Työttömyys on suuri tilaisuus ja mahdollisuus itselle ainoassa elämässä !

Anonyymi-ap

Työssä ollessa ei ollut aikaa juurikaan mihinkään kun ei jaksa heti lisää jotain työpäivän jälkeen. Usein jopa pienet "tunnin" unet heti kotiin päästyä.
Sitten olevinaan tekemään jotain kun on tehtävä jotain ja awot onkin jo nukkumaanmeoaika klo 22.00 jotta on virkeä taas siellä töissä heti aamusta keskenunien...

Työtömyydessä on etuutena se, että ei tule univelkaa ja se toistaiseksi verotonta etua!
Huonosti nukuttu yö ei kostaudu koskaan vaan saattaa olla jopa luovuuden lähde maalamiselle, säveltämiselle ja kirjoittamiselle kun yössä on se taika läsnä ilman kelloajan asettamia erinäisiä vaatimuksia!

Työttömyys laskee verenpainetta, selkäkipuja ja parantaa unenlaatua ja elämänlaatua!

Työtön saa rahaa eli itse voi vaikuttaa minne sitä tunkee vai tunkeeko! Omamoka jos valittaa jopa tostuvasti minne tunkenut!

Vielä mainitsen että kuulemani/lukemani joka on työttömän ykkösongelmana on se, että ei saa velkaa eli velaksi elää? Noo huh huh....

12

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, työttömyys ei lisää äkkikuolemien vaaraa kuten esim. vuorotyö. Työttömänä on aikaa harrastaa ja nauttia elämästä. Tulot nyt ovat mitä ovat, mutta ei niin väliä.

    • Sitähän se valtakunta kaipaakin, verorahoilla tehtävää pitkään nukkumista ja harrastelua. Kauanko luulette niitä verorahoja riittävän?

      • Anonyymi

        Kyllä riittää loputtomasti kuten huomaatte että niin köyhää maata ei ole olemassakaan etteikö miljardeja riitä sotimiseen vaikka vuosikymmenet!
        Suomi ei ole sodassa joten rahaa kertyy miljardeja kassaan samassa suhteessa mitä sodassa olessa kuluttaisi....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä riittää loputtomasti kuten huomaatte että niin köyhää maata ei ole olemassakaan etteikö miljardeja riitä sotimiseen vaikka vuosikymmenet!
        Suomi ei ole sodassa joten rahaa kertyy miljardeja kassaan samassa suhteessa mitä sodassa olessa kuluttaisi....

        Velka ei ole nettoa.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Velka ei ole nettoa.

        Monet Suomaiset on aina kuvitelleet että 300mk-300€ velka Hobby- Hollyyn on pääomaa kun puhe velallisen pääomasta!


      • Anonyymi

        Tuhansia vuosia kuten on huomattu jo alle tuhannessa vuodessa ja vain parantunut palvelut ja jopa rakennettu suomen tiet jne kaikki!
        Raha on keksittyä todellisuutta ja sillä voi ostaa 10mrd/€ maksavia hävitäjiä ja niihin ohjuksiakin tuplahinnalla vaikka ei ole rahaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhansia vuosia kuten on huomattu jo alle tuhannessa vuodessa ja vain parantunut palvelut ja jopa rakennettu suomen tiet jne kaikki!
        Raha on keksittyä todellisuutta ja sillä voi ostaa 10mrd/€ maksavia hävitäjiä ja niihin ohjuksiakin tuplahinnalla vaikka ei ole rahaa...

        Raha vastaa yhteiskunnan tuottokykyä. Jos se ei vastaa, alkaa rahan arvo nopeasti huveta. Taikka sitten tuotteiden hinnat pakotetaan tietylle tasolle, jolloin tuotteet katoavat jonnekin.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Raha vastaa yhteiskunnan tuottokykyä. Jos se ei vastaa, alkaa rahan arvo nopeasti huveta. Taikka sitten tuotteiden hinnat pakotetaan tietylle tasolle, jolloin tuotteet katoavat jonnekin.

        Kun on tässä ollaan työttömänä, niin harrastuksille on aikaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tässä ollaan työttömänä, niin harrastuksille on aikaa .

        Joo niin varmaan, vettä tyhjiin pulloihin ja niitä sitten lipittää. Siinä köyhän kelaelätin harrastukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin varmaan, vettä tyhjiin pulloihin ja niitä sitten lipittää. Siinä köyhän kelaelätin harrastukset

        Olisiko jos syytä herätä todellisuuteen että miksi olette loputtoman PA, kun osa työttömistä elää ihan ok elämää? Itselläni riittää jopa säästöön "pahanpäivänvaralle" vaikka työtön (n. 5v) ja kyseessä vain duunari tausta eikä perintöjä!?


    • Anonyymi

      Miksi eivät työttömät enää ruikutakkaan viimeisen viestin jälkeen?...
      Tajusivatko jo että omamoka jos rahat eivät riitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe