiaalisia kiusaajia täynnä.

        Valitettavasti.

        Tuoreimpien tutkimusten mukaan esimiestyö ja eritoten toimitusjohtajan toimet ovat täynnä sosiopaatteja, valta vetää hulluja puoleensa kuin hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoreimpien tutkimusten mukaan esimiestyö ja eritoten toimitusjohtajan toimet ovat täynnä sosiopaatteja, valta vetää hulluja puoleensa kuin hullu.

        Varmasti totta mutta on niitä sosiopaatteja ja muita kuuppavikaisia muuallakin. Monet esihenkilötkin joutuvat työntekijöiden kiusaamiksi. Eivät nämä ongelmat aina ole siitä kiinni mistä sosiaaliluokasta tai muusta ryhmästä puhutaan. Idiootti on idiootti oli hän missä asemassa tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa työpaikoista on julkisen puolen työpaikkoja aloilla jotka eivät ole tuottavaa työtä.

        Aloittaja ei ole ihan väärässä. Työttömyyttä selittää isolta osin todellakin ne ihmiset jotka siellä työpaikoilla perseilevät. He ovat yksi suurimmista työttömyyden syistä. Työpaikat ovat sosiopaatteja, autisteja ja antisosiaalisia kiusaajia täynnä.

        Valitettavasti.

        sosiaalivirkailijat eivät halua että työttömät pääsevät sosiaalialalle töihin

        he yrittävät estää opiskelun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työttömyyteen on monia syitä. Olennaisin on tietenkin millä tavoin työnarkkinat toimivat. Hallitus lainsäätäjänä luo platformin jossa työmarkkinat toimivat. Kaikki hallitukset kolmenkymmenen vuoden ajalta ovat ylläpitäneet mm verorahoitteista orjatyöjärjestelmää joka on mahdollistanut ja edelleen mahdollistaa työttömien pakottamisen palkattomaan työhön tai toisten elinkeinoksi. Tämä vääristää markkinoita ja rikkoo törkeästi työttömien perusoikeuksia. Sosiaaliturvaorjia syytetään sosiaaliturvan väärinkäytöstä vaikka se on hallitus ja lukuisat muut työttömyydellä itsensä elättävät toimijat jotka käyttävät sosiaaliturvajärjestelmää väärin. Sosiaaliturvajärjestelmä on tarkoitettu sosiaaliturvaa tarvitseville, ei suinkaan kaikille näille lukemattomille hyväksikäyttäjille jotka sosiaaliturvan varassa elävien riippuvaista aemaa käyttävät hyväkseen koska lainsäätäjät ovat sen mahdollistaneet.

        Sekä nykyinen että menneisyyden hallitukset ovat todellakin tästä vastuussa.

        Siitä ei seuraa etteikö työttömyydelle ole muitakin syitä. Yksi olennaisimmista on totta tosiaan sosiaalinen kulttuuri joka työpaikoilla vallitsee alasta riippumatta. Jos tarkkoja ollaan nimenomaan sosiaalinen kulttuuri on taustalla myös hallituksen tekemässä politiikassa.

        Mitä mahtoivat tehdä hallitukset ennen verorahoitteista orjatyöjärjestelmää? Mennäänpä niinkin kauas menneisyyteen kuin 1970-luvulle tai sitäkin kauemmas. Mahtoi silloin raha virrata verokirstusta laiskajaakolle ja tyhjäntoimittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömyyteen on monia syitä. Olennaisin on tietenkin millä tavoin työnarkkinat toimivat. Hallitus lainsäätäjänä luo platformin jossa työmarkkinat toimivat. Kaikki hallitukset kolmenkymmenen vuoden ajalta ovat ylläpitäneet mm verorahoitteista orjatyöjärjestelmää joka on mahdollistanut ja edelleen mahdollistaa työttömien pakottamisen palkattomaan työhön tai toisten elinkeinoksi. Tämä vääristää markkinoita ja rikkoo törkeästi työttömien perusoikeuksia. Sosiaaliturvaorjia syytetään sosiaaliturvan väärinkäytöstä vaikka se on hallitus ja lukuisat muut työttömyydellä itsensä elättävät toimijat jotka käyttävät sosiaaliturvajärjestelmää väärin. Sosiaaliturvajärjestelmä on tarkoitettu sosiaaliturvaa tarvitseville, ei suinkaan kaikille näille lukemattomille hyväksikäyttäjille jotka sosiaaliturvan varassa elävien riippuvaista aemaa käyttävät hyväkseen koska lainsäätäjät ovat sen mahdollistaneet.

        Sekä nykyinen että menneisyyden hallitukset ovat todellakin tästä vastuussa.

        Siitä ei seuraa etteikö työttömyydelle ole muitakin syitä. Yksi olennaisimmista on totta tosiaan sosiaalinen kulttuuri joka työpaikoilla vallitsee alasta riippumatta. Jos tarkkoja ollaan nimenomaan sosiaalinen kulttuuri on taustalla myös hallituksen tekemässä politiikassa.

        Täällä kun noita juttuja lukee niin se on aina jonkun muun syy kuin työttömän itsensä.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Mitä mahtoivat tehdä hallitukset ennen verorahoitteista orjatyöjärjestelmää? Mennäänpä niinkin kauas menneisyyteen kuin 1970-luvulle tai sitäkin kauemmas. Mahtoi silloin raha virrata verokirstusta laiskajaakolle ja tyhjäntoimittajalle.

        Silloin joka jannu pääsi halutessaan tehtaalle töihin ihan itte tienaamaan. Joka niemen notkoon nousi tehtaita teollistumisen myötä joten töitä piisasi ja ihmisten toimeentulo ja elintaso nousi kohisten aina 80- luvulle asti. Onko tämäkin vielä epäselvää? Mummelikin tuossa totesi että parasta aikaa itseasiassa oli 50- ja 60- luvut ja vaikka silloin oli vielä suhteellisen köyhät olot ihmiset pystyvät rakentamaan itselleen talot ja mökit. Elämä oli kuitenkin simppeliä ja ihmiset pystyvät auttamaan itseään paremmin kuin nykyisin.

        Nyt ei saa töitä ja ihmiset joutuvat kitumaan sosiaaliturvaa kerjäten ja jatkuvaa henkistä väkivaltaa tämän vuoksi kokien. Haluaisitko rytmimuna vaihtaa osia työttömien sosiaaliturvakerjäläisten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kun noita juttuja lukee niin se on aina jonkun muun syy kuin työttömän itsensä.

        Niin onkin. Millä tavalla työttömyys on työttömän syytä? Jos työtön ei työelämään kelpaa minkäs hän asialle mahtaa? Kaikki eivät voi ryhtyä yrittäjiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Millä tavalla työttömyys on työttömän syytä? Jos työtön ei työelämään kelpaa minkäs hän asialle mahtaa? Kaikki eivät voi ryhtyä yrittäjiksi.

        Voisit sinäkin aloittaa katsomalla peiliin ja kysyä siellä näkyvältä hahmolta mitä juuri sinun pitäisi muuttaa asenteissasi ja näkemyksissäsi työllistymisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit sinäkin aloittaa katsomalla peiliin ja kysyä siellä näkyvältä hahmolta mitä juuri sinun pitäisi muuttaa asenteissasi ja näkemyksissäsi työllistymisen suhteen.

        Muuttaa asenteellaan sitten sen että avoimia työpaikkoja on alle 30k ja työttömiä 300k


    • Anonyymi

      Juu, työlliset ovat katellisia ja kaunaisia työttömälle, varsinkin jos hän pääsee töihin. Työtön on uhka ja vaara joka pitää eliminoida ja nolata jotta hän joutuu uudelleen työttömäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe