Hallitus myöntää viimeinkin totuuden Ukrainan avusta

Anonyymi-ap

Hallitus myöntää viimeinkin, että Ukrainan apu maksatetaan tulevilla sukupolvilla:

Suomi on päättänyt ostaa sadalla miljoonalla eurolla aseita Yhdysvalloista Ukrainalle. Ostot rahoitetaan velalla eikä leikkauksia tehdä muualta.

Hallitus päätti asiasta tänä aamuna yksimielisesti. Asia vahvistetaan Iltalehdelle pääministeri Petteri Orpon (kok) esikunnasta.

93

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No aivan takuuvarmasti maksatetaan. Eihän ne ole vielä edes leikanneetkaan paljoa mistään. Mitään vastuuta ei haluta kantaa omasta sodan eskalaatio politiikasta, vaan se kipataan suoraan lasten ja nuorten niskaan koronan jatkoksi.

• Anonyymi

Kannattaa muuttaa Suomesta pois nyt. Jokainen 20v, hanki työ muusta maasta.

Suomessa ei ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

Kiitos Nato, lasteni elämä on pilattu.

• Anonyymi

Terve menoa dasny danya

• Anonyymi

Kyllä Orpo ja Purra on kusessa, joka puolelta kustaan kintuille

Terrafamen tilanne on vakava: tulos on edelleen selvästi tappiolla, eikä markkina­tilanteeseen näy helpotusta | Kotimaa | Yle https://share.google/nUdA4nSBN5SLz9KNf

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Nato, lasteni elämä on pilattu.

Ai siellä Venäjällä?

• Anonyymi

Ukrainan korruptoituneet politrukit ovat onnellisia, kun täältä hölmölästä saavat rahoituksia tileilleen. Politrukit kauppaavat aseet terroristeille ja tileille kertyy mahtavasti rahaa. Tuntuu jo erittäin tyhmältä ja törkeältä, että poliitikkomme myöntävät tuon rikollisen toiminnan johon ovat syyllisiä.

"Ukrainan apu maksatetaan tulevilla sukupolvilla:"

• Anonyymi

Hellan lettas sentään

• Anonyymi

Itse hyväksyisin Ukrainan avun, jos se rahoitettaisiin rehellisesti veronkorotuksilla.

• Anonyymi

Itse hyväksyisin ukrainan avun, sehän olisikin Kelan Kalja-Kallelle erittäin sopivaa.

• Tulevien sukupolvien etu on, ettei Venäjän anneta voittaa Ukrainassa.

• Anonyymi

Sieltähän se tuli, "apua pitää antaa, kun MINUN elintasoni ei vaan laske"😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä höpötät, tiltu? Minä olen valmis laskemaan myös omaa elintasoani ja olenpa itsekin lahjoittanut omaa rahaani Ukrainalle.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä höpötät, tiltu? Minä olen valmis laskemaan myös omaa elintasoani ja olenpa itsekin lahjoittanut omaa rahaani Ukrainalle.

Ja minä venäjälle ,saatko sinäkin kelalta kaljarahatko yhdeltä päivältä lahjoitit😂🤣😂😂🤣

• Anonyymi

Hahahaha no tulihan sekin sieltä😜

Yksityiset lahjoitukset eivät ole mukana valtion budjetissa, turhaan yrität siirrellä maalitolppia, haluat vaan maksattaa oman elintasosi tulevilla sukupolvilla😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ja minä venäjälle ,saatko sinäkin kelalta kaljarahatko yhdeltä päivältä lahjoitit😂🤣😂😂🤣

Olen täysipäiväisesti työelämässä, tiltunen.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahahaha no tulihan sekin sieltä😜

Yksityiset lahjoitukset eivät ole mukana valtion budjetissa, turhaan yrität siirrellä maalitolppia, haluat vaan maksattaa oman elintasosi tulevilla sukupolvilla😂

Ensin höpötät, etten ole valmis laskemaan omaa elintasoani ja kun minä kerron, että olen, niin yrität siirtää maalitolppia, että yrittäisin muka maksattaa oman elintasoni muiden sukupolvien rahoilla. Pelkkää valehtelua siis taas tiltulta.

• Anonyymi

Ensin höpötät, etten ole valmis laskemaan omaa elintasoani ja kun minä kerron, että olen, niin yrität siirtää maalitolppia, että yrittäisin muka maksattaa oman elintasoni muiden sukupolvien rahoilla. Pelkkää valehtelua siis taas tiltulta.

Nono, koska haluat maksattaa oman elintasosi tulevilla sukupolvilla, eli haluat valtion ottavan velkaa, niin aloitit nimittelyn😂

• Anonyymi kirjoitti:

Nono, koska haluat maksattaa oman elintasosi tulevilla sukupolvilla, eli haluat valtion ottavan velkaa, niin aloitit nimittelyn😂

Minä kerroin, että minä olen valmis leikkaamaan myös omaa elintasoani, mistä aloitus valehtelun, tiltu.

• moloch_horridus kirjoitti:

Minä kerroin, että minä olen valmis leikkaamaan myös omaa elintasoani, mistä aloitus valehtelun, tiltu.

Huoh. Oikoluku: aloitus = aloitit.

• Anonyymi

Niinkö muka, kuitenkin haluat Ukraina avun rahoittavan velalla, eli et itse halua maksaa, senkin loispummi😄

• Anonyymi kirjoitti:

Niinkö muka, kuitenkin haluat Ukraina avun rahoittavan velalla, eli et itse halua maksaa, senkin loispummi😄

Minulle on aivan sama, kuinka valtio rahoittaa apunsa Ukrainalle, ja erityisesti en ole sanonut, että se pitäisi rahoittaa velalla. Kerroin vain, että on myös tulevien sukupolvien etu, ettei Venäjän anneta voittaa Ukrainassa. Sinä vain et kykene ymmärtämään lukemaasi, mikä on yksi syy siihen, että lankesit tiltuksi.

• Anonyymi

Minulle on aivan sama, kuinka valtio rahoittaa apunsa Ukrainalle, ja erityisesti en ole sanonut, että se pitäisi rahoittaa velalla. Kerroin vain, että on myös tulevien sukupolvien etu, ettei Venäjän anneta voittaa Ukrainassa. Sinä vain et kykene ymmärtämään lukemaasi, mikä on yksi syy siihen, että lankesit tiltuksi.

Eipä tuntunut aivan sama olevan, koska aloitit heti nimittelyn, kuten kaltaisesi alemman tason koulutuksen saaneet aina tekevät, kyllä sinä olet selvä loispummi, etkä halua itse tinkiä omasta elintasostasi, nyt jäit vaan kiinni ns. housut kintuissa😜

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuntunut aivan sama olevan, koska aloitit heti nimittelyn, kuten kaltaisesi alemman tason koulutuksen saaneet aina tekevät, kyllä sinä olet selvä loispummi, etkä halua itse tinkiä omasta elintasostasi, nyt jäit vaan kiinni ns. housut kintuissa😜

LOL. Tiltun on mahdotonta luopua valehtelustaan ja nyt hän jopa uhriutuu. Haha.

• Anonyymi

LOL. Tiltun on mahdotonta luopua valehtelustaan ja nyt hän jopa uhriutuu. Haha.

"Minulle on aivan sama, kuinka valtio rahoittaa apunsa Ukrainalle"

Eli hyväksyt velanoton, sen sijaan, että itse maksaisit veronkorotuksina Ukraina avun, asia tuli selväksi. Ja sen takia haluat sortua nimittelyyn, kuten niin tyypillistä kaltaisillesi on😄

• Anonyymi kirjoitti:

"Minulle on aivan sama, kuinka valtio rahoittaa apunsa Ukrainalle"

Eli hyväksyt velanoton, sen sijaan, että itse maksaisit veronkorotuksina Ukraina avun, asia tuli selväksi. Ja sen takia haluat sortua nimittelyyn, kuten niin tyypillistä kaltaisillesi on😄

Minä hyväksyn sekä velanoton että veronkorotukset tai leikkaukset, joilla apu rahoitetaan, kunhan se rahoitetaan. Nimittelin sinua tiltuksi, koska valehtelit siitä, mitä oikeasti sanoin.

• Anonyymi

Minä hyväksyn sekä velanoton että veronkorotukset tai leikkaukset, joilla apu rahoitetaan, kunhan se rahoitetaan. Nimittelin sinua tiltuksi, koska valehtelit siitä, mitä oikeasti sanoin.

Miten niin valehtelin, itsehän kerroit hyväksyväsi Ukraina avun maksamisen velanotolla😜

Sinulle taitaa olla tärkeintä päästä nimittelemään vastuunkantoa kannattavia ihmisiä, koska se ei sovi omaan agendaasi😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen pelkää niin perk…….i, että haluaa sodan jatkuvan Ukrainassa.

• Anonyymi

Hölmö.

• Anonyymi

Olen täysipäiväisesti työelämässä, tiltunen.

Mutta et täysipäisenä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin valehtelin, itsehän kerroit hyväksyväsi Ukraina avun maksamisen velanotolla😜

Sinulle taitaa olla tärkeintä päästä nimittelemään vastuunkantoa kannattavia ihmisiä, koska se ei sovi omaan agendaasi😂

Hyväksyn, jos hallitus niin päättää. Hyväksyn myös oman elintasoni kaventamisen, jos hallitus niin päättää, toisin kuin valehtelet. Etkä sinä kannata vastuunkantoa. Ethän varmaan puolustaisi Suomeakaan, jos Venäjä tänne hyökkäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta et täysipäisenä :)

Tiltulle tärkeintä keskustelussa on aina päästä solvaamaan vastapuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tuli ylemmän koulutuksen saaneen sivistyneen ihmisen tekstiä. Ottakaa siitä mallia, moukat.

• Anonyymi

Hyväksyn, jos hallitus niin päättää. Hyväksyn myös oman elintasoni kaventamisen, jos hallitus niin päättää, toisin kuin valehtelet. Etkä sinä kannata vastuunkantoa. Ethän varmaan puolustaisi Suomeakaan, jos Venäjä tänne hyökkäisi.

" Ethän varmaan puolustaisi Suomeakaan, jos Venäjä tänne hyökkäisi."

Taidat sivarina nyt puhua pelkästään omasta puolestasi, ja silti haluat loisia tulevien sukupolvien piikkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

" Ethän varmaan puolustaisi Suomeakaan, jos Venäjä tänne hyökkäisi."

Taidat sivarina nyt puhua pelkästään omasta puolestasi, ja silti haluat loisia tulevien sukupolvien piikkiin.

Et taaskaan kyennyt vastaamaan kysymykseen, tiltunen.

• Anonyymi

Kahteen päivään tullut ilmoituksia eri yhtiöiltä yli 2000 työntekijän vähentämisestä. Siellä se pikkuinen rippipuku ukko patsastelee Brysselissä niin kun suuremmankin valtion johtaja ja 100miljoonaa lupaa ukrainan aseistamiseen. Tähän ukraina keissiin kaatuu koko Suomen valtio.

• Anonyymi

Ja venäläiset firmat menee koskaan ku pommittaa tuhonnet niitä ja boikotti myös. Joten sielläkin tullut työttömyyttä. Ja ku niitä on kaatunut sodassa ei oo työvoimaa tulevaisuudessa .. autoteollisuus on loppu. Kiitos kiinan ja boikotin. Ne on menossa kivikaudelle

• Anonyymi

Suomen. Valtio ei todellakaan kaadu Ukrainan tukemiseen ja se tuki on tärkeää Ukrainalle ja välillisesti myös Suomelle!

Tiltua vain venäläisenä tuo tuki kyrsii, kun se osaltaan vaikeuttaa Venäjän Nazi-armeijan hyökkäystä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja venäläiset firmat menee koskaan ku pommittaa tuhonnet niitä ja boikotti myös. Joten sielläkin tullut työttömyyttä. Ja ku niitä on kaatunut sodassa ei oo työvoimaa tulevaisuudessa .. autoteollisuus on loppu. Kiitos kiinan ja boikotin. Ne on menossa kivikaudelle

Lopeta Kiinan tavaroiden osto heti. Vain jos on ehdoton pakko niin sitten viimeinen vaihtoehto on ostaa jotain kiinalaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen. Valtio ei todellakaan kaadu Ukrainan tukemiseen ja se tuki on tärkeää Ukrainalle ja välillisesti myös Suomelle!

Tiltua vain venäläisenä tuo tuki kyrsii, kun se osaltaan vaikeuttaa Venäjän Nazi-armeijan hyökkäystä!

Juuri näin.

• Anonyymi

Russotrolli vastailee itselleen ja vedättää keskustelua.

• Anonyymi

No nyt on kyllä surkeinta trollaamista pitkään aikaan.

• Anonyymi

Annas kun mää arvaan, olet yli 70 vuotias eläkeläinen😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annas kun mää arvaan, olet yli 70 vuotias eläkeläinen😂

Ryssä arvasi kyllä nyt pahasti väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryssä arvasi kyllä nyt pahasti väärin.

Hehehe minä kyllä hyväksyn Ukrainan avun, jos ne rahoitetaan rehellisesti veronkorotuksilla, mutta sinä parasiitti haluat loisia tulevien sukupolvien kustannuksella😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehehe minä kyllä hyväksyn Ukrainan avun, jos ne rahoitetaan rehellisesti veronkorotuksilla, mutta sinä parasiitti haluat loisia tulevien sukupolvien kustannuksella😜

Lässynlässyn ruskimusikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ryssää murehduttaa Suomen tulevat sukupolvat? Ettehän te kunnioita omaakaan kansaanne siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ryssää murehduttaa Suomen tulevat sukupolvat? Ettehän te kunnioita omaakaan kansaanne siellä.

Hehehe sinua parasiittia ei kunnioita edes omat vanhempasikaan, senkin loispummi😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehehe sinua parasiittia ei kunnioita edes omat vanhempasikaan, senkin loispummi😜

Äitiskö sanoi…

• Teidän on syytä käsittää, että Ukrainan pystyssä pitäminen on samalla Suomen puolustamista. Me olemme suhteellisen turvassa niin kauan kuin Ukraina jaksaa ja pystyy taistelemaan.

Ja sellaiset jotka elävät yhteiskunnan kustannuksella ovat hyvin hiljaa silloin kun puhutaan verovarojen kohdistamisesta. Me töissäkäyvät ne maksamme. Ikävä että teilläkin on äänioikeus, mutta sekin kuuluu demokratiaan. Venäjällä asiat ovat aivan toisin.

• Anonyymi

No miksi sitten puolustelet avun antamista velaksi, eikö olisi rehellistä hoitaa asia veronkorotuksilla, vai etkö halua itse olla maksumiehenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten puolustelet avun antamista velaksi, eikö olisi rehellistä hoitaa asia veronkorotuksilla, vai etkö halua itse olla maksumiehenä?

Vaihtoehtoja on monia! Tärkeintä on se, että länsi tukee Ukrainaa ja Venäjä köyhtyy!

• Anonyymi kirjoitti:

Keskustelu KAKSIAIVOSOLUISEN kanssa on aina tällaista. Hän ei ymmärrä asiaa mistä keskustellaan. Sen sijaan hän tarttuu asiasta vain sellaisiin pieniin asioihin joihin hänellä on jotain sanottavaa. Ja lisäksi hän kuvittelee kirjoittavan sellaista mitä kirjoittaja ei suinkaan ole tarkoittanut. Se siitä seuraa kun ei ymmärrä lukemaansa tekstiä.

-kukaan ei puolustele mitään
        -avustusvarojen hankkiminen velaksi on täysin normaalia toimintaa. Aivan kuten mihin tahansa kohteeseen tarkoitetun pääoman hankkiminen. Usein on kannattavampaakin toimia vierasta pääomaa käyttäen sen sijaan että käytetään omaa pääomaa
        -avustusvarojen hankkiminen vieraalla pääomalla vs. omalla pääomalla ei liity mitenkään siihen olenko "maksumiehenä", eli maksanko veroni
        -veronkorotukset eivät liity mitenkään siihen hankitaanko varat vierasta pääomaa käyttäen vai käytetäänkö omaa pääomaa

(käytin tarkoituksella talousmaailman asiakieltä jotta KAKSIAIVOSOLUINEN paljastaisi tietämättömyytensä seuraavissa kommenteissaan)

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

Keskustelu KAKSIAIVOSOLUISEN kanssa on aina tällaista. Hän ei ymmärrä asiaa mistä keskustellaan. Sen sijaan hän tarttuu asiasta vain sellaisiin pieniin asioihin joihin hänellä on jotain sanottavaa. Ja lisäksi hän kuvittelee kirjoittavan sellaista mitä kirjoittaja ei suinkaan ole tarkoittanut. Se siitä seuraa kun ei ymmärrä lukemaansa tekstiä.

-avustusvarojen hankkiminen velaksi on täysin normaalia toimintaa. Aivan kuten mihin tahansa kohteeseen tarkoitetun pääoman hankkiminen. Usein on kannattavampaakin toimia vierasta pääomaa käyttäen sen sijaan että käytetään omaa pääomaa
        -avustusvarojen hankkiminen vieraalla pääomalla vs. omalla pääomalla ei liity mitenkään siihen olenko "maksumiehenä", eli maksanko veroni
        -veronkorotukset eivät liity mitenkään siihen hankitaanko varat vierasta pääomaa käyttäen vai käytetäänkö omaa pääomaa

(käytin tarkoituksella talousmaailman asiakieltä jotta KAKSIAIVOSOLUINEN paljastaisi tietämättömyytensä seuraavissa kommenteissaan)

Poiketaanpa hieman asiasta jossa kuitenkin on velanotosta kyse kun se tuntuu olevan ainut vaihtoehto rahoituksen suhteen. Nyt kun Suomi on päässyt velkaantumaan syystä tai toisesta mutta lähinnä holtittoman talouden hoidon seurauksena niin kuinka paljon olet valmis ottamaan itsellesi velkaa että Suomi voi tuoda maahanmuutajia lisää ja myös ne elättämään ?

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

HAHA puolustelet pelkästään sitä, että Ukraina apu rahoitetaan velaksi, KOSKA ET ITSE HALUA MAKSAA😜

• Anonyymi kirjoitti:

Poiketaanpa hieman asiasta jossa kuitenkin on velanotosta kyse kun se tuntuu olevan ainut vaihtoehto rahoituksen suhteen. Nyt kun Suomi on päässyt velkaantumaan syystä tai toisesta mutta lähinnä holtittoman talouden hoidon seurauksena niin kuinka paljon olet valmis ottamaan itsellesi velkaa että Suomi voi tuoda maahanmuutajia lisää ja myös ne elättämään ?

Poiketaan vaan asiasta.

Velanotto on todella kovaa ja hyvinvointivaltion ylläpitäminen tulee kovin, kovin kalliiksi. Minä itse maksan korkeat verot enkä katso hyvällä sitä miten yhteiskunnan varoja suunnataan holtittomasti työtävieroksuvien pummien ylläpitoon. Me tosiaan tarvitsemme maahanmuuttajia tekemään tänne töitä, koska omat työnvieroksujamme eivät halua tehdä töitä.

Minun puolestani työnvieroksujat yms. pummit voisi toimittaa Venäjälle. Täällä he ovat pelkkää painolastia. Et suinkaan sinä kuulu tähän joukkoon?

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

Poiketaan vaan asiasta.

Velanotto on todella kovaa ja hyvinvointivaltion ylläpitäminen tulee kovin, kovin kalliiksi. Minä itse maksan korkeat verot enkä katso hyvällä sitä miten yhteiskunnan varoja suunnataan holtittomasti työtävieroksuvien pummien ylläpitoon. Me tosiaan tarvitsemme maahanmuuttajia tekemään tänne töitä, koska omat työnvieroksujamme eivät halua tehdä töitä.

Minun puolestani työnvieroksujat yms. pummit voisi toimittaa Venäjälle. Täällä he ovat pelkkää painolastia. Et suinkaan sinä kuulu tähän joukkoon?

Hehehe turhaan yrität siirrellä maalitolppia, et halua maksaa Ukrainan avusta veronkorotuksilla, se tuli jo selväksi, sen sijaan haluat loisia tulevien sukupolvien kustannuksella😜

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

Poiketaan vaan asiasta.

No kun minä en oikein vielä tiedä mihin minä kuulun. Tuolla työelämässä notkuin reilut 40 vuotta ja verojakin tuli makseltua. Toki saikullakin olin viikon päivät tuosta ajasta. Törmäsin aika moneen kaveriin jotka olivat sitä mieltä että hullu töitä tekee, viisas pärjää vähemmällä. Nyt kun ei mihinkään töihin enää oteta niin olen miettinyt että olenko tyhmyyttäni myös elättänyt niitä joilta en tunnustusta saa. Voisiko Venäjältä saada vastauksen/ hyvitystä tekemilleni tyhmyyksille ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee rusnya huilo Pietarista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehehe turhaan yrität siirrellä maalitolppia, et halua maksaa Ukrainan avusta veronkorotuksilla, se tuli jo selväksi, sen sijaan haluat loisia tulevien sukupolvien kustannuksella😜

Niinpä; tinarit tiskiin ja kerro summa !

• Anonyymi kirjoitti:

No kun minä en oikein vielä tiedä mihin minä kuulun. Tuolla työelämässä notkuin reilut 40 vuotta ja verojakin tuli makseltua. Toki saikullakin olin viikon päivät tuosta ajasta. Törmäsin aika moneen kaveriin jotka olivat sitä mieltä että hullu töitä tekee, viisas pärjää vähemmällä. Nyt kun ei mihinkään töihin enää oteta niin olen miettinyt että olenko tyhmyyttäni myös elättänyt niitä joilta en tunnustusta saa. Voisiko Venäjältä saada vastauksen/ hyvitystä tekemilleni tyhmyyksille ?

"Voisiko Venäjältä saada vastauksen/ hyvitystä tekemilleni tyhmyyksille ?"

Toki voisi. Saisit värväytymispalkkion ja leskesi jonkinlaisen korvauksen.

• Anonyymi

"Voisiko Venäjältä saada vastauksen/ hyvitystä tekemilleni tyhmyyksille ?"

Toki voisi. Saisit värväytymispalkkion ja leskesi jonkinlaisen korvauksen.

Ei huono ! Saanko Suomessa saman ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei huono ! Saanko Suomessa saman ?

Ei saa. Mene vain Venäjälle.

• Anonyymi

Ei saa. Mene vain Venäjälle.

Tää Suomihan on sitten ihan paska jos ei samaan pysty kuin Venäjä ! Meille suomalaisille syötetään täyttä valhetta tuutin täydeltä ja se pitää uskoa totuutena. Oletko tosissasi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Velkaa saa heti, veroja joutuu odottamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tää Suomihan on sitten ihan paska jos ei samaan pysty kuin Venäjä ! Meille suomalaisille syötetään täyttä valhetta tuutin täydeltä ja se pitää uskoa totuutena. Oletko tosissasi ?

Mitä sinä vielä täällä teet?

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

Vieraan pääoman käyttö tarkoittaa juuri velanottoa.
        Velat maksetaan pääsääntöisesti meillä veronkorotuksin tai julkisista menoista leikkaamalla.
        Jos nyt olet todella keksinyt jonkun muun tavan hoitaa vieraan pääoman ottoon liittyvät velvoitteet. Niin kerro ihmeessä se meilekkin.
        Olet ilmeisesti talousnero vailla vertaa.

Yst. Terv. Uudistusmieline/Ikävä kyllä.

• Anonyymi
      • Kyllä. Ja minä kannatan täysin tätä linjaa!!!

Ja olen myös sitä mieltä, että työttömyysetuuksia on karsittava KOVALLA kädellä. Samoin kuin KELAn maksamia vastikkeettomia korvauksia!! Pummit ulos Suomesta.

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

Kyllä. Ja minä kannatan täysin tätä linjaa!!!

Ja olen myös sitä mieltä, että työttömyysetuuksia on karsittava KOVALLA kädellä. Samoin kuin KELAn maksamia vastikkeettomia korvauksia!! Pummit ulos Suomesta.

Totta. Suomi on kurjistettava samalle tasolle kuin korruptoitunut Ukraina!

Vauhtia nyt vaan siihen.

• Anonyymi
        törkyturpa kirjoitti:

Kyllä. Ja minä kannatan täysin tätä linjaa!!!

Et kuitenkaan halua Ukrainan apua maksettavan verovaroista, mikä ei suoraan liity työttömyysvakuutukseen, mitä maksavat työnajat ja työntekijät.

• Anonyymi

Vauhtia vaan siihen apuun!

• Anonyymi

Ei5hyvää päivää, kukaan täysjärkinen maa ei tee kuin Suomi.
      Rahaa virtaa ulospäin kiihtyvällä vauhdilla.
      Kuinka voi tehdä näun

• Anonyymi

Se on halpaa niin kauan kuin rahalla selviää. Ukrainan tukeminen on sijoitus tulevaisuuteen ja rauhan tae.

• Anonyymi

Voisivat maksaa ensin pois Raatteentien velat ennenkuin ovat lisää vailla. Turha sotkea NL:a tähän sillä kyseessä oli ukrainalaiset (44.div).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisivat maksaa ensin pois Raatteentien velat ennenkuin ovat lisää vailla. Turha sotkea NL:a tähän sillä kyseessä oli ukrainalaiset (44.div).

"Voisivat maksaa ".. kuinka pihalla historiasta ja maailmantapahtumista voi olla ? Ukraina oli Neuvostoliiton ja Stalinin vallan ja terrorin alla tuohon aikaan , asia jonka jokainen koulussa vähänkään oppinut tietää ja ymmärtää .. pudokkaat ovatkin sitten asia sinansä ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Turha sotkea NL:a tähän sillä kyseessä oli ukrainalaiset (44.div).”

JOKA OLI TODELLISUUDESSA STALININ NEUVOSTOLIITON DIVISIOONA, JOSSA PÄÄOSA HENKILÖSTÖSTÄ OLI VÄRVÄTTY MIEHITETYSTÄ UKRAINASTA!

Ketä uskot huijaavasi hetkeäkään noin lapsellisilla jutuilla?

• Anonyymi

Neuvostoliitto jonka johdossa oli Venäjä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ukrainan tukeminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

Tiltun mielestä Venäjä saa tappaa naapureitaan niin paljon kuin huvittaa ja varastaa heidän lapsensa.

Monesti näille pienille Bätmäneille käy kuitenkin kylmät Venäjän toimesta kuten historia osoittaa.

• Sehän on hieno juttu tulevien sukupolvien kannalta! Sata miljoonaa ei ole yhtään mitään siitä hyvästä, että Suomi säilyy tuleville sukupolville itsenäisenä, vapaana ja demokraattisena valtiona. Ukraina on taistellut Suomenkin puolesta sotaista, ahnetta ja laajentumishaluista imperiumia vastaan. Kyllä Ukrainan rinnalla on seistävä!

• "Ei5hyvää päivää, kukaan täysjärkinen maa ei tee kuin Suomi."

Nämä kaikkein kovaäänisimmät valittajat ovat useimmiten yhteiskunnan kustannuksella eläviä työnvieroksujia tai työhön kykenemättömiä. Valitettavasti demokratiaan kuuluu että heilläkin on äänioikeus. Hyväksytään se. Mutta heidän valituksiaan ei tietenkään noteerata.

Kaikki täysjärkiset ymmärtävät, että Ukrainan on kestettävä. Meidän velvollisuutemme on osallistua siihen.

• Anonyymi

"Ukrainan on kestettävä."

Kuka tuon on määränyt, että Ukrainan on kestettävä ?

Meillä ei ole mitään velvollisuutta rahoittaa korruptoituneita politrukkeja Ukrainassa.
        Ensin tyrehtyy kaikki avustamiset Ukrainalle ja se on loppu tuolle sirkukselle ja hölmölämme on jo silloin täysin suossa.

• Anonyymi

Suomi on vallattu maa.
      Me emme ole itsenäisiä ja jos joku haluaa osoittaa ettei näin ole, esittäkööt vasta'argumenttinsa.
      Tilanteesta johtuen, päätöksenteot ovat käsittämättömiä ja itsenäisen maan vastaisia.

• Anonyymi

Vastaisin tuohon on täällä vielä pääministeri Orpo ja presidentti Stubb jotka tekivät ja päättivät taas lahjoittaa Ukrainan korruptiolle 100 000 euroa joka sekin jää veronmaksajien maksettavaksi joskus.
        Itsenäisyys on vain kuvitelma eikä mitään muuta täällä nykyisin isännöi Nato ja toinen korruptionpesäke EU hoitelee muut asiat, että se siitä itsenäisyydestämme.

• Anonyymi

Suomen halu jatkaa sotaa tulee Suomelle Trump - diilien myötä aiempaakin kalliimmaksi. Ja siis Trump haluaisi jo lopettaa koko sodan, Suomi ei

• Anonyymi

...mutta bisnes on aina bisnes ja Trumpille kyllä tyhmien raha kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...mutta bisnes on aina bisnes ja Trumpille kyllä tyhmien raha kelpaa.

Trump osaa juonia hölmöläisiltä rahat ja kohta tämä hölmölämme on täysin kehitysmaa jossa on vain kerjäläisiä.
        Tietysti ne tänne tunkeutuneet loisijat pakenee pois, kun mitään elinkelpoista täällä ei heille ole.

• "Suomi on vallattu maa.
      Me emme ole itsenäisiä ja jos joku haluaa osoittaa ettei näin ole, esittäkööt vasta'argumenttinsa."

KAKSIAIVOSOLUISEN ulosanti on jopa humoristista. Vai että "vasta'argumenttinsa", MUAHAHA (kiinnitän tässä huomiota ainoastaan kirjoitusasuun. MUAHAHA)

Tuota noin, kyllä se on nyt toisinpäin. Sinun tulisi nyt osoittaa että Suomi on vallattu.

Annan esimerkin. Väitän seuraavaa:"sinun äitisi oli oikeasti apina. Esitä vasta-argumentit (VASTA'ARGUMENTIT) ettei näin ole"

Et tainnut ymmärtää?

• Anonyymi

Suomi konkurssiin

• Anonyymi

Ihanko totta. Sulle ei sitten tule KELA rahaa marraskuussa.

Pahoittelen ja juon sen kunniaksi lasillisen wiskiä.

• Anonyymi

Tiltua vedätetään kuin pässiä narussa?

• Anonyymi

Onneksi näistä asioista nyt puhutaan. Puhutaan mitä Marin teki, puhutaan mitä nykyhallitus tekee ja puhutaan mitä SEURAAVA hallitus tulee tekemään.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      215
      6490
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      84
      4870
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      113
      4675
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      23
      3142
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      100
      2837
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2255
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1757
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      66
      1729
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1674
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      57