Moniin lahkoihin kuuluu kaiketi profetiat, koska raamattu on täynnä profetioita. Raamatun profetioita sovitetaan tähän päivään, siinä varsinkin amerikkalaiset saarnaajat ovat mestareita, sieltä rivien välistä löytyy niin Trumpit kun dronetkin. Eihän proferian laatija ole vastuussa profetioistaan, hänellä on yhtä vähän vastuuta kun satukirjan kirjoittajalla. Kuluneena syksynä odotettiin ylöstempausta koska Jumala kävi kuiskimassa deadlinen milloin kenenkin profeetan korvaan. Näitä maailmanlopun täysin varmoja ennustuksia on 2000 vuoden aikajanassa tuhansia.
Profetiat = valehtelukilpailu?
16
111
Vastaukset
- Anonyymi
Kun menet kirkkoon ja sinulle profetoidaan- tiedät tulleesi uskovien keskelle, joilla toimii Pyhän Hegen armolahjat.
He ovat tavoitelleet sitä Sanan mukaan ja saaneet...
Mutta, jos olet käynyt seurakunnissa, jossa armolahjoja ei ole halattu ja istut- olet kaltaistesi joukossa.
Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä. Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin. Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
(1Ko 12:1-3)- Anonyymi
Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti?
Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut. Vaan jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi? Mutta nytpä onkin monta jäsentä, ja ainoastaan yksi ruumis.
Silmä ei saata sanoa kädelle: "En tarvitse sinua", eikä myöskään pää jaloille: "En tarvitse teitä". Päinvastoin ne ruumiin jäsenet, jotka näyttävät olevan heikompia, ovat välttämättömiä; ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme; mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse.
Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian, ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan. Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.
Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
(1Ko 12:15-27)
huomioi aloittaja-
tämä on Jumalan Sanaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti?
Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut. Vaan jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi? Mutta nytpä onkin monta jäsentä, ja ainoastaan yksi ruumis.
Silmä ei saata sanoa kädelle: "En tarvitse sinua", eikä myöskään pää jaloille: "En tarvitse teitä". Päinvastoin ne ruumiin jäsenet, jotka näyttävät olevan heikompia, ovat välttämättömiä; ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme; mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse.
Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian, ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan. Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.
Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
(1Ko 12:15-27)
huomioi aloittaja-
tämä on Jumalan SanaaNiinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
(1Ko 12:28-31)
tämä on Jumalan Sanaa
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja
vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja
vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
(1Ko 13:1-4)
Tämä on Jumalan Sanaa.....
meidän kaikkien rakentumiseksi... Herra--- Hän rakentaa
- Anonyymi
Ajattele vapaasti niin ajattelevien kanssa.
- Anonyymi
Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa. Sillä
kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä. Mutta
profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.
(1Ko 14:1-3)
Tämä on Jumalan Sanaa-
Rakkaus-
armolahjojen tavoitteleminen-- rukouskammiossa... ja Herra antaa- katsomilleen sopivat armomahjat käyttöön, rakentamaan seurakuntaansa.
Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa. Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
(1Ko 14:4-5)- Anonyymi
Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun? Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä. Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
(1Ko 14:6-12)
Tämä on Jumalan Sanaa meidän rakentamiseksi. --tässä- ja nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun? Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä. Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
(1Ko 14:6-12)
Tämä on Jumalan Sanaa meidän rakentamiseksi. --tässä- ja nyt.Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää. Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön. Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
Sillä jos ylistät Jumalaa hengessä, kuinka oppimattoman paikalla istuva saattaa sanoa "amen" sinun kiitokseesi? Eihän hän ymmärrä, mitä sanot.
Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu. Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan; mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni,
opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä. Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.
Laissa on kirjoitettuna: "Vieraskielisten kautta ja muukalaisten huulilla minä olen puhuva tälle kansalle, eivätkä he sittenkään minua kuule, sanoo Herra".
(1Ko 14:13-21)
Niinpä - niin. Tämä on Jumalan Sanaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää. Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön. Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
Sillä jos ylistät Jumalaa hengessä, kuinka oppimattoman paikalla istuva saattaa sanoa "amen" sinun kiitokseesi? Eihän hän ymmärrä, mitä sanot.
Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu. Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan; mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni,
opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä. Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.
Laissa on kirjoitettuna: "Vieraskielisten kautta ja muukalaisten huulilla minä olen puhuva tälle kansalle, eivätkä he sittenkään minua kuule, sanoo Herra".
(1Ko 14:13-21)
Niinpä - niin. Tämä on Jumalan Sanaa...Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville. Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?
(1Ko 14:22-23)
ja nyt aloittajalla Jumalan Sanaa- profetoimisesta..... Se on tätäpäivääkin.
Enkä nyt puhu helluntalaisuudesta. menen erääseen kirkkoon.
Viime sunnuntaina- saarnaaja aloitti kokouksen ja rukoukksessa sanoi- että hänellä on kolmelle ihmiselle sanoma- astui korokkeelta ja käveli vierailevana saarnaaja- joka ei varmasti tuntenut meitä, kolmen henkilön luona- rukoili ja profetoi heille sanoman.
Palasi puhujapaikelle ja piti hyvän syvääkäyvän opettavan Raamatullisen puheensa.
Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion, hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.
Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot; mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen. Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta. Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset; sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
(1Ko 14:24-33)
Niin, tämä Jumalan Sanana pitäisi pysäyttää- jokaisen sydämen.
Kun tulen kirkkooni- onko seurakunta janonut- Pyhän Hengen armolahjoja ja toimiiko ne?
Jos ei, niin on haastetta olla rukouskammiossa Isän edessä- Ylimmäiselle Papille - Jeesukselle puhuttaessa, sekä katsella omaa itseä, olenko minä se astia- joka on halullinen Jumalan käytössä ja muistaa se- armolahjat ovat alamaiset, ettei omin luvin vain suhaa mitä mieleen tulee ja ohittaa seurakunnan rakentavan Hengen, sekä toiminnnan, sekä mitä rukouksissa vanhimmisto- ja sananjulistaja- pastorina - joka huoltakantaa laumasta, tuo esiin.
On ensin heidän kanssaan keskusteltava- jos seurakunta on hmm.hieman...
armolahjoista köyhällä paikalla, miten saadaan yhteisen rukouskokouksten kautta se rakennusvaihe käyntiin, missä Jeesus tulee Henkensä kautta- toimimaan ja seurakunta rakentuu terveellä tavalla paikkakunnalla sen paikan yhteisen Herran huoneen toimipaikaksi.
Jeesus Kristus on Herra. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville. Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?
(1Ko 14:22-23)
ja nyt aloittajalla Jumalan Sanaa- profetoimisesta..... Se on tätäpäivääkin.
Enkä nyt puhu helluntalaisuudesta. menen erääseen kirkkoon.
Viime sunnuntaina- saarnaaja aloitti kokouksen ja rukoukksessa sanoi- että hänellä on kolmelle ihmiselle sanoma- astui korokkeelta ja käveli vierailevana saarnaaja- joka ei varmasti tuntenut meitä, kolmen henkilön luona- rukoili ja profetoi heille sanoman.
Palasi puhujapaikelle ja piti hyvän syvääkäyvän opettavan Raamatullisen puheensa.
Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion, hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.
Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot; mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen. Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta. Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset; sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
(1Ko 14:24-33)
Niin, tämä Jumalan Sanana pitäisi pysäyttää- jokaisen sydämen.
Kun tulen kirkkooni- onko seurakunta janonut- Pyhän Hengen armolahjoja ja toimiiko ne?
Jos ei, niin on haastetta olla rukouskammiossa Isän edessä- Ylimmäiselle Papille - Jeesukselle puhuttaessa, sekä katsella omaa itseä, olenko minä se astia- joka on halullinen Jumalan käytössä ja muistaa se- armolahjat ovat alamaiset, ettei omin luvin vain suhaa mitä mieleen tulee ja ohittaa seurakunnan rakentavan Hengen, sekä toiminnnan, sekä mitä rukouksissa vanhimmisto- ja sananjulistaja- pastorina - joka huoltakantaa laumasta, tuo esiin.
On ensin heidän kanssaan keskusteltava- jos seurakunta on hmm.hieman...
armolahjoista köyhällä paikalla, miten saadaan yhteisen rukouskokouksten kautta se rakennusvaihe käyntiin, missä Jeesus tulee Henkensä kautta- toimimaan ja seurakunta rakentuu terveellä tavalla paikkakunnalla sen paikan yhteisen Herran huoneen toimipaikaksi.
Jeesus Kristus on Herra.nyt alkaa klo 6- aamulla uutisten jälkeen radio-dei- Norvannon Raamattu kannesta kanteen ohjelma... menen sinne, keitän aamukahveet ja laitan pestyn lakanat kuivumaan.
arjen tomintaa ja sitten -----töihin----
- Anonyymi
Pyhän Hengen luvattiin antavan tiedon, rakkauden, ilon ja rauhan lisäksi.
Kuitenkin Jeesus sanoi ettei sitä hetkeä milloin Hän tulee takaisin, tiedä kuin Jumala. Siitä ei luvattu antaa tietoa kun Jeesuskaan ei sitä tiennyt.
Jos ennustelee milloin Jeesus tulee, käy kuten vuonna 1844, joutuu vain sitten valehtelemaan lisää että ei ollutkaan tarkoitus vielä tulla maahan asti, vaan mennä pyhäkköön katsomaan mitä siellä tapahtuu.- Anonyymi
Niin, mietin metodia- miksi tämä 1844 luku ja sitten alamme puhumaan valheen syyttelyllä...
Tähänkö meidät on tehty? Mielestäni Sana itse- kehtottaa meitä toisenlaiseen sanoittamiseen, alkaen, aivan itsestä...
Kun katsoo vaikka netistä- ja tätä mainitsemaasi vuosilukua, missä hengessä se ilmoitettiin, -- niin-- eiköhän sen takana ole aina tapa puhua maailmanlopusta.
Jos katsomme nettiä, saamme maailmanlopun ennustuksista- jokaisesta kenttäpuolesta- ateismista lähtien vasemmalta- oikealle- ainakin 4 kappaletta A4- arkkia ja kas- siellä on niin Martti Luther- matkassa- kuten vaikka helluntalaisuus- laskelmalla, Israel- itsenäistyminen, siihen lisätään erämaavaellus- sukupolvi ja se 40- vuotta ynnätään, olemme näin jo toisessa tapahtuneen vuosiluvun kertomuksessa. Kun sekin on mennyt - sananselittelevät ottivat sen ja tämän Raamatunhenkilön ikähaarukan laskuihin ja jo toleranssia syntyi.
No, mitä pitää meidän peilinedessä tunnustaa---- ???----- tietonne on vajavaista ja täten,.
älkäämme toisiamme tuomitko, ettei meitä tuomita--- eikös vain?
Rakastetaan Herraa- pyydetään sanojamme anteeksi ja jätetään syyttelyt, niin omaltakohdin, kuin yhdessä. Sana Anteeksi- on hyvä sana.
- Anonyymi
Eiköhän olis aika ruveta elämään tätä päivää eikä mennä jonkun satukirjan mukaan?
- Anonyymi
Kyllä se Pyhä Henki kannattaa ottaa vastaan ettei ole vain harhaoppinen herjaaja.
- Anonyymi
Eiköhän olis aika ruveta elämään tätä päivää eikä mennä jonkun satukirjan mukaan?
No, haluta sadutella ja mikä motiivi?
Rakkaus- rakkaudettomuus, JumalanRakkaus- vain oman pivon rakkausmitta- sitten lapsemme torilla puukkojenkanssa, sekä jengi- isät unohtaneet lapsensa- perheensä, vaimonsa vilpittömän rakkauden mitan-
Eli mistä etsitään sanaa- saduttelu? Michio Kaku- tämä matematiikkan ääressä mittoja mitannut totesi- tiedelehdessä- ulkomailla, että tämä elämä ei ole sattumaa- vaan kaiken takana on valtava viisaus.... jätti loput sanomatta, mutta itse voimme pähkäillä, mitä on satu- ja saduttelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Pyhä Henki kannattaa ottaa vastaan ettei ole vain harhaoppinen herjaaja.
Sen mukana saisi myös ymmärryksen ja kyvyn tulkita lopunaikoja, ja sen merkkejä ?
Voi sitten todistella muille, että tulossa on ja ihan kohta.
Tämäkin sukupolvi taitaa vaan kadota ennen kuin...
- Anonyymi
Nämä Jumalan puhelut viittaa vahvasti mielenterveyteen. Jotkut tottelevat sisäistä ääntä ja surmaavat perheensä ja itsensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322269Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749486Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297470Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806315SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825950Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014376Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo862049Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345