Monta kertaa joku vanhus kiilanut eteen jasakonosaa. Tänään viimeksi. Joillain ei mitään käytöstapoja.
Etuilevat eläkeläiset
13
205
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tuo on ihan ahterista.
Samoin, kun ihmiset menevät ns, ulos syömään, siellä istutaan lakki päässä ja takki päällä, kuin paleltuisivat ei kotonakaan ruokapöytään tulla tuollaisena.🤨
Mutta, Seinäjoella on vielä ihmisillä jonkinlaisia käytöstapoja.
Menes Vaasaan niin siellä vasta töykeitä ne sun " vanhukset" on.
Olisit sanonut: sun vuoro ei ole nyt. - Anonyymi
Matala koulutustaso näkyy erityisen hyvin tällaisissa tilanteissa.
- Anonyymi
"Jasakonoosa"????? Mikä ihme se tuo on? Ikinä kuullukkaan.
- Anonyymi
Kohteliaana ihmisenä sinun olisi ilman muuta pitänyt antaa paikkasi ikäihmisille.
- Anonyymi
Jotkut vanhukset suuttuvat ja loukkaantuvat jos annat esim paikkasi bussissa heille"en minä vielä niin vanha ole etten jaksais seistä!"mitenkään ei ole hyvä!mutta tuo etuileminen,siihen on sanottava vain että jononperällä on tilaa,mikä kiire sinulla on kun etuilet?
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt eläkeläisen enkä kenenkään muunkaan etuilevan kassajonossa.
- Anonyymi
Eläkeikäiset ovat maan rakentaneet ja nuorisolla on aikaa jonottaa
- Anonyymi
Lahtari perimän vitsauksia.
- Anonyymi
Enemmän törmää sellaiseen, että eläkeläinen kävelee hitaasti kaupassa, ja osaa jotenkin kävellä siten, etten oikein pääse kumpaakaan puolta ohitte. Eläkeläismummoillakin on yllättävän leveä selkä. Siinä sitten kävelet perässä hitaasti, kun ohi ei pääse. Taito se on sekin, en itse pystyisi peittämään kulkuväylää yhtä tehokkaasti.
- Anonyymi
Samoin vituttaa kirjastossa eläkeläisukkojen lauma. Varaavat kaikki sanomalehdet pöytäänsä eivätkä edes lue niitä.
Eikö noille voisi järjestää jonkun muun kokoontumispaikan missä saisivat keskustella muita häiritsemättä Trumpista. - Anonyymi
Eläkeläisissä on nykyään paljon nuorempaa väkeä. Tairetahan ny puhua niistä nuorista eläkeläisistä.
- Anonyymi
Seinäjoella jo taannoin kun tulit junalla ihmiset tukki junaan vaikka joisjäävät eivät ehtineet pois. Missä on järjestysmiehet?? Seinäjoella ei osata mitään
- AnonyymiUUSI
Mun eteen on kiilannut yhden kerran Venäläinen ja usean kerran eläkeläiset jonossa. Ovat vieläpä vihaisia ja syyttelevät.
Kenties ne jonottaa jossain takavasemmalla jonon ulkopuolella ja siksi tulevat edelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362679- 131439
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361063- 49997
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20879- 45780
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44766
- 46686