Miten tämä toimii … no ei ihan päivän valoa kestä …
Ilmoituksessa lukee ” myydään eniten tarjoavalle” . Tarjouksia tulee ja lopussa lukee ” PERUTTU” ja auto kohta uudelleen myynnissä ?!? Mitä , mitä ! Onko tämä jopa petoksen merkit antavaa liiketoimintaa, tätä on täällä useasti varsinkin Pohjois-Pohjanmaan alueella olevissa ilmoituksissa! Sakasta olen kuullut että myyjät itse huutaa oman liikkeensä autoja … tämäkin olisi hyvä tarkistaa mitä peliä tehdään ? 😡
Huutokaupat
Anonyymi-ap
2
145
Vastaukset 2
- Anonyymi
Paskan maku tulee suuhun jo kun kuulee sanat auto ja huutokauppa. Tuo vedätys on kaiken huippu. Autoliike panee romun, jota ei voi suoraan asiakkaalle myydä, huutokauppaan ja itse korottaa hintoja. jos tarjoukset eivät nouse tarpeeksi, auto katoaa myynnista ennen huutokaupan päättymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781270
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️48975Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17903- 71837
- 82811
- 151754
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk40742- 68741
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80729Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21677Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m121615Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203608- 59601
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115555Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet185538- 90528
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline123512- 95510
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18510YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25476